Ja anders zet ik ze op Marktplaats, te koop: kussens, slechts 1x gebruiktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar wat zul je straks lekker slapen op je Cinderella kussens
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders zet ik ze op Marktplaats, te koop: kussens, slechts 1x gebruikt
En dan krijg je daarna klachten dat ze niet lekker liggen omdat ze vies of gebruikt zijn ofzoquote:
En die is dan DOA ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef bambino het volgende:
19 kilo, holy crap!
Jij krijgt de planthaha
Mijne weegt: 10720g
Ook nog aardig dus
Droog bruin plantje kan ook mooi zijnquote:
Uhuh.. Nu nog een tuin om hem in te zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Droog bruin plantje kan ook mooi zijn
Hij komt hier tussen 11 en 18. Ben net wakker maar hij is nog niet aan de deur geweest als het goed isquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
De bezorger is inmiddels onderweg staat er![]()
![]()
Hij komt alleen pas tussen 3 en 9
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef essnhills het volgende:
Box is inmiddels afgeleverd, dus ik vertrek zo maar richting vriend zodat we hem kunnen openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vaag toetsenbord dat ik niet ken "Greybusters" Multimedia North Pole keyboard
En alweer, de Sport BOX dvd's (heb er nu 3 liggen)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
Ok, ik weet dat Speedo een crap box heeft gekregenEen keukenmachine, een gaar toetsenbord, een adidasbal, een dvd box en de verpakking van een telefoon (ja alleen de verpakking
)
Hij heeft gebeld met Ibood en hij krijgt een hele nieuwe box
Ondertussen zijn vriend en ik wel tevreden met wat we hebbendas ook slim, ff bellen met ibood dat ik een strijkijzer heb met hele doos en product aan diggelen, en een camera doosje zonder inhoud. Ik wil ook een extra box
lolol
Wij hebben hier slechts 3 objecten in de doos zitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Haha, ik neem aan dat ze wel iets van bewijzen willen zien ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]das ook slim, ff bellen met ibood dat ik een strijkijzer heb met hele doos en product aan diggelen, en een camera doosje zonder inhoud. Ik wil ook een extra box
lolol
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wij zijn wel tevreden![]()
Nu even op marktplaats gooien
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef bambino het volgende:
Ok filmpje word niet wat.
Die microfoon is veel te sterk in een stille kamer
Je hoort me ademen alsof ik een wilde buffel ben
Daarnaast liet ik mijn adres zien, en aardig wat rotzooi wat hier ligt
Ik hou het wel ff bij een lijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt ook een mooie doos BambietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vaag toetsenbord dat ik niet ken "Greybusters" Multimedia North Pole keyboard
En alweer, de Sport BOX dvd's (heb er nu 3 liggen)
![]()
En die telefoon hè, die had ik ruim een jaar geleden in m'n box zitten, die gebruik ik nu
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben hier slechts 3 objecten in de doos zitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jaquote:![]()
Wij waren eerst een beetje teleurgesteld dat we 'maar' 3 dingen in onze box hadden, en toen gingen we maar eens op internet zoeken wat we nou eigenlijk hadden, en toen ging onze stemming al gauw van![]()
naar
![]()
en
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
Wij hebben hier slechts 3 objecten in de doos zitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das een beste boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeli
Ja echt ongelofelijk, 3 redelijk dure dingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt ook een mooie doos Bambietje![]()
En die telefoon hè, die had ik ruim een jaar geleden in m'n box zitten, die gebruik ik nu
Die telefoon is zo'n 150-200 nieuw, strijkijzer is 200 nieuw. Nikon moet ik ff kijken welke versie het exact is en welke objectieven voor ik een prijs weet.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: