Contador staat straks gewoon op 2 minuten van Froome voordat de bergen nog moeten beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:11 schreef Ereinion het volgende:
Froome rijdt een degelijke tijdrit, maar de meeste klassementsmannen doen het niet best vandaag. VDB ook zwak, Contador lachwekkend.
Die heeft al gezegd dat hij nog niet in vorm is (bewust). Wil pieken naar de 3e week van de Tour.quote:
Credits gaan, wederom, naar Ibarguren. Die was in dat jaar werkzaam bij Euskaltel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:11 schreef DeeBee het volgende:
Die Landaluze in de lijst met winnaars trouwens, heerlijk obscure naam.
Toch mooi zo'n stukje historie! En dat Ibarguren ook de scepter heeft gezwaaid bij Euskaltel wist ik niet... Was toch een goede periode voor Euskaltel dat, ze hadden ook wel echt grotere talenten dan momenteel, maar reden ook wel flink geprepareerder rond ja...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Credits gaan, wederom, naar Ibarguren. Die was in dat jaar werkzaam bij Euskaltel.
Was eigenlijk het enige succes. Verder gingen de renners alleen maar slechter fietsen. Is er na een jaar uitgegooid, waarna hij vervolgens terecht kwam bij Saunier Duval. Wat er vervolgens daar gebeurde weten we allemaal.
Zal geen nieuws zijn dit, maar blijft wel mooi.
Hij heeft dat idd gezegd, maar tegelijk heeft Sergeant gezegd dat VDB niets gaat laten liggen en hier zeker top-10 in het eindklassement wil rijden. Nou zo red je dat niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft al gezegd dat hij nog niet in vorm is (bewust). Wil pieken naar de 3e week van de Tour.
En dan wat oplopen in de eerste 2 weken van de Tour. Dag seizoen.
Que? Viel in 2011 nog uit na die massale valpartij in een afdaling. Lag daarna nog een tijdje in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef DeeBee het volgende:
VDB2 heeft al een paar seizoenen aardig geluk dat hij niks tegenkomt in de Tour, dus als je dan gaat pieken op de derde week is het inderdaad wachten op het moment dat je een keer lek rijdt of op je bek lazert en zo gelijk je hele seizoen voorbij is zo'n beetje...
En vorig jaar reed hij lek in de etappe naar La Planche des Belles Filles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Que? Viel in 2011 nog uit na die massale valpartij in een afdaling. Lag daarna nog een tijdje in het ziekenhuis.
Dat was ik even vergeten. Maar ik bedoel, vorig jaar eindigt hij op 10 minuten...dan is het echt een godswonder dat je 4e wordt... 2010 eindigt 'ie ietsje korter, maar nog steeds weinig indrukwekkend op 7 minuten. Hij heeft degelijk gereden voor die ereplaatsen, maar ook wel een paar keer mazzel gehad... Tuurlijk is het een kwaliteit dat het hem regelmatig lukt om uit de problemen te blijven, maar dat hij top-5 eindigt is wel bij gebrek aan beter, in plaats van dat het zijn eigenlijke plaats is... Wat dat betreft zelfde verhaal voor Gesink, waarbij die 5e / 6e plek in de Tour ook een outlier is waarbij alles meezat, en niet z'n vaste plek...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Que? Viel in 2011 nog uit na die massale valpartij in een afdaling. Lag daarna nog een tijdje in het ziekenhuis.
Ze trainen gewoon niet bij die andere ploegen, bij Sky wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:19 schreef Zelva het volgende:
Porte is weer lekker bezig hoor.
Waar je ziet dat het bij een Talansky na een zwaar voorseizoen gewoon op is, tuffen ze bij Sky gewoon lekker door
Porte valt eigenlijk niet eens heel erg mee. Het is vooral Contador die compleet wordt weggeredenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:19 schreef Zelva het volgende:
Porte is weer lekker bezig hoor.
Waar je ziet dat het bij een Talansky na een zwaar voorseizoen gewoon op is, tuffen ze bij Sky gewoon lekker door
Je kan beter vraagtekens zetten bij Contador ja, wat moet die wel niet in het verleden gedaan hebben als hij nu zo matig is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Porte valt eigenlijk niet eens heel erg mee. Het is vooral Contador die compleet wordt weggereden
En Talansky is ziek, al sinds het begin van de Dauphine.
In die tour viel Gesink ook en verloor die wat tijd alleen hield die er voor rest niets aan over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat was ik even vergeten. Maar ik bedoel, vorig jaar eindigt hij op 10 minuten...dan is het echt een godswonder dat je 4e wordt... 2010 eindigt 'ie ietsje korter, maar nog steeds weinig indrukwekkend op 7 minuten. Hij heeft degelijk gereden voor die ereplaatsen, maar ook wel een paar keer mazzel gehad... Tuurlijk is het een kwaliteit dat het hem regelmatig lukt om uit de problemen te blijven, maar dat hij top-5 eindigt is wel bij gebrek aan beter, in plaats van dat het zijn eigenlijke plaats is... Wat dat betreft zelfde verhaal voor Gesink, waarbij die 5e / 6e plek in de Tour ook een outlier is waarbij alles meezat, en niet z'n vaste plek...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef DeeBee het volgende:
4 man van Sky in de top-10, die zetten iedereen al op minimaal een minuut in die TTT in de Tour straks, US Postal-style...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef Syntix het volgende:
Keurig van Froome, die rijdt na morgen gewoon in het geel.
Ik gok trouwens op 4 keer Sky in de top 10 met deze tijdrit
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij heeft toegang tot de wattageschema's.
Zelfde spul als anderen die in de loop der jaren zijn teruggevallen. Tijd voor een nieuwe garde die over 3 jaar wordt overvleugeld door de gebruikers die weer wat verder durven te gaan met designerspul.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je kan beter vraagtekens zetten bij Contador ja, wat moet die wel niet in het verleden gedaan hebben als hij nu zo matig is.
Ik zou idd niet weten hoe het moet...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Blik het volgende:
Blijft toch moeilijk om een reeks aan te maken...
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
staat er gewoon bij als optie als je een nieuw topic aanmaakt
SPT / Doping #81 EPO is hip!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Syntix het volgende:
[..]ok voor de volgende keer dan.
Gewoon ff drie Froome topic titels in Sport >> Wielrennen/mbt, omdat het kan![]()
Haten op de witte Keniaan en Skyquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
SPT / Doping #81 EPO is hip!
Volgend jaar mag je in deze reeks de TT aanpassen en de naam Froome er in plakken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Syntix het volgende:
[..]ok voor de volgende keer dan.
Gewoon ff drie Froome topic titels in Sport >> Wielrennen/mbt, omdat het kan![]()
Allergie van het bloed afnemen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:54 schreef TheArt het volgende:
Bertje zou vanwege een allergie zo'n slechte tijdrit gereden hebben
Op het gebied van tijdrijden heeft die de afgelopen 3 jaar vaak zat met de top meegedaan, dus vandaag is echt niet zo bijzonder. Pak alleen vorig jaar (tijdritten): 8st in de Algarve, 1ste driedaagse West-Vlaanderen, 15de Romandië (korte proloog), 17de en 11de in de Giro, 2de Poolse kampioenschappen en 2de in de Eneco tour.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet ontkennen dat jij ook wel eens een José Beentje doet. 'Ja, deze jongen werd in de ronde van Afghanistan in 2007 ooit 9e, dus dit vind ik helemaal niet zo'n vreemde prestatie.'
Hij heeft de laatste twee jaar een paar aardige tijdritten afgeleverd. Dat hij in de jaren daarvoor meerdere malen op 5 minuten werd gereden door de meest nietszeggende renners schijnt niet relevant te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:14 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op het gebied van tijdrijden heeft die de afgelopen 3 jaar vaak zat met de top meegedaan, dus vandaag is echt niet zo bijzonder. Pak alleen vorig jaar (tijdritten): 8st in de Algarve, 1ste driedaagse West-Vlaanderen, 15de Romandië (korte proloog), 17de en 11de in de Giro, 2de Poolse kampioenschappen en 2de in de Eneco tour.
twitter:Stefclement twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:14:01For the interested; todays averages 386watt 177hb/m and 98rpm. The power output is the same as in both Giro TT's. reageer retweet
Volgens de NOS:quote:12:47 - Best time for Tony Martin at the finish
Tony Martin has crossed the finishing line in 36.54. His average speed is: 52.84km/h!
Stelletje prutsers. Volgens mij hebben ze de snelheid genomen over de eerste tussentijdquote:De race tegen de klok werd met overmacht gewonnen door Tony Martin. De Duitser van Omega Pharma-Quick-Step raffelde de vlakke tijdrit af in 36.55 (54,6 km/uur).
Ik hoop het voor ze, anders is het wel heel slecht. Eerder werd Veilleux al een Fransman genoemd en had Slagter, bij de samenvatting van dag twee, volgens teletekst nog de dag ervoor gewonnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Chiappucci het volgende:
Degene die NOS-teletekst bijhoudt is volgens mij een stagiair die weinig met wielrennen heeft.
Vooral dat laatste was wel erg treurigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze, anders is het wel heel slecht. Eerder werd Veilleux al een Fransman genoemd en had Slagter, bij de samenvatting van dag twee, volgens teletekst nog de dag ervoor gewonnen
Gebeurd sowieso vaak bij teletekst. Meestal zijn het foutjes die je er zo uit zou pikken als diegene zijn stuk nog even zou doorlezen ipv direct te (laten) plaatsen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vooral dat laatste was wel erg treurig
Ik schat OmegaPharma Quick Step hoger in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef DeeBee het volgende:
4 man van Sky in de top-10, die zetten iedereen al op minimaal een minuut in die TTT in de Tour straks, US Postal-style...
Sky hoeft die TTT niet te winnen, daar zorgt Froome wel voor in de bergen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Marcoss het volgende:
Omega schat ik ook hoger in ja met Martin, Kwiatkowski, Chavanel en Velits als hele goede tijdrijders, daarbij nog Terpstra en VDB die wel een beetje door kunnen knallen, terwijl Cavendish in een ploegentijdrit ook altijd goed vooruit gaat, Sky had ik met Wiggins hoger ingeschat, maar zonder Wiggo wordt het een hele klus..
Gavazzi en Busche staan het dichtstquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij staan Slagter en Sarmiento nog redelijk dicht in het klassement.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Blik het volgende:
Blijft toch moeilijk om een reeks aan te maken...
Dat gaat je niet lukken hoor. Anders kan iedereen zomaar verschillende topics aan elkaar reeksen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
staat er gewoon bij als optie als je een nieuw topic aanmaakt
Nelissen is niet weg bij Eurosport vanwege zijn dopingbiecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Blik het volgende:
Lekker hypocriet van Eurosport. Eerst Danny Nellissen eruit kicken vanwege doping om vervolgens Boogerd aan te nemen.
Vanwege wat dan wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nelissen is niet weg bij Eurosport vanwege zijn dopingbiecht.
Officieel niet, maar dat is wel gewoon de reden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nelissen is niet weg bij Eurosport vanwege zijn dopingbiecht.
Kennaugh zou bijna toch zeker naar de Tour gaan. Richtte zich heel lang op de baan, maar gaat nu vol voor de weg. Heeft al eerder laten zien erg goed te kunnen klimmen.quote:
Hij was ook cöordinator van de zenderprogrammering van Eurosport en men was niet tevreden over hoe hij die functie in heeft gevuld.quote:
Mwoah....er werken bij Eursport genoeg dopingzondaars (met Virenque voorop), dus ik weet niet of dat heel zwaar weegt voor Eurosport.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Officieel niet, maar dat is wel gewoon de reden natuurlijk.
Heeft het gezicht van een mijnwerker.quote:
Daar gaat hij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft het gezicht van een mijnwerker.
Veel plezier in juli!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het toch een straf om Froome te zien klimmen, echt drama.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef Momo... het volgende:
Ik heb vandaag bij een gokkantoor Froome ingezet als winnaar van de rit, een beetje warmdraaien voor de tour.
Daar rijdt hij zich wel weer uit, op de wattagemeter uiteraardquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Laten we hopen dat hij ergens nog in een ravijn rijdt.
Taramequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
GVD wat een baas die Froome![]()
Zou leuker zijn als Nibali/Rodriquez/Contador/Valverde/Taramé nog ff vol meedoen met de TdF.
Wtf doet Tarame in dat rijtje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
Zou leuker zijn als Nibali/Rodriquez/Contador/Valverde/Taramé nog ff vol meedoen met de TdF.
Hallo Martquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
Dat was ook wel weer fantastisch ja. Valverde die nog geen 20 meter weg kan fietsen van Peter fucking Kennaugh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef Slobeend het volgende:
Volgend jaar wint Porte alles en het jaar erna Kennaugh. Sky.
Reed lek vlak voor het begin van de klim. En had al aangegeven hier vooral te trainen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is er met rodriquez aan de hand?
Een beetje zoals in Burgos vorig jaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Reed lek vlak voor het begin van de klim. En had al aangegeven hier vooral te trainen.
twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 06-06-2013 om 14:32:34#Dauphine, Stage 5, Valmorel (12.73 km, 6.96 %, 886 m). Chris Froome: 32 min 32 sec, 23.48 Kph, VAM 1634 m/h, 6.06 W/kg [DrF]. reageer retweet
Daar zit Contasnor toch nauwelijks achter dan? Klimt maar 4 secs trager. Of snap ik dat dan nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef TheArt het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 06-06-2013 om 14:32:34#Dauphine, Stage 5, Valmorel (12.73 km, 6.96 %, 886 m). Chris Froome: 32 min 32 sec, 23.48 Kph, VAM 1634 m/h, 6.06 W/kg [DrF]. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:
Taramé FTWquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf doet Tarame in dat rijtje?
is Froome ooit niet in vorm geweest dit seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Froome is goed bezig, steekt in een goede vorm zo te zien
Jammer, ik verwacht wel iets meer van hem.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Reed lek vlak voor het begin van de klim. En had al aangegeven hier vooral te trainen.
Dat kwam door een foutje van zijn kant met eten/weersomstandigheden die hem parten speelde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:36 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
is Froome ooit niet in vorm geweest dit seizoen?
alleen in de Tirreno liet hij zich verrassen in die 30%-rit.
Wordt dan de 1ste keer sinds de Vuelta 2011 dat Rodriguez buiten de top-10 eindigt in een WT-rittenkoers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer, ik verwacht wel iets meer van hem.
trainen doe je door niet voluit een berg op te gaan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eufemisme voor het aftappen van een bloedzak net voor de Dauphiné.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
trainen doe je door niet voluit een berg op te gaan?
nou ja, zou nog wel niet goed genoeg zijn daardoor.
Hij wil in de 3e week van de Tour in vorm zijn, maar dit is wel een enorm verschil t.o.v. de vorige jaren.quote:73 21 Jurgen VAN DEN BROECK LOTTO-BELISOL 00:09:58
Zal Lotto ook wel blij mee zijn, dit zijn de rondes waarin ze WT-punten kunnen pakken. Greipel kan ook genoeg WT-punten pakken, maar die zorgt er voorlopig voor dat hij geen WT-koersen hoeft te rijden..quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wil in de 3e week van de Tour in vorm zijn, maar dit is wel een enorm verschil t.o.v. de vorige jaren.
Als JvdB top 5 zou rijden in de tour levert dat ook veel punten op. Al moet ik dat ook maar zien met deze vorm, tijdrit was ook al niet te best.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal Lotto ook wel blij zijn, dit zijn de rondes waarin ze WT-punten kunnen pakken. Greipel kan ook genoeg WT-punten pakken, maar die zorgt er voorlopig voor dat hij geen WT-koersen hoeft te rijden..
Rolland is gevallen vandaag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
Van den Broeck, Rolland en Rodríguez wel heel matig zeg.
Poels valt ook tegen helaas... Was hij maar niet gevallen vorig jaar
Ik ben bang dat Mollema straks in Zwitserland ook niet vooruit komt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:26 schreef wimderon het volgende:
De hoogtestage van Ten Dam op de Maastrichtse hoogvlakten werkt blijkbaar beter dan die ingewikkelde traininkjes van coach Luicito in de bergen.
En toch was dit de eerste echte hoogtestage van Mollema in zijn carrière. Niemand heeft dus nog enig idee wat voor effect dat heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mollema straks in Zwitserland ook niet vooruit komt.
Net zoals Wiggins vorig jaar, die toen het verhaal had dat je het hele jaar op 95% van je top kan zitten terwijl er nog ruimte is om te pieken naar 100%.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:36 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
is Froome ooit niet in vorm geweest dit seizoen?
alleen in de Tirreno liet hij zich verrassen in die 30%-rit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke poweroutputs voor iemand die in opbouw is.twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:01:30#Dauphine, St. 5, Valmorel (12.73 km)Chris Froome (68 kg): 32:32, 23.48 KphDrF: 6.06 W/kg. CPL: 6.18 W/kg. BCR: 6.26 W/kg. rst: 6.34 W/kg reageer retweet
Ben ik de enige die dat opmerkelijk vind?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch was dit de eerste echte hoogtestage van Mollema in zijn carrière.
7 W/kg de Alpe d'Huez op. Twee keer op 1 dag. Maar ze zullen hun metertje wel goed kalibreren die ochtend. Anders valt het zo op als er drie man van Sky sub 38 minuten gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Flinke poweroutputs voor iemand die in opbouw is.twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:01:30#Dauphine, St. 5, Valmorel (12.73 km)Chris Froome (68 kg): 32:32, 23.48 KphDrF: 6.06 W/kg. CPL: 6.18 W/kg. BCR: 6.26 W/kg. rst: 6.34 W/kg reageer retweet
Ach ja, misschien is het wel allemaal kopieergedrag en is het uiteindelijke voordeel verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat opmerkelijk vind?
Gewoon EPO in Nederland werkt net zo goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat opmerkelijk vind?
Volgens de Britse commentator kan niemand anders winnen.quote:
Dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens de Britse commentator kan niemand anders winnen.
Als hij daarna belooft te stoppen, dan mag hij van mij. Hoeven we die kop niet meer te zien tijdens de TdF...quote:
Helaas.quote:
twitter:lieuwewestra twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 14:48:28Uitslag onderzoek!! In 3 ribben zit een barst/scheur, schouder doet pijn en elleboog en knie liggen open. pluspunt: niks gebroken reageer retweet
Nee, praat me eens bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voeckler
Hebben jullie dat verhaal van z'n vader wel eens gehoord?
Haha, hij trekt ook zulke bekken als hij een eitje bakt of de vaatwasser leeghaald?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind Voeckler wel een leuke renner. Rijdt tenminste aanvallend.
Heeft wel een beetje grote aantrekkingskracht op de camera, maar ik heb bij hem toch het idee dat 'ie gewoon zo is en het er niet per se om doet. Heb laatst ook ergens gelezen dat zijn vrouw zegt dat 'ie thuis net zo is.
Dat is juist prachtigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:13 schreef Redefine het volgende:
Het is jammer dat hij iets te goed weet, waar de camera is (en andersom).
Ik vraag me af hoe anoniem hij zou zijn gebleven als hij destijds in de tour niet die enorme voorsprong zou hebben gehad waardoor hij veel te lang in het geel reed...quote:
Mooi toch dat zo'n incident een carrière kan makenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe anoniem hij zou zijn gebleven als hij destijds in de tour niet die enorme voorsprong zou hebben gehad waardoor hij veel te lang in het geel reed...
Mwoah dat valt op zich wel mee. Hij rijdt wel veel beter in het hooggebergte.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valverde is een stuk aanvallender gaan rijden na zijn schorsing, heb ik het idee.
Waar baseer je dat op? Is gewoon niet het terrein van Slagter.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Slagter er ook al vrij vroeg af. Niet in topvorm, moet het langer kunnen volhouden dan dit.
Niet mee eens. Vergeet niet dat hij bijvoorbeeld Armstrong ooit versloeg in het hooggebergte, maar een Rodriguez hem nu ingehaald heeft. Vroeger viel hij echt nooit aan, het enige wat hij deed was wieltjesplakken en dan op het allerlaatst nog een paar posities pakken met zijn eindsprint. Nu zie ik hem zo nu en dan wel een aanval plaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Mwoah dat valt op zich wel mee. Hij rijdt wel veel beter in het hooggebergte.
Hij had altijd al zijn uitschieters, maar structureel in een grote ronde bij de beste klimmers behoren, is iets wat ik hem vorig jaar in de Vuelta pas voor het eerst heb zien doen. Zelfs de Vuelta die hij won (2009?) waren er nogal wat zwakkere momenten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vergeet niet dat hij bijvoorbeeld Armstrong ooit versloeg in het hooggebergte, maar een Rodriguez hem nu ingehaald heeft. Vroeger viel hij echt nooit aan, het enige wat hij deed was wieltjesplakken en dan op het allerlaatst nog een paar posities pakken met zijn eindsprint. Nu zie ik hem zo nu en dan wel een aanval plaatsen.
Is geen topklimmer uiteraard maar zou langer bij moeten kunnen blijven lijkt me. Ging er nu behoorlijk vroeg af. Toen hij er af ging was het nog een aanzienlijke groep.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Is gewoon niet het terrein van Slagter.
Haha, zou dat wel humor vinden ja. Al heeft Clement wel vaker laten zien dat hij kan klimmen, maar heel constant was het nooit. Is nu met een hele goede vorm uit de Giro gekomen blijkbaar.quote:
Toen was hij juist heel constant. In 2003 als tweedejaarsprof won hij al twee etappes in het hooggebergte in de Vuelta en zo zijn er talloze voorbeelden te noemen. Maar hij had vroeger wel vaker een slechte dag inderdaad, maar op basis van één Vuelta waarin hij dat niet had, maar wel de mindere was van twee klimmers, concluderen dat hij veel beter is geworden in het hooggebergte... Ik weet het nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hij had altijd al zijn uitschieters, maar structureel in een grote ronde bij de beste klimmers behoren, is iets wat ik hem vorig jaar in de Vuelta pas voor het eerst heb zien doen. Zelfs de Vuelta die hij won (2009?) waren er nogal wat zwakkere momenten.
Santambrogio of Clement, what difference does it make?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Hehe, als een relatief obscure Italiaan of Rus rijdt zoals Clement moet iedereen kotsen.
Eindelijk een Nederlander die begrijpt dat je op een boterham met pindakaas geen resultaten meer kunt halen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Hehe, als een relatief obscure Italiaan of Rus rijdt zoals Clement moet iedereen kotsen.
Zou wel mooi zijn inderdaad, haha.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:27 schreef Spies het volgende:
Jack zal Clement vanavond wel bellen met de vraag of dit geen verdachte prestatie was.
Zeker als pharmaceutisch bedrijf.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:23 schreef Steven184 het volgende:
Ik zat trouwens te denken als enigzins obscure sponsor moet je je gewoon lekker de WT inkopen, 9 renners helemaal vol stoppen zodat ze vliegen en 100% gepakt worden. Leuke publiciteitsstunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: AD.nlquote:Clement gaat nu niet meteen roepen dat hij kopman moet worden in de kleinere etappekoersen. 'Het moet niet te gek worden. Ik ben nog steeds Stef Clement.
Dat komt rechtstreeks van de site van Blanco, op NUsport stond ook een dergelijk artikeltje. (Vind het persoonlijk nog 'erger', het is nauwelijks journalistiek te noemen.)quote:Op zondag 9 juni 2013 11:39 schreef mincemeat het volgende:
[..]
bron: AD.nl
Journalisten die domme vragen stellen en dan er een mooi verhaaltje van maken.
Hij wil natuurlijk wel Clement van die 7e positie verdringen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:47 schreef Marcoss het volgende:
Wieltjeszuiger Valverde die deze Dauphiné opeens aan gaat vallen
Ik was even weg van mijn laptop, kom terug en zie Barguil alleen. Dus moest wel gelost zijn dacht ik. En toen viel ik van mijn stoel toen ik Valverde erachter zag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |