Dekatria | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:19 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 29 Juni 2013 - Motorrijders newbierit! In de planning: - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik - Rit in Twente - Internationale kampeer-rit ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Suzuki SV650S '07 - (mstx) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]() Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan: SD's motor blijkt gestolen! ![]() ![]() Kenteken: MichelRocky-RobertGerard-84 [ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 05-06-2013 18:38:02 ] | |
Dekatria | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:20 |
![]() Die Holländisches Fahrräder hat gütes kwalität, seit siebzig jahre schon! ![]() | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:22 |
jawoll mun freund ![]() | |
lipjes | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:31 |
Maar ik kan heul niet rijden ![]() ![]() | |
Salatrel | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:31 |
Denk dat ik morgen ff de rit van de 29e ga proefrijden... heb wel zin in een toertje | |
Gummiebeer | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:38 |
Jawohl! Mooie dag, 390km gereden en totaal geen ergenissen in het verkeer! Koekblikkers gaven mij alle ruimte om in te halen ![]() Enkel dan die 3 bokt.nl meisjes die op hun dooie gemak de weg oversteken met hun knollen terwijl * Gummiebeer eraan komt rijden. Tja..dan laat ik de Produro effe klappen, eigen schuld bokt.nl meisjes! ![]() | |
Anne | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:46 |
Was jij niet degene die zo lief z'n koppeling in kneep bij paarden met ruiters ![]() | |
Dekatria | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:47 |
SD deed het dan weer bij koeien, dus wat dat betreft ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:49 |
Normaal wel, maar bij dit tuig dus effe niet. ![]() | |
JK | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:50 |
Wat gaan die topics hard hier... SKV, een SRX600 die 1:16 loopt vind ik een behoorlijke zuipert. Ik had een 650cc 1-pitter die 1 op 20 deed als ik lekker aan het knallen was. Was wel een wat recenter motorblok, maar misschien moet je die SRX eens op een testbank zetten om de Air/Fuel-ratio eens te zien. Misschien kan een beetje afstellen geen kwaad. Of rijd je overal vol gas en overal veelste hard? 120km/u door een dorp ofzo waar je 50 mag. | |
KneusTeun | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:53 |
SRX 1 op 16 lijkt mij ook wat veel :S mijn bakbeest 750cc verbruikt 1 op 17.... dat ding weegt met mij erop dik over de 300!!! | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 21:58 |
mij zr7s 1 op 20 gereden zaterdag alleen maar snelweg ![]() | |
rulerofdeath | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:10 |
ik lees nu de OP, wat is er gebeurd met olie verwisselen vlak voor een rit? ![]() | |
Bokkepootje | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:17 |
Zou je een gsm-houder die voor een fiets bedoeld is op je motor kunnen monteren? Trillingen, water e.d. Maakt niet zo heel veel uit maar in me leren jas zit dat ding in de weg, en het is makkelijk soms met navigatie. ![]() | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:21 |
kan gwn heb ik ook heb wel een spatwater dichte bakje | |
Bokkepootje | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:22 |
![]() ![]() | |
einschtein | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:23 |
Werkt prima. Had ik ook. ![]() Duik in sloot kan ie niet zo goed tegen, dat dan weer niet. | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:24 |
weet niet of je tochschreen dan nog werkt maar dat is een kwestie van uitproberen | |
Bokkepootje | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:24 |
![]() | |
Bokkepootje | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:25 |
Volgensmij werkt dat toch al niet met handschoenen aan | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:26 |
bij mij wel weet niet wat voor mobiel je hebt anders mag je mij bakje hebben | |
Bokkepootje | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:29 |
Over 4 maanden mag ik alweer een nieuwe uitzoeken dus doe deze gewoon opofferen | |
klawie | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:30 |
dan is het idd geen punt | |
einschtein | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:40 |
Strak plan ![]() (Ik denk ik maak de opmerking zelf even, voordat BL hem maakt.) | |
Maegrim | dinsdag 4 juni 2013 @ 23:46 |
Blackling, de no life bitch ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 08:09 |
![]() Zo maar eens nog een keer naar de bandenboer voor poging twee, en dan ff goed doorwerken aan de fiets. Hopelijk vanavond nog even een lekker ritje maken ![]() ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 08:34 |
die persoon is thuisgebleven. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 08:35 |
Het is daarnaast wel aan te raden om voor een rit je kentekenplaat nog even goed aan te draaien trouwens. | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 08:37 |
op tijd vrij vragen is ook handig ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 08:39 |
Goed bezig bij de auspufftoko. Had bij de bestelling gezet dat ik op vakantie ben t/m 4 juni. 5 juni om8:35 mailtje: uw bestelling zal vandaag worden overgedragen aan de pakketboer ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 08:40 |
die kentekenplaat maak ik me nu geen zorgen meer om mar dat knipperlichtje ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 08:42 |
Dat zou ik ook fixen voor de rit, men houdt er hier wel van om eindeloos te liggen ziften over een knipperlichtje ![]() | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 08:56 |
vergeten de plug er weer in te draaien ofzo? | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 08:57 |
ook als je er nooit wat mee gedaan hebt? ![]() | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 08:58 |
Gewoon popnagels erdoor, komt ie nooit weer (uit zichzelf) los ![]() Als het goed is.. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 09:03 |
Moh, in tegendeel. Iets te enthousiast met het terug draaien ![]() | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 09:05 |
dat is ook niet handig nee ![]() | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 09:08 |
ik denk niet dat ik 29 juni kan. leek me anders wel een keer leuk. als het allemaal meezit, wil ik m'n vriendin de 29e een proefles voor de motor cadeau geven. | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 09:47 |
9 minuten schots kijkvoer ter leeringh ende vermaeck | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 09:50 |
Is dat standaard bij GoPro dat je dat intro hebt ![]() Voor de rest ![]() Wat ik me afvraag is hoe dat links rijden is? lijkt me voor mij echt een hell. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 09:54 |
Doe es gewoon mobiel beschikbaar maken ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 09:59 |
doe ik niet ![]() | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 10:01 |
Nou vanmiddag weer naar de arts terug ![]() Begin steeds meer en meer een hekel te krijgen aan die reuma. De medicatie zal ook nog even duren voor die aanslaat, en dan nog hopen dat die geen verdere schade aanricht. Ik wil godverdomme weer rijden ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 10:03 |
Lekker treurig weer ![]() | |
1517 | woensdag 5 juni 2013 @ 10:54 |
| |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 11:01 |
officieel mag je wanneer er meer dan 1 rijstrook voor die rijrichting is tussen de 2 meest linkse rijstroken naar voren rijden. je mag dus niet over de rijstrook voor linksaf naar voren rijden wanneer deze leeg is om vervolgens vooraan te gaan staan bij rechtdoor (valt onder feit andere rijrichting volgen dan waar de strook voor bedoeld is) op de snelweg mag je bij file ook tussen het verkeer door tussen de 2 meest linkse rijstroken(dit is namelijk nergens verboden dus is het toegestaan) dus niet links van de meest linkse rijstrook. Er is wel een richtlijn opgesteld dat het snelheidsverschil niet te hoog mag zijn anders ben je alsnog de sjaak op basis van art. 5 | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 11:03 |
En als de file weer beweegt en harder dan 35 km/h beweegt moet je weer invoegen. Dankzij een meisje bij theorie die dat hardop voor die tijd nog even las heb ik mijn theorie gehaald! anders had ik hem niet geweten en had ik een fout teveel ![]() | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 11:07 |
35 km/h? Is dat veranderd in de afgelopen 2 jaar dan? Toen ik theorie heb gehaald 2 jaar geleden moest je bij 40km/h weer invoegen tussen de auto's ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 11:13 |
hoeveel fouten had je? ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 11:24 |
Voor zover ik weet moet je helemaal niks omdat je als motorrijder nou eenmaal naast een auto op dezelfde strook mag zitten. Dat staat los van snelheid. Er is inderdaad een richtlijn die uitging van iets rond de 40, maar geen wet. In theorie mag het met 130 zelfs nog, alleen komt dan artikel 5 om de hoek inderdaad. | |
BertV | woensdag 5 juni 2013 @ 11:31 |
Volgens mij heb ik nog stapvoets geleerd, dat lijkt mij geen 35km/u. ![]() Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer weer in te voegen, vooral omdat files niet dezelfde snelheid hebben als je er doorheen rijdt. | |
motorbloempje | woensdag 5 juni 2013 @ 11:34 |
![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 11:35 |
rijksoverheid.nl linkt hiernaartoe: http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 11:35 |
Ik voeg altijd in zodra de ruimtes tussen de auto's weer een stuk groter wordt (wat meestal betekent dat de vaart er weer in zit/gaat komen). | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 11:35 |
2, maar beide in een categorie die hier niks mee te maken kon hebben ![]() | |
motorbloempje | woensdag 5 juni 2013 @ 11:37 |
Op 2:50 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BertV | woensdag 5 juni 2013 @ 11:38 |
Schotland lijkt me mooi, maar ik denk dat ik niet het type ben die foutloos aan de andere kant van de weg gaat rijden. Ik ben echt zo'n figuur die dan de grootste ongelukken maakt bij ff (snel) keren op de weg oid. ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 11:43 |
ik ben ook helemaal rond gelopen ![]() ![]() | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 11:43 |
Ik had alle snelheids vragen fout, en die met de file dus goed. Raar ![]() Maarja je moet ook je motor uit zetten bij een dichte spoorovergang ![]() | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 11:46 |
| |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 11:48 |
ik heb alleen maar zwaar gereden ![]() ![]() | |
BertV | woensdag 5 juni 2013 @ 11:49 |
Om er maar even op in te gaan als het zwartelicht er nog op mag schijnen: Een automaat is al beter bij weinig vermogen omdat je niet voortdurend loopt te hengelen. Daarbij, in het geval van de PCX125, die loopt mooi en relatief moeiteloos met het gas tegen de stuit. Ik snap dat het gros er niet zijn motorrijbewijs voor heeft gehaald, maar het is toch wel lekker op een bepaalde manier. Ik sluit niet uit dat ik er ooit een CB1 of Hawk bij koop. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 11:49 |
Dank. Bijna bij het ouderlijk huis met de trein. Kan ik eindelijk verder met de motor. Toch eens met de huisbaas overleggen of hij er niets in ziet de bewoner van de begane grond eruit te schoppen en een garage in te richten. Dan kan ik tenminste gewoon thuis sleutelen. | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 11:51 |
Een nieuw persoonlijk record qua verbruik. Gisteren 1:21 gereden! ![]() | |
BertV | woensdag 5 juni 2013 @ 11:52 |
LOL. Kan het niet laten; De PCX komt niet onder de 1:38 met het gas tegen de stuit. (100km/u GPS) Ik lees figuren op MF die er zelfs 1:45 mee rijden. (Al weet ik niet welke fietspaden je daar voor moet nemen) | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 12:04 |
Ja, maar dan zit je op een PCX ![]() Kun je niet mee door het zand ![]() Das het zelfde als een land rover met een fiat panda vergelijken. | |
BertV | woensdag 5 juni 2013 @ 12:11 |
Of een crossfiets met een Ferrari. ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 12:14 |
er is een apart scooter topic hoor ![]() | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 12:34 |
Nou, ik mag voorlopig geen motor rijden eigenlijk ![]() 3 volle spuiten vocht afgenomen uit mn knie en weer 1 of ander pretmiddel erin. En net nu het goed weer is ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 13:13 |
Eigenlijk niet, maar het zou wel kunnen dus? ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 13:16 |
Tja, m'n honkietonkie uitelkaar vallende door trillingen 4takt taiwan scootertje haalt 1:40. ![]() Maar daar wil ik eigenlijk niet op gevonden worden. ![]() | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 13:17 |
Ja, maar dan zit ik volgende week weer met dat ik niet kan lopen. Ga van het weekend nog wel even stiekum met vriendin wat rijden. Maar daarna gaat het beestje onder zeil voor de komende tijd en ga ik me in de auto zitten verbijten ![]() | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 13:21 |
Stomme vraag misschien, maar waarom mag je wel autorijden ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 13:22 |
Dat is toch logisch? Doe ik altijd. | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 13:23 |
Pa heeft een automaat die hij eigenlijk alleen in de winter gebruikt. Ma heeft een eigen auto, wel handgeschakeld. Dus autorijden kan ik wel met de automaat aangezien het mijn linker knie is. | |
ikookhier | woensdag 5 juni 2013 @ 13:57 |
Mooi ![]() | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 14:08 |
Ah, op die manier. Ik dacht ook heel even dat het niet mocht vanwege medicijnen (verdovend spul ofzo), maar dat is niet het geval dus? | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 14:30 |
Pakket van Twisted Throttle is verstuurd, met alles ![]() | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 14:30 |
Zo! Da's snel! | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 14:34 |
Nee, zolang de bijwerkingen niet te ernstig zijn mag het gewoon. Verder is het gewoon kut, en begin me er ook steeds kutter door te voelen, maar das voor wat anders. Na het weekend gaat mijn motor in ieder geval voorlopig onder het zeil. Dus de 75K ga ik dit jaar niet halen ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 14:35 |
Nou! | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 15:00 |
en dan moet het straks nog door de douane ![]() | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 15:10 |
mits je pech hebt, daarvoor pak ik altijd fed ex uit US die hebben een of andere regeling waardoor je wel altijd import betaald, maar minder en het is er sneller. Alle andere is het dartboard systeem. Dart board systeem is compleet random, alsof ze een pijltje gooien voor het bedrag wat jij moet gaan betalen. voorbeeld, een marker (paintball) gekocht voor 150 dollar met USP laten sturen moest ik 80 dollar over betalen. Marker gekocht 900 dollar met fed ex, moest ik 2 tientjes over betalen. | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 15:16 |
ja maar volgens mij hebben meerdere mensen uit dit topic samen alles op 1 hoop besteld dus zon grote doos darten ze er wel tussenuit denk ik ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 15:41 |
Denk dat het met de grootte van de doos wel mee zal vallen, trouwens. Grootste wat er tussen zit is een drietal tooltubes. | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 15:49 |
Woei bodyprotector onderweg ![]() Nu alleen nog laarzen ophalen, en een helm vinden twijfel nog tussen: ![]() Zoiets of ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 15:51 |
Maakt Acerbis ook helmen joh, nooit geweten ![]() | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 16:01 |
Acerbis maakt zo ver ik weet al tijden van alles. | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 16:19 |
Ik mis wel mijn breakfast of champions hoor... | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 16:30 |
Je bedoelt witte bonen in tomatensaus met worst en chips en nog meer van die meuk? Kan je zelf ook wel maken toch ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 16:35 |
Ik ken ze ook alleen maar van m'n handbeschermers ![]() | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 16:35 |
http://www.acerbis.it/ | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 16:48 |
bacon scrambled eggs enz enz enz en ja kan wel maar daar ben ik te lui voor | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 17:04 |
Ik zou persoonlijk voor de acerbis gaan, een vizier is wel hendig. | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:07 |
youtube levert immer kwalitatief hoogstaande reviews | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 17:08 |
Die helm is veulste groot veur dat kind! ![]() Ja, ik snap dat t veur die kerel is. ![]() | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 17:12 |
Ja en anderen zeggen dat een bril veel handiger is omdat: Steenslag op je bril is minder duur dan zo'n visier. Bril minder snel beslaat. Bril je veel meer zuurstof geeft bij inspanning. Dus nu zit ik erg te twijfelen, maar helm moet toch nog even wachten. Geld groeit me helaas als arme student niet op de rug. | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 17:12 |
Maar Sala. Mss een heule domme vraag.. Maar hoe groeten motorrijders elkaar in Engeland/Schotland? Lijkt me beetje kut om met rechts te groeten. | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 17:12 |
Ja, en bij de eerste regenbui is je hele binnenwerk kletsnat. Lijkt mij ook niet echt prettig. | |
KneusTeun | woensdag 5 juni 2013 @ 17:14 |
Ja, opzich ook wel goed punt. Maarja als je in de regen gaat crossen ben je toch zeiknat ![]() Maar ik ga wel gewoon ff testen denk ik. | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:17 |
gewoon met links, met een knikje of met de rechtervoet | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:18 |
of in het geval van een harley rijder: niet | |
Gummiebeer | woensdag 5 juni 2013 @ 17:19 |
Ah zo, op die fiets. Raar volk ook met dat links rijden. ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:22 |
als je tegenstander van zwaaien bent kun je sowieso beter niet naar schotland gaan want op die single tracks zwaai je je een ongeluk naar campers, auto's die op je wachten of je voorbij laten bij een passing place ![]() | |
Bokkepootje | woensdag 5 juni 2013 @ 17:23 |
Heb ik dus zo'n gsm houder gekocht past tie nergens ![]() Iemand met een racer of een goed idee hoe ik um er toch opgeknutseld kan krijgen ? | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:26 |
RAM mount in je kroonplaat. "wat is een kroonplaat?" | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 17:27 |
al kost die ram mount waarschijnlijk net zoveel zoniet meer dan die gsm houder ![]() | |
Chokeme | woensdag 5 juni 2013 @ 17:47 |
Morgenochtend kijken naar een gsxr 750 srad uit '97. Nog tips of iets waar ik op moet letten? (anders dan ketting/tandwielen/banden) | |
Vrieskist | woensdag 5 juni 2013 @ 17:53 |
MF: Nummerplaat(houder) verloren Hmm, zeker een Yamaha? ![]() ah een ducati | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 18:30 |
Kek filmpje, Saladel ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 18:36 |
danku ![]() ![]() | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 18:38 |
Gedaan ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 18:39 |
ik ben je eeuwig dankbaar | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 18:53 |
hmm voor 4 tientjes een standalone oplader (die ook op de 12v plug past) voor gopro batterijen en je krijgt er 2 1400mAh batterijen bij (de standaard gopro batterijen zijn 1100mAh) lijkt me wel een goeie deal | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 18:57 |
dat lijkt inderdaad een goeie deal ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 19:50 |
Hoewel ik hier bijna nooit een file zie, was het vandaag tóch raak, en ik had ook meteen een deja-vu gevoel ![]() ![]() Iemand op een (volgens mij) GSF, helemaal bling bling, was me een paar minuten tevoren voorbij gekomen, ik reed 110 @ 100, en hij reed denk ik 130 ofzo, lekker slalommend tussen het drukke verkeer door; diverse keren zag ik remlichten van auto's als hij hem ervoor(bij) pleurde.. en toen... was er file.. hij zat denk ik 15 auto's voor me op de linker rijstrook, ik was alvast op de lijn gaan rijden vanaf de eerste filesignalering die ik zag branden, zodat mensen me alvast konden zien en begrijpen dat ik er tussendoor wilde gaan rijden, hij niet natuurlijk, hij bleef lekker tussen de auto's zitten, slingerend en duidelijk een beetje besluiteloos.. ik tufte dus langzaamaan dichterbij tussen de rijen door, en nét voordat ik er was spotte hij me en ging er denk ik een lichtje branden ergens in zijn hoofd; o ja, ik kan er ook tussendoor..toch ... denk ik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hulde voor de blikkers hier in Limbabwe trouwens ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Skv | woensdag 5 juni 2013 @ 19:58 |
![]() ![]() Chagrijnig volk, kan niks hebben hun airco-blikken. ![]() En tot slot werd ik bijna van de weg geramd toen ik op een smalle 80-weg een auto inhaalde. Halverwege het inhalen besloot die idioot om te kijken en te wijzen naar een stom beest in een weiland, waardoor hij ineens naar links schoot. ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 20:00 |
Ik heb wat gemist in de wifiloze dagen. Heb je een andere motor gekocht SD? | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 20:18 |
Geen idee, maar rijden kon hij niet iig ![]() ![]() ![]() Ja, een schijthok met een volle kuip; faalding; loopt 1 op 13 gemiddeld, gisteren met pijn en moeite 1 op 14.7 gereden door 110 - 120 te rijden, en je gaat kapoet van de hitte als de zon schijnt, want je hebt geen rijwind ![]() Op redelijk korte termijn een brommer erbij zonder al te veel kuipwerk, of oppleuren met dat ding. ![]() Ik zat gisteren alweer AT's te kijken op Iebee en MP ![]() Of zal ik voor de heck of it eens een GS proberen? ![]() ![]() | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 20:20 |
dikke fjr 1300 kopen ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 20:23 |
heb me wel eens laten vertellen dat ze zuiniger zijn dan 1:14 ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 20:24 |
![]() Die zuipen ook als een megeaul. Wil nog wel een mooie XJR1300 voor erbij ooit, maar dat is niks om dagelijks 250 km op te doen. Ik moet bergruimte hebben. Enige voordeel van dit hok is dat ik dat in overvloed heb ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 20:26 |
Sta even bij een tankstation langs de A15, komt er een gast met korte broek aanzetten op zijn motor ![]() | |
Anne | woensdag 5 juni 2013 @ 20:27 |
Hoe kwam ie aan jouw motor dan ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 20:27 |
Zie edit. Typo. | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 20:28 |
knietjes open gehaald toen je hem eraf schopte? | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 20:29 |
Dat gaf die post wel een heel andere wending ![]() | |
Salatrel | woensdag 5 juni 2013 @ 20:33 |
Ik zie hier zovaak een gozer op een gsx-r met korte broek v-neck en teenslippers ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 20:37 |
Volgens sprittmonitor zitten die op 1 op 19 ofzo.. dat scheelt nogal idd, en dan kijk ik naar de 1200, de 1150 en de 1100 pakken allebei meer. | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 20:38 |
Gewoon nee. | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 20:39 |
Dit is ook niet wat.. ik moet toch rijden ![]() ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 20:40 |
Die FJ's waren wel naais ![]() Zit er geen airco op? | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 20:43 |
maak er een streetfighter van ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 20:44 |
Dikke Akra's eronder, alles ![]() | |
Skv | woensdag 5 juni 2013 @ 20:48 |
Die zag ik vandaag ook aan de lopende band. Zelfs een met zo'n schoudertas, een t-shirt en een korte broek en nikes op een cbr 600. | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 20:50 |
Vandaag ook eentje achter me gehad ja. Ineens zijn ze overal. | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 21:06 |
Ik rijd sinds 3 weken elke dag naar Utrecht (en weer naar huis), nog geen file gehad. Rijdt altijd mooi door met 110-115 waar 100 is toegestaan ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:11 |
Ik dacht dat ik baat zou hebben bij een brommer met volle kuip, en hoewel het wel zo zijn voordelen heeft; peukie roken onder het rijden, weinig windgebulder, zit heel relaxed.. heeft datzelfde voordeel ook zijn nadeel, om meneer Cruyff maar eens te kwoten, want dat gebrek aan rijwind is helemaal kut als het warm is. Waar ik wél aan kan wennen is de power, maar diezelfde power zuipt in no time de tank leeg als je een beetje gas gaat geven. als ik me een beetje misdraag denk ik dat ik er zomaar 1 op 10 of erger mee rijd ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:19 |
Route? Ik deed A73 (file @ Waalbrug), A50, heen ging wel, terug was 3 keer qud, A12 (hutjemutje op de heenweg met alles op de linkerbaan). Terug was Vanaf Utrecht zéker 10 - 12km file tot Maarn ofzo, daarna het linksplakfeest en om de haverklap ankeren tot Veenendaal, daar weer een km of 5 dan hutjemutje naar de A50, dan kon ik een km of 10 rijden, dan was het weer file tot de Waalbrug, en soms daarna voor de afslag naar Nijmegen nog effe.. helemaal kut ![]() | |
Skv | woensdag 5 juni 2013 @ 21:22 |
Ik heb vanochtend A9 van Haarlem - Abcoude gepakt en daarna de A2 tot Utrecht. Alleen bij Amsterdam stond het even vast (en het laatste stuk A2 is vijfbaans en reed goed door). ![]() Of pak je echt het heetst van de ochtendspits mee? Ik probeer er altijd voor of na te zijn. | |
WallyPower118 | woensdag 5 juni 2013 @ 21:23 |
1 op 10? Weet je zeker dat alle leidingen goed zijn aangesloten? ![]() ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:23 |
Die kuip kan er natuurlijk ook af he ![]() 1:10 is wel heel dorstig ja. Dan kun je ook niet meer zonder zo4gen eens een keer goed veel gas geven en eens een keer lekker onbeschoft hard optrekken, en dat hoort toch wel bij het motorrijden. Boh, nieuwe bandjes bevallen wel trouwens ![]() ![]() | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 21:24 |
A12 vanaf Woudenberg en eraf bij De Meern, terugreis is andersom (duh ![]() ![]() | |
Skv | woensdag 5 juni 2013 @ 21:25 |
Inclusief afvoer oude bandjes ook? Da's geen geld. ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:27 |
Ik rijd op de tijden dat ik er moet zijn... ga niet voor de fun (of file ontwijken) een half uur eerder naar mijn werk.. dat is zinloos.. ik moest daar rond 7 uur zijn, dus redelijk in de spits.. en rond 5 uur reed ik weer terug, en dat is dead-on spits daar natuurlijk.. eerlijkheidshalve moet ik ook vermelden dat het daar toen vol zat met werkzaamheden aan de weg (spitsstroken aanleggen, en verbredingen), en dat helpt natuurlijk ook niet ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:27 |
Afvoeren achterband ja, voor heb ik weer mee naar huis genomen, die was nog goed en heb ik inmiddels voor een krat pils verkocht aan een maat van me. | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 21:29 |
Nette prijs! Ik betaalde 280 voor een setje Pilot Road 3 160/60 achter & 120/60 voor, inclusief montage en alles wat erbij komt ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 21:29 |
Geen blijvertje dus SD, die GTR? 1 op 14 klinkt niet lekker inderdaad. Files heb ik maar weinig, wel regelmatig een stuk 70 op de A12 als het druk is. Maar als ik een door een file heen kan voelt het wel goed ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 21:30 |
Waar kan ik je volgende keer aan herkennen? Ik rij daar dagelijks. | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:30 |
110 paarden aan het werk hebben dorst blijkbaar.. en met doorrijden bedoel ik idd ergens rond de 160 - 170.. van de week heb ik 120 km gas gegeven; 180 ofzo max. maar dan wel zo veel mogelijk, dus elke keer remmen en het gas er op, en op de terugweg 75 km lang braaf 120 gereden, en toen was het oppie.. 205 km, 18 literz weg ![]() | |
WallyPower118 | woensdag 5 juni 2013 @ 21:32 |
Ik had laatst hier bij affetto een offerte voor Metzeler M5's gevraagd. 265 euries als ik losse wielen aan leverde.. | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 21:32 |
doet m'n VFR zuiniger, ook 110 paarden ![]() kon zowaar zonder file om 17.00 naar huis rijden vandaag ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:32 |
Onbeschoft hard optrekken doettie standaard, daar hoef ik niet eens voor boven de 5K te schakelen met de 6 bak.. in 2 doettie volgens mij makkie 160 als ik hem doortrek ![]() | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 21:35 |
Bij mij was het gewoon de hele motor afleveren, geen idee hoe duur het zou zijn als ik alleen de wielen afleverde ![]() Goede vraag ![]() Auto is een zwarte C-max (heb ik ook niet bedacht, wacht nog op mn bestelde auto, dan zal je me wat makkelijker herkennen ![]() ![]() Waar kan ik jou aan herkennen dan, en hoe laat kom je daar ongeveer langs? ![]() | |
WallyPower118 | woensdag 5 juni 2013 @ 21:36 |
Ik heb evenveel paardenkrachten, maar die van mij is niet zo dorstig als dat. Misschien de combinatie lichtere fiets + minder cctjes.. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:36 |
![]() ![]() Wel leuk dat. Maar 1:14 doet nogal af aan de fun ervan lijkt me. Je zou met zo'n verbruik haast zeggen dat er ergens iets lekt ofzo ![]() | |
WallyPower118 | woensdag 5 juni 2013 @ 21:39 |
Meestal vragen ze iets van 10 tot 20 euro per wiel. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:41 |
Hier 25 euro voor montage en demontage per wiel. Wielen trek ik erzelf in 10 minuten onderuit, dus dat doe ik dan wel zelf voor die 50 euro. Verwijderingsbijdrage voor banden is hier 25 euro per band. Die heb ik voor de ene band kunnen laten door hem zelf mee te nemen, de andere heb ik eraf kunnen lullen. En dan bleef slechts nog de actieprijs van 125 euro per band over, want opleggen en balanceren was inbegrepen mits los wiel ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:44 |
Dat zou zomaar kunnen, is ook een heel ander ding he ![]() Als er brandstof lekt ruik je dat, zeker met een kuip, en hij lekt niet, weet ik zeker ![]() Ik rijd echt niet gek, maar ik wil gewoon lekker relaxed een beetje rond de 150 kunnen kruisen, maar dan loopt ie dus 1 op emmer, en da's niet de bedoeling. De lol is er idd snel vanaf als dat resulteert in een verbruik wat de Niksan benadert, want dan heb ik liever dat radiootje, de T-tops eraf, wat te drinken erbij onderweg en minder tijdverlies met omkleden ![]() | |
WallyPower118 | woensdag 5 juni 2013 @ 21:45 |
Tering das een dure handel. Moet wel zeggen dat ik het niet over een verwijderingsbijdrage heb gehad.. | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:47 |
Hmm, wel bijzonder trouwens. Continental gebruikt een andere manier om banden uit de mal te weken, daardoor hebben ze nagenoeg geen inrijd periode en bieden ze meteen redelijk grip. Beetje gevaarlijk wel, want ze geven meteen téveel vertrouwen. Wat een inrijd periode hebben ze zeer zeker wel als ie die een stuk minder heftig. Dat met als gevolg dat ik, naïef dat ik ben, na de derde bocht al bijna werd ingehaald door mijn eigen achterwiel ![]() | |
picodealion | woensdag 5 juni 2013 @ 21:47 |
![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:48 |
Mwoah, gebruik van de werkplaats, wielen moet er niet alleen onderuit, maar ook weer eronder (gratis ketting spannen), montage ook weer een minuutje of 15 à 20, balanceren een joetje.. ze zijn zomaar een uurtje zoet.. zo gek vind ik het allemaal niet. ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:51 |
Speaking of banden; ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de schaamranden van die GTS eraf te rijden, en ik leg hem volgens mij bijna met de uitlaten aan de grond op het klaverblad, en ik heb gewoon anderhalve cm ongebruikte band aan beide kanten ![]() ![]() | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 21:51 |
Is ook helemaal niet gek natuurlijk. Daarnaast mag er ook winst gemaakt worden. Maar goed, als je het zelf kunt, is dat een mooie besparing. Al bij al ben ik een half uurtje bezig geweest met het demonteren en weer monteren van de wielen. Daarmee 50 euro uitgespaard, is toch wel lekker ![]() En even de kans een en ander een beetje schoon te maken en te controleren. | |
Tankiej | woensdag 5 juni 2013 @ 21:54 |
Ah, dan denk ik niet dat we elkaar heel vaak tegen zullen komen. Ik rijd er 's ochtends tussen 7 en half 8 ongeveer en 's middags tussen kwart voor 5 en kwart over 5. | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 21:57 |
Ik leverde ook altijd losse wielen, of bij een clubdealer kon je gewoon op de brug je wielen eruit plukken zelf, en dan legde hij de banden erom. Kan ik trouwens zelf ook wel met een bandenapparaat, ik was op mijn 12e snelste (koekblik) bandenmonteur van .nl samen met een maatje, dus ik weet hoe die zut werkt ![]() Ik sleutel graag zelf aan mijn brommer, dus ik zie het nut er niet van in om daar iemand anders geld voor te geven ![]() | |
Dekatria | woensdag 5 juni 2013 @ 22:11 |
Beetje 'tzelfde bij de Alp (en AT volgens mij ook toch?). De mijne gaat ook geregeld met de steppies aan de grond, maar er blijft alsnog een strip over. | |
Skv | woensdag 5 juni 2013 @ 22:20 |
Rijden met 1 bar! ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 22:21 |
Op de AT zat op elke nieuwe set banden na 50 km geen enkel schaamrandje meer hoor, geen enkel probleem ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 22:22 |
Zit in het rechter dasboardkastje ![]() | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 22:33 |
Gelukkig is mijn navi robuust. Laat net mijn gloednieuwe Garmin Zumo 350LM van de trap af donderen ![]() | |
Sounddragon | woensdag 5 juni 2013 @ 22:35 |
Mazzelpik ![]() | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 22:37 |
Ja nogal, nog geen 6 uur in bezit ![]() | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 22:40 |
![]() | |
MaximumRush | woensdag 5 juni 2013 @ 22:42 |
Eindelijk m'n spanningsregelaar binnen en gelijk gemonteerd. Gelijk nieuwe knipperlichten op gezet en benzine filter vervangen. Die was gewoon zwart van binnen, dus denk niet dat deze ooit vervangen is. Twijfel nog steeds of ik zelf m'n kleppen ga stellen. | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 22:45 |
Hij is nog in orde. Maar raar, als ik in basecamp de route die ik heb gedownload op motor zet, dan komt die opeens op een hele andere route uit.... | |
Danger.Mouse | woensdag 5 juni 2013 @ 22:45 |
Meenemen, band ombeunen tot lamp voor in je mancave ![]() | |
klawie | woensdag 5 juni 2013 @ 22:45 |
wat voor motor heb je??? | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 22:47 |
oh dan is ie stuk, ruilen voor m'n zumo 210? ![]() zal wel te maken hebben met de instellingen, staat je zumo op kortste afstand? | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 22:49 |
Gebruik de standaart motorfiets instelling, deze stond daar niet op, nu wel en alsnog verkracht die de route | |
Maegrim | woensdag 5 juni 2013 @ 22:53 |
het is een kunst op zich inderdaad ![]() zo'n gedownloade route is meestal op een oudere kaart gemaakt, of je hebt wat te veel dingen om te vermijden aanstaan zoals veerboten | |
MaximumRush | woensdag 5 juni 2013 @ 22:58 |
R1. | |
lipjes | woensdag 5 juni 2013 @ 22:58 |
Geplaatst op: 02-11-2011 ![]() Ik ga zelf wel wat in elkaar knutselen ![]() | |
klawie | woensdag 5 juni 2013 @ 23:03 |
uit welk jaar | |
BlackLining | woensdag 5 juni 2013 @ 23:15 |
Precies, als het even kan wil ik heel de machine van binnen en van buiten kennen. Banden opleggen kan ik dan weer niet, maar goed. Durf er alleen niet aan te beginnen om het blok uit elkaar te halen. Verder dan nokkenassen, kleppen, koppelingsdeksel en ontsteking kom ik niet. Zou eigenlijk best eens een Bandit blok willen splitsen, gewoon om te kijken hoe die nou precies in elkaar zit ![]() | |
Danger.Mouse | woensdag 5 juni 2013 @ 23:28 |
Idee om een schrootblok op de kop te tikken? ![]() | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 23:41 |
zoo, net een andere motor opgehaald. Een suzuki GS750 uit 1979. nu maar eens mee aan het werk. | |
klawie | woensdag 5 juni 2013 @ 23:45 |
![]() | |
rulerofdeath | woensdag 5 juni 2013 @ 23:59 |
foto's ©ToT | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 00:02 |
Was een geslaagde dag vandaag toch weer 350 Km erop zitten! En eindelijk een poser foto kunnen maken van mezelf (en broer) op me brommert . ![]() | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 00:04 |
Die heb ik ergens te koop zien staan! 400 pleuro's toch? ![]() | |
rulerofdeath | donderdag 6 juni 2013 @ 00:07 |
jup ![]() foto van m'n beide motoren: ![]() het is de bedoeling dat mijn vriendin op de suzuki gaat rijden. | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 00:16 |
Ken er geen vinden, Bandit blokken gaan niet kapot ![]() | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 00:19 |
Zeg dat maar tegen deze jongen: OT: bij de Oosterburen gekeken? | |
einschtein | donderdag 6 juni 2013 @ 00:38 |
Prima foto! ![]() | |
whY... | donderdag 6 juni 2013 @ 00:42 |
Ik heb weer een kerkhof op mijn helm ![]() | |
whY... | donderdag 6 juni 2013 @ 00:43 |
Yeu! Nice ![]() | |
whY... | donderdag 6 juni 2013 @ 00:44 |
Ook vet! Bokkepootje was je ook bij de meet? | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 07:40 |
Nee, ik was er helaas niet bij. Zaterdags moet ik altijd werken. | |
staticdata | donderdag 6 juni 2013 @ 07:46 |
http://www.telegraaf.nl/b(...)uk_motoragent__.html Ik zou toch zeggen dat of de prius of de motor agent deels een fietspad heeft gepakt. | |
rulerofdeath | donderdag 6 juni 2013 @ 07:57 |
ik gok de motoragent. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:04 |
in het menu van de zumo even automagisch herberekenen uitzetten (ik heb hem zelf op vragen staan dan kun je namelijk gewoon nee kiezen als je ergens een afslag gemist hebt ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:06 |
levensgevaarlijk die priussen... ik zeg alle priussen verbieden | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:15 |
je werkt niet toevallig in een ijssalon zeker? ![]() | |
staticdata | donderdag 6 juni 2013 @ 08:15 |
ze zijn te stil onder de 60km/h ![]() | |
Tankiej | donderdag 6 juni 2013 @ 08:24 |
Het zal ook geen Harley zijn ![]() Stond zonet bij verkeerslichten te wachten, ik moest linksaf, hoor opeens wat gerommel aankomen. Komt er een Harley voorbij, die reed over de strook voor rechtsaf maar hij ging wel verdacht lang rechtuit. Opeens gaat ie dwars en valt op zn zij, schuift daarna tegen een verhoging/vluchtheuvel aan ![]() Ik rijd er gelijk heen, even checken of alles goed is. Geen grote schade; spiegel kapot, wat krasjes op de zijkant. Wel een flinke schaafwond op z'n onderarm, het was (natuurlijk) een Hells Angel die zo'n raar lerenvestje over een normale trui aan heeft. Die trui blijft natuurlijk niks van over bij een beetje glijden ![]() Hij bleef roepen 'mijn gas bleef opeens hangen en daarna werkte de rem niet goed'. Ik wilde nog zeggen, dat verbaasd me niks bij een Harley. Maar dat leek me niet zo verstandig om op zo'n moment te roepen ![]() Maar hij belde gelijk een collega op die ook nog langs dat kruispunt kwam en dan zouden ze het verder wel regelen. Nog even geholpen om de motor weer overeind te zetten, daarna hand geschud en ben ik weer opgestapt. Goede daad weer gedaan voor vandaag ![]() | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 08:39 |
Ik moet zeggen dat het stukje zekerheid op de motor steeds meer terug komt (totdat ik hem weer eens neer leg). Het enige wat ik nog 'eng' vind is het stilstaan bij een stoplicht oid met een behoorlijke wind. Dan merk ik weer dat ik hem niet zou kunnen houden als ie te schuin gaat. Ook bochtjes, rotondes, ed gaan stukken beter en ik durf weer steeds iets harder en schuiner. En het 'parkeren' van de motor gaat ook beter. Alsof ik meer kracht in mijn benen/knie heb gekregen. * Anne doet een klein schouderklopje bij haarzelf. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:41 |
![]() | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 08:43 |
Ik moet wel trouwens iets gaan verbouwen aan mijn jas gezien mijn haar steeds langer wordt. Er zit links van mijn nek een stukje klitteband waar mijn haar steeds aan vast zit. Niet tof om mijn haar er steeds weer van los te moeten trekken ![]() ![]() Dus dat stukje klitteband moet gewoon een stuk ingekort worden, of helemaal er vanaf en dan maak ik een knoop oid ipv klitteband. Eigenlijk moet ik gewoon een hele nieuwe jas, gezien de gaten die er inzitten enzo, maar dat geld heb ik er nog even niet voor over. Hij doet nog gewoon zijn werk verder. | |
Maegrim | donderdag 6 juni 2013 @ 08:46 |
Gewoon aan die kant een stukkie haar eraf knippen | |
rulerofdeath | donderdag 6 juni 2013 @ 08:48 |
jammer om zo'n jas kapot te knippen ja | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:48 |
opgeschoren is helemaal hip bij vrouwen tegenwoordig maar dat is in limbabwe nog niet doorgedrongen denk ik | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 08:50 |
![]() Ik heb toevallig nu mijn haar in een vlecht, maar dan plakt dus gewoon de hele vlecht aan dat stukkie klitteband, heur. Maar dan gaan jullie nu zeker zeggen dat heel mijn haar er gewoon af moet, hmm, hmm ![]() Veel vrijgezellen vrouwen daar in het westen zeker ![]() | |
staticdata | donderdag 6 juni 2013 @ 08:55 |
Bivakmuts onder je helm dragen ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 08:55 |
of gewoon een ander kapsel ![]()
| |
rulerofdeath | donderdag 6 juni 2013 @ 09:05 |
ik ben blij dat die foto onder een spoiler staat, maar weer minder blij dat ik moest klikken ![]() | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 09:10 |
Dan heb ik bijna hetzelfde kapsel als jij. Die url ook ![]() | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 09:11 |
gelukkig maar, ik heb je 1 rotonde zien nemen op de meet en rechtdoor is niet de gebruikelijk route ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 09:12 |
op een alp moet dat kunnen ![]() | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 09:13 |
![]() Je bent gewoon jaloers dat jij dat niet kan eh ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 09:17 |
![]() | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 09:48 |
Tegenwoordig schijt een streepje ook weer hip te zijn ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 6 juni 2013 @ 09:50 |
Ik ga zo es een streepje schijten dan. ![]() | |
MaximumRush | donderdag 6 juni 2013 @ 09:55 |
2000, nog een carb versie dus. | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 11:16 |
Anne wat dacht je van een Coupe de SLH?
![]() | |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 11:22 |
Lekker zo'n kort en pittig Bevrijdingskapsel, net als dat vrijgezellenfeestje. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 12:14 |
woohoo de auspuff is er! | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 12:14 |
Godverdomme ![]() Die vent waar ik dat ongeluk mee gehad heb 2 maanden, heeft dat schadeformulier nog niet eens opgestuurd ![]() | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 12:22 |
Schoot me laatst weer te binnen ja. Ik had eigenlijk moeten vragen wie de lul, ehhm bruidegom was. ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 12:24 |
hmm moet ik natuurlijk ook exhaust sealant hebben natuurlijk ![]() | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 12:27 |
Als jij jouw deel maar opgestuurd hebt. En als het zijn schuld is aangifte doen ![]() | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 12:27 |
Onderdeel na onderdeel he ![]() | |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 12:36 |
Gewoon met duct tape en tierips doen joh, valt nu toch niet meer op. | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 12:49 |
Aangifte? | |
ToT | donderdag 6 juni 2013 @ 12:50 |
![]() ![]() Veel plezier er mee, voor je vriendin! ![]() | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 12:54 |
Ja, betrokken bij aanrijding, weigert gegevens door te geven. is vast wel iets van te maken. Maar eerst zou ik zelf de gegevens opsturen. Zeker als je weet welke verz. maatschappij die kerel bij hoor. Die zijn namelijk wel verplicht elke melding in behandeling te nemen. | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 13:17 |
Degene die jet ongeval behandelt zei dat ze er zelf achteraan gingen. Mijn formulier heb ik natuurlijk allang opgestuurd, of bedoelde je dat niet? | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 13:40 |
Dat ja. Maar maakt het dan voor jou verder veel uit hoe snel die ander reageert? | |
Gummiebeer | donderdag 6 juni 2013 @ 14:32 |
Nieuwe knippers (carbon-look, wauw ![]() ![]() Morgen maar effe crea bea solderen of anders maar met een kroonsteentje ertussen. ![]() | |
BertV | donderdag 6 juni 2013 @ 14:38 |
ah, maakt niet uit. Als er APK komt mag je toch alles terugdraaien. ![]() * BertV mag waarschijnlijk zijn kentekenbewijs gelijk inleveren | |
Gummiebeer | donderdag 6 juni 2013 @ 14:45 |
Zolang er een E merkje opstaat is het toch goed? | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 15:00 |
Volgens mij begrijp je het niet goed. We zijn 2 maanden verder en die gast heeft nog niet eens zijn formulier opgestuurd. Elk fatsoenlijk persoon doet dat direct. Natuurlijk maakt het uit hoe snel hij reageert, hoe langer hij niks van zich laat weten, hoe langer ik oo mijn geld moet wachten. | |
BertV | donderdag 6 juni 2013 @ 15:04 |
ja, dat is iig nu in Duitsland zo. Dat is gelijk het "strengste" land wat betreft wetgeving. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 15:13 |
zo even rondje wezen rijden met de nieuwe uitlaat (en de rest van de fiets haha ![]() ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 15:14 |
ik heb het ritje Applecross ook even uncut geupload ![]() ![]() edit: nu ook met link | |
stinkie | donderdag 6 juni 2013 @ 15:19 |
Als hij aansprakelijk is voor de schade is ie aansprakelijk, ongeacht of ie z'n papiertje opstuurt of niet. Ik neem aan dat je niet all-risk verzekerd ben, want anders kun je het gewoon bij je eigen verzekering claimen en zoeken zij het verder uit. En vandaar dus die eventuele aangifte. Als je ze gegevens hebt meteen briefje schrijven dat je hem aansprakelijk stelt. Als je ze verzekeringsgegevens hebt stel je hun aansprakelijk. Of je blijft afwachten. | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 15:25 |
Ik snap 'm, dankjewel. | |
BertV | donderdag 6 juni 2013 @ 15:28 |
super gaaf rijden daar. voor zo ver ik het kon zien nog redelijke wegen? Met een Burgman 400 op Kreta kwam ik al snel op wegen waar ik liever een XT had gehad. | |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 15:29 |
Doe maar solderen. Kroonsteentjes trillen zo los. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 15:30 |
ja soms wel wat losliggende steentjes op die singletracks en andere minder drukke wegen.... toen ik dukes pass reed door loch lomond national park kwam ik dat precies in een bocht tegen... voorwiel gleed zo een paar cm naar rechts... kon hem gelukkig wel houden maar die stukjes zijn ook in het filmpje stukjes waar ik wat rustiger aan deed want dat was niet ver daarvoor ![]() | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 15:33 |
En dan ff krimpkousje erover! | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 15:36 |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 15:38 |
En nu zonder DB killert ![]() | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 15:41 |
Hij klapt lekker ![]() | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 16:19 |
Kroonsteentjes in een 12V circuit ![]() | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 16:23 |
Trouwens wel het nadeel van een oversize achterband. Lekker rond nu, maar zelfs als ik de steps tegen de grond rij houd ik nog een dikke centimeter schaamrand over ![]() Op de MPR2 had ik hem er links helemaal afgekregen ![]() | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 16:30 |
Het is gelukt ![]() ![]() Wist zelf eigenlijk niet dat ik zo handig was ![]() | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 16:32 |
Wat is probleem? kheb kroonsteentjes in 230v set-up en 5v set-ups gebruikt. Vrij normaal hoor, tis niet mooi.Maar dat is een ander verhaal. | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 16:32 |
Och, er zijn hier meerdere mensen die onderdelen van hun motor met tie-wraps vast hebben zitten hoor ![]() Ziet er erg netjes uit! Ga je ook nog een 5V aansluiting maken om op te laden? | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 16:33 |
Denk dat dat me net te ver gaat. Als je goed kijkt zie je me mountainbike staan, heb ik ooit eens helemaal uit elkaar gehaald... maar die fietste daarna nooit meer zo soepel als dattie ervoor deed ![]() | |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 16:34 |
Op een motor, en dan zeker een twin, trilt die zooi zo los. | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 16:36 |
Ja, en daarnaast zijn ze bedoeld voor hoge spanning, lage stroom. Ga je met lage spanning en hoge stroom werken ga je een hoop vermogen verliezen. Wat dan met een beetje pech weer het knipper-relais gaat beïnvloeden. Kroonsteentjes gebruik je om een lamp of iets dergelijks aan te sluiten op installatiedraad, meer niet. Dedrailleur niet meer in lijn met de as ![]() Leuk prutswerk, mountainbikes. Maar een motor is wel even wat anders ja. Voor 12V zul je ergens een signaaldraad moeten hebben (ik heb daar de kentekenplaatverlichting voor gepakt) en dan via een relais en een zekering schakelen met de accu. | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 16:39 |
Das natuurlijk onzin, in jou optiek misschien, maar er bestaan meerdere soorten kroonsteentjes. Je hebt ze ook wel in kleine tot nog grotere uitvoering. http://www.conrad.nl/ce/nl/Search.html?search=kroonsteen | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 16:42 |
Ooit wil ik eens dat lelijke achterlicht vervangen voor een 2002 model, raak al half in paniek als ik eraan denk om aan de kabels te gaan zitten ![]() | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 16:44 |
Blijft hetzelfde, niet bedoeld voor hoge stroom die dingen ![]() Je moet zoiets gewoon solderen. Dat moet je met een 12V circuit, en dat moet je als het trilt, dus bij een 12V circuit aan boord van een V-twin moet het sowieso. De elektrische reden zal vast wel verder in een andere forum besproken worden, er zal vast wel een of andere Beun de Haas' Elektra forum zijn. Maar op een motor moet je het simpelweg niet doen. Niet alleen omdat het niet passend is in de lopende stroom, maar ook omdat je zit met trillingen en weersinvloeden. | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 16:48 |
Maar dit was kroonsteentje in een 12v circuit ![]() Dan had er moeten bijstaan "op de motor" ![]() Maar ik geef je geen ongelijk, solderen met krimpkous is 2 min werk en is vast (mits je kan solderen en niet tin op een beetje draad gooit en het "plakt") | |
vannelle | donderdag 6 juni 2013 @ 16:57 |
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken... Vanmorgen van Bergen op Zoom naar Roosendaal gereden. Beetje verkeer op de weg natuurlijk en er werd goed in de spiegels gekeken want vrijwel allemaal maakten ze plaats voor die "snelle" motor. Mooi zou je denken maar zo fraai is dat niet sinds daar trajectcontrole is. Oftewel: Zijn ze vriendelijk of proberen ze me vriendelijk te naaien door uitnodigend ruimte te geven? Ben er uiteraard niet ingetrapt maar vond het wel opvallend gedrag, normaal gaat men nooit zo snel naar rechts. Of is een motor in de buurt een geldig excuus tegenover collegalinksplakkers om naar rechts te gaan? | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 17:00 |
Die trajectcontrole pakt jou niet eens ![]() Ik zou er rustig langs rijden en even vriendelijk bedanken ![]() | |
MaximumRush | donderdag 6 juni 2013 @ 17:04 |
R6? | |
Bokkepootje | donderdag 6 juni 2013 @ 17:05 |
Jazeker ![]() | |
vannelle | donderdag 6 juni 2013 @ 17:09 |
Dat weet ik dus niet zeker dus neem ik liever geen risico. En als ik het wel zeker wist ging ik er echt niet rustig langs hoor. ![]() Ben jij lokaal bekend trouwens? | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 17:13 |
Als je met lokaal de linkerstrook van die weg bedoeld wel ja. Half jaar lang vier keer per week met 160 overheen gevlogen. Nooit geen fanmail over gehad. Als mensen ruimte voor mij maken ga ik er altijd rustig en netjes langs. Ik zie graag dat blikkers wat normaler met motoren omgaan, dus als ze mij de ruimte geven zal ik dat bij hun ook doen. Anders natuurlijk als iemand me doelbewust in de weg rijdt. Dan knal ik er ook met 12.000 tpm langs met bijbehorende vlam uit de pijp, maargoed. Ruimte geven is even een bedankje met hand of voet (mits het niet om de andere auto nodig is) en rustig erlangs in mijn geval. | |
DarkNoize | donderdag 6 juni 2013 @ 17:25 |
Ik kreeg bij aankoop van mijn motor een decibelkiller erbij, zag ik gisteren dat er nóg eentje in de uitlaat zat. Meteen eruit gesloopt. Prachtig geluid nu ![]() Wel alweer voor de derde keer kunnen tanken in een week tijd. Ding rijdt, met power commander, 1 op 15 ![]() | |
Anne | donderdag 6 juni 2013 @ 17:26 |
Dat verbruik is dus merk-gebonden! | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 17:31 |
Toch nog steeds apart dat een Kwaak sportfiets dan nog altijd minder verbruikt dan een Kwaak toerbuffel. Aan die GTR is volgens mij echt iets niet helemaal lekker hoor, dat kan niet anders. Dat een Z1000 zo zuipt heb ik hier ook wel eens gehoord ja. Z750 is niet veel beter. Ik heb vandaag ook een hele tank leeggereden, 230km ofzo ![]() | |
vannelle | donderdag 6 juni 2013 @ 17:34 |
Nogmaals, ik durf er niet op te gokken, je hoort gewoon verschillende verhalen en om nou een boete te krijgen voor 10 te hard is dan gewoon ronduit lullig. Ik rij dan liever gewoon de Vmax. En ruimte geven zouden meer mensen moeten doen, ik werd zelf ook ingehaald namelijk, voornamelijk door Belgen. Ik ga wel naar rechts als dat kan, no problem! Waar geen trajectcontrole is rij ik stevig door mits het verantwoord is en veilig blijft. Moet eerlijk zeggen dat mijn post niet helemaal serieus was, het viel me gewoon op dat ze sneller dan anders naar rechts gingen en qua post heb ik het in dit jasje gegoten. Al is dat van die trajectcontrole helaas wel waar. | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 17:34 |
1 tank is voor mij ongeveer 450km (ietsje meer) maar daar staat wel tegenover dat je er 26 liter ingooit! | |
vannelle | donderdag 6 juni 2013 @ 17:35 |
Fiat Panda? ![]() | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 17:37 |
Je zou het bijna denken, wel zelfde aantal cc's dacht ik ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 17:44 |
filmpje opnieuw geupload want beeld bleek te blijven hangen en niemand die even een gil geeft ![]() | |
KneusTeun | donderdag 6 juni 2013 @ 17:45 |
Gelukkig! dacht even dat het aan me laptop lag ![]() | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 17:45 |
Vandaag ook weer het ding volgegooid, kwam deze keer niet verder dan 240 kilometer op de tank ![]() | |
motorbloempje | donderdag 6 juni 2013 @ 17:46 |
331km (206 mijl) op 't momen op de teller en de reservelamp is nog niet gaan branden ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 17:47 |
BMW zeker? die schijnen best zuinig te zijn heb ik me wel eens laten vertellen | |
TheStigsDutchCousin | donderdag 6 juni 2013 @ 17:48 |
Nice! Ik kan met een volle tank (17 liter) over de 300. Al brand het lampje dan wel, en I ain't gonna tempt fate ![]() | |
motorbloempje | donderdag 6 juni 2013 @ 17:48 |
Yup, + grote tank ![]() | |
MaximumRush | donderdag 6 juni 2013 @ 17:52 |
Gewoon doen! Het wijst zich helemaal vanzelf. Ik had in het begin ook dat ik twijfelde of ik wel met m'n R1 zou gaan knoeien. Inmiddels doe ik al het onderhoud zelf en heb ik het meeste qua verlichting en dergelijke vervangen. Wil nu alleen nog een achterlicht met ingebouwde knippers, kunnen die lelijke knippers aan de achterkant eraf. | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 17:53 |
hey brabo had je die post van mij eerder vandaag nog gezien? PTA / Motorclub topic #1111: Auf Dem Fahrrad! EINZ! | |
motorbloempje | donderdag 6 juni 2013 @ 17:56 |
Geil. ![]() | |
BlackLining | donderdag 6 juni 2013 @ 18:19 |
Ja, maar ik heb het filmpje nog niet bekeken ![]() Zo even doen ![]() | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 18:37 |
Nice ![]() En die schapen ![]() | |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 18:38 |
Het lijkt ook net alsof je die kudde de afgrond in jaagt, als een stel lemmings ![]() | |
Daantke | donderdag 6 juni 2013 @ 18:41 |
Ik heb vandaag m'n eerste keer woon-werk gedaan met de brommer. Moest bij 110 mijl op reserve overgaan ![]() | |
Yreal | donderdag 6 juni 2013 @ 18:41 |
Ik tank(te) om de 200km ![]() | |
Vinniiee | donderdag 6 juni 2013 @ 18:43 |
180km en het reservelampje is nog niet gaan branden. Dat doet ie morgenochtend als ik naar het tankstation rijd (3km verderop) wel ![]() | |
Yreal | donderdag 6 juni 2013 @ 18:43 |
Al heeft een KLE dan ook wel een tiefustruttig kleine tank ![]() | |
Salatrel | donderdag 6 juni 2013 @ 18:44 |
ik ook
| |
Dekatria | donderdag 6 juni 2013 @ 18:47 |
Hoe klein is klein? | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 18:48 |
Bijna vol | |
Danger.Mouse | donderdag 6 juni 2013 @ 18:48 |
lapo? |