SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (ovb)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow, zieke dissquote:
Ik werk achter het station :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus straks pas en dan tot vanavondI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nopequote:
No problemquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Ook niet, werk in de it.quote:
Hm goed idee wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
No problem
Moet ik zeker ook zo'n sexy pakje voor je aanIk weet precies hoe dat gaat
De reiskosten mag je ook vergoeden danquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, werk in de it.
[..]
Hm goed idee wel.
Kinky welquote:
quote:
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Instant Apocalypse
Nee, totaal geen behoefte aan om me voort te planten
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nahquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
zeg nooit nooit, wie weet komt dat nog
[/voorspelbaar]
Enjoy!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik even filosoferen op het toilet ok gr gr :$
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nah![]()
But on the other hand
[ afbeelding ]
DragonballZ is anders al aardig oud hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?
ik geloof je meteenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DragonballZ is anders al aardig oud hoor.
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallenquote:
Daarvoor ja? Toen was it toch nog niet zo groot als nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallen
Dat heb ik bij Hans Teeuwen ook eigenlijk, laatst een keer al zijn shows weer eens terug gekeken, en hij is wel grappig, maar toch kan ik er niet meer zo om in een deuk liggen als vroeger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallen
Trui is 4 jaar later dan hard en zielig zie ik nu, ik dacht andersom....quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarvoor ja? Toen was it toch nog niet zo groot als nu?
Volgens mij best ver uit de buurt van jou.. Overijsselquote:
Dank je.. Ik heb aan je gedachtquote:
T valt wel mee.. Maar ik bedoel het meer als in: als ik zoiets uberhaupt al zou overwegen, zou ik sowieso al, let's say, 5 jaar een "vaste partner" willen hebben.. En aangezien ik ook (nog) niet eens behoefte heb aan een vaste partner.. Njaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?
helemaal mee eens. ik heb echt met buikpijn op de grond gelegen toendertijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Hans Teeuwen ook eigenlijk, laatst een keer al zijn shows weer eens terug gekeken, en hij is wel grappig, maar toch kan ik er niet meer zo om in een deuk liggen als vroeger.
Jesus wat een eind.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij best ver uit de buurt van jou.. Overijssel
nee dan zie ik het idd niet snel gebeuren..... oh en Haiquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
T valt wel mee.. Maar ik bedoel het meer als in: als ik zoiets uberhaupt al zou overwegen, zou ik sowieso al, let's say, 5 jaar een "vaste partner" willen hebben.. En aangezien ik ook (nog) niet eens behoefte heb aan een vaste partner.. Nja
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik heb echt met buikpijn op de grond gelegen toendertijd.
zal wel komen omdat wij zelf iets volwassener zijn.....
Jij bedoelt Raw zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.
Ik kan bijvoorbeeld wel nog steeds naar de shows van Eddy Murphy kijken van bijna 30 jaar terug en weer helemaal in een deuk liggen.
Ook de oudere shows van Youp blijven geweldig.
Eddy heeft ook echt zo'n aanstekelijke kop/lachquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.
Ik kan bijvoorbeeld wel nog steeds naar de shows van Eddy Murphy kijken van bijna 30 jaar terug en weer helemaal in een deuk liggen.
Ook de oudere shows van Youp blijven geweldig.
Yupquote:
Wat een gemis zal dat worden zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zie ik het idd niet snel gebeuren..... oh en Hai
Ik vermaak me zo ook welquote:
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
je begon al te verbranden? goed exuus om je in te laten smeren met after sun
Hadden ze een tekening gemaakt op je rug?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...
Ik kan niet in mijn eentje bij mijn rug![]()
1 keer gevraagd aan de kinderen = nooit meer
nee vanavond die vent van je, lekker aan het werk zetten met de after sunquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...
Ik kan niet in mijn eentje bij mijn rug![]()
1 keer gevraagd aan de kinderen = nooit meer
Haha oh zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik juist, dat je dat dan moet missen
haha, leuk tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de halve fles was leeg en er zat meer op hun dan op mij
Ja maar ik wil dat de rest ook bruin wordtquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee vanavond die vent van je, lekker aan het werk zetten met de after sun
P20 van riemann.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha ja enig daag fles van 17 euro
Maar stiekem moest je er wel om lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha ja enig daag fles van 17 euro
hihahoquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar stiekem moest je er wel om lachen
Ja ik geloof het wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihaho
Nee.... ga je vanavond weer wandelen met de avond vierdaagse?
Die maak je zeker zelf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha oh zo
Nja, ligt er natuurlijk ook aan wat voor afspraken je maakt..
Mgoed, teveel complicaties/verwachtingen dan meestal.. Kan ik niet teguhhh :$
Wow, diepe shit wel voor op een woensdagmiddag
tot je de juiste tegenkomt, dan verdwijnen die complicaties direct.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha oh zo
Nja, ligt er natuurlijk ook aan wat voor afspraken je maakt..
Mgoed, teveel complicaties/verwachtingen dan meestal.. Kan ik niet teguhhh :$
Wow, diepe shit wel voor op een woensdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel lekker weer, maar het is best zwaar met zo;n kinderwagen door een heuvelachtig bos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig toch. Lekker weer
Ik sla over vandaag
Maar het is toch elke dag een andere route.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is wel lekker weer, maar het is best zwaar met zo;n kinderwagen door een heuvelachtig bos.
ja ga je lang met alles wat je smeren kan, en korter met je rugquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat de rest ook bruin wordt![]()
Thanks! morgen even halen
Geen voorbarige conclusies trekken eh.. Ik verwacht weinig tot niksquote:
Sowieso lang in de zonquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja ga je lang met alles wat je smeren kan, en korter met je rug
Ja, maar groesbeek bestaat voor een heel groot deel uit bos. Dus ben bang dat we gewoon weer de bossen in gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is toch elke dag een andere route.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
tot je de juiste tegenkomt, dan verdwijnen die complicaties direct.Als ik echt wegzwijmel bij iemand is dat idd vaak het geval ja, mja ik hou mezelf ook wel tegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Ik wil het niet.. Word ook heel boos op mezelf als ik meer ga voelen voor iemand
Mgoed, doorgaans gebeurt dat maar once in a blue moon dus ja
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
FYLquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar groesbeek bestaat voor een heel groot deel uit bos. Dus ben bang dat we gewoon weer de bossen in gaan.
Heb jij een rokje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso lang in de zon
Ik ben wispelturig vandaag...
Even de beentjes scheren... toch een rokje aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
vanwege negatieve ervaringen neem ik aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik echt wegzwijmel bij iemand is dat idd vaak het geval ja, mja ik hou mezelf ook wel tegen hoor.. Ik wil het niet.. Word ook heel boos op mezelf als ik meer ga voelen voor iemand
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij een rokje?Ja wel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihaho
jij hebt geen rokje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja negatief.. Elke relatie is direct ook een soort van les, maar wat ik al zei: t draait vaak uit op (te hoge) verwachtingen waar ik gewoonweg geen zin in heb.. Maar goed, dat hoort er natuurlijk ook wel bij, sort ofquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege negatieve ervaringen neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel 2
hihaho
jij hebt geen rokje he?Ik heb echt wel een rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mohquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
Dqoppie, bij wat voor bedrijf werk je precies? Mag ook in DM.
Ik iz werkloze interieurverzorgster.
Wil je uitsmijter wel zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Fera het volgende:
Maar de uitsmijter was wel lekker.
/positiviteit
ja ze zeggen hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja negatief.. Elke relatie is direct ook een soort van les, maar wat ik al zei: t draait vaak uit op (te hoge) verwachtingen waar ik gewoonweg geen zin in heb.. Maar goed, dat hoort er natuurlijk ook wel bij, sort of
Mja, weenie.. Er worden altijd wel verwachtingen geschept, van beide kanten overigens..quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ze zeggen het
eigenlijk natuurlijk niet, als het allemaal goed gaat dan voldoet iemand er gewoon aan.
Pics van jou in een rokje (no pun)quote:
Heb haar ingelicht, ze gaat shoppen met jequote:
werkzequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik nog even OUAT kijken en dan eens langzaamaan richting m'n werk.. Tot vanavond ofzoooo![]()
Moet ik zo'n maagcamera hebben.quote:
zwemse!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Bij nader inzien post ik toch maar geen foto...
Ik ga naar het zwembad
ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de jongste heeft les.
Ik wacht lekker buiten int zonnetje
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.quote:
Wauw, ik ben zo trots.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.![]()
![]()
Overwinningquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.![]()
![]()
Go home Hups, you are drunk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf het terras. Het leven is mooi, je moet het alleen zien!
Schouderklopje voor mezelf.quote:
Nogal ja, morgen ga ik proberen 10 meter verder te komen van het pand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
OverwinningWat zal jij trots zijn!
je blijft toch wel op het terrein he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
Nogal ja, morgen ga ik proberen 10 meter verder te komen van het pand.![]()
![]()
Laat mij gewoon een oprecht gevoel van geluk ervaren!quote:
Ik moest lachen.quote:
Vooruit maar danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij gewoon een oprecht gevoel van geluk ervaren!
Enne van 2 bier dronken? Ik?
Uiteraard, ik ben dan ook ontzettend grappig altijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Tevens: verse aardbeien, niet van de supermarkt maar direct uit de kwekerij. #plattelandsleven
Doe eens niet!quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
Tevens: verse aardbeien, niet van de supermarkt maar direct uit de kwekerij. #plattelandsleven
Mooi!quote:
Dat weet ik maar daar mag je nooit bevestigend over doen!quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
Maar even serieus. Ik ben gezegend met leuke vrienden, gezelligheid in mijn leven en oprechte liefde.
Dat besef kwam net als een warme deken over mij heen en dat voelt verdomd goed!
Ik ben gelukkig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik maar daar mag je nooit bevestigend over doen!
Dan gaat hij naast zn schoenen lopen, hek van de dam enz.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben jij?en wat heb je met hups account gedaan
Life is goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij wel, genoeg mensen die zo van de dam af sprongen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.
daarom waren de rapen altijd gaar!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.
Maar had het een negatieve invloed op de werking van de dam als je het hek er af haalde? #durftevragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij wel, genoeg mensen die zo van de dam af sprongen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben jij?en wat heb je met hups account gedaan
De telefoon van Hups is gejat door een kakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, stapels lijken blokkeerde de doorstroom van het water.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar had het een negatieve invloed op de werking van de dam als je het hek er af haalde? #durftevragen
Jij hebt een bloederige jeugd gehad hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, stapels lijken blokkeerde de doorstroom van het water.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De telefoon van Hups is gejat door een kakkie!
Oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geboorte ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een bloederige jeugd gehad he
Wil je nu wel getroost worden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geboorte ja.
Ik wil er niet over praten *gaat in foetushouding op de grond liggen*.
Ik kan mij voorstellen dat getroost worden door een moeder traumatische herinneringen aan de bloederige geboorte naar boven haalt.quote:
Sorry, nog niet zo lang wakkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat tocht het hier toch. Ben jij dat.
Hm geen idee, ik herinner me er niks meer van en ma ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat getroost worden door een moeder traumatische herinneringen aan de bloederige geboorte naar boven haalt.
Leugens! Je ma wil het gewoon niet vertellen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm geen idee, ik herinner me er niks meer van en ma ook niet.
Have fun.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens! Je ma wil het gewoon niet vertellen!
Ik ben weg, ga zo mn schoonzusje ontmoeten en daarna bij een vriend bbq-en en...![]()
Verpakkingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
voor de dagbladen dan neem ik aan? dat het 's nachts moet?
Bummerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teveel wind![]()
Daarnaast toch geen trek
Ik weetquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BummerHet is het echt prachtig weer
Lekker, ik had van de week ook weer heerlijke homemade lasagna op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet
Heb net een restje lasagne op.
ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, ik had van de week ook weer heerlijke homemade lasagna op.
Altijd fijn een vrouw die voor je kookt, en dan ook nog eens goed kan koken.
Ielquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet
Heb net een restje lasagne op.
verdomme, ik kon weer zelf mijn aardappeltjes in de oven flikkerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
.
Altijd fijn een vrouw die voor je kookt, en dan ook nog eens goed kan koken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Nou lekker dan Fok!, ik weet dat ik kaal aan het worden ben, dat hoef je niet in te wrijven met een advertentie voor haarimplantatie
Haha, gister heb ik zelfs mijn lasagna laten verbranden xdquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef rival het volgende:
[..]
verdomme, ik kon weer zelf mijn aardappeltjes in de oven flikkeren
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef iXVI het volgende:
[..]
Haha, gister heb ik zelfs mijn lasagna laten verbranden xd
Wellesquote:
Ik krijg dat soort advertenties niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Nou lekker dan Fok!, ik weet dat ik kaal aan het worden ben, dat hoef je niet in te wrijven met een advertentie voor haarimplantatie
Komt wel goed schatje. Kale mannen kunnen ook aantrekkelijk zijnquote:
Ik heb nog nooit naar haarimplantaten gezocht hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg dat soort advertenties niet hoor![]()
Die advertenties worden toch getoond naar aanleiding van je surfgedrag danwel cookies
Wat moet jij dan wel niet krijgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg dat soort advertenties niet hoor![]()
Die advertenties worden toch getoond naar aanleiding van je surfgedrag danwel cookies
true !quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Kale mannen kunnen ook aantrekkelijk zijn
Wel gek dat je dan dat soort advertenties krijgtquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar haarimplantaten gezocht hoor.
Danny mag me gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel gek dat je dan dat soort advertenties krijgt
Net had ik er een van dubbelfrisquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toevallig eentje van een Braun scheerapparaat nu
Das uhm snelquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef iXVI het volgende:
@ LovelyLady
Nou...... er stond 20 minuten op de verpakking. Na 30 minuten was hij nog koud van van binnen, dus ik denk fuck it, nog even. En toen was ik het vergeten. Na 45 minuten was hij iets te warm.
hey koffiequote:
Mijne is leeg (er staat hier uw advertentie voor slechts bla bla).quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toevallig eentje van een Braun scheerapparaat nu
Hoi Tijn! Hoe is het?quote:
Met mij goed, lekker weer enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Tijn! Hoe is het?
Ik dacht, ik ga even kijken wat hier loos is, ben nogal druk bezig geweest de laatste tijd
Ik ben de hele dag binnen geweest. Sowieso de laatste tijd veel achter de computer, was met iets bezig wat heel veel tijd opslokte, maar het was de moeite waard!quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag binnen geweest. Sowieso de laatste tijd veel achter de computer, was met iets bezig wat heel veel tijd opslokte, maar het was de moeite waard!
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
XVI, was dat niet een type onderzeeer uit de 2e wereldoorlog?
Hij vraagt waar je nickname vandaan komt. Hij denkt aan een onderzeeër uit de tweede wereld oorlogquote:
Helemaal goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij vraagt waar je nickname vandaan komt. Hij denkt aan een onderzeeër uit de tweede wereld oorlog
Zocht ooit voor een browsergame (Bootleggers) een nickname met Romeinse cijfers. XVI is de enige combinatie die me beviel. Daarna werd het iXVI bij een tweede account.quote:
Hé Magnetronquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeee Miauw!Ik ben even boodschappen halen, zelfs de pastasaus hier is op
vind een hoop wat ze nu uitbrengen goed, ze gaan hardquote:
Waarom zo weinig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé MagnetronLang niet gezien.
Wat ga je eten? Ik heb welgeteld 4 crackers op
Net thuis, geen zin om te koken, wel in de supermarkt geweest maar alleen voor kat, keukenkastjes zijn leeg, koelkast idem, op wat kaas naquote:
www.justeat.nlquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net thuis, geen zin om te koken, wel in de supermarkt geweest maar alleen voor kat, keukenkastjes zijn leeg, koelkast idem, op wat kaas na![]()
Heb inmiddels wel 5 crackers op, jeuj
Ja, had gekund ,maar dan ben ik eerst weer een half uur kwijt met bedenken wat ik wil. Het is zo'n dag vandaagquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, had gekund ,maar dan ben ik eerst weer een half uur kwijt met bedenken wat ik wil. Het is zo'n dag vandaag
Kapsalon shoarmaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, had gekund ,maar dan ben ik eerst weer een half uur kwijt met bedenken wat ik wil. Het is zo'n dag vandaag
Ik heb alleen maar rum en absint in huisquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje, neem een glasje roosvice erbij
Kapsalon hete kipquote:
Ook goed, kip is altijd goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rum en absint in huisen thee
![]()
Maar denk dat ik morgen een pakje ga halen ja
[..]
Kapsalon hete kip
Met of zonder Anjovis? Gr Ali B.quote:
Ik 1 bak muesli en 2 bakken koffiequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé MagnetronLang niet gezien.
Wat ga je eten? Ik heb welgeteld 4 crackers op
Boks Ali komt helemaal goed. Brownie als toetje?quote:
Wist ik tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik nu net naar yes-R aan het luisteren zijn
Ja man!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boks Ali komt helemaal goed. Brownie als toetje?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ben je?
Je ligt hier aan de overkant op het dak met je telelens he?
Niet met een telelens maar met sniper riflequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ben je?
Je ligt hier aan de overkant op het dak met je telelens he?
ssst, gewoon niet zeggen, geheim alles!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet met een telelens maar met sniper rifle
Wat ga je schillen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geen tijd, moet zo schillen aan de maas #zwaarleven!
(aard)appels?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geen tijd, moet zo schillen aan de maas #zwaarleven!
Shitquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ssst, gewoon niet zeggen, geheim alles!
Welke?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik 1 bak muesli en 2 bakken koffie
Ik ga een kant-en-klaar salade eten
Zo dun als een fotomodel zeker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo dun mogelijk he, want anders gooi je teveel vitamientjes weg
Have funquote:
Hjb met je bbqquote:
quote:
Juist ja.. Dus ik wil ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het is eindelijk BBQ weer! Wat heerlijk!
Afgelopen vrijdag al gehad!quote:
Ik pak je en bbq je grote teenquote:
Ja wanneer je gaat bbqen moet je ook gewoon de hele dag niks etenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag al gehad!![]()
Was de lekkerste rundervink die ik ooit gegeten had!![]()
Alleen jammer dat ik al zo vol zat![]()
Dat is een fabel. Juist wat eten in de ochtend en middag zorgt dat je meer kan eten 's avonds.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja wanneer je gaat bbqen moet je ook gewoon de hele dag niks eten
Hele dag niet eten is erg ongezond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een fabel. Juist wat eten in de ochtend en middag zorgt dat je meer kan eten 's avonds.
Ja maar ik vind dat gewoon leuk ok?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een fabel. Juist wat eten in de ochtend en middag zorgt dat je meer kan eten 's avonds.
Gohquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hele dag niet eten is erg ongezond.
Hoi Fera![]()
Hoe gaat het ermee?
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja wanneer je gaat bbqen moet je ook gewoon de hele dag niks eten
FERA!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Just sayingquote:
Nja weinig dus.. niet helemaal niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelijk heb je!![]()
We hadden groot ingekocht
Hebben we gedaan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja weinig dus.. niet helemaal niks
Mgoed daarna dan echt bunkeren als een mawfakka
Hallon luchtballonquote:
Nu je het zegt, ik heb nog geen enkele luchtballon gezien, terwijl het weer er wel naar isquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallon luchtballon
Ik ontwikkel vreetkicks.. not good
hier al wel een aantalquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog geen enkele luchtballon gezien, terwijl het weer er wel naar is
Ligt eraan of je alles kan vreten en nog niet aan komtIk kan dat
![]()
Dan maakt het toch ook niet zoveel uit?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
hier al wel een aantal
en ja, dat kan ik![]()
Idd wat lul ik ook.. gewoon yolooooquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maakt het toch ook niet zoveel uit?
Mag ik mee dineren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd wat lul ik ook.. gewoon yoloooo
Bring on the chips, donuts, tosti's, koekjes enz
Sure.. Mits je genoeg laat liggen voor mijquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sure.. Mits je genoeg laat liggen voor mij
Then it is settled.. Schuif maar aanquote:
Ok, mooi zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Then it is settled.. Schuif maar aan
Zo en nu even mn thee opdrinken en dan naar boven.. Moment
Fijne avond nog hopelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben weer weg, mazzel iedereen!
Raam open zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
Beetje broeierig, boven
[..]
Fijne avond nog hopelijk
Is alquote:
Dan moet je 'm juist dicht laten en als de zon eraf is open gooienquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is al
Mja, zon scheen er vol op vanmiddag.. Maar ok, het begint al weer wat "beter" te worden
Nu nog even OUAT afkijken mwehehehe
Ja, normaal hou ik de gordijntjes dicht om de echte warmte buiten te houden.. Wel altijd op een kier om te luchten, dat moet gewoonquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je 'm juist dicht laten en als de zon eraf is open gooienHeb ik net ook gedaan
OkeIk kijk Bones
Ja okequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, normaal hou ik de gordijntjes dicht om de echte warmte buiten te houden.. Wel altijd op een kier om te luchten, dat moet gewoon
Dat moet ik binnenkort ook eens even verder kijken nog
Anyway.. SPANNEND NU!!!![]()
Mijn steen wat doe jequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke
Ik ben net begonnen met seizoen 8![]()
Have funIk vind OUAT echt niks aan
+1 ouat?quote:
Mehehehequote:
Enige wat me echt zo gigantisch stoort is dat iedereen zo fakking goodytwoshoes is.. Nee, gewoon neequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke
Ik ben net begonnen met seizoen 8![]()
Have funIk vind OUAT echt niks aan
Sexy is sexy ..... maar wat is er met mis met goodygoody?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enige wat me echt zo gigantisch stoort is dat iedereen zo fakking goodytwoshoes is.. Nee, gewoon nee!!!
Daarom ReginaPlus sexy
Maar ok, toch verslaafd
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is, weet je best veel
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enige wat me echt zo gigantisch stoort is dat iedereen zo fakking goodytwoshoes is.. Nee, gewoon nee!!!
Daarom ReginaPlus sexy
Maar ok, toch verslaafd
Goody is prima.. TE goody is misselijkmakend EN gewoonweg onrealistischquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sexy is sexy ..... maar wat is er met mis met goodygoody?
Met alleen een boormachine? Klinkt als een goed ideequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehehe
Mijn collega's wensen me te zien met een boormachineik denk dat dat geen goed idee is
Nog steeds OUATquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt best mee hoor
[..]
Waar heb jij het over?
misselijkmakend oke..... maar waarom onrealistischquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goody is prima.. TE goody is misselijkmakend EN gewoonweg onrealistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |