Wel heel mooiquote:
Hij is vet. Wil hem eigenlijk ergens kopen, maar ook weer geen zin om goed te zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef v0lt026 het volgende:
Die Sea gull komt wel op m'n lijstje trouwens! Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik 'm vind. Als ik weer eens wat geld over heb zou ik die zomaar eens kunnen bestellen
Ik houd je op de hoogte als ik 'm ergens vindquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is vet. Wil hem eigenlijk ergens kopen, maar ook weer geen zin om goed te zoeken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligt aan je interesse natuurlijk. Zoals hierboven vermeld is kan je beter naar wat andere merken kijken als je echt voor een mooi uurwerkje wilt gaan.
Het is imo tegenwoordig ook niet zo zeer voor de tijd, maar meer een accessoirequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik draag heel af en toe een horloge, maar vind het vaak gewoon niet nodig omdat ik vaak nog gewoon op mijn mobiel kan kijken voor de tijd
Puur praktisch hoeft het ook niet, je hebt toch altijd je mobiel bij je. Maar ik vind een mooi horloge wel gewoon erbij horen. Zie het dan maar als een sieraad, ofzoiets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik draag heel af en toe een horloge, maar vind het vaak gewoon niet nodig omdat ik vaak nog gewoon op mijn mobiel kan kijken voor de tijd
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef Kamikazie het volgende:
Kijk is aan, zit een beetje door het Horloge topic te cruisen en zie wie ik tegenkom :
[..]
Ja daarom draag ik het ook maar af en toequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Het is imo tegenwoordig ook niet zo zeer voor de tijd, maar meer een accessoire
*naarquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja daarom draag ik het ook maar af en toe
Soms bij het stappen ziet het er wel mooi uit, of als we uit eten gaan ofzo... maar na college o.i.d echt niet hoor
sorrysorrysorry meneerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Donderstraal toch een eind op joh blaag !!
Misschien binnenkort maar weer is voor een nieuw kek klokje gaan kijkenquote:
Gewoon maximaal lenen tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar weer is voor een nieuw kek klokje gaan kijken
Iemand tips? Niet te duur, studeer immers nog he !
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Aldo gebanned is
Maximaal lenen = maximaal leven, maar dat gaat op aan andere dingen dan klokjesquote:
Kijk niet de hele tijd naar me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef v0lt026 het volgende:
Ben je al in de bieb Kami? Of ben jij niet die dude naast mij met bretels en zo'n kek hoedje?
Ik zie jullie wel te zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef v0lt026 het volgende:
Ben je al in de bieb Kami? Of ben jij niet die dude naast mij met bretels en zo'n kek hoedje?
2 jaar terug gingen we met een bevriend stel naar Florence op vakantie. Maatje van me kocht daar op straat een horloge van zo'n Somalier (je weet wel, zo'n gast met zo'n dekentje vol horloges, dat hij snel oppakt en wegrent zodra er politie de straat in rijdt), omdat hij het er tof uit vond zien (plastic, fluorescend groen). Hij kon er toch geen buil aan vallen, kostte maar 5 euro ofzo na afdingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar weer is voor een nieuw kek klokje gaan kijken
Iemand tips? Niet te duur, studeer immers nog he !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |