ja, daar hebben we idd ook aan zitten denken. Maar juist omdat onze smaken zo verschillend zijn besloten het niet te doen. Anders had hij tot zn 2e Olli gehetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daarom hier bij de 2e besloten pas voor een naam te kiezen na de bevalling.
En 1 van de 2 namen had echt niet bij hem gepast ook al had ik die liever willen geven.
Ach joh... Een voordeel, heb je wat te snacken voor later op de dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Huuuuuu, ik ben zo onhandig sinds ik zwanger ben. Ik laat dagelijks dingen uit m'n handen vallen of stomp dingen omver. Nu heb ik het voor elkaar gekregen om m'n jurkje helemaal vol te boetseren met smeerkaas.
Lol! En heel bekend... Hier zit de lunch ook overalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach joh... Een voordeel, heb je wat te snacken voor later op de dag
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach joh... Een voordeel, heb je wat te snacken voor later op de dag
Dat je het af kan leren voor je je kind in je armen hebt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Limone het volgende:
[..]
en ook herkenbaar. Gister was het een open zak muesli die met een dubbele salto met hele schroef op de keukenvloer belandde![]()
Wat zou de functie van die onhandigheid zijn?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat je het af kan leren voor je je kind in je armen hebt?
Ik heb geen idee, maar ik heb het ook altijd zo erg als ik ongesteld ben. Het zullen wel de hormonen zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Limone het volgende:
[..]
en ook herkenbaar. Gister was het een open zak muesli die met een dubbele salto met hele schroef op de keukenvloer belandde![]()
Wat zou de functie van die onhandigheid zijn?
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik heb het ook altijd zo erg als ik ongesteld ben. Het zullen wel de hormonen zijn.
Oef! Da's wel echt geduld oefenen. Bij ons duurde het 60 uur na het breken v d vliezen tot hij er was en dat vond ik wel tegen vallen. Als de vliezen breken denk je toch: nu gaat het gebeuren en ik was in eerste instantie toch wat beteuterd toen er geen weeën kwamen. Succes met afwachten!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef nelisb het volgende:
Zo weer terug uit het ziekenhuis. Nog steeds geen baby, geen weeën, helemaal niks.
Morgen weer een controle. Ze gaven al aan dat het morgen erg druk is, dus als er geen noodzaak is, wordt mijn vrouw vrijdag pas ingeleid. Lekker ding is mijn zoon nu al haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |