Vriendin hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
Je zou een vriendin kunnen nemen, die schijnen wel te weten wat je met geld moet doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die users die nu hun rekeningnummer naar TS pm'en.
Het was maar een suggestie. Dan zou ik zelf maar gaan shoppen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vriendin hebben![]()
Geld spenderen aan je vriendin
Een vriend van me heeft voor zijn vriendin een Ralph Lauren broekje gekocht voor 150 EUquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie. Dan zou ik zelf maar gaan shoppen.
Collega van mij heeft een minstens net zo dure riem gekocht voor haarzelf ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft voor zijn vriendin een Ralph Lauren broekje gekocht voor 150 EU
Kan niet gekker worden
wat heeft hij gerookt danquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft voor zijn vriendin een Ralph Lauren broekje gekocht voor 150 EU
Kan niet gekker worden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Collega van mij heeft een minstens net zo dure riem gekocht voor haarzelf ...
Maar ik denk dat je blij mag zijn dat je zo lekker zelf je rijbewijs en auto kan aanschaffen.
beter pak je pep inderdaad, 3 nachten snuiven voor de prijs van een gram sos die in een half uurtje op isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet herkenbaar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:09 schreef LethalNinja het volgende:
In eerste instantie je openingspost uitbreiden mocht je willen dat dit topic open blijft, verwerk maar in je OP hoeveel geld er onder je kussen ligt en wanneer je het vond. M.a.w maak het minder summier.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:08 schreef Boldface het volgende:
Goed nieuws. Er is iemand die je overtollige geld graag in ontvangst neemt...Wats met deze zehmethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wejowejowejoquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:15 schreef deadprez het volgende:
wil je stoppen met me lastig vallen in mijn dm tsŋ
jaquote:
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.quote:
klb is geen subforumquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.
verkeerd gedachtquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wats met jou ik dacht beste matties alles?
Pffftttttttt
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.
nee. je op is nog steeds kut trouwens.quote:
niet luisteren mods zijn nazis je mag niks meer lijkt net school tegenwoordigquote:
Ik ga geen moeite doen voor jou meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. je op is nog steeds kut trouwens.
Fuck the policequote:Op woensdag 5 juni 2013 01:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
niet luisteren mods zijn nazis je mag niks meer lijkt net school tegenwoordig
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor jou meer
HET IS AFGELOPEN TUSSEN ONS 2
KLAAR
Ja ze moeten een ROC platgooienen vervolgens een gebouw van 5000 vierkante meter neerzettenquote:
Dit vind je wel een goede OP, ja?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Top, veel plezier verder met dit topic
Deze OP vind je wel goed?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Top, veel plezier verder met dit topic
echt ehquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Deze OP vind je wel goed?
Als je gaat modereren, doe het dan goed
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vriendin hebben![]()
Geld spenderen aan je vriendin
Hoe lang blijf je nog bijdehand doen in dit topic? Vanaf nu ontopicquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
ik blijf het trouwens vreemd vinden dat ik meer posts heb dan een klb mod.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:41 schreef LethalNinja het volgende:
Ik denk niet dat je makkelijk teveel geld hebt. En als je al geld over hebt dan kan je het altijd gebruiken om meer geld te creëren of om het te investeren. En anders, dan koop je gewoon wat zonden af door geld weg te geven aan goede doelen zoals veel vermogende personen dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Houd ik je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het schijnt heel makkelijk te zijn om geen slotje op je topic te krijgen als je de juiste contacten hebtquote:
junkjequote:Op woensdag 5 juni 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
godverdomme mijn lange vloei is op en nu moet ik met ranzige mascotte vloei een L draaien. dat is pas een terechte klacht
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die users die nu hun rekeningnummer naar TS pm'en.
Ik wil wel antwoord op je vraag geven maar dat gaat je heel veel geld kostenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:48 schreef Rozzje het volgende:
Dikke stacks onder me kussen zo'n 400 euro gemaakt op de blok
Maar nu weet ik niet wat ik er mee moet doen..
Klacht : Teveel geld hebben waardoor je eigenlijk niks wilt spenderen..
AHquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Geef het maar aan mij, ik kan nog wel wat nieuwe broeken gebruiken.
Alle broeken die ik nu heb zijn eigenlijk te klein.
Geef me 43 secondenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef Aberkullie het volgende:
¤400 seriously? Geef me een middagje om te winkelen sloeber
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |