Nee, maar als je terugbelt naar het bedrijf om nogmaals te klagen dan denk je dat het wel indrukwekkend is....quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Centraal bureau persoonsgegevens.
Nooit van gehoord.
Te oordelen naar dit topic luistert TS helemaal nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de telefoons van tegenwoordig hoor je het niet meer hoor. Hooguit inderdaad achtergrondgeluid, maar sommigen hebben eigen kantoortjes
Hoe meer heisa TS maakt hoe meer het opvalt en hoe meer lol....juist datgene wat hij niet wilde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je terugbelt naar het bedrijf om nogmaals te klagen dan denk je dat het wel indrukwekkend is....
Ondertussen lachen ze daar nog harder en hebben ze al 2 dagen vrolijke lunches door TS.
Haha, ga jij daadwerkelijk aan je collega's laten weten dat je op Fok zit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Net een collega dit topic mee laten lezen
Ik hoop dat je een troll bent. Zo niet lachen mijn collega's zich waarschijnlijk de ballen uit hun broek om je reactie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef Deshain het volgende:
[..]
Haha, ga jij daadwerkelijk aan je collega's laten weten dat je op Fok zit?
En dat meld je nu pas? Achteraf?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Net een collega dit topic mee laten lezen
Jezus, heb je het niet eens door...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een troll bent. Zo niet lachen mijn collega's zich waarschijnlijk de ballen uit hun broek om je reactie.
Hij heeft zeker een ambtenarenbaantje (lees: van 9 tot 5 op kantoor zitten, ondertussen lekker zitten internetten en aan het einde van de maand betaald krijgen door de overheid. Dat loon is afkomstig van de mensen die echt hard werken!).quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef Deshain het volgende:
[..]
Haha, ga jij daadwerkelijk aan je collega's laten weten dat je op Fok zit?
Die andere mensen die hier tussen 09.00 en 17.00 kunnen posten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:29 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een ambtenarenbaantje (lees: van 9 tot 5 op kantoor zitten, ondertussen lekker zitten internetten en aan het einde van de maand betaald krijgen door de overheid. Dat loon is afkomstig van de mensen die echt hard werken!).
Nee eeuwig zitten zeiksnorren over het feit dat iemand een zakelijk gesprek op de luidspreker zet zonder jouw medeweten valt onder hard werken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:29 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een ambtenarenbaantje (lees: van 9 tot 5 op kantoor zitten, ondertussen lekker zitten internetten en aan het einde van de maand betaald krijgen door de overheid. Dat loon is afkomstig van de mensen die echt hard werken!).
Ok bedankt spuit 11quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Pvoesss het volgende:
Wat lullen sommige mensen onzin.
Zolang 1 van de 2 maar op de hoogste is dan mag meeluisteren opnemen etc.
Huilie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:22 schreef Lucky_Lovely het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke zakelijk gebleven. Ik vind het alleen niet fijn als er zonder mijn medeweten mensen zijn die meeluisteren.
Ik heb vandaag gebeld met het centraal bureau persoonsgegevens. Die heeft aangegeven geen uitspraken te kunnen doen, want dit is niet hun terrein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |