abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:21:50 #101
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127475526
Spannend nelisb!! Succes! *O* ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127475579
Nelisb *O* spannend
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:25:48 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127475649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef nelisb het volgende:
Wij zitten sinds 9 uur in het ziekenhuis. De weeën zijn op gang gekomen.

Onze kleine man komt vandaag :)
*O* Wat fijn dat het toch spontaan gestart is! *O*
Succes!
pi_127475708
quote:

Wat goed! Succes! En wat fijn dat jullie niet tot morgen hoeven te wachten. :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:49:46 #105
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127476415
FR fijn de goede echo en wat een mooie foto's O+

nelisb het is bijna zover veel suc6 *O*
pi_127477148
Nelis, wat fijn!
Home is where the O+ is...
pi_127477396
Spannend Nelis!! :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:22:48 #108
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127477515
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:48 schreef Hilzillah het volgende:
Daar heb je een punt Elmo! Ik ga gewoon eens tussen mijn facebook vrienden snuffen en kijken of er iemand verstand heeft van het hoe aan te leveren van bestanden.

Misschien zit er heel toevallig wel een grafisch wonder tussen :)

Jouw Robinson kan zo aan de slag in de bouw :D Je draagt een Gooische villa met je mee!

Bah bla. Ziek met én mooi weer én werken ;(
Mijn zus heeft ons kaartje in fotosjop gemaakt en we hebben de drukker gevraagd hoe hij het aangeleverd wilde krijgen. Ik heb daar ook allemaal niet zo'n verstand van, zus gelukkig wel! Dus dat komt helemaal goed!

Ik voorzie een glansrijke carriere voor Robinson als bouwvakster of binnenhuisarchitecte! ;) Dat zit wel goed ja!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef GotC het volgende:

Oh en Hillz, er zijn aardig wat mensen op Fok die grafische wonderen zijn, wellicht een optie?

Elmo, ze blijft lekker aan- en verbouwen he? :D Heerlijk gevoel!
Ik geniet echt enorm van al die bewegingen en verbouwingen, ook al krijg ik soms zo'n stomp dat ik er ff misselijk van word! Dat ga ik wel missen straks, maar ja, dan heb ik wat te knuffelen en snuffelen er voor in de plaats! O+
pi_127477578
Vindt dat bewegen en schoppen enzo altijd zo knus aanvoelen O+
Hier helaas niks meer sinds ik ziekig ben...hoop dat ze snel weer actief wordt!
pi_127477659
Wat lief die laatste zin, Elmo! O+

Ik heb me zojuist (eindelijk) ingeschreven voor een zwangerschapscursus. Het is een combinatie van fitness (cardio en krachtraining) en informatie over de bavalling en puffen enzo. Precies wat ik wilde. Voor het alternatieve kan ik ook nog losse lessen yoga of mindfulness doen, mocht ik daar nog behoefte aan hebben. En ze geven cursussen babymassage. Lijkt mij heerlijk. Als baby. O+
pi_127477993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:58 schreef Jipster het volgende:
Oef ik ben zo druk dat ik het niet allemaal kan bijlezen! }:|

FR wel mooie echo plaatjes en goede echo's! Fijn he! Ik vond dat toch echt een opluchting! Weet jij zelf wat het wordt? En balen van de placenta, bij mij ook zo, alleen dan voor en laag.

Nog geen bevallende dames verder.. we wachten af :s)
:N

quote:

Toch zelf begonnen succes voor je vrouw

Bla beterschap
pi_127478030
En ik vind onze echo's eigenlijk heel onduidelijk de echoscopiste vroeg nog of ik veel olie op mijn buik had gesmeerd omdat het zo onduidelijk was. Ik had express niks gesmeerd ik heb te veel vet denk ik -O-
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:54:09 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127478346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vindt dat bewegen en schoppen enzo altijd zo knus aanvoelen O+
Hier helaas niks meer sinds ik ziekig ben...hoop dat ze snel weer actief wordt!
Ah dat had ik ook ja! Vond het wel een bijzonder iets, dat je lichaam toch heel even wat meer bezig is met jezelf (denk ik dan maar..). Zodra ik me iets beter voelde werd ik weer verbouwd :+
pi_127478860
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik vind onze echo's eigenlijk heel onduidelijk de echoscopiste vroeg nog of ik veel olie op mijn buik had gesmeerd omdat het zo onduidelijk was. Ik had express niks gesmeerd ik heb te veel vet denk ik -O-
Ah balen :( Bij ons niet heel duidelijk, maar kwam omdat ze heel laag lag, en steeds er verkeerd voorlag, en ze de echokop niet door mn schaambeen kon duwen zegmaar :X Het duurde ook echt meer dan een uur voor dat uiteindelijk alles gemeten, en gezien was.

Had je het wel willen weten? Ik zei wat het wordt, maar bedoel natuurlijk wat het is! :D
pi_127478867
ja gek is dat he..maarja ik ben morgen ook pas 18 weken..dus zo gek is het eigenlijk niet.
weet ook helemaal niet meer wanneer ik D echt dagelijks voelde
pi_127478945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:14 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ah balen :( Bij ons niet heel duidelijk, maar kwam omdat ze heel laag lag, en steeds er verkeerd voorlag, en ze de echokop niet door mn schaambeen kon duwen zegmaar :X Het duurde ook echt meer dan een uur voor dat uiteindelijk alles gemeten, en gezien was.

Had je het wel willen weten? Ik zei wat het wordt, maar bedoel natuurlijk wat het is! :D
Wij hadden 2x een onderbreking maar ik stond toch 35min later buiten. Moest nog wel een paar keer draaien want kind lag er verkeerd voor. Echt ik was misselijk daarna dat geduw in mijn buik met die echokop.
Ik had zoiets van laat het eerst maar gezond zijn en dan kijken we wel of het uberhaupt te zien is. Bij ean was het ook telkens twijfel want die lag ook nooit goed.
Ik heb zelf echt niks gezien dus dan zou ik zeggen meisje maarja ik vind echo's sowieso vaak onduidelijk en bij ons al helemaal.
pi_127479010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wij hadden 2x een onderbreking maar ik stond toch 35min later buiten. Moest nog wel een paar keer draaien want kind lag er verkeerd voor. Echt ik was misselijk daarna dat geduw in mijn buik met die echokop.
Ik had zoiets van laat het eerst maar gezond zijn en dan kijken we wel of het uberhaupt te zien is. Bij ean was het ook telkens twijfel want die lag ook nooit goed.
Ik heb zelf echt niks gezien dus dan zou ik zeggen meisje maarja ik vind echo's sowieso vaak onduidelijk en bij ons al helemaal.
Ik was inderdaad ook echt misselijk nadien, van al dat gepor en dat om 8.20u in de morgen :{ Voor het goede doel zullen we maar zeggen :D

Hoe gaat het met jouw misselijkheid/overgeven FR?
Ik slik nog emesafene, wilde afbouwen, maar toen ging het gelijk weer mis :r dus blijf het nog even gebruiken. En volgende week even vragen hoe lang dat eigenlijk mag..
pi_127479060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ik was inderdaad ook echt misselijk nadien, van al dat gepor en dat om 8.20u in de morgen :{ Voor het goede doel zullen we maar zeggen :D

Hoe gaat het met jouw misselijkheid/overgeven FR?
Ik slik nog emesafene, wilde afbouwen, maar toen ging het gelijk weer mis :r dus blijf het nog even gebruiken. En volgende week even vragen hoe lang dat eigenlijk mag..
Ik kots vrolijk door. Dinsdagavond was wel weer een dieptepunt.
Emesafene mag je tot het einde blijven gebruiken. Hier was het al 's middags laat maar blij werd ik er niet van. Laten we het er maar op houden dat mijn voedingsinname gisteren nihil is geweest.
pi_127479191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik kots vrolijk door. Dinsdagavond was wel weer een dieptepunt.
Emesafene mag je tot het einde blijven gebruiken. Hier was het al 's middags laat maar blij werd ik er niet van. Laten we het er maar op houden dat mijn voedingsinname gisteren nihil is geweest.
:* :* Wat ontzettend naar toch. In elk geval over de helft moet je maar denken.. schrale troost waarschijnlijk }:| Ben jij weleens op je schildklier getest? Gisteren diner met artsen, waaronder gynaecoloog, en die zei dat blijven overgeven na 3-4 maanden kan duiden op schildklier probleem.

Ik moet volgende week ook een suikertest doen, die met dat vieze drankje }:|
pi_127479271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:24 schreef Jipster het volgende:

[..]

:* :* Wat ontzettend naar toch. In elk geval over de helft moet je maar denken.. schrale troost waarschijnlijk }:| Ben jij weleens op je schildklier getest? Gisteren diner met artsen, waaronder gynaecoloog, en die zei dat blijven overgeven na 3-4 maanden kan duiden op schildklier probleem.

Ik moet volgende week ook een suikertest doen, die met dat vieze drankje }:|
Succes met binnenhouden. Lijkt mij echt een goor drankje. Wat is de reden dat je die test moet doen?

Bij Ean waren mijn waardes van mijn schildklier wel ernstig verstoord maar binnen de marges van een zwangerschap aldus een arts met verstand van schildklieren. Ik gok dat dat nu ook wel zo is maar ik weet het eigenlijk niet.

Ik ben zeker op de helft zelfs als ik de 42wk haal ben ik over de helft *O*
pi_127479414
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Succes met binnenhouden. Lijkt mij echt een goor drankje. Wat is de reden dat je die test moet doen?

Bij Ean waren mijn waardes van mijn schildklier wel ernstig verstoord maar binnen de marges van een zwangerschap aldus een arts met verstand van schildklieren. Ik gok dat dat nu ook wel zo is maar ik weet het eigenlijk niet.

Ik ben zeker op de helft zelfs als ik de 42wk haal ben ik over de helft *O*
J was bij geboorte met 35 weken 3100 gram :X , en heb verhoogde kans diabetes (want moeder heeft het, en door PCOS). En volgens mij doen ze het standaard bij elke zwangere in dit zkh, maar dat weet ik niet zeker.
pi_127479516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Jipster het volgende:

[..]

J was bij geboorte met 35 weken 3100 gram :X , en heb verhoogde kans diabetes (want moeder heeft het, en door PCOS). En volgens mij doen ze het standaard bij elke zwangere in dit zkh, maar dat weet ik niet zeker.
Dat herinner ik mij nog wel. Volgens mij heb ik nog iets gepost in de trant van wauw wat een gewicht. Dan is het ook maar goed dat ze het in de gaten houden. zijn gewicht was mooi maar wel wat de hoog voor de termijn denk ik. En dan kost het ze toch moeite om hun suiker op peil te houden?
pi_127480202
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat herinner ik mij nog wel. Volgens mij heb ik nog iets gepost in de trant van wauw wat een gewicht. Dan is het ook maar goed dat ze het in de gaten houden. zijn gewicht was mooi maar wel wat de hoog voor de termijn denk ik. En dan kost het ze toch moeite om hun suiker op peil te houden?
Ja, dat gewicht was mooi, maar ook problemen kan dat opleveren. Hij heeft op IC ook glucose infuus gehad, wegens niet op peil houden van zijn bloedsuikers inderdaad. Daardoor heeft ie toen ook gelijk kv gehad, naast het infuus, omdat ik nog geen bv had na die ks etc. :{ Op zich wel goed hoor gelijk kv gegeven, want het kan zelfs hersenbeschadiging veroorzaken.
pi_127486773
Jipster en FR nog steeds spugen? Hoe kan dat dan? Went je lichaam niet aan de hormonen ofzo? (veel vraagtekens :D )

Ik ga straks de laatste avondvierdaagse lopen. Hoop dat ik het red met dit warme weer :')

Nelis, nog geen beebie?
pi_127487685
Staat je kerel aan de kant van de weg met bloemen en een paraplu met snoepjes eraan, Hilz?

Lekker weer om te lopen, veel plezier!
pi_127488065
Zet hem op hilz. ik reageer vanavond even op het spugen verhaal.
pi_127488892
Om 16.15 is onze zoon Tijs geboren.

Moeder en zoon maken het heel goed!
pi_127488955
Van harte nelisb! *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:19:57 #129
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_127489097
Wow Nelis ! Gaaf ! O+
Van harte met jullie kerel! :* :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:28:42 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_127489311
*O* Gefeliciteerd Nelis! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_127489538
Gefeliciteerd, Nelis! *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:45:15 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127489701
Nelis gefeliciteerd *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:46:41 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127489731
Gefeliciteerd!
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:47:19 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127489747
Proficiat met Tijs!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127489790
Nelis gefeliciteerd!
pi_127489880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Limone het volgende:

[..]

:D

en ook herkenbaar. Gister was het een open zak muesli die met een dubbele salto met hele schroef op de keukenvloer belandde :')
Wat zou de functie van die onhandigheid zijn?
Wow herkenbaar, ik laat de hele tijd dingen vallen! Voel me zon stuntel.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:59:59 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_127490100
Nelis, van harte met je zoon! *O*
pi_127490112
Gefelicteerd met Tijs :)
pi_127490162
Nelisb van harte met je zoon! Altijd leuk een trotse papa!
pi_127490236
Nelis gefeliciteerd met jullie zoon!
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:08:01 #141
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127490334
Nelisb en vrouw van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!! *O*
pi_127490356
Even een korte reactie op de berichtjes die ik voorbij heb zien komen.

Wat balen voor de dames die zo misselijk blijven! Ik ben blij dat het hier een stuk minder is geworden.

Baby namen en mannen -O- Hier allemaal voetballers, gitaristen, comic-figuren e.d. die door (8> geopperd worden. Ik hoop ze te herkennen, zodat hij er niets straks toch eentje doorheen fietst. Ik wil een naam die leuk is voor een kind, goed af te korten en Nederlands is. Staat een beetje haaks op de wensen van mijn vriend.

Kwaaltjes waar ik last van heb: lastig naar t toilet en een rommelige huid. Dat laatste vind ik altijd zo slordig staan. Ik ben geen 16 meer, heb daar gewoon geen zin in.

Voordelen: mijn haar is vol en mooi en ook mijn nagels gaan ineens groeien en blijven heel.
pi_127490467
Net mijn vriendin gebracht bij een proefles fit en zwanger. Sporten en voorlichting, hier is niks te vinden samen met partner....

Morgen 27 weken en het zijn tien avonden dus ze gaat het programma even vragen wanneer nu wat is :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_127490526
Gefeliciteerd met Tijs!!! *O* *O* *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:15:14 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127490560
Gefeliciteerd nelisb!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:17:33 #146
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127490674
Pff hier waggel ik gewoon na een lange werkdag. Vreselijk, dat wordt nog wat :X
Heb het dan ook wel heel druk en zwaar gehad sinds vorige week donderdag, nog 2 weekjes werken en dan eindelijk even vakantie.

FR goede seo, wat fijn!
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:55:36 #148
381212 Gulara
From the future
pi_127492014
Gefeliciteerd nelisb!
pi_127492097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef nelisb het volgende:
Om 16.15 is onze zoon Tijs geboren.

Moeder en zoon maken het heel goed!
Gefeliciteerd geniet van jullie gezinnetje
pi_127492320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
Net mijn vriendin gebracht bij een proefles fit en zwanger. Sporten en voorlichting, hier is niks te vinden samen met partner....

Morgen 27 weken en het zijn tien avonden dus ze gaat het programma even vragen wanneer nu wat is :D
Geen losse pufles met partner ergens in de buurt? Dat was voor mij één van de belangrijkste punten om een cursus op te kiezen. Ik wil minstens één keer geoefend hebben, aangezien wij net al de slappe lach kregen bij de gedachte aan samen puffen.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')