Ja stel je voor dat er een EPO variant bestaat waar ze zich helemaal mee kunnen volstoppen zonder gepakt te worden, niks mis mee toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stel dat ze bij Sky ipv doping een ander soort middel gebruiken wat niet op de dopinglijst staat (op dit moment). Wat zou er dan fout aan zijn?
Volgens sommige noobs hier gebruikt Sky dopingquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Kingstown het volgende:
Is dit het Dauphiné topic of het dopingtopic?
Wat moet ik me voorstellen bij een ander soort middel niet zijnde doping? Koffie? Broccoli? Havermout?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stel dat ze bij Sky ipv doping een ander soort middel gebruiken wat niet op de dopinglijst staat (op dit moment). Wat zou er dan fout aan zijn?
Je aanwezigheid beperken tot dat dopetopic zou wel voor iedereen beter zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens sommige noobs hier gebruikt Sky doping
Hautacam 1996.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Ericr het volgende:
Of nog erger zoals een Riis ook al kwam die nog wat later tot wasdom.
Die hele discussie boeit me niet en daarvan hoopte ik dat het tot het dopngtopic beperkt zou blijven, zodat het hier over de koers zou gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens sommige noobs hier gebruikt Sky doping
Nou ja, ze hadden wel baantoppers voor ze aan hun dominantie begonnen in de opmaat naar 2008. Denk aan een Jason Queally en Chris Boardman. Maar de enorme hoeveelheid toppers die ze in de aanloop naar Beijing (en uiteraard daarna) hadden/hebben is wel opvallend. Van twee gouden medailles op de baan in Athene ineens naar zeven in Peking en acht in Londen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:57 schreef Ericr het volgende:
Wiggo wist al in zijn baantijd waar Abraham de mosterd haalde, Thomas was ook al een tijdje bekend met de aanpak van Brailsford. Toch al een schimmig programma van die Britse baanploeg die van niks naar absolute top gingen binnen enkele jaren.
Ik reken vanaf 2004 en Boardman was eigenlijk wel 'the odd one out' toen hij veruit de beste achtervolger ter wereld was. UK was toen als wielerland hoe dan ook een dreumes.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden wel baantoppers voor ze aan hun dominantie begonnen in de opmaat naar 2008. Denk aan een Jason Queally en Chris Boardman. Maar de enorme hoeveelheid toppers die ze in de aanloop naar Beijing (en uiteraard daarna) hadden/hebben is wel opvallend. Van twee gouden medailles op de baan in Athene ineens naar zeven in Peking en acht in Londen.
In Athene was trouwens Australië nog het beste baanland. Maar de Ryan Bayley's van toen waren daarna ineens niet meer dominant. Eigenlijk is Anna Meares de enige constante Australische topper.
Dat is inderdaad zo. Met name in atletiek, maar ook wel krachtsporten als worstelen en gewichtheffen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef cavia_temmer het volgende:
Wat ik ook altijd zo vreemd vindt, is dat er ook enorm veel goede atleten de laatste maanden zijn gepakt, er zijn heel wat medailles ingeleverd van van olympische spelen en wk's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |