Uit het einde:quote:
Dat is dan vooral hopen dat Tsonga wint dan hopen dat Nadal niet wint... en dit was gewoon een direct antwoord op de vraag denk ik. Niet zo zeer zijn eigen mening.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit het einde:
"It’s important is just that he keeps on doing what he's doing, playing offensive tennis, and believe that he can really do it -- not just the semis but also the finals -- and let him be carried by the French support. Then you hope that things fall into the right place.”"
Hieruit leidde ik een beetje af dat hij hoopt dat Tsonga wint (en dus niet Nadal).
Nee, is ook zo maar ik vond het een leuke interpretatie van mezelf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is dan vooral hopen dat Tsonga wint dan hopen dat Nadal niet wint... en dit was gewoon een direct antwoord op de vraag denk ik. Niet zo zeer zijn eigen mening.
Werkt deze: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html pagina niet voor? Hier gaan last van problemen met de SlamTracker overigens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand af en toe zeggen hoe het bij Jankovic-Sharapova staat? Ik wil op tijd naar huis voor Nadal-Wawrinka en de SlamTracker loopt steeds vast waardoor ik niet kan zien wat de stand is.
Nu 2-1* Jankovic zie ik. Ze mogen weleens zorgen dat de SlamTracker gewoon actueel is.
Nja, ook die is bij mij traag. Maar ik realiseer met net pas dat het natuurlijk ook gewoon op nos.nl de stand kan zien door de stream aan te zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Niox het volgende:
[..]
Werkt deze: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html pagina niet voor? Hier gaan last van problemen met de SlamTracker overigens.
Ik heb een opstijgend vliegtuig nog nooit horen kreunen. Maar Sharapova kan geluid maken, dat zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sharapova, dat mens kreunt nog harder dan een opstijgend vliegtuig. Of zit ik verkeerd?
Als ze zo kreunt zit je op de goede plek denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sharapova, dat mens kreunt nog harder dan een opstijgend vliegtuig. Of zit ik verkeerd?
Volgens de site gaan ze toch Djokovic uitzenden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic-Haas nu op Eurosport1. Die schakelen zo over naar Nadal als Nadal begint neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |