abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:27:10 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127433050
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ze heeft geen directe familie, indirecte familie is wat moeizamer. Ik ben geen echte familie (koude kant) en verder ook geen erfgenaam, dat maakt het wat makkelijker.
Zorg dat de boel al goed op papier staat, ik heb het hier gezien met iemand die zelfmoord gepleegd heeft; het gros van de familie vond hem bij leven te min om aan te kijken omdat hij homo was, maar toen er wat te halen viel kwamen ze zelfs uit Canada over om de (behoorlijke) erfenis te kunnen vangen.

Een steen op het graf kon er niet af trouwens, die is uiteindelijk besteld en betaald door een vriendin van zijn (overleden) moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127433134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die moeilijk doen om 3 beeldjes van een euro of 50 per stuk :')
En een emotionele waarde zat er schijnbaar niet aan vast, want hij had zoals ik begrijp ruzie met z'n familie en komt er pas 6 jaar later mee aan kakken.

Wat een zielepieten lopen er toch rond op deze aardkloot.
Dit dus
Die 3 beelden doen 300 euro op marktplaats :') en bij de verdeling van erfenis is hij gecontacteerd maar heeft toen mondeling aangegeven niks met de familie te maken willen hebben en niks wil hebben behalve een foto van hem en zijn moeder die op een plankje stond

En nu zoveel jaar later komt ie hiermee. Ze hebben hem wel 300 euro aangeboden zodat ie zelf die beelden kan kopen :? Maar hij wil perse die beelden :')

Ik had al voorgesteld dat ze dan die beeldjes zelf kochten op MP en hem in de waan laten dat dit die beeldjes uit de collectie zijn of de beeldjes per envelop op sturen maar ze hebben nu maar ook RB ingeschakeld

Oja ze kregen maandag een brief van zijn advocaat om de beeldjes te retourneren en dat ze tot vrijdag de tijd hebben anders gaan ze een gerechtelijke procedure starten
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:29:52 #53
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_127433137
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zorg dat de boel al goed op papier staat, ik heb het hier gezien met iemand die zelfmoord gepleegd heeft; het gros van de familie vond hem bij leven te min om aan te kijken omdat hij homo was, maar toen er wat te halen viel kwamen ze zelfs uit Canada over om de (behoorlijke) erfenis te kunnen vangen.

Een steen op het graf kon er niet af trouwens, die is uiteindelijk besteld en betaald door een vriendin van zijn (overleden) moeder.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Beelzebufo het volgende:

[...]

Voorwaarde was voor mij wel dat er een duidelijk testament bestaat.

[...]

Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:33:09 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127433241
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dit dus
Die 3 beelden doen 300 euro op marktplaats :') en bij de verdeling van erfenis is hij gecontacteerd maar heeft toen mondeling aangegeven niks met de familie te maken willen hebben en niks wil hebben behalve een foto van hem en zijn moeder die op een plankje stond

En nu zoveel jaar later komt ie hiermee. Ze hebben hem wel 300 euro aangeboden zodat ie zelf die beelden kan kopen :? Maar hij wil perse die beelden :')

Ik had al voorgesteld dat ze dan die beeldjes zelf kochten op MP en hem in de waan laten dat dit die beeldjes uit de collectie zijn of de beeldjes per envelop op sturen maar ze hebben nu maar ook RB ingeschakeld

Oja ze kregen maandag een brief van zijn advocaat om de beeldjes te retourneren en dat ze tot vrijdag de tijd hebben anders gaan ze een gerechtelijke procedure starten
Ik zou vrolijk 3 van die beeldjes scoren en aan hem laten brengen.
Maar ik neem aan dat er ook ergens bewijs is dat hij er destijds niets mee te maken wilde hebben?
Als in mondeling tegen de notaris/ET ipv mondeling tegen zus 1 of broer 2.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127433269
quote:

[..]

Dit dus

Ik zou gewoon die gerechtelijke procedure laten lopen...
Neem aan dat de familie alles op papier heeft (dat hij afstand heeft gedaan van zaken etc.). Dan moet het geen probleem zijn om van die malloot te winnen.
U MAD?
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:35:01 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127433307
quote:
en dat ze tot vrijdag de tijd hebben anders gaan ze een gerechtelijke procedure starten
Doet me denken aan dat topic van Maax waar het incassobureau al maanden dreigt op die manier
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_127433384
Ze hebben dus niks op papier dat hij geweigerd heeft, enkel mondeling telefonisch met een hoop geschreeuw en gescheld dat ze hem met rust moeten laten en nooit meer contact moeten opnemen :')
pi_127433429
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik zou gewoon die gerechtelijke procedure laten lopen...
Neem aan dat de familie alles op papier heeft (dat hij afstand heeft gedaan van zaken etc.). Dan moet het geen probleem zijn om van die malloot te winnen.
Daar hebben ze dus hun twijfels over want als ze verliezen kost het ze meer geld en daarom dat ze twijfelen om die beeldjes te kopen en te doen alsof het die stukken zijn
pi_127433941
Dat lijkt me een prima oplossing inderdaad. Drie beeldjes op MP kopen en het hele gedonder is afgelopen.
pi_127434161
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Daar hebben ze dus hun twijfels over want als ze verliezen kost het ze meer geld en daarom dat ze twijfelen om die beeldjes te kopen en te doen alsof het die stukken zijn
Risico is wel dat hij dan zegt dat dat de beelden niet zijn :')
Waarom geven ze die beeldjes niet gewoon af. Of zit daar juist wel een emotionele waarde aan voor hun ?
U MAD?
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:00:44 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127434176
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom geven ze die beeldjes niet gewoon af.
Omdat dat de wens van oma was
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_127434186
quote:

[..]

Waarom geven ze die beeldjes niet gewoon af. Of zit daar juist wel een emotionele waarde aan voor hun ?
Oma wilde de collectie compleet houden. :Y
pi_127434595
En staat dat op papier?
U MAD?
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:13:17 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127434638
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Oma wilde de collectie compleet houden. :Y
Oma is dood
Oma wilde ook vast geen ruzie in de familie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:16:16 #65
45206 Pietverdriet
pi_127434728
En let wel, we hebben het over prullen die je voor tussen de 10 en 20 euro koopt
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:16:20 #66
206640 Beelzebufo
pi_127434731
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oma is dood
Oma wilde ook vast geen ruzie in de familie.
Dat is wel héél pragmatisch en gaat volkomen voorbij aan alle sentimenten die er in de familieverhoudingen leven.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
En let wel, we hebben het over prullen die je voor tussen de 10 en 20 euro koopt
Zie hierboven.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:17:36 #67
45206 Pietverdriet
pi_127434757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dat is wel héél pragmatisch en gaat volkomen voorbij aan alle sentimenten die er in de familieverhoudingen leven.
Tuurlijk niets liever als je naaste familie lekker dwars zitten met wat geslepen glazen prullen als excuus, hebben is hebben en krijgen is de kunst.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:18:11 #68
206640 Beelzebufo
pi_127434783
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tuurlijk niets liever als je naaste familie lekker dwars zitten met wat geslepen glazen prullen als excuus, hebben is hebben en krijgen is de kunst.
Ik ben bang dat er inderdaad mensen zijn die zo denken...
pi_127434806
quote:

[..]

Aan die beeldjes zelf hangt niet echt emotionele waarde, des te meer aan de belofte dat de hele collectie compleet blijft. 30 jaar lang ging oma ieder jaar naar Worgl in Oostenrijk om weer een nieuw beeldje te halen met haar kinderen enzo.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:21:13 #70
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127434877
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2013 07:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik geef jou een fiets voor je verjaardag. Na een jaar gaat mijn fiets kapot. Ik kom de fiets ophalen die ik aan jou heb gegeven voor je verjaardag. Want ik heb hem gegeven aan jou dus ik heb het recht om hem terug te eisen.

Je reactie raakt kant noch wal 8)7
Maar stel,
Je geeft je moeder een mooi cadeau, zeg een ketting, voor haar verjaardag, moeders blij, tranen en tuiten materiaal, je kent het wel.
Goed en leuk. Ze heeft hem vaak om.

Dan gaat ze dood, jij denkt: Verrek, die ketting, dat was toch een mooie herrinering, traantjes langs je wangen als je eraan denkt. Je kent het wel.

Dan denk je, die ketting, die zou ik best terug willen... Blijkt dat ze hem aan TS heeft gegeven.
En dan komt de TS met zijn juridische handboek en bijkomende knokploeg. En die zegt: "NEE. Gegeven = Gegeven!" En het was geen erfenis, dus jammer. Dat is toch stom...
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:22:52 #71
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_127434925
Beeldjes (of iets wat er op lijkt) op marktplaats kopen
Aan gruis stampen
In doos stoppen
opsturen
klaar

Probleem opgelost (Sorry tijdens het transport beschadigd)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:23:20 #72
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127434945
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Aan die beeldjes zelf hangt niet echt emotionele waarde, des te meer aan de belofte dat de hele collectie compleet blijft. 30 jaar lang ging oma ieder jaar naar Worgl in Oostenrijk om weer een nieuw beeldje te halen met haar kinderen enzo.
Maar hij heeft ze gegeven en wil ze graag terug? Blijkbaar een emotioneel iets?
Waarom niet contractje maken dat wanneer hij dood gaat ze weer bij elkaar komen?
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:29:25 #73
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_127435096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef mcmlxiv het volgende:
Beeldjes (of iets wat er op lijkt) op marktplaats kopen
Aan gruis stampen
In doos stoppen
opsturen
klaar

Probleem opgelost (Sorry tijdens het transport beschadigd)
Heel slim. Briljant.

:')
Chaos is a ladder.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:32:51 #74
45206 Pietverdriet
pi_127435203
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er inderdaad mensen zijn die zo denken...
Ik weet het wel zeker, en een zeer groot deel daarvan zijn vrouwen
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:35:54 #75
45206 Pietverdriet
pi_127435317
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

LOL
wat een triestheid
Zoveel moeite voor wat zigeunerkitsch
En dan daarna zoveel ellende in de familie
Christus wat doen jullie elkaar aan.
Het moet compleet blijven. Sure, waarom? Omdat oma ze verzamelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')