Ja ze moeten een ROC platgooienen vervolgens een gebouw van 5000 vierkante meter neerzettenquote:
Dit vind je wel een goede OP, ja?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Top, veel plezier verder met dit topic
Deze OP vind je wel goed?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Top, veel plezier verder met dit topic
echt ehquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Deze OP vind je wel goed?
Als je gaat modereren, doe het dan goed
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vriendin hebben![]()
Geld spenderen aan je vriendin
Hoe lang blijf je nog bijdehand doen in dit topic? Vanaf nu ontopicquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
ik blijf het trouwens vreemd vinden dat ik meer posts heb dan een klb mod.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:41 schreef LethalNinja het volgende:
Ik denk niet dat je makkelijk teveel geld hebt. En als je al geld over hebt dan kan je het altijd gebruiken om meer geld te creëren of om het te investeren. En anders, dan koop je gewoon wat zonden af door geld weg te geven aan goede doelen zoals veel vermogende personen dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Houd ik je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het schijnt heel makkelijk te zijn om geen slotje op je topic te krijgen als je de juiste contacten hebtquote:
junkjequote:Op woensdag 5 juni 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
godverdomme mijn lange vloei is op en nu moet ik met ranzige mascotte vloei een L draaien. dat is pas een terechte klacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |