Niet herkenbaar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:09 schreef LethalNinja het volgende:
In eerste instantie je openingspost uitbreiden mocht je willen dat dit topic open blijft, verwerk maar in je OP hoeveel geld er onder je kussen ligt en wanneer je het vond. M.a.w maak het minder summier.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:08 schreef Boldface het volgende:
Goed nieuws. Er is iemand die je overtollige geld graag in ontvangst neemt...Wats met deze zehmethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wejowejowejoquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:15 schreef deadprez het volgende:
wil je stoppen met me lastig vallen in mijn dm ts¿
jaquote:
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.quote:
klb is geen subforumquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.
verkeerd gedachtquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wats met jou ik dacht beste matties alles?
Pffftttttttt
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben even douchen als de OP niet gefixt is zo meteen dan moet ik er helaas een slotje op gooien. Maak hem uitgebreider, er zijn niet voor niks regels in dit subforum.
nee. je op is nog steeds kut trouwens.quote:
niet luisteren mods zijn nazis je mag niks meer lijkt net school tegenwoordigquote:
Ik ga geen moeite doen voor jou meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. je op is nog steeds kut trouwens.
Fuck the policequote:Op woensdag 5 juni 2013 01:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
niet luisteren mods zijn nazis je mag niks meer lijkt net school tegenwoordig
quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor jou meer
HET IS AFGELOPEN TUSSEN ONS 2
KLAAR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |