En ze zijn vrouw. Daaraan denken en ze zijn al moequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Waarvan? Zijn toch allemaal luie werklozen?
Zouden vrouwen net zo moe worden van vrouwen als wij mannen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zijn vrouw. Daaraan denken en ze zijn al moe
Ja. Ken voldoende vrouwen die dat best wel vaak zeggen. Sterker nog, al een paar keer gesprekken gehad met lesbo's die ondanks hun liefde voor vrouwen, soms horendol worden van typische vrouwendingen. Zelfs zover dat er één zei dat ze weleens jaloers was op homo'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zouden vrouwen net zo moe worden van vrouwen als wij mannen?
Want die zijn wel heel stabiel gemiddeld genomen. Veel minder drama'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Zelfs zover dat er één zei dat ze weleens jaloers was op homo's
Lijkt me vrij duidelijk dat een man minder drama oplevert dan een vrouw. Daar kwam de gedachte vandaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want die zijn wel heel stabiel gemiddeld genomen. Veel minder drama's
Een hetero man misschien. Volgens mij lijken de lesbo's nog meer op kerels dan de gemiddelde homoquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat een man minder drama oplevert dan een vrouw. Daar kwam de gedachte vandaan.
Het is een nieuwe blender binnen garantie termijn. Het is geen wereldwonder maar een verplichting.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een nieuwe blenderEerst zien, dan geloven, maar toch
Ik sta toch altijd weer te kijken als ze zich daar ook aan houden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een nieuwe blender binnen garantie termijn. Het is geen wereldwonder maar een verplichting.
Sja, jij bent natuurlijk apple gewend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta toch altijd weer te kijken als ze zich daar ook aan houden.
Die gaan niet kapot, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, jij bent natuurlijk apple gewend.
Ja, dat scheeltquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan niet kapot, dat scheelt.
Nee, Packard-Bell deed moeilijk.
Hij doet het niet? Hmm. Is een kats naar de klote iPhonequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
packard bells zijn net zo stuk als je plaatje?
Oh I see.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij doet het niet? Hmm. Is een kats naar de klote iPhone
Ze kunnen toch een iKussen meeleveren? Die plak je op je schoenen en als die vakt dan valt de phone zachtjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh I see.
Nou is het natuurlijk niet apples verantwoordelijkheid dat jij dat ding niet u
Nee ok, maar goed, ook de software kan flink naar zijn grootje gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh I see.
Nou is het natuurlijk niet apples verantwoordelijkheid dat jij dat ding niet uit je klauwen laat vallen, maar ok.
bij iOs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Nee ok, maar goed, ook de software kan flink naar zijn grootje gaan.
Nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup
Alle software groter dan 1 bit kan stuk.
super cool!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef CherryLips het volgende:
http://www.uu.nl/universi(...)Paginas/default.aspx
Tien jaar te laat
Er zit een leeftijdsgrens aan studeren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef CherryLips het volgende:
http://www.uu.nl/universi(...)Paginas/default.aspx
Tien jaar te laat
nee maar wel een berg extra kosten als je geen stufi meer krijgt en zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit een leeftijdsgrens aan studeren?
Ja, een softe. Als je niet voor je 30ste begint, ben je financieel de sjaak. Dan moet je alles betalen, dus ook de subsidie die de opleiding normaal voor jou krijgt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit een leeftijdsgrens aan studeren?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, een softe. Als je niet voor je 30ste begint, ben je financieel de sjaak. Dan moet je alles betalen, dus ook de subsidie die de opleiding normaal voor jou krijgt.
Die bedoel je.quote:Wettelijk tarief: 1.835 euro (2013-2014) Instellingstarief: 14.750 euro (2013-2014)
Druk aan het solliciteren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn eerste uitnodiging voor een gesprek binnen
pfew
voor een stageplek, dus niet voor het echtquote:
Dat maakt het niet minder spannend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor een stageplek, dus niet voor het echt
jawel hoorquote:
Ah, je laat je tieten daar wel zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoorwant ik heb zo veel voor op andere stagiaires dat het geen gelijk speelveld is zoals bij een echte sollicitatie
het enige wat tussen mij en die plek staat is dat ze mij als persoon niks vinden, maar dat is een kwestie van een beetje gezellig lachen op het gesprek en zo
Oftewel die anderen kunnen de plek veel beter gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoorwant ik heb zo veel voor op andere stagiaires dat het geen gelijk speelveld is zoals bij een echte sollicitatie
het enige wat tussen mij en die plek staat is dat ze mij als persoon niks vinden, maar dat is een kwestie van een beetje gezellig lachen op het gesprek en zo
Hogere vergoeding vragen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzinquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel die anderen kunnen de plek veel beter gebruiken
daar doen ze niet aan in mijn sectorquote:
Ik denk dat dat nog maar op weinig plekken is op dit moment. Als het duurder moet, dan nemen ze de goedkopere wel aan als stagiair.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
daar doen ze niet aan in mijn sectorof nou ja super super zelden en al helemaal niet als er meer studenten dan plekken zijn (en dat is nu)
Dat is als je de stage ziet als het volgende vinkje op de lijst. Ik zie een stage als een kans om te leren hoe het er aan toe gaat op de werkvloer. Jij hebt daar veel meer ervaring in dan je concurrenten, ergo, zij hebben het harder nodig. Ik snap dat jullie daarnaast allemaal wel dat vinkje nodig hebt, maar neemt niet weg, dat zij de plek harder nodig hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzinwe moeten allemaal die stage lopen willen we ons diploma krijgen dus we hebben allemaal even hard een plek nodig
Hmm, zullen we de gratis stagiair met ervaring inhuren, of die gratis stagiair zonder ervaring...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog maar op weinig plekken is op dit moment. Als het duurder moet, dan nemen ze de goedkopere wel aan als stagiair.
zij hebben ook allemaal al zo veel stage gelopen dat ze zelfstandig kunnen werken etc anders mag je niet op deze laatste stagequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is als je de stage ziet als het volgende vinkje op de lijst. Ik zie een stage als een kans om te leren hoe het er aan toe gaat op de werkvloer. Jij hebt daar veel meer ervaring in dan je concurrenten, ergo, zij hebben het harder nodig. Ik snap dat jullie daarnaast allemaal wel dat vinkje nodig hebt, maar neemt niet weg, dat zij de plek harder nodig hebben.
Als dat het niet waard is dan is het een slechte investering.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Ja, een softe. Als je niet voor je 30ste begint, ben je financieel de sjaak. Dan moet je alles betalen, dus ook de subsidie die de opleiding normaal voor jou krijgt.
Waar, maar het is jammer dat er zo'n zeer arbitraire grens is getrokken. Iemand van voor de 30 heeft recht op 5 jaar subsidie (persoonlijk en via de instelling), een OV-kaart en een lening. Als je na je 30ste (opnieuw) aanklopt, heb je pech.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat het niet waard is dan is het een slechte investering.
Maar als het toegevoegde waarde is is het natuurlijk helemaal niet slecht om te investeren.
Een grens is er altijd. En dat is aan iemand die hem toepast hoed goed hem of haar dat uitkomt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Waar, maar het is jammer dat er zo'n zeer arbitraire grens is getrokken. Iemand van voor de 30 heeft recht op 5 jaar subsidie (persoonlijk en via de instelling), een OV-kaart en een lening. Als je na je 30ste (opnieuw) aanklopt, heb je pech.
Iemand van 30 (35 als hij/zij klaar is), heeft nog 32 jaar te gaan voor zijn/haar pensioen. Wat mij betreft wordt die grens opgeschoven. Zeker omdat diegene op de nieuwe plek waarschijnlijk veel prettiger zit, en dus een grotere bijdrage levert.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een grens is er altijd. En dat is aan iemand die hem toepast hoed goed hem of haar dat uitkomt.
Zo gek vind ik dat niet. Ik ben ook boven de 30 en heb nu meer financiële middelen om zo iets te financieren en ik heb tijd genoeg gehad om daar gebruik van te maken.
Het moet kosten/baten voor de overheid ook interessant zijn en niet een zwar gat door iemand opleiding te gaan sponsoren die 53 jaar oud is
Ik kan echt geen 30.000 ophoesten om weer twee jaar full-time te gaan studeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een grens is er altijd. En dat is aan iemand die hem toepast hoed goed hem of haar dat uitkomt.
Zo gek vind ik dat niet. Ik ben ook boven de 30 en heb nu meer financiële middelen om zo iets te financieren en ik heb tijd genoeg gehad om daar gebruik van te maken.
Het moet kosten/baten voor de overheid ook interessant zijn en niet een zwar gat door iemand opleiding te gaan sponsoren die 53 jaar oud is
Dat iemand prettiger zit is natuurlijk nauwelijks een overweging. Fijn voor hem of haar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand van 30 (35 als hij/zij klaar is), heeft nog 32 jaar te gaan voor zijn/haar pensioen. Wat mij betreft wordt die grens opgeschoven. Zeker omdat diegene op de nieuwe plek waarschijnlijk veel prettiger zit, en dus een grotere bijdrage levert.
Oh ja? Waar dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat iemand prettiger zit is natuurlijk nauwelijks een overweging. Fijn voor hem of haar.
En zoals ik zei. Waar je die grens ook zet dan zijn de mensen die er net buiten vallen weer de sjaak. Die blijf je houden.
Er zijn ook boven de 30 hele betaalbare HBO en Uni opleidingen te volgen.
De keuze bij die opleidingen is zeer beperkt. Vrijwel alleen maar alpha-vakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een master
LOI rond de 9000
NCOI rond de 12.000
HBO
LOI: 5500
Nee, maar wiskunde, natuurkunde, scheikunde en het grootste gedeelte van biologie wordt helemaal overgeslagen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja een schriftelijke cursus machinebankwerker gaat 'm ook niet echt worden heh.
Die kunnen niet zelfstandig werken dus eerst moeten er managers zijn om ze haarfijn uit te leggen hoe ze moeten werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar wiskunde, natuurkunde, scheikunde en het grootste gedeelte van biologie wordt helemaal overgeslagen.
*proest*quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen niet zelfstandig werken dus eerst moeten er managers zijn om ze haarfijn uit te leggen hoe ze moeten werken.
'Managers' dan hequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen niet zelfstandig werken dus eerst moeten er managers zijn om ze haarfijn uit te leggen hoe ze moeten werken.
Staat gewoon onlinequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
16.00 geweest
Jullie zijn laat
http://www.gamer.nl/review/426338/the-last-of-us
quote:
Hamsterpannenkoeken.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Hij rook toen ie nog leefde al niet zo best meer, dus ik zou hem niet in de pan gooien
Brandon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Twee teleurstellingen, T. heeft gewoon Facebook en daar post ze nog allemaal relatieshit ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brandon?Mooie wagen had die. Gele mustang cabrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak is dat wel niet per jaar? Echt, iedere keer dat iemand zin heeft in pannekoeken, is het plots pannekoekendag.quote:
Elke woensdag volgens mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat wel niet per jaar? Echt, iedere keer dat iemand zin heeft in pannekoeken, is het plots pannekoekendag.
Zoals poffertjes, drie-in-de-pan of kaisersmarre?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
Het is alleen pannenkoekendag als ik bij mijn nichtjes ben.
Ik eet dat echt niet alleen als volwassenen. Dan weet ik wel betere/lekkerdere dingen te verzinnen.
Zoals gisteren wonton soepquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Zoals poffertjes, drie-in-de-pan of kaisersmarre?
Kan ik nou ook niet echt bijzonder noemen tbh.quote:
Ik had het ook niet over bijzonder. Ik had het over lekkerder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef stbabylon het volgende:
Kan ik nou ook niet echt bijzonder noemen tbh.
Maar goed, ieder zijn ding. Ik kan een spek/appelpannek
Dan nog, ik vind biefstuk het lekkerste wat er is, maar dat ga ik niet elke dag eten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over bijzonder. Ik had het over lekkerder.
Elke woensdag eet Miss datquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat wel niet per jaar? Echt, iedere keer dat iemand zin heeft in pannekoeken, is het plots pannekoekendag.
Biefstuk is natuurlijk niet het lekkerste/mooiste stuk van de koe. Dat weet je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind biefstuk het lekkerste wat er is, maar dat ga ik niet elke dag eten.
Het was een voorbeeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Biefstuk is natuurlijk niet het lekkerste/mooiste stuk van de koe. Dat weet je?
Hey JB, alles goed?quote:
Verwend krengquote:
Neeneenee, dit was echt pannenkoekendag, want Lodewijk Napoleonquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag tegenwoordigquote:
quote:
Andrea nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna iedereen in het postcode gebied van 90210
Owh wacht, da's The valley he? Zal wel andere zip code zijnquote:
Die kwam ookm niet uit dat postcode gebied toch? Dat was het verhaal toch juist? Dat ze te 'gast' was uit een andere wijk?quote:
Mwah, baan is niet wat ik ervan verwacht had, maar verder alles wel okquote:
Je dacht op je rug en je moet op je knieen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef JoeBravo het volgende:
Mwah, baan is niet wat ik ervan verwacht had, maar verder alles w
Das wel jammerquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Mwah, baan is niet wat ik ervan verwacht had, maar verder alles wel ok
Ik verbeterde mezelf alquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kwam ookm niet uit dat postcode gebied toch? Dat was het verhaal toch juist? Dat ze te 'gast' was uit een andere wijk?
Helft van de tijd duimen draaien, andere helft ongeïnspireerd werk doen voor een hoofdconstructeur waar ik niet mee overweg kan. Niks levensbedreigends maar leuk is andersquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel jammerMaar toch niet te vervelend hoop ik?
Het was ook een lelijk irritant wijf. Net als die wannabe vanilla ice rappert die nu met megan Fox is getrouwdquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:17 schreef MissMSX het volgende:
was uit een andere wijk?
Ik verbeterde mezelf al
Overigens vond ik die Andrea-draad echt waa
Je hebt tenminste werk, dat is meer dan steeds meer mensen kunnen zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Helft van de tijd duimen draaien, andere helft ongeïnspireerd werk doen voor een hoofdconstructeur waar ik niet mee overweg kan. Niks levensbedreigends maar leuk is anders
Maar geen Porsche voor de deur of een ton per jaar verdienen. En er zijn steeds meer die dat wel kunnen zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt tenminste werk, dat is meer dan steeds meer mensen kunnen zeggen.
Eens!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was ook een lelijk irritant wijf. Net als die wannabe vanilla ice rappert die nu met megan Fox is getrouwd
Hoe gaat het met je Porsche eigenlijk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar geen Porsche voor de deur of een ton per jaar verdienen. En er zijn steeds meer die dat wel kunnen zeggen
Eigenlijk wel ja. Maar mijn jeugd enzo...quote:
Brenda met haar hazenbek. Irritant kut wijf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar mijn jeugd enzo...
Dat was schijnbaar wel het hoogtepunt ja, maar tegen de tijd dat zij in de serie kwam was ik al afgehaakt geloof ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brenda met haar hazenbek. Irritant kut wijf.
Tietenffany
2 van de 6 maand alweer voorbijquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:02 schreef L-E het volgende:
JB, ik had gemist dat je nieuw werk hebt! Jammer dat het tegen valt
Of ik wat vaker postenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet eens wat vaker onder mijn steen vandaan komen.
Onzin, stenen zijn tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet eens wat vaker onder mijn steen vandaan komen.
ik las hoofdconducteur en dacht ff dat je bij de NS werkte...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Helft van de tijd duimen draaien, andere helft ongeïnspireerd werk doen voor een hoofdconstructeur waar ik niet mee overweg kan. Niks levensbedreigends maar leuk is anders
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik las hoofdconducteur en dacht ff dat je bij de NS werkte...
Alweer?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik las hoofdconducteur en dacht ff dat je bij de NS werkte...
Misschien had je het opeens?quote:
Ja, ik denk wekelijks dat je bij de NS werktquote:
Volgens het internet is het op 15 maart Nationale Pannekoekendag en op Aswoensdag internationale.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeneenee, dit was echt pannenkoekendag, want Lodewijk Napoleon
Dan móét het waar zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens het internet is het op 15 maart Nationale Pannekoekendag en op Aswoensdag internationale.
Ik heb geen idee wat het is, maar gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, ik heb promotie gemaakt
Ben nu officieel Scrummaster
Lid van het scrumteam die de shit weghoudt bij de andere leden en tegelijkertijd er voor zorgt dat de rest volgens de scrummethodiek werkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is, maar gefeliciteerd!
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lid van het scrumteam die de shit weghoudt bij de andere leden en tegelijkertijd er voor zorgt dat de rest volgens de scrummethodiek werkt.
Ik zie mijn baas 1x per maand op kantoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Tof.
Hier denken sommige mensen volgens mij dat ik de baas ben omdat ik altijd op kantoor zit
Meer geld voor bier!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, ik heb promotie gemaakt
Ben nu officieel Scrummaster
Als ik zelf betaal, en er is een keuze, is het Hertog Jan of beter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schultenbrau kost toch heul niet duur jonguh!!
How come?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoort uiteraard niet een hogere beloning bij.
Wel meer waardering.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoort uiteraard niet een hogere beloning bij.
Leugensch! Beter dan Hertog Jan bestaat niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zelf betaal, en er is een keuze, is het Hertog Jan of beter.
Leugensch! Bud en oranjeboom!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugensch! Beter dan Hertog Jan bestaat niet.
Jawel, dat heet speciaalbier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugensch! Beter dan Hertog Jan bestaat niet.
Ja, best wel, is zelfs officieel een management functie, maar ik doe net alsof het dat niet isquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat wel gevaarlijk dicht tegen managen aan zitten
Heb je daar wel de juiste LOI-cursus voor gedaan dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, best wel, is zelfs officieel een management functie, maar ik doe net alsof het dat niet is
Management kan toch iedereen. Alsof je daar een cursus voor nodig hebt. Laat staan een opleiding.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je daar wel de juiste LOI-cursus voor gedaan dan?
Niet eens, en moet ook het Scrummaster-examen nog doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je daar wel de juiste LOI-cursus voor gedaan dan?
Kiek! Ie snapt et wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Management kan toch iedereen. Alsof je daar een cursus voor nodig hebt. Laat staan een opleiding.
Dit is dan ook een functie die je naast je gewone werk doet. In mijn geval dus 38 h/w ontwikkelaar en dan nog een uur of 2 scrummaster.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Seikcid het volgende:
Managers. Die figuren die ongehinderd door kennis door het leven gaan? Die hebben we hier ook.
Het zijn net kakkerlakken. Als je er eentje ziet weet je dat er nog 2000 anderen onder de vergadertafel zitten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Seikcid het volgende:
Managers. Die figuren die ongehinderd door kennis door het leven gaan? Die hebben we hier ook.
Ze hebben geen kakkerlakken in NL. Die zitten alleen op die stink eilanden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn net kakkerlakken. Als je er eentje ziet weet je dat er nog 2000 anderen onder de verg
In Rotterdam toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben geen kakkerlakken in NL. Die zitten alleen op die stink eilanden.
Heb het al wel eens eerder over m'n werk/werk zoeken gehad. Kwam dezelfde opmerking van je voorbijquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, ik denk wekelijks dat je bij de NS werkt
Bier!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:18 schreef JoeBravo het volgende:
Bier
Over in de herhaling vallen gesproken...
Vieze beestjes en zo vingervlugquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben geen kakkerlakken in NL. Die zitten alleen op die stink eilanden.
Alsof mannen niet gevingerd kunnen wordenquote:
Je baalt gewoon dat je heteroloktruuk bij mij niet werktquote:
Ik las heterolokomotief en dacht ff dat je bij de NS werkte...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je heteroloktruuk bij mij niet werkt
Kedeng kedengquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik las heterolokomotief en dacht ff dat je bij de NS werkte...
Zwoegen zal je!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
Dit weer![]()
DIT WEER
heerlijk
het is wel moeilijk om braaf te leren en zo nugisteren de hele dag in de zon gelegen
Van mij mag je. Meer tijd om bier te drinken.quote:
November al!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van mij mag je. Meer tijd om bier te drinken.
Braaf blijven werken is net zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
Dit weer![]()
DIT WEER
heerlijk
het is wel moeilijk om braaf te leren en zo nugisteren de hele dag in de zon gelegen
ik vind de laptop zo vervelend buitenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga straks in de tuin verder met werken
nou ja word je niet gewoon ontslagen als je een paar dagen niet op komt dagen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Braaf blijven werken is net zo moeilijk hoor.
Gewone tafel, en vanaf 11:00 geen zon meer daarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de laptop zo vervelend buiten
Ik heb vanmiddag wat leestijd in geruimd op het balkon (en dan wel ontopic lezen zeg maar)
ja dat geeft wel enige motivatie inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja word je niet gewoon ontslagen als je een paar dagen niet op komt dagen?
Ik zie echt geen zak op de laptopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de laptop zo vervelend buiten
Ik heb vanmiddag wat leestijd in geruimd op het balkon (en dan wel ontopic lezen zeg maar)
En dan vinden mensen het raar dat je een aparte e-reader hebt en niet gewoon op een tablet leestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie al niets op mn iPad. Ik kan dus gewoon niet naar buiten.!
Terrastijd!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
November al!
Neem vanmiddag wel vrij. Heb nog genoeg uren.
Kom ik nog eens aan mijn papieren boeken toe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het raar dat je een aparte e-reader hebt en niet gewoon op een tablet leest
Balkontijd!quote:
Papieren boeken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom ik nog eens aan mijn papieren boeken toe.
Ja? Verkleinenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die 900 blz sjouwen zo lastig in m'n tassie
Is goed voor je, word je groot en sterk van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die 900 blz sjouwen zo lastig in m'n tassie
Net als spiekbriefjes vroeger. Wonderbaarlijk hoe klein de letters waren die ik vroeger kon lezen.quote:
En afkijken bij iemand twee meter verderop.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als spiekbriefjes vroeger. Wonderbaarlijk hoe klein de letters waren die ik vroeger kon lezen.
Samenvatting schrijven.quote:
15 vuilniszakken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Balkontijd!
Heb de 15 vuilniszakken die er lagen eindelijk eens aan de weg gezet. Hoog tijd dat we hier containers krijgen.
Ik heb katten. Dat levert al 5 volle vuilniszakken op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
15 vuilniszakken?Heb je lopen verbouwen of zo?
Kijk! Dat is makkelijk te tillenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samenvatting schrijven.
Jake Epping gaat naar 1958 om te voorkomen dat JFK wordt neergeschoten.
Klaar.
Dat is hier wel heeeeeeeeel lang geleden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En afkijken bij iemand twee meter verderop.
Wat had ik goede ogen vroeger
Meer rukken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als spiekbriefjes vroeger. Wonderbaarlijk hoe klein de letters waren die ik vroeger kon lezen.
Hoeveel katten heb je dan wel niet, 25?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb katten. Dat levert al 5 volle vuilniszakken op.
Ik een BBQ.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik heb ook nog een vuilniszak op het balkon liggen.
Zoiets moet wel ja. Er passen toch makkelijk 5 katten in één vuilniszak?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb je dan wel niet, 25?
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets moet wel ja. Er passen toch makkelijk 5 katten in één vuilniszak?
Die gooi je toch gewoon van het balkon af?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets moet wel ja. Er passen toch makkelijk 5 katten in één vuilniszak?
Aan de staart naar beneden slingeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
dan komen ze weer terug.
Althans, minstens 9 keer.
Die ene telt wel voor 24 ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb je dan wel niet, 25?
30 minutenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef missbehavin het volgende:
Bijna weekend!!
Het laatste half uur duurt lang
Maar het lijken er wel 300quote:
Het was dit weekend dan ook ideaal weer om eens lekker autistisch op FOK! te gaan zitten.quote:
Dus we hebben helemaal geen autisten meer hier?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was dit weekend dan ook ideaal weer om eens lekker autistisch op FOK! te gaan zitten.
Ben ik genezen?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus we hebben helemaal geen autisten meer hier?
Jij hebt een kloon voor buiten kantooruren, toch?quote:
Een verdomd lekkere kloon.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een kloon voor buiten kantooruren, toch?
Klein beetje verbrand (nog wel in een V vorm ook...), geen katerquote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo. Verbrand en met een kleine kater op 't werk
ssssst!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een kloon voor buiten kantooruren, toch?
Ik had me ingesmeerd, een beetje, met een te lage factor. Dacht: aaaaach dat zal allemaal wnog wel meevallen! Maar van 14 tot 20 in 't park liggen heeft toch wel iets meer gedaan dan verwachtquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klein beetje verbrand (nog wel in een V vorm ook...), geen kater
Nadat ik hoorde dat de beschermingsfactor van je zonnebrand per jaar halveert, leek het me een goed idee om na drie jaar maar eens nieuwe te halenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had me ingesmeerd, een beetje, met een te lage factor. Dacht: aaaaach dat zal allemaal wnog wel meevallen! Maar van 14 tot 20 in 't park liggen heeft toch wel iets meer gedaan dan verwachtEn die 2 flessen wijn ook
Had je lekker gesport?
(of was dat niet dit weekend? )
Ja, dat was dit weekend. En het was heerlijk (ieuw!). Wel vrijdag mijn knie verdraait, maar ach, pijn is fijn en zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had me ingesmeerd, een beetje, met een te lage factor. Dacht: aaaaach dat zal allemaal wnog wel meevallen! Maar van 14 tot 20 in 't park liggen heeft toch wel iets meer gedaan dan verwachtEn die 2 flessen wijn ook
Had je lekker gesport?
Er staat op veel van die flessen ook gewoon een houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 10 juni 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Nadat ik hoorde dat de beschermingsfactor van je zonnebrand per jaar halveert, leek het me een goed idee om na drie jaar maar eens nieuwe te h
Oquote:Op maandag 10 juni 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadat ik hoorde dat de beschermingsfactor van je zonnebrand per jaar halveert, leek het me een goed idee om na drie jaar maar eens nieuwe te halen
Toch wel? Etos (dacht ik) heeft een aanbieding waar je korting krijgt als je je oude inlevert.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadat ik hoorde dat de beschermingsfactor van je zonnebrand per jaar halveert, leek het me een goed idee om na drie jaar maar eens nieuwe te halen
Pijn is fijn? Ben je nou na de watersport ook nog van SM gaan houden?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was dit weekend. En het was heerlijk (ieuw!). Wel vrijdag mijn knie verdraait, maar ach, pijn is fijn en zo.
Al jarenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pijn is fijn? Ben je nou na de watersport ook nog van SM gaan houden?You dirty little freak you!
Ja, dus daar heb ik zaterdag even m'n oude ingewisseld. M'n zonnebrand uit Amerikaquote:Op maandag 10 juni 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch wel? Etos (dacht ik) heeft een aanbieding waar je korting krijgt als je je oude inlevert.
zonnebrand stinkt bijna altijdquote:Op maandag 10 juni 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dus daar heb ik zaterdag even m'n oude ingewisseld. M'n zonnebrand uit AmerikaM'n souvenir
Maar hij stonk toch.
Ik heb vorige week ook steeds buiten gezeten met factor 30 van minstens 3 jaar oud op m'n giegelquote:Op maandag 10 juni 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Odat kan ook wel wat verklaren! Want die mini zat al jaren ergens in een rugzak
En toch had het er niks mee te maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren
Maar daar had dit niks mee te maken. Gewoon een rus achterop gekregen
Hier was het gisteren stralend weer en bloedje zwetend heetquote:en daardoor mijn knie een kant opgedraaid dat niet hoort. Maar ik ben een bikkel, dus gewoon door
Maar dat je gisteren kon verbranden, bij ons hadden we maar af en toe zon.
Hmmm vanille & kokosquote:Op maandag 10 juni 2013 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze rook naar vanille en kokos.
Florida
Ah ja. Nou, gelukkig was het niet zo warm, anders was het rolschaatsen wel kut geweest gisteren. Te warm en zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Hier was het gisteren stralend weer en bloedje zwetend heetToen ik wegfietste in een hempje en korte broek dacht ik "Brrrr" maar eenmaal in t park was er geen zuchtje wind meer en heb ik tot 20u shirtloos in het park vertoeft. Heerlijk weer!
Mja, mijn telefoon gaf de hele week zon aan en tussen de 20-25... maar als ik zo nara buiten kijk denk ik: Waar dan?!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja. Nou, gelukkig was het niet zo warm, anders was het rolschaatsen wel kut geweest gisteren. Te warm en zo.
Nu mag het mooie weer wel weer terug komen.
Wat een VERSCHRIKKELIJKE foto!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wij slingerden uiteindelijk redelijk beschonken richting restaurant (terwijl ik mijn trapper van de fiets tussen haar spaken parkeerde en we bijna op 't fietspad lagen)
26 lagen er overheenquote:
Hip gedoequote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
26 lagen er overheenIt wasn't me!
Maar ik denk dat ze de echte foto te shockerend vond met die zatte blikken
djeez wat een onhippe manier van foto makenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wij slingerden uiteindelijk redelijk beschonken richting restaurant (terwijl ik mijn trapper van de fiets tussen haar spaken parkeerde en we bijna op 't fietspad lagen)
O ja, alels wat hip is is slechtquote:
Daar hou ik me niet mee bezig, wat in is en wat uit isquote:Op maandag 10 juni 2013 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
djeez wat een onhippe manier van foto maken
dit is toch al lang weer uit?
dan maak je die fotos ook niet zoquote:Op maandag 10 juni 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig, wat in is en wat uit is
Da's zo vermoeiend!
Ik heb hem A niet gemaakt en B wellicht is het beter dat je nog amper kan zien wie er op staatquote:Op maandag 10 juni 2013 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan maak je die fotos ook niet zomaar doe je niks met de foto zoals ie uit je camera rolt
Je bent bijna niet te zien dus ik vind het een prachtige fotoquote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof ook dat dat haar bedoeling was en ik ben er persoonlijk niet rouwig omquote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent bijna niet te zien dus ik vind het een prachtige foto
Stomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
uitnodigingen voor sollicitatiegesprekken stomen eindelijk binnen
Als een stoomtrein denk ik danquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Als een stoomtrein denk ik dan
Misschien vond ze stromen wat te ongevoelig, met al die overstromingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht alOp maandagochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik niet. Ik heb heel slecht geslapen. En eigenlijk slaap ik nooit slecht. Zou dat de baggerwijn zijn geweest? Heb echt enorm liggen dromen over bouwmarkten en kogels en spinnen en koffers.....quote:
Ik heb ook onrustig geslapen maar de maandagochtend is zelden een probleemquote:Op maandag 10 juni 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
heel slecht geslapen. En eigenlijk slaap ik nooit slecht. Zou dat de baggerwijn zijn geweest? Heb echt enorm liggen dromen over bouwmarkten en kogels en spinnen en koffers.....
Ben ik allergisch voorquote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
Elke keer als je een kiwi eet!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |