Dan zal het toch gaan om Franz Ferdinand of Nick Cave & The Bad Seeds gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwtje wat we al wisten natuurlijk, zondag headliner zit tussen de bevestigde namen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ook, volgende week eerst nog dagje Pinkpop en dan naar Glasto. Dan zit er nog een heel gat tussen tot aan Lowlands
Idd, vraag me alleen af wat ik allemaal ga zien. Er staat eigenlijk teveelquote:
Rechten is ook te saai voor woorden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met leren voor mijn tentamen recht. Blegh.
Ik moest daar ook inderdaad gelijk aan denken toen ik dat plaatje zagquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef theodoor9 het volgende:
Staat na de Alpha nu ook de Grolsch op Rock Werchter?
Ja minder masten inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik moest daar ook inderdaad gelijk aan denken toen ik dat plaatje zag![]()
Maar die "Alpha" tent is geloof ik kleiner dan de LL Alpha tent.
Ok die heb ik die even terug gezet. Zal misschien dan ook wel gelden voor de overige 16 augustus namen. Ik vond het al veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef theodoor9 het volgende:
Dat van Disclosure klopt iig niet, daar staan telkens de eerste dagen van ieder festival. Wist zo uit mijn hoofd dat Rock Werchter en Pitch al niet kloppen
En bij Twenty one Pilots staat er achter 8/16-8/18 dus ook niet zeker lijkt me
Seasick Steve zal wel goed zitten denk ik. Bij Empire of the Sun staat er trouwens 2x lowlands. 16e en 17e..quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok die heb ik die even terug gezet. Zal misschien dan ook wel gelden voor de overige 16 augustus namen. Ik vond het al veel
Volgens mij zijn ze die site nu aan het bewerken... daarnet stonden ze nog op een ander festival in Nederland op de 16e..... vreemd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Seasick Steve zal wel goed zitten denk ik. Bij Empire of the Sun staat er trouwens 2x lowlands. 16e en 17e..
Nee, precies de goede.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens staat de verkeerde pouce in de OP.
Sterktequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehehehe.
Met je bod ben jij de hoogste bieder van de volgende veiling:
"Scooter bij 'we love the 90's' in Goffertpark, Nijmegen.
Schaamteloos lekker 90's even herlevenquote:
Ik heb het niet zo op Scooterquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schaamteloos lekker 90's even herleven
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Scooterverder wel leuk ja.
Een blonde Duiste nicht die continu door zijn eigen (gestolen) muziek heen aan het schreeuwen is. Nee dankjequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een blonde Duiste nicht die continu door zijn eigen (gestolen) muziek heen aan het schreeuwen is. Nee dankje
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een blonde Duiste nicht die continu door zijn eigen (gestolen) muziek heen aan het schreeuwen is. Nee dankje
En indiaantje komt toch wel graag in de Alphaquote:
Kan er ook niks aan doen dat Nine Inch Nails daar staatquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En indiaantje komt toch wel graag in de Alpha
De 80s verantwoord was zoveel leukerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, waar D_A waar wil je heen? Dit jaar weer 90's now zou leuk zijn.
de Gemene Mixmeesters, die waren goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 80s verantwoord was zoveel leuker
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit.
Als je de 90's wilt herleven zijn er wel betere pareltjes te vinden.
Oh hell to the no! Dan ben ik dat nog eerderquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh hell to the no! Dan ben ik dat nog eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
STOP DE PERSEN!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als ik nou eens zeg dat de Groove Tube gaat veranderen, dan zeggen jullie?
Om met de meme hype mee te gaan:quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel voor een '70s Westcoast-sound avond met Leo BlokhuisIk wil 60's en 70's discoooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wait whut wut wut.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe kom jij aan die bak inside-info?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij heeft aandelen Mojito.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die bak inside-info?
Oh, knabbel en babbel.quote:
Heldenquote:
Aangezien de Groove Tube altijd nogalquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gingen daar nou echt mensen heenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je had een paar jaar geleden nog zo'n internet-café dat ergens bovenop zat, waar was dat ook weer?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gingen daar nou echt mensen heen? Je hebt toch wel wat beters te doen op een festival.
Dat weet ik nogquote:
De Lowlands Rave met Joost van Bellen dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik mijn zeurpost dan toch een draai mag geven: Het lijkt me wel vet om een avond 90s house/techno/dance te hebben. Lijkt me echt heerlijk op zo'n zwoele zomeravond, oogjes dicht, handjes in de lucht en wat van die oldskool knallers erdoorheen.
Misschien klopt 2000 niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu heb ik altijd aangenomen dat die ene foto met die blikseminslag van 2001 was. Omdat de bliksem toen insloeg, duh.
Maarrr... hoe kon 'ie dan al in een promo van 2000 gezeten hebben?
Volgens mij wel, want er zitten nogal wat verwijzingen in naar het Vans warped-gebeuren dat eind jaren '90 nog op LL plaatsvond. En na '99 niet meer, lijkt me dus niet dat het van nog later dan 2000 is.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
https://soundcloud.com/nineinchnails/came-back-haunted-2013
Nieuwe NIN
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De Lowlands Rave met Joost van Bellen dus.
Bks heeft wel goede muntprijs, biermaat. 2 euro per munt, 1,5 munt voor 0,3 ltr. Best oke.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat de organisatie van LL meer gelukt heeft dan die van BKS. Wat hebben die veel afzeggingen zeg...
"Net als mannen kunnen wij nu ook richten. Dan kunnen we iedereen natplassen"quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is by far het beste interview op Lowlands ooit uitgezonden on national tv.
@3:00m
dus dat voelde ik op mn eerste Lowlandsquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:12 schreef µ het volgende:
[..]
"Net als mannen kunnen wij nu ook richten. Dan kunnen we iedereen natplassen"
Interview gaat diep man.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef PollosHermanos het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ls?utm_source=vicefb
Grappig artikeltje met een paar leuke verwijzingen naar Lowlands, let ook op het plaatje
Meneer heeft nog nooit een festival bezocht.quote:
Niet over gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Samen met de Opposites? Of daar niet over gesproken?
Regina! Die is ooit geweest volgens mij, maar toen kon ik niet want er stond iets anders tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Noah and the Whale, I Am Kloot, Regina Spektor, Parquet Courts, Rudimental en nog wat andere namen op Pukkelpop.
I Am Kloot aub
WAT?!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Matt Corby heeft zijn tour geannuleerd en zal dus ook niet op Lowlands staan.
Beetje triest jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een onzin tegenwoordig, al die artiesten die hun tours annuleren, omdat ze aan hun nieuw gaan werken. Kunnen ze dat nou echt niet van te voren bedenken?
Niet dat ik het erg vind dat Matt Corby niet komt....
Verder vallen er ook enkele annulaties te betreuren. Hardcore-formatie Emmure en singersongwriter Matt Corby annuleren hun zomerdata om elk aan een nieuw album te werken. The Child Of Lov heeft besloten om nog niet live te gaan spelen met zijn nieuwe album en As I Lay Dying zegt al haar Europese data af, waaronder Pukkelpop.quote:
erg triest jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een onzin tegenwoordig, al die artiesten die hun tours annuleren, omdat ze aan hun nieuw gaan werken. Kunnen ze dat nou echt niet van te voren bedenken?
Volledig mee eens, disrespect naar de fans.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor een tweedehands kaartje zou ik sowieso niet gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:57 schreef Heufd het volgende:
Vraagje. Zou graag naar Lowlands willen en dus een tweedehands kaartje kopen. Ik lees op internet veel over valse e-tickets, dus ik ben er wel wat huiverig voor. Maar als je een hardcopy koopt en deze af gaat halen bij de verkoper kan er in principe niet veel mis gaan, klopt dat?
Tickets via FB afhandelen vind ik iig een veilige manier. Mensen hebben dan elkaars foto's en als ze je scammen nagel je ze gewoon aan de schandpaal met die foto's.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor een tweedehands kaartje zou ik sowieso niet gaan.
En de kans op een miskoop is er altijd, zowel met e-ticket als met hardcopy.
De kansen op een miskoop zijn wel het laagst bij iemand met een hardcopyticket waar je 'm thuis afgehaald hebt of waar je iig veel adres gegevens van hebt.
Nooit op een station of ergens op een ander neutraal terrein afspreken om de deal te sluiten iig. Gegarandeerde miskoop.
Het begint weer een beetje te kriebelen nu, met dit weer ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Lekker heur, dit jaar ook gewoon weer hoop ik. Nieuw album is ook prima te doen.
Ah, daarom werd ik vannacht ineens wakker en kon ik niet meer slapen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb er nog niet van wakker gelegen, maar ik vrees nog steeds dat Bat for Lashes, The Knife en Nick Cave tegelijk komen.
Zebrahead zou kunnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nostalgische pop punk act.
Dan liever wat punkrock...quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil The Offspring of Blink. Of Jimmy Eat World, mag ook wel evt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je hierheenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Welnee. Daar staan de echte punkbands het soort slappe aftreksels als Blink zul je daar niet tegen komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je hierheen
http://www.rebellionfestivals.com/bands/
70% van de popmuziek bestaat uit 4 akkoorden man. Muziek is gevoel, of dat nu met sliden op 1 snaar is of een septiemakkoord, het gaat erom dat het je raakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef brother52 het volgende:
Offspring niet inderdaad. Vooral het oude werk van hun is nog wel goed maar tussen het standaard 4 akkoorden snel thuis werk van Blink en wat Millencolin doet zit toch wel behoorlijk wat verschil.
Klopt. En die extra gitarist breng dat beetje extra waardoor ik Millencolin wel goed vind en bands zoals Blink niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet niet dat Blink ook maar een trio is wat dus al snel wat beperkter in de mogelijkheden is, zeker als je er als beide gitaristen ook nog bij moet zingen.
Ja, die doen dat zeker een stuk beter.quote:Al doet een Propagandhi bijv. dat wel even iets beter.
edit: oh, die zijn tegenwoordig met een extra gitarist
Die komen nooit. Die willen niks met MOJO te maken hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef brother52 het volgende:
Ja, die doen dat zeker een stuk beter.
Mogen ook wel komen maar die zijn in juli al in Europa.
Daarom is 70% van de popmuziek ook helemaal niet interessantquote:Op zondag 9 juni 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
70% van de popmuziek bestaat uit 4 akkoorden man. Muziek is gevoel, of dat nu met sliden op 1 snaar is of een septiemakkoord, het gaat erom dat het je raakt.
En terecht. Die is nog voor verbetering vatbaarquote:Je ziet dat ik me aangevallen voel op mijn muzieksmaak.![]()
Daar hebben ze natuurlijk groot gelijk in. Al blijft het zonde...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komen nooit. Die willen niks met MOJO te maken hebben.
Ze hebben idd wat meer te melden dan een Blink 182quote:Op zondag 9 juni 2013 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk groot gelijk in. Al blijft het zonde...
Ik kan er zelf prima mee leven. Dat poppunk gedeelte is maar een klein deel van waar ik naar luister, maar ik vind 't gewoon vet. Simpel, catchy, rechttoe rechtaan en stukje nostalgie.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom is 70% van de popmuziek ook helemaal niet interessant
[..]
En terecht. Die is nog voor verbetering vatbaar
Geen idee, hoeft voor mij persoonlijk ook niet. Ben niet zo van de NOFX. Al hoewel ik Fat Mike vorig jaar bij Me First And The Gimme Gimmes soms toch best lachen vond.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef theodoor9 het volgende:
Viel dat vorige keer niet heel erg tegen? Staat me iets van bij.
Ingewikkelde punkquote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef brother52 het volgende:
Offspring niet inderdaad. Vooral het oude werk van hun is nog wel goed maar tussen het standaard 4 akkoorden snel thuis werk van Blink en wat Millencolin doet zit toch wel behoorlijk wat verschil.
Cool! Waarzo?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Faazz het volgende:
Boh gek! Vier Lowlandskaarten gewonnenEpic!
Mensen verwachten te veel van punk rock/pop.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef theodoor9 het volgende:
Viel dat vorige keer niet heel erg tegen? Staat me iets van bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zullen wel meer festivals plaatsvinden in augustus in NL.
Gek, op de site van het label staat het nog niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef rioolheffing het volgende:
Geen idee wie het is, maar is dit een nieuwe naam?
http://austramusic.tumblr.com/shows
Opgepast mensen, Ang3l gaat spritzen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef rioolheffing het volgende:
Geen idee wie het is, maar is dit een nieuwe naam?
http://austramusic.tumblr.com/shows
Inderdaad jaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Haar stem lijkt wel beetje op die van Florence Welch.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AUSTRAAAAA!!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Opgepast mensen, Ang3l gaat spritzen.
En dat zullen dan wel deze namen zijn...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Best veel zelfbvestingen staan er op dit moment:
CHVRCHS, Balthazar, Gojira, Gold Panda, Dj Koze, Austra, Themepark ... er zullen denk ik wel spoedig weer wat namen bekend gemaakt worden door de organisatie.
HET SPIJT ME.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Op haar site staat anders nog niks vermeld hoor
Ik denk zelfs vandaag nog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef theodoor9 het volgende:
Vaak is die in juni. Zal deze week wel gebeuren.
quote:Er worden natuurlijk aardig wat hersencellen afgebroken tijdens zo'n weekendje Lowlands, maar er is ook genoeg gelegenheid om je hersenen eens ff goed te kraken en nieuwe kennis te vergaren! Want dit jaar komen er weer een aantal onwijs pientere vogels naar onze festivaluniversiteit, Lowlands University, om je intellectueel weer een beetje bij te spijkeren.
Lowlands University, wat Lowlands organiseert in samenwerking met Coolpolitics, bestaat uit vijf colleges. Van Alfa tot Gamma, van technologie tot kwantumfysica, van stamcellen tot de schoonheid van de wiskunde, voor de leergierige Lowlander zit er sowieso wat tussen:
Waarom is de Nederlandse technologie de geavanceerdste ter wereld? Hoogleraar Economie & Bedrijfskunde Alexander Rinnooy Kan legt het uit!
Lab-rat Christine Mummery houdt zich bezig met het maken van hartjes. Niet de ♥, maar de echte kloppende. Tijdens dit fascinerende college zie je geneeskunde op z'n allervetst!
Hoogleraar Leo Kouwenhoven legt op Lowlands haarfijn uit hoe de wereld van de donkere materie, kwantumfysica en zwevende deeltjes eruitziet.
Filosoferen zweverig? Niet als je het met Hans Achterhuis doet. De voormalig Denker Des Vaderlands komt naar Lowlands met een ongezouten uiteenzetting over de 'utopie van de vrije markt'.
Hoogleraar in de Grondslagen van de Wiskunde en Informatica, da's niet niks. Henk Barendregt zal je de 'schoonheid van de wiskunde' voorschotelen. Ook te volgen voor de alpha's onder ons!
Toch reken ik dat nooit onder "namen"quote:
O die komen donderdagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:00 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet die grote batch dance namen!
Als 't niet zo is jonguh... I will send my dragons for you!quote:
Imagine Dragons? nee doe maar HAIM.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't niet zo is jonguh... I will send my dragons for you!
Die heb ik nog niet geluisterd. Is dat wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Imagine Dragons? nee doe maar HAIM.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geluisterd. Is dat wat?
Ik luister nu veel Goat
Ik wil ze eigenlijk allemaal zienquote:
quote:
Wiewatwatwaar?!?!?!quote:
vetquote:
Ik haat het, zo'n topic waarin mensen constant speculeren over wat er wel en niet zal komen optreden..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef friekin_ het volgende:
Misschien komt Yeesus wel. Met zijn kutplaat.
Volg je dit topic toch niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik haat het, zo'n topic waarin mensen constant speculeren over wat er wel en niet zal komen optreden..
Ik moet wel..anders mis ik mogelijke scoops!..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volg je dit topic toch niet?
Trouwens ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat de Red Hot Chilli Pepers komen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Trouwens ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat de Red Hot Chilli Pepers komen
Als DIsclosure maar geen "David Guetta" doet: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ngen-tot-nepoptredenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
* n00bie is wel in zijn nopjes met het weer helemaal hip zijn van de early 90s dance sounds en hoopt naast Disclosure nog wel op een Jacques Greene, Duke Dumont of Motor City Drum Ensemble
Jankbeertje, maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik haat het, zo'n topic waarin mensen constant speculeren over wat er wel en niet zal komen optreden..
Zou me niks uitmaken, als 't maar goed klinkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als DIsclosure maar geen "David Guetta" doet: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ngen-tot-nepoptreden
Grrrrrr..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jankbeertje, maakte maar een grapje.
Aan de ene kant hoop ik dat ook, 2008 staat hoog in het lijstje beste Lowlandsoptredens die ik gezien heb, maar in Paradiso een paar maanden geleden was het slecht las ik en was hij zonder band.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is te hopen dat Mojo Jamie Lidell dan maar verplaatst naar Lowlands
quote:
Giel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was wel te verwachten. Door alleen Giel of ook door de band zelf?
Gotta love that man! Heeft ie al een "Sint" status of een lintje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gotta love that man! Heeft ie al een "Sint" status of een lintje?Ik miste een pi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
జ్ఞా
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gotta love that man! Heeft ie al een "Sint" status of een lintje?Is er iemand die Giel kan waarderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hijzelf?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er iemand die Giel kan waarderen?
Giel heeft alles ontdekt. Die man verdient een prijs.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel heeft wel Triggerfinger ontdekt hoor
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't niet zo is jonguh... I will send my dragons for you!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goed antwoord. Je krijgt een opblaastompouce!
Ik vind hem minder erg als koen en sander die dadelijk beginnen op 3fm. Ook Claudia staat nog wel boven hem in mijn 3fm vervelende dj's top 10.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik ben Giel wel dankbaar,
Want anders..............
[..]
Mwa, Coen en Sander zijn niet zo mediageil.. En Claudia duwt zich ook niet door mijn strot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind hem minder erg als koen en sander die dadelijk beginnen op 3fm. Ook Claudia staat nog wel boven hem in mijn 3fm vervelende dj's top 10.
Moeten we straks a la Chris Crocker een LEAVE GIEL ALONE filmpje maken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
STOP GA DOOR MET INTERNETPESTEN!!!
Over een sexy kerel gesprokenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:01 schreef theodoor9 het volgende:
Dit is gewoon een Mark Ronsontje hoor
Is theodoor9 blond ja?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Over een sexy kerel gesproken
Behalve blond dan.
Zo gek doet giel allang niet meer, toen hij in de nacht op radio 3 zat deed hij pas echt gekke dingen. Spuiten en slikken live voordat bnn daarmee aan kwamen kakken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, Coen en Sander zijn niet zo mediageil.. En Claudia duwt zich ook niet door mijn strot.
Giel is zo'n persoon die lekker gek wil doen. Op tv ook. Bij DWDD. Overal.
Moederkoek.'s morgens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo gek doet giel allang niet meer, toen hij in de nacht op radio 3 zat deed hij pas echt gekke dingen. Spuiten en slikken live voordat bnn daarmee aan kwamen kakken.
Ik heb niet zo'n groot probleem met 'mquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er iemand die Giel kan waarderen?
Hij gaat nu toch weer eens ergens naakt rennen of zo, las ik??quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo gek doet giel allang niet meer, toen hij in de nacht op radio 3 zat deed hij pas echt gekke dingen. Spuiten en slikken live voordat bnn daarmee aan kwamen kakken.
Dat hebben de meeste 3fm dj's op prime time, het lijkt wel bij de selectie procedure te horen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch weer eens ergens naakt rennen of zo, las ik??
Ik vind t een wijsneuzerige aandachtshoer met een hoge irritatiefactor.
Timur & Ramonquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste 3fm dj's op prime time, het lijkt wel bij de selectie procedure te horen.
Ekdom die bijna alleen maar het over het weer kan hebben en zijn overhemden.![]()
Koen en sander die totaal infantiel zijn.
Claudia die allang de houdbaarheidsdatum voor 3fm gepasseerd is, dan kunnen ze nog beter weer spijkerman met zijn absurdistische dingen daar neer zetten.
Alleen rob stenders kan ik eigenlijk wel waarderen.
Ja. Janken met de pet op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is Giel die gozert aan wie we nu de airplay van dat nummer van Maaike Ouboter te danken hebben?
Ah, dan aan de hoogste boom ermee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Janken met de pet op.
[ afbeelding ]
Ik luister BBC radio1. 's morgens Sander de Heer. Stukken beter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van alle open 'netten' draaien ze daar toch de leukste / minst vervelende muziek?
(Ik luister nooit radio..)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zit Sander tegenwoordig op BBC radio 1 ja?
Neen, mijn wekkerradio jwt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zit Sander tegenwoordig op BBC radio 1 ja?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een inspirerend happy happy joy joy-picje voor de goeie mood?
[ afbeelding ]
quote:
Waar haal je al deze prachtige foto's vandaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een inspirerend happy happy joy joy-picje voor de goeie mood?
[ afbeelding ]
Moordneigingen had ik toenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2004 moesten we verplicht urenlang naar Aandachtsgiel kijken en luisteren bij de ingang van Lowlands. Met het spelletje gsmhoogwerpen.
Blij dat de poorten nu eerder opengaan.
Wij stonden achteraan i die rij dan kreeg je daar bijna niets van mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2004 moesten we verplicht urenlang naar Aandachtsgiel kijken en luisteren bij de ingang van Lowlands. Met het spelletje gsmhoogwerpen.
Blij dat de poorten nu eerder opengaan.
Beloofd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgende week een rij nieuwe namen!
Is gewoon een 538 met een heeeeeel licht alternatief randje eraan geworden. Vroeger hoorde je nog wel eens nieuwe en verrassende muziek. Dat is er tegenwoordig niet meer bij helaas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van alle open 'netten' draaien ze daar toch de leukste / minst vervelende muziek?
(Ik luister nooit radio..)
3FM is het Lowlands medium bij uitstek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Luni het volgende:
Pfff wat een gezeik over 3FM, ten 1e zitten we in het Lowlands topic en ten 2e, er zit een knop op je radio!
Ze ziet er lekker uit, maar vind haar qua draaien tegenvallen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:46 schreef eteen het volgende:
Ik zie net op d'r FB dat Nina Kraviz ook van de partij is op 17 aug!
Lekker technonachtje hoor zo met haar en Richie Hawtin
Ze was pas nog in de boiler room:
ja Giel gaat volgende week met Van Eerdenburg bellen..... dus dat is gewoon een opzetje voor nieuwe namen.quote:
Yay !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef kesselman het volgende:
giel beelen vertelde vanmorgen dat eric van eerdenburg volgende week nieuwe namen zou komen vertellen.
Volgende week dus nieuwe namen.
Die 66 die ik noemde is het aantal artiesten van vorig jaar - aantal artiesten dat nu bekend is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef kesselman het volgende:
er zijn nu ongeveer 70 namen offiieel bekend
er zullen dus nog ongeveer 70 namen bij komen,inclusief alle dj's en nachtacts
Er komt nog vanalles bij. Ook wel wat grotere namen hoor, denk ik. Het is ook maar net wat je leuk vind natuurlijk. Zelf kijk ik meer uit naar de India/Charlie namen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:20 schreef richolio het volgende:
Dus komen er nog paar leuke/grote naampjes bij of wa?Of was dit het en zijn de meeste al wel bekend (ook alle headliners)? (Ben een beetje een festivalnoobje)
Als er 1 verschrikkelijk is op 3FM is het Claudia wel!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, Coen en Sander zijn niet zo mediageil.. En Claudia duwt zich ook niet door mijn strot.
Giel is zo'n persoon die lekker gek wil doen. Op tv ook. Bij DWDD. Overal.
Eindelijk tijd gehad te luisteren. Nicequote:
Lijkt mij dat er wel meer van het Minus label meekomenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:46 schreef eteen het volgende:
Ik zie net op d'r FB dat Nina Kraviz ook van de partij is op 17 aug!
Lekker technonachtje hoor zo met haar en Richie Hawtin
Ze was pas nog in de boiler room:
waarom zou je in hemelsnaam die twee line ups vergelijken? Totaal verschillende festivals.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef whosvegas het volgende:
Het programma van Lowlands, tot zo ver bekend, is beter dan het programma van Pinkpop
Het programma van Pinkpop vind ik weinig bijzonder, de meeste dingen heb ik al een paar keer gezien.
Das waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam die twee line ups vergelijken? Totaal verschillende festivals.
enkelrammersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef mr-green het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026
doe dan stoer en neem deze http://www.ibood.com/extra-nl/nl/quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef mr-green het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026
ja zit net naar de wielen te kijken. Wordt beide volgens mij nietsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe dan stoer en neem deze http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
jawel, valt er nog wat te lachen als die wieltjes op het grind kapotspringen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja zit net naar de wielen te kijken. Wordt beide volgens mij niets
Ik heb heul t weekend naar HAIM geluisterd. Ben je al trots op me?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou, Pinkpop zit erop!. Kom maar op met die namen
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heul t weekend naar HAIM geluisterd. Ben je al trots op me?
Ik vind het een combi van The Veronica's met de enorm oude golden oldie Wilson Philipsquote:
Wanneer zal EvE bij Giel langskomen? Donderdag ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou, Pinkpop zit erop!. Kom maar op met die namen
Geen idd, heb er niets van vernomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wanneer zal EvE bij Giel langskomen? Donderdag ofzo?
Dope!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam overigens:
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/vrijdag-op-lowlands-tokimonsta/
Episch. Voor de liefhebberquote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam overigens:
Lekker chill wiebelen is altijd flex.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Appart, klinkt niet slecht. Maar niet iets waar ik snel heen zal gaan.
Lekker voor bij een glaasje wijn en een diner op het terras......quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Episch. Voor de liefhebber
Lekker lang mijn ringtone geweest.
* aanzet op groovesharkquote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam overigens:
En wie wil er nou niet wiebelen met friekin_quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lekker chill wiebelen is altijd flex.
Fokkers want die komen niet buiten.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wie wil er nou niet wiebelen met friekin_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |