SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (ovb)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow, zieke dissquote:
Ik werk achter het station :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus straks pas en dan tot vanavondI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nopequote:
No problemquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Ook niet, werk in de it.quote:
Hm goed idee wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef remlof het volgende:
Dus ik kan Dkut inhuren om m'n keet uit te mesten?
Uiteraardquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
No problem
Moet ik zeker ook zo'n sexy pakje voor je aanIk weet precies hoe dat gaat
De reiskosten mag je ook vergoeden danquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, werk in de it.
[..]
Hm goed idee wel.
Kinky welquote:
quote:
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Instant Apocalypse
Nee, totaal geen behoefte aan om me voort te planten
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nahquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
zeg nooit nooit, wie weet komt dat nog
[/voorspelbaar]
Enjoy!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik even filosoferen op het toilet ok gr gr :$
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan maar zo, maar gezien mijn leeftijd, mijn vrijgezelle status atm, mijn gebrek aan liefde voor kinderen en het aantal jaren voordat ik dat uberhaupt eens zou overwegen met een partner etc etc.. Nah![]()
But on the other hand
[ afbeelding ]
DragonballZ is anders al aardig oud hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?
ik geloof je meteenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DragonballZ is anders al aardig oud hoor.
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallenquote:
Daarvoor ja? Toen was it toch nog niet zo groot als nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallen
Dat heb ik bij Hans Teeuwen ook eigenlijk, laatst een keer al zijn shows weer eens terug gekeken, en hij is wel grappig, maar toch kan ik er niet meer zo om in een deuk liggen als vroeger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
deze was ervoor.... ik zou bijna zeggen geweldige show de beste die ik heb gezien, want dat was ook zo.... maar toen ik hem paar weken geleden weer eens keek vond ik hem ook maar tegenvallen
Trui is 4 jaar later dan hard en zielig zie ik nu, ik dacht andersom....quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarvoor ja? Toen was it toch nog niet zo groot als nu?
Volgens mij best ver uit de buurt van jou.. Overijsselquote:
Dank je.. Ik heb aan je gedachtquote:
T valt wel mee.. Maar ik bedoel het meer als in: als ik zoiets uberhaupt al zou overwegen, zou ik sowieso al, let's say, 5 jaar een "vaste partner" willen hebben.. En aangezien ik ook (nog) niet eens behoefte heb aan een vaste partner.. Njaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
gezien het plaatje dat je post zal het met jouw leeftijd wel meevallen?
helemaal mee eens. ik heb echt met buikpijn op de grond gelegen toendertijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Hans Teeuwen ook eigenlijk, laatst een keer al zijn shows weer eens terug gekeken, en hij is wel grappig, maar toch kan ik er niet meer zo om in een deuk liggen als vroeger.
Jesus wat een eind.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij best ver uit de buurt van jou.. Overijssel
nee dan zie ik het idd niet snel gebeuren..... oh en Haiquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
T valt wel mee.. Maar ik bedoel het meer als in: als ik zoiets uberhaupt al zou overwegen, zou ik sowieso al, let's say, 5 jaar een "vaste partner" willen hebben.. En aangezien ik ook (nog) niet eens behoefte heb aan een vaste partner.. Nja
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik heb echt met buikpijn op de grond gelegen toendertijd.
zal wel komen omdat wij zelf iets volwassener zijn.....
Jij bedoelt Raw zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.
Ik kan bijvoorbeeld wel nog steeds naar de shows van Eddy Murphy kijken van bijna 30 jaar terug en weer helemaal in een deuk liggen.
Ook de oudere shows van Youp blijven geweldig.
Eddy heeft ook echt zo'n aanstekelijke kop/lachquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wie weet, en zijn humor dus niet helemaal tijdloos is.
Ik kan bijvoorbeeld wel nog steeds naar de shows van Eddy Murphy kijken van bijna 30 jaar terug en weer helemaal in een deuk liggen.
Ook de oudere shows van Youp blijven geweldig.
Yupquote:
Wat een gemis zal dat worden zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan zie ik het idd niet snel gebeuren..... oh en Hai
Ik vermaak me zo ook welquote:
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
je begon al te verbranden? goed exuus om je in te laten smeren met after sun
Hadden ze een tekening gemaakt op je rug?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...
Ik kan niet in mijn eentje bij mijn rug![]()
1 keer gevraagd aan de kinderen = nooit meer
nee vanavond die vent van je, lekker aan het werk zetten met de after sunquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe heette die zonnebrand ook alweer...
Ik kan niet in mijn eentje bij mijn rug![]()
1 keer gevraagd aan de kinderen = nooit meer
Haha oh zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik juist, dat je dat dan moet missen
haha, leuk tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de halve fles was leeg en er zat meer op hun dan op mij
Ja maar ik wil dat de rest ook bruin wordtquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee vanavond die vent van je, lekker aan het werk zetten met de after sun
P20 van riemann.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha ja enig daag fles van 17 euro
Maar stiekem moest je er wel om lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha ja enig daag fles van 17 euro
hihahoquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar stiekem moest je er wel om lachen
Ja ik geloof het wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihaho
Nee.... ga je vanavond weer wandelen met de avond vierdaagse?
Die maak je zeker zelf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha oh zo
Nja, ligt er natuurlijk ook aan wat voor afspraken je maakt..
Mgoed, teveel complicaties/verwachtingen dan meestal.. Kan ik niet teguhhh :$
Wow, diepe shit wel voor op een woensdagmiddag
tot je de juiste tegenkomt, dan verdwijnen die complicaties direct.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha oh zo
Nja, ligt er natuurlijk ook aan wat voor afspraken je maakt..
Mgoed, teveel complicaties/verwachtingen dan meestal.. Kan ik niet teguhhh :$
Wow, diepe shit wel voor op een woensdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel lekker weer, maar het is best zwaar met zo;n kinderwagen door een heuvelachtig bos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig toch. Lekker weer
Ik sla over vandaag
Maar het is toch elke dag een andere route.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is wel lekker weer, maar het is best zwaar met zo;n kinderwagen door een heuvelachtig bos.
ja ga je lang met alles wat je smeren kan, en korter met je rugquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat de rest ook bruin wordt![]()
Thanks! morgen even halen
Geen voorbarige conclusies trekken eh.. Ik verwacht weinig tot niksquote:
Sowieso lang in de zonquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja ga je lang met alles wat je smeren kan, en korter met je rug
Ja, maar groesbeek bestaat voor een heel groot deel uit bos. Dus ben bang dat we gewoon weer de bossen in gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is toch elke dag een andere route.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
tot je de juiste tegenkomt, dan verdwijnen die complicaties direct.Als ik echt wegzwijmel bij iemand is dat idd vaak het geval ja, mja ik hou mezelf ook wel tegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Ik wil het niet.. Word ook heel boos op mezelf als ik meer ga voelen voor iemand
Mgoed, doorgaans gebeurt dat maar once in a blue moon dus ja
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
FYLquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar groesbeek bestaat voor een heel groot deel uit bos. Dus ben bang dat we gewoon weer de bossen in gaan.
Heb jij een rokje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso lang in de zon
Ik ben wispelturig vandaag...
Even de beentjes scheren... toch een rokje aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
vanwege negatieve ervaringen neem ik aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik echt wegzwijmel bij iemand is dat idd vaak het geval ja, mja ik hou mezelf ook wel tegen hoor.. Ik wil het niet.. Word ook heel boos op mezelf als ik meer ga voelen voor iemand
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij een rokje?Ja wel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihaho
jij hebt geen rokje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja negatief.. Elke relatie is direct ook een soort van les, maar wat ik al zei: t draait vaak uit op (te hoge) verwachtingen waar ik gewoonweg geen zin in heb.. Maar goed, dat hoort er natuurlijk ook wel bij, sort ofquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege negatieve ervaringen neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel 2
hihaho
jij hebt geen rokje he?Ik heb echt wel een rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mohquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
Dqoppie, bij wat voor bedrijf werk je precies? Mag ook in DM.
Ik iz werkloze interieurverzorgster.
Wil je uitsmijter wel zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Fera het volgende:
Maar de uitsmijter was wel lekker.
/positiviteit
ja ze zeggen hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja negatief.. Elke relatie is direct ook een soort van les, maar wat ik al zei: t draait vaak uit op (te hoge) verwachtingen waar ik gewoonweg geen zin in heb.. Maar goed, dat hoort er natuurlijk ook wel bij, sort of
Mja, weenie.. Er worden altijd wel verwachtingen geschept, van beide kanten overigens..quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ze zeggen het
eigenlijk natuurlijk niet, als het allemaal goed gaat dan voldoet iemand er gewoon aan.
Pics van jou in een rokje (no pun)quote:
Heb haar ingelicht, ze gaat shoppen met jequote:
werkzequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik nog even OUAT kijken en dan eens langzaamaan richting m'n werk.. Tot vanavond ofzoooo![]()
Moet ik zo'n maagcamera hebben.quote:
zwemse!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Bij nader inzien post ik toch maar geen foto...
Ik ga naar het zwembad
ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de jongste heeft les.
Ik wacht lekker buiten int zonnetje
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.quote:
Wauw, ik ben zo trots.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.![]()
![]()
Overwinningquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, het kostte me wat moeite om de eerste passen naar buiten te nemen met al die mensen maar het is uiteindelijk gelukt.![]()
![]()
Go home Hups, you are drunk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf het terras. Het leven is mooi, je moet het alleen zien!
Schouderklopje voor mezelf.quote:
Nogal ja, morgen ga ik proberen 10 meter verder te komen van het pand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
OverwinningWat zal jij trots zijn!
je blijft toch wel op het terrein he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
Nogal ja, morgen ga ik proberen 10 meter verder te komen van het pand.![]()
![]()
Laat mij gewoon een oprecht gevoel van geluk ervaren!quote:
Ik moest lachen.quote:
Vooruit maar danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij gewoon een oprecht gevoel van geluk ervaren!
Enne van 2 bier dronken? Ik?
Uiteraard, ik ben dan ook ontzettend grappig altijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Tevens: verse aardbeien, niet van de supermarkt maar direct uit de kwekerij. #plattelandsleven
Doe eens niet!quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
Tevens: verse aardbeien, niet van de supermarkt maar direct uit de kwekerij. #plattelandsleven
Mooi!quote:
Dat weet ik maar daar mag je nooit bevestigend over doen!quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
Maar even serieus. Ik ben gezegend met leuke vrienden, gezelligheid in mijn leven en oprechte liefde.
Dat besef kwam net als een warme deken over mij heen en dat voelt verdomd goed!
Ik ben gelukkig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik maar daar mag je nooit bevestigend over doen!
Dan gaat hij naast zn schoenen lopen, hek van de dam enz.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben jij?en wat heb je met hups account gedaan
Life is goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij wel, genoeg mensen die zo van de dam af sprongen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.
daarom waren de rapen altijd gaar!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
eigenlijk best een rare uitdrukking, het hek van de dam. Als ik vroeger een dam bouwde zat er nooit een hek bij.
Maar had het een negatieve invloed op de werking van de dam als je het hek er af haalde? #durftevragenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij wel, genoeg mensen die zo van de dam af sprongen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben jij?en wat heb je met hups account gedaan
De telefoon van Hups is gejat door een kakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, stapels lijken blokkeerde de doorstroom van het water.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar had het een negatieve invloed op de werking van de dam als je het hek er af haalde? #durftevragen
Jij hebt een bloederige jeugd gehad hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, stapels lijken blokkeerde de doorstroom van het water.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De telefoon van Hups is gejat door een kakkie!
Oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geboorte ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een bloederige jeugd gehad he
Wil je nu wel getroost worden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geboorte ja.
Ik wil er niet over praten *gaat in foetushouding op de grond liggen*.
Ik kan mij voorstellen dat getroost worden door een moeder traumatische herinneringen aan de bloederige geboorte naar boven haalt.quote:
Sorry, nog niet zo lang wakkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat tocht het hier toch. Ben jij dat.
Hm geen idee, ik herinner me er niks meer van en ma ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat getroost worden door een moeder traumatische herinneringen aan de bloederige geboorte naar boven haalt.
Leugens! Je ma wil het gewoon niet vertellen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm geen idee, ik herinner me er niks meer van en ma ook niet.
Have fun.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens! Je ma wil het gewoon niet vertellen!
Ik ben weg, ga zo mn schoonzusje ontmoeten en daarna bij een vriend bbq-en en...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |