Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
! Nee joh! De kans dat wij ooit seks hebben ligt een stuk hoger. We zijn niet bepaald wildvreemden meer voor elkaar nu.
Wauw, racistquote:
echt he, gaat voor mij zelfs te ver..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw, racistbeetje een donker persoon relateren aan een aap
Lamon heeft mijn toekomst voorspeld voor een euro. (Zosk wilde meer zien) Gouden bergen zijn mij beloofd en die van jou hoorden er ook bij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.
Waarom wilde hij weten wat je vruchtbare periode wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw, racistbeetje een donker persoon relateren aan een aap
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neukenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom wilde hij weten wat je vruchtbare periode was
owquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neuken![]()
Maar toen ik dat ging berekenen bleek dat weekend m'n meest vruchtbare periode te zijn
Kap eens met edittenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Die Missredhairhotwheels is ook zo'n rare vogel.DM ik haar hoe haar date met dWc was, is ze ineens weer van de foks af. Is vast met opzet, want nu komt ze over een paar uur terug en gaat ze die DM nooit beantwoorden. Doen alsof ze hem nooit gezien heeft.
Why interested?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Die Missredhairhotwheels is ook zo'n rare vogel.DM ik haar hoe haar date met dWc was, is ze ineens weer van de foks af. Is vast met opzet, want nu komt ze over een paar uur terug en gaat ze die DM nooit beantwoorden. Doen alsof ze hem nooit gezien heeft.
Zo ver gaat het nog nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, gaat voor mij zelfs te ver..
veer mag het stokje van racist van mij overnemen bij deze
Wat wat? Ze gaan serieus meeten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, die heeft een aanpassing gedaan, zodat dit wel in de sherlock naar boven komtquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat wat? Ze gaan serieus meeten?Kan toch niet
Daar was hier toen toch ook een discussie over?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neuken![]()
Maar toen ik dat ging berekenen bleek dat weekend m'n meest vruchtbare periode te zijn
Iemand is jaloersquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het over schatquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar was hier toen toch ook een discussie over?
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.quote:
Precies daarom geloof ik ook niet dat ze gemeet hebben manquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.
Tenzij ie zelf eens een keer kan neuken natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proofquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proof. Pics willen we
CY had het alweer geobserveerd. 'Vanaf een bepaalde tijd hebben ze ineens niet meer gepost vandaag".quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies daarom geloof ik ook niet dat ze gemeet hebben man
Precies, die man is niet gek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tenzij ie zelf eens een keer kan neuken natuurlijk
Chocolatebear heeft ons zien kleffen in de Amsterdamse metro, DM hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proof. Pics willen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |