abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127415289

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 20:42:15 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_127415586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.

Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.

We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben :)

Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127415621
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.

Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Jij date toch ook anderen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:44:46 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127415751
Mijn ding is het niet, ben ik wel achter. Maar ja, whatever floats Thijs' boat.
Ben alleen benieuwd hoe z'n date reageert als ze hoort dat Thijs ook (een) andere dame(s) date, omdat hij niet op 1 paard ( :') ) wil wedden.

Anyway, zag ik nou Dizorn pleiten tégen meerdere mensen tegelijk daten? :?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_127415771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben :)

Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee :)
Veel leuke mannen ontmoet, ook al?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 20:46:36 #6
Brabo Bastard
pi_127415860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Veel leuke mannen ontmoet, ook al?
Daar heb ik Fok! voor.

En wat is er mis met een paar vrouwelijke contacten waar ik gewoon mee kan praten?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Mijn ding is het niet, ben ik wel achter. Maar ja, whatever floats Thijs' boat.
Ben alleen benieuwd hoe z'n date reageert als ze hoort dat Thijs ook (een) andere dame(s) date, omdat hij niet op 1 paard ( :') ) wil wedden.

Precies. Whatever floats my boat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:46:39 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127415862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.

Ik zou het iig niet waarderen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 20:50:15 #8
Brabo Bastard
pi_127416061
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.

Ik zou het iig niet waarderen.
Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.

Al moet ik zeggen dat ik mijn lijst flink heb opgeschoond. Behalve mijn date is er maar een ander waar ik een beetje fatsoenlijk mee kan praten. De rest was of te labiel, of ik had een woordenboek nodig om de teksten te ontcijferen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127416108
Celeber Sund en Nightmare Merci zijn toch wel mijn favorieten. Al kan Evita Brodda af en toe ook voor een verrassing zorgen.
pi_127416162
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef Weissman het volgende:
Celeber Sund
Helemaal mee eens!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 20:52:21 #11
Brabo Bastard
pi_127416175
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef Weissman het volgende:
Celeber Sund en Nightmare Merci zijn toch wel mijn favorieten. Al kan Evita Brodda af en toe ook voor een verrassing zorgen.
* El_Thijs pakt even een woordenboek
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:54:55 #12
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127416296
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
WFPB!
pi_127416346
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:58:33 #14
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127416473
Nogmaals dan: Als je gewoon gaat daten en je hebt iemand een paar keer gedate, dan ben je echt nog niet zo ver dat je afspraken hebt gemaakt over hoe je het gaat aanpakken verder, en dan ben je niet zover met elkaar dat je al weet dat je elkaar toch wel leuker vindt dan je andere dates, blabla. Daar tegenover staat dus als je wel al heel lang met iemand bezig bent, en dan andere mensen gaat daten. Dan ken je elkaar lang genoeg om te weten waar je van op aan kunt. Je weet wat je aan elkaar hebt en dat je elkaar kan vertrouwen en dat soort shit. En dat je geen soa's hebt.

Beter?
WFPB!
pi_127416515
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.
Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:01:17 #16
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127416579
Geen idee waarom we dan Surinamers zijn, maar vooruit. Je kan wel goed begrijpend lezen
WFPB!
pi_127416586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.
Ja dat weet ik. Maar termen zoals ''open daten'' en ''de leukste voor elkaar zijn'' klinken voor mij als, Turks zeg maar. Vaag en je kan er van alles mee bedoelen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:01:44 #18
103397 minthy
Lief-ish
pi_127416598
Ik zie dat dus anders... Of je gaat voor elkaar, of je doet het niet. Geef het een kans, of flikker op. Heel zwart-wit O+
Zelf zou ik het niet flikken om met meerdere personen tegelijk te daten, die behoefte heb ik niet. Van een vent verwacht ik ook dat ik de enige ben op dat moment, want waar ligt de grens? Een drankje in de stad? Zoenen? Neuken?
Lekker, zo'n vent die hem eerst in een ander hangt om hem vervolgens aan mij af te komen vegen :r
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127416625
Omdat blanken niet van die immorele leefwijzen hebben natuurlijk ;)
pi_127416703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Dizorn het volgende:
Nogmaals dan: Als je gewoon gaat daten en je hebt iemand een paar keer gedate, dan ben je echt nog niet zo ver dat je afspraken hebt gemaakt over hoe je het gaat aanpakken verder, en dan ben je niet zover met elkaar dat je al weet dat je elkaar toch wel leuker vindt dan je andere dates, blabla. Daar tegenover staat dus als je wel al heel lang met iemand bezig bent, en dan andere mensen gaat daten. Dan ken je elkaar lang genoeg om te weten waar je van op aan kunt. Je weet wat je aan elkaar hebt en dat je elkaar kan vertrouwen en dat soort shit. En dat je geen soa's hebt.

Beter?
Ik vond de eerste uitleg beter. Dit is te Hiergaanwedaniaans voor me.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:04:45 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127416732
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.
Dude :')

quote:
Al moet ik zeggen dat ik mijn lijst flink heb opgeschoond. Behalve mijn date is er maar een ander waar ik een beetje fatsoenlijk mee kan praten. De rest was of te labiel, of ik had een woordenboek nodig om de teksten te ontcijferen.
Dat je die ene "warm" houdt voor het geval dat... Nou ja, niet mijn ding, maar kan ik me nog iets bij voorstellen.

Maar haar gaan daten, terwijl je die ander nog niet goed en wel kent... :N

Maar hey, gewoon mijn 2 centen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:04:50 #22
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127416734
Dat is nou precies mijn punt Minthy. Ik weet waar de grens ligt, dat hebben we samen bepaald. Bij meerdere mensen tegelijk (zoals el_thijs bijvoorbeeld) is dat niet duidelijk en wordt dat eenzijdig bepaald. Waarbij het waarschijnlijk niet allemaal aan elkaar verteld wordt (want geen (morele) verplichting).
WFPB!
pi_127416740
Ik vind dat er maar 1 zoals-het-hoort is in daten en dat is hoe je het met elkaar hebt afgesproken. Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij/zij daar invulling aan geeft.
pi_127416758
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_127416796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.
Ik vind dat je in de letter gelijk hebt. Gevoelsmatig kan ik er echter totaal niet in meegaan. Ik zou het niet op prijs stellen als ik irl gebattle-date zou worden.
pi_127416838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind dat je in de letter gelijk hebt. Gevoelsmatig kan ik er echter totaal niet in meegaan. Ik zou het niet op prijs stellen als ik irl gebattle-date zou worden.
Bitch please :') Vrouwen doen dit de hele tijd :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:07:48 #27
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127416861
DP is dan ook geen vrouw.
WFPB!
pi_127416864
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kan. Ik ken die "vrouwen" niet.
pi_127416890
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Dizorn het volgende:
DP is dan ook geen vrouw.
:o!!!111
pi_127416894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik zelf ook wat meer. Het is nog niet zo gecompliceerd allemaal. Al komt het niet vaak voor dat ik meerdere mensen date, ik heb daar op zich niet zoveel mee.
pi_127416931
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al komt het niet vaak voor dat ik meerdere mensen date, ik heb daar op zich niet zoveel mee.
:')
pi_127416954
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:10:36 #33
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127416994
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat is nou precies mijn punt Minthy. Ik weet waar de grens ligt, dat hebben we samen bepaald. Bij meerdere mensen tegelijk (zoals el_thijs bijvoorbeeld) is dat niet duidelijk en wordt dat eenzijdig bepaald. Waarbij het waarschijnlijk niet allemaal aan elkaar verteld wordt (want geen (morele) verplichting).
Aanname o|O

Hoewel ik wel benieuwd ben of Thijs zijn openheid tov anderen daten deelt met Miss Breda.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:12:44 #34
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127417110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Aanname o|O

Hoewel ik wel benieuwd ben of Thijs zijn openheid tov anderen daten deelt met Miss Breda.
Dat vroeg ik me ook af toen ik bij mijn ex-date in bed belandde en hij daarna vertelde dat hij eigenlijk al een andere meid had gehad :{ Dat boeit me niet; was sprake van lust, nothing more. Maar ik vraag me of hoe eerlijk hij tegenover die andere meid is :P
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:13:00 #35
103397 minthy
Lief-ish
pi_127417124
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat is nou precies mijn punt Minthy. Ik weet waar de grens ligt, dat hebben we samen bepaald.
En dát mag je lekker zelf weten met elkaar. Als jullie daarmee gezamenlijk uit de voeten kunnen is dat prima ^O^
Voor mij werkt dat niet :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127417133
Sinds wanneer moet je paarden op de hoogte houden van je inzet ?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 21:13:16 #37
Brabo Bastard
pi_127417136
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Aanname o|O

Ik ben er heel eerlijk in en zij weet het ook. En ze heeft er geen problemen mee en ik ook niet.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 21:13:59 #38
Brabo Bastard
pi_127417173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

En dit dus.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127417194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dit dus.
Niks van aantrekken Thijs, ze zijn gew jaloers op je.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 21:15:50 #40
Brabo Bastard
pi_127417260
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niks van aantrekken Thijs, ze zijn gew jaloers op je.
Dat zal het zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127417706
O ja, ik bedoelde meerdere dates tegelijk uiteraard. En dan in de zin van binnen de tijdsspanne dat je nog een ander date. Dus niet dat we met zijn vieren in één auto gezellig door de McDrive heenrijden.
pi_127417782
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, ik bedoelde meerdere dates tegelijk uiteraard. En dan in de zin van binnen de tijdsspanne dat je nog een ander date. Dus niet dat we met zijn vieren in één auto gezellig door de McDrive heenrijden.
In spandex en leer *O*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:30:58 #43
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127418069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Weissman het volgende:
Sinds wanneer moet je paarden op de hoogte houden van je inzet ?
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_127418260
Als je verder gaat kijken dan is de persoon toch niet leuk genoeg?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 21:37:31 #45
Brabo Bastard
pi_127418413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Als je verder gaat kijken dan is de persoon toch niet leuk genoeg?
Misschien is mijn begrip van een 'date' wat ruimer. Maar als ik met een meid op een terras kan zitten zonder verdere bijbedoelingen is er toch niks aan de hand.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127418880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien is mijn begrip van een 'date' wat ruimer. Maar als ik met een meid op een terras kan zitten zonder verdere bijbedoelingen is er toch niks aan de hand.
Je gaat met een meid van PaiQ op een terras zitten zonder bijbedoelingen.... Het is niet alsof je kan plannen dat er niks gebeurt. (Stel jullie vinden elkaar meteen: ~O> O+ :9~ ) Ik zou het niet tof vinden iig.
pi_127419007
Ik kan af en toe gewoon relaxed iemand aftrekken zonder bijbedoelingen. Als een date daar niet tegenkan issie niks voor mij.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 juni 2013 @ 21:48:21 #48
Brabo Bastard
pi_127419080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Je gaat met een meid van PaiQ op een terras zitten zonder bijbedoelingen.... Het is niet alsof je kan plannen dat er niks gebeurt. (Stel jullie vinden elkaar meteen: ~O> O+ :9~ ) Ik zou het niet tof vinden iig.
Ik ben ook niet zoals anderen. True, je kan het niet plannen en daar heb je gelijk in. Maar je hebt het ook zelf in de hand om niet verder te gaan dan gewoon een drankje en een babbeltje.

Wat ik ook niet zie gebeuren trouwens, want ze vind het eng hoor ik net :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127419435
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zoals anderen. True, je kan het niet plannen en daar heb je gelijk in. Maar je hebt het ook zelf in de hand om niet verder te gaan dan gewoon een drankje en een babbeltje.

Wat ik ook niet zie gebeuren trouwens, want ze vind het eng hoor ik net :')
Tja, ik zou het niet opzoeken. Maar each to their own I guess.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 21:54:12 #50
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127419449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan af en toe gewoon relaxed iemand aftrekken zonder bijbedoelingen. Als een date daar niet tegenkan issie niks voor mij.
_O-
What can change the nature of a man?
pi_127419487
quote:
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:37:53 #52
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127422323
Lange babbel gehad en ook in relationele visie verschillen we blijkbaar nogal. Denk niet dat ze nog veel gaat laten horen.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:50:47 #53
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127423091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef HaerdenC het volgende:
Lange babbel gehad en ook in relationele visie verschillen we blijkbaar nogal. Denk niet dat ze nog veel gaat laten horen.
Jammer joh. Maar als ik die verhalen zo lees, was dat wel de beste oplossing eigenlijk.
Dat soort dingen hoor je je pas na een aantal jaar aan te ergeren, niet al aan het begin ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:56:24 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127423362
quote:
Denk dat dat alleen maar goed is.. Genoeg andere, leukere, meiden
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:57:26 #55
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127423410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Jammer joh. Maar als ik die verhalen zo lees, was dat wel de beste oplossing eigenlijk.
Dat soort dingen hoor je je pas na een aantal jaar aan te ergeren, niet al aan het begin ;)
na 2 keer iets drinken, een avond babbelen en 1 avond film kijken waarbij niks gebeurt is kwam er een verhaal van "als je na 2 maanden vriendschap gaat zeggen dat we gewoon vrienden blijven, breek je mijn hart" ...

toen had ik zo iets van ok ... dit gaat het echt niet worden. Er is plaats in mijn leven voor een partner en als het klikt mag dat allemaal vrij groeien en bloeien maar ik moet niet binnen de 2 maanden een partner hebben.
pi_127425300
quote:
:o

Ach ja, de één eet vlees voor de proteïne, maar als vegetariër ben je gewoon relaxed wel 's op zoek naar andere manieren. Zonder bijbedoelingen...

- edit -

Samen iets doen morgenavond?
de uil van Minerva vliegt pas uit met het vallen van de schemering
pi_127425750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:57 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

na 2 keer iets drinken, een avond babbelen en 1 avond film kijken waarbij niks gebeurt is kwam er een verhaal van "als je na 2 maanden vriendschap gaat zeggen dat we gewoon vrienden blijven, breek je mijn hart" ...

toen had ik zo iets van ok ... dit gaat het echt niet worden. Er is plaats in mijn leven voor een partner en als het klikt mag dat allemaal vrij groeien en bloeien maar ik moet niet binnen de 2 maanden een partner hebben.
Volgens mij heeft dat meisje issues.
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:03:14 #58
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127426913
Sfeertje hoor hier :D 8-)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_127426998
quote:
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:24:49 #60
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127427701
Ondertussen bij Japie:

Sinds een paar dagen mail contact met een 2 jaar oudere psychologe :9. Ze is net nieuw in het online daten en is dus weer leuk nette brieven tikken ^O^

Ondertussen heeft iemand m'n FB getraceerd via Zoosk. Kort pittig kapsel net zoals haar moeder. Zit te twijfelen of ik die zal accepteren :D
Grijp ze!
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2013 @ 08:33:26 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127430557
Als je van kort en pittig en moeders houdt, zie ik het probleem niet zo.
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:35:05 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127430572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef japiedevlugge het volgende:

Ondertussen heeft iemand m'n FB getraceerd via Zoosk. Kort pittig kapsel net zoals haar moeder. Zit te twijfelen of ik die zal accepteren :D
Uhm.. ik heb nu net een vriendschapsverzoek gekregen op FB van iemand die ik niet ken, geen foto's, maar wel een "ik vind ZOOSK leuk" icoontje :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:15:59 #63
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127431302
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm.. ik heb nu net een vriendschapsverzoek gekregen op FB van iemand die ik niet ken, geen foto's, maar wel een "ik vind ZOOSK leuk" icoontje :')
ik wil ook wel vriendjes worden ... ik zal een Fok! icoontje zetten :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:17:05 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127431329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:15 schreef HaerdenC het volgende:
ik wil ook wel vriendjes worden ... ik zal een Fok! icoontje zetten :')
Ik voeg nooit onbekenden toe.. van fok of niet :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:18:59 #65
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127431373
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb een open profiel :) in ik gebruik mijn eigen naam ook hier :) Haerden is mijn echte naam ... voornaam begint met een C :) zelfde als de zanger van "Living Doll"
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:21:06 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127431413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb een open profiel :) in ik gebruik mijn eigen naam ook hier :) Haerden is mijn echte naam ... voornaam begint met een C :) zelfde als de zanger van "Living Doll"
Je blijft nog altijd onbekend ;)

Maar wie weet zijn er andere foksters die je nu gaan toevoegen :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:22:05 #67
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127431432
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je blijft nog altijd onbekend ;)

Maar wie weet zijn er andere foksters die je nu gaan toevoegen :)
Hahaha Yeah Right :) er is geen enkele vrouw die zomaar een man toevoegt ... ook geen Fok!sters :) maar ik hou het nauwlettend in de gaten ...
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:22:38 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127431444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef HaerdenC het volgende:

Hahaha Yeah Right :) er is geen enkele vrouw die zomaar een man toevoegt ... ook geen Fok!sters :) maar ik hou het nauwlettend in de gaten ...
Ik denk dat je je daarin wel kan vergissen hoor :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:25:33 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127431519
quote:
Bummer... maar ik denk dat verder kijken sowieso beter is in dit geval.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:28:20 #70
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127431579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar heb ik Fok! voor.
Oh you! :Y)

De vorige pagina was vermakelijk. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door -Splash- op 05-06-2013 09:33:58 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127431821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Onjuist...
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:01:06 #72
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127432326
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Onjuist...
tot op heden houdt mijn stelling stand in mijn geval ... dus tot het tegendeel bewezen is :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:02:20 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127432354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

tot op heden houdt mijn stelling stand in mijn geval ... dus tot het tegendeel bewezen is :)
Maar dan moet je zeggen "IK heb dat nooit meegemaakt" :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:06:04 #74
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127432449
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan moet je zeggen "IK heb dat nooit meegemaakt" :P

Ik heb dat nooit meegemaakt -> Cliff Haerden ... :') :') :') :') :') ik ben benieuwd
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:09:45 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127432538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit meegemaakt -> Cliff Haerden ... :') :') :') :') :') ik ben benieuwd
Succes ^O^
En zet hem ook in een datingprofiel, kansen vergroten ;)

Maar snap uberhaupt niet waarom je het zou willen :N
pi_127432597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Leuk kind heb je wel.

Zou persoonlijk zulke dingen toch wat meer privé houden.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:12:05 #77
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127432598
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Succes ^O^
En zet hem ook in een datingprofiel, kansen vergroten ;)

Maar snap uberhaupt niet waarom je het zou willen :N
Ik heb al mijn dating profielen verwijdert. Veel te veel slechte ervaringen. Leuke Nederlandse vriendinnen is niets mis mee toch. Verder ... je weet nooit ...
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:12:46 #78
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127432620
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk kind heb je wel.

Zou persoonlijk zulke dingen toch wat meer privé houden.
Waarom ... mijn kind is geen geheim :) net als de rest wat er op staat
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:14:15 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127432660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:

Leuke Nederlandse vriendinnen is niets mis mee toch. Verder ... je weet nooit ...
Dat is altijd maar de vraag. Teveel gedoe om dat maar elke keer uit te vinden. Dan maar eerst gewoon via fok voordat ze van alles van me zien op FB.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:24:31 #80
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127432968
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is altijd maar de vraag. Teveel gedoe om dat maar elke keer uit te vinden. Dan maar eerst gewoon via fok voordat ze van alles van me zien op FB.
Als ze niet leuk zijn -> Defriend en als ze dan nog lastig vallen -> block user. Eerlijk is eerlijk die functie heb ik tot op heden nog maar 1 maal moeten gebruiken :)
pi_127432988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Waarom ... mijn kind is geen geheim :) net als de rest wat er op staat
Je weet nooit wie het leest, persoonlijk zou ik daar graag nog controle over houden. En ik zet ook niets raars op facebook. Maar ben blij dat ik ook nooit mijn facebook heb gegeven aan daters voordat ik iemand in het echt had ontmoet. Een keer mijn whatsapp te snel gegeven, dat was ook een eens maar nooit meer, die gast heeft nog een jaar lang maandelijks een bericht gestuurd of ik wilde daten en als ik hem duidelijk maakte dat ik geen interesse had, begon die na 2 weken mij te overladen met berichten omdat die zich zorgen maakten omdat die nooit meer iets hoorde. :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:27:02 #82
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127433045
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je weet nooit wie het leest, persoonlijk zou ik daar graag nog controle over houden. En ik zet ook niets raars op facebook. Maar ben blij dat ik ook nooit mijn facebook heb gegeven aan daters voordat ik iemand in het echt had ontmoet. Een keer mijn whatsapp te snel gegeven, dat was ook een eens maar nooit meer, die gast heeft nog een jaar lang maandelijks een bericht gestuurd of ik wilde daten en als ik hem duidelijk maakte dat ik geen interesse had, begon die na 2 weken mij te overladen met berichten omdat die zich zorgen maakten omdat die nooit meer iets hoorde. :')
:) dat is gewoon omdat je bijzonder leuk bent of zo dan ... als ik zeg stoppen ... stoppen ze ook echt wel. Vrouwen zijn daarin ook wel beetje anders dan mannen denk ik.
pi_127433074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

:) dat is gewoon omdat je bijzonder leuk bent of zo dan ... als ik zeg stoppen ... stoppen ze ook echt wel. Vrouwen zijn daarin ook wel beetje anders dan mannen denk ik.
Nah, dat is gewoon omdat sommige mannen een beetje raar zijn. En er zijn ook genoeg rare vrouwen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:28:26 #84
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127433097
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nah, dat is gewoon omdat sommige mannen een beetje raar zijn. En er zijn ook genoeg rare vrouwen.
Ja en die zitten geconcentreerd in aantal op dating sites :) is mijn indruk dan weer :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:30:10 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127433149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ja en die zitten geconcentreerd in aantal op dating sites :) is mijn indruk dan weer :)
rare mannen of rare vrouwen? (of beide?)
mijn ervaring met de vrouwen op datingsites is niet dat ze raar zijn eigenlijk... gewoon normale leuke spontane meiden (maar goed, misschien filter ik ze daar automatisch op :P)
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:30:14 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127433153
Je hebt meer dan genoeg gekken. Wie weet zit er nu 1 of andere pedo op de foto's van je kinderen te rukken / door te sturen.
En voor hetzelfde geld kijken enkel de vrouwelijke foksters even hoe je eruit ziet.

You just don't know :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:32:50 #87
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127433230
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt meer dan genoeg gekken. Wie weet zit er nu 1 of andere pedo op de foto's van je kinderen te rukken / door te sturen.
En voor hetzelfde geld kijken enkel de vrouwelijke foksters even hoe je eruit ziet.

You just don't know :)
Ik denk dat er veel makkelijkere manieren zijn om kinder foto's te zoeken dan facebook :) (google afbeeldingen) dus laten we maar uitgaan van het 2de :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:34:23 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127433296
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef HaerdenC het volgende:
Ik denk dat er veel makkelijkere manieren zijn om kinder foto's te zoeken dan facebook :) (google afbeeldingen) dus laten we maar uitgaan van het 2de :)
Dat was m'n punt ook niet helemaal.

Ben van mening, dat zeker als het om kinderen gaat je ze gewoon moet beschermen voor de creeps van het internet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:35:39 #89
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127433331
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was m'n punt ook niet helemaal.

Ben van mening, dat zeker als het om kinderen gaat je ze gewoon moet beschermen voor de creeps van het internet.
Dat klopt helemaal ... maar je hebt beschermen en beschermen he :) zelfs de school zet foto's op hun site met alle kids en speciale activiteiten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:40:15 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127433474
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik voeg ook geen onbekende toe, en "bekende" van fok ook niet. Die komen niet op m'n facebook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:42:17 #91
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127433531
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik voeg ook geen onbekende toe, en "bekende" van fok ook niet. Die komen niet op m'n facebook.
Heb paar keer eens onbekende gehad die me toevoegde en dan gewoon even een berichtje heen en weer gedaan om te kijken wie het was en hoe we mekaar kende :) 1 fokker zit ook op mijn facebook en ok kerel :) maar dus nooit vrouwen hoor.
pi_127433588
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Heb je het over mij ?
pi_127433637
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

woensdag 5 juni 2013 @ 10:54:28 #94
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127433940
Hier weer wat stof voor een discussie :P

http://www.nu.nl/lifestyl(...)met-lekker-lijf.html
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:55:53 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127433988
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Weissman het volgende:
Heb je het over mij ?
like.. duh!!
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:45 schreef Myraela het volgende:
Heb ik ook hoor :)
pi_127434013
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik ook hoor :)
Ja, maar van hem weet ik dat het niet waar is, of was in ieder geval.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:57:10 #97
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127434026
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:

Daar gaan mijn, toch al, minime kansen in rook op door een klein onderzoek.. ;(
*** Nul Dertien ***
pi_127434035
quote:

Het is de schuld van al die viva en libelle blaadjes :(
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:58:13 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127434073
quote:
9s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:

ow _O-

Misschien onderscheid tussen "ga ik ontmoeten lijstje"
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:58:57 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127434111
quote:
9s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ooit enkele fokkers op facebook gehad in het verleden. Maar die heb ik allemaar verwijderd op 1 na. Maar dat is een ander verhaal.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:02:12 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127434241
Ik zie het probleem niet zo, de kans dat een fokker stiekem foto's van mij op pornoplaatjes gaat plakken acht ik niet heel groot.

De enige reden waarom je alles wel af moet schermen is zodat je werkgever (of potentiele andere werkgevers) niet zien wat voor debiel je eigenlijk bent in het weekend. :+
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:04:27 #102
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127434322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, de kans dat een fokker stiekem foto's van mij op pornoplaatjes gaat plakken acht ik niet heel groot.

De enige reden waarom je alles wel af moet schermen is zodat je werkgever (of potentiele andere werkgevers) niet zien wat voor debiel je eigenlijk bent in het weekend. :+
Ik heb mijn werkgever en ex-werkgevers allemaal op facebook (kleine bedrijfjes waar ik gewerkt heb en werk)...
lekker transparant :P en bovendien ben ik toch een open boek dus weten ze toch wel wat ik in het weekend uitspook _O-
pi_127434350
quote:

Dit lijkt me logisch. Of had je de kop verwacht "Nederlandse vrouw gaat voor man met afzichtelijk lichaam".
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:07:59 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127434448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit lijkt me logisch. Of had je de kop verwacht "Nederlandse vrouw gaat voor man met afzichtelijk lichaam".
Staat idd helemaal geen nieuws in :')

fijn zo'n nutteloos onderzoek. (of nouja, je kan het gaan vergelijken met over 10 jaar.. maar dat dat het beeld van nu.. is allang bekend)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:08:16 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127434459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef Silenus het volgende:

Dit zeer zeker :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:12:41 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127434616
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Staat idd helemaal geen nieuws in :')

fijn zo'n nutteloos onderzoek. (of nouja, je kan het gaan vergelijken met over 10 jaar.. maar dat dat het beeld van nu.. is allang bekend)
Wat een dom artikel zeg. "De ideale man heeft een stoppelbaard (46%) of een lange baard (1%)."
Ofwel, 99% wil niemand met een lange baard. Nou, hou je bek dan ook over die lange baard, viva muts! :(

En 'een lekker lijf' is natuurlijk al helemaal subjectief. Net als lekker eten.
pi_127435242
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:34:20 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127435268
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
echt zo'n Powerpoint plaatje :+
pi_127435421
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

echt zo'n Powerpoint plaatje :+
Doet Microsoft goed dan bij Google. :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:40:16 #110
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127435473
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb mijn werkgever en ex-werkgevers allemaal op facebook (kleine bedrijfjes waar ik gewerkt heb en werk)...
lekker transparant :P en bovendien ben ik toch een open boek dus weten ze toch wel wat ik in het weekend uitspook _O-
Hier is dat ook zo. Ik heb geen beschamende weekend activiteiten. Meeste weekends bestaan uit het huishouden, af en toe wat dingen verbouwen, aan mijn oldtimer sleutelen, koken en leuke dingen gaan doen met mijn zoontje. Op zich allemaal dingen die net positief kunnen zijn voor potentiele werkgevers. Er wordt heel veel geluld over Facebook posts en dergelijke maar hoe negatief het ook kan zijn ... zo positief kan het ook werken. Ik ben ook een vrij open boek en wat ik niet wil staat er ook gewoon niet op.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:41:48 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127435531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Hier is dat ook zo. Ik heb geen beschamende weekend activiteiten. Meeste weekends bestaan uit het huishouden, af en toe wat dingen verbouwen, aan mijn oldtimer sleutelen, koken en leuke dingen gaan doen met mijn zoontje. Op zich allemaal dingen die net positief kunnen zijn voor potentiele werkgevers. Er wordt heel veel geluld over Facebook posts en dergelijke maar hoe negatief het ook kan zijn ... zo positief kan het ook werken. Ik ben ook een vrij open boek en wat ik niet wil staat er ook gewoon niet op.
Exactly :)
Ik hou het wel nauwlettend in de gate allemaal hoor :)
Mijn weekenden zijn wel vaak vol drank en kroegen maar daarvan staat gewoon niks tot weinig erop :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:51:27 #112
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127435902
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Exactly :)
Ik hou het wel nauwlettend in de gate allemaal hoor :)
Mijn weekenden zijn wel vaak vol drank en kroegen maar daarvan staat gewoon niks tot weinig erop :)
Ik drink praktisch nooit en verder leef ik vrij gezond. Sins ik dertig ben geworden let ik op mijn voeding (niet extreem maar bv meer wokken, grotere verhouding groenten, weinig gefrituurd), ik rook niet, geen drugs, geen gevaarlijke hobby's of sporten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:52:09 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127435931
Bijna alle foto's zijn van stappen en komen maandelijks wat foto's bij. Men tagged me ook vaak als we op stap zijn.

Allemaal geen probleem, maar dat gaat werkgevers en veel collega's niks aan :)
pi_127436245
quote:
Klinkt als een ex-scharrel van me. Helaasch was die daar niet helemaal eerlijk over.

Voordeel was wel dat ze wat betreft handjobs precies wist wat ze deed
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:03:03 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127436389
:o Krijg ineens weer een mailtje van die speeddatedinges.. Blijkbaar stond ik ingeschreven voor donderdag... en hij gaat door :o
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:05:02 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127436454
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
:o Krijg ineens weer een mailtje van die speeddatedinges.. Blijkbaar stond ik ingeschreven voor donderdag... en hij gaat door :o
_O-
Have fun ^O^ en laat ff weten hoe het was :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:06:01 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127436486
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
:D spannend!! :D

Ben benieuwd naar je verslag :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:14:18 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127436772
Ik ben ook benieuwd :') (zolang die sukkel van de vorige keer er maar niet is :X )
pi_127436817
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
zolang die sukkel van de vorige keer er maar niet is
Vertel :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:27:34 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127437172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef habitue het volgende:
Vertel :D
Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:38:20 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127437491
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat zo lees heeft die gast zich volledig verdiept in PUA en alles heel letterlijk genomen :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:39:47 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127437535
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef ook_gek het volgende:
Als ik dat zo lees heeft die gast zich volledig verdiept in PUA en alles heel letterlijk genomen :D
Tis gewoon een typisch nerderig / autistisch jongetje/man/whatever.
Alleen wel eentje die het wil proberen, alleen nooit slaagt omdat hij net té is en qua kleding nog wel wat te verbeteren heeft :+
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:53:09 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127437925
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis gewoon een typisch nerderig / autistisch jongetje/man/whatever.
Alleen wel eentje die het wil proberen, alleen nooit slaagt omdat hij net té is en qua kleding nog wel wat te verbeteren heeft :+
Volgens de pua goden doet kleding en uiterlijk er niet aan toe.

Dus past nog prima in de hardcore PUA clan
pi_127438444
quote:

[..]

SPOILER

Klinkt alsof hij wat lessen van Firefly3 kan gebruiken :P

Maar op zich vind ik het al knap als iemand zo volhoudend kan zijn.
pi_127438934
quote:

[..]

SPOILER
Hij leeft volgens dit motto:
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:

Afwijzingen zijn grappig en bestaan opzich niet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:29:28 #126
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127439056
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat hij binnenkort alsnog Cue_ gewoon aan het vingeren is aan de bar.
Je kunt het oneindig blijven proberen bij een vrouw he, afwijzingen bestaan niet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:40:05 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127439419
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:

Ik sluit niet uit

ik wel :P
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:

En gewoon elk half jaar opnieuw proberen. Dat doet ie gelukkig niet O+
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:43:53 #128
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127439553
Ben ik trouwens de enige die of de tt niet begrijpt, of de tt pas laat begrijpt? :@
*** Nul Dertien ***
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:44:46 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127439592
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef theKiD het volgende:
Ben ik trouwens de enige die of de tt niet begrijpt, of de tt pas laat begrijpt? :@
Heb je hem nu wel of niet door :? :+

En ik denk: :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:45:45 #130
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127439620
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je hem nu wel of niet door :? :+

En ik denk: :Y
Als serieel vervangen zou worden door parallel, dan zou ik m wel snappen, maar nu niet. Nu zijn het 2 dezelfde vergelijkingen?
*** Nul Dertien ***
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:47:18 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127439673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef theKiD het volgende:

Als serieel vervangen zou worden door parallel, dan zou ik m wel snappen, maar nu niet. Nu zijn het 2 dezelfde vergelijkingen?
serieel: achter elkaar
simultaan: op hetzelfde moment

:*
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:48:03 #132
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127439704
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

serieel: achter elkaar
simultaan: op hetzelfde moment

Serieel, naast elkaar, oftewel, tegelijk. Net als simultaan. (Tenminste, zo was het tijdens mijn electro-opleiding..)
*** Nul Dertien ***
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:48:11 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127439705
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

Daar moest ik ook meteen aan denken ja :D
pi_127439760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Serieel, naast elkaar, oftewel, tegelijk. Net als simultaan. (Tenminste, zo was het tijdens mijn electro-opleiding..)
Dude, het is een TT, geen opgave uit je electrotechniekboek.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:49:36 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127439771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan mag ik hopen dat je je diploma niet hebt gehaald :@
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:51:23 #136
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127439829
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan mag ik hopen dat je je diploma niet hebt gehaald :@
Ik geef toe, het staat er krom, maar serieel was wel degelijk naast elkaar. En telde op :+

Maar idd, het is maar een tt en geen opgave uit mijn electro-boek :+
*** Nul Dertien ***
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:54:26 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127439939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik geef toe, het staat er krom, maar serieel was wel degelijk naast elkaar. En telde op :+

Maar idd, het is maar een tt en geen opgave uit mijn electro-boek :+
Serieel is achter elkaar (aansluittechnisch gezien :P) en telt idd op...
Seriële data is toch ook bitjes die je achter elkaar stuurt en niet naast elkaar (da's parallel)...

En weer terug OT:
Ik heb geen fuck te melden -O- :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2013 @ 14:13:51 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127440596
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen fuck te melden -O- :D
Ik ook niet. Behalve dan dat ik DP nog een keer moet ontmoeten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:38:02 #139
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_127443506
Dilemma, morgen met chick op terras of thuisblijven voor Andro
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:39:23 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127443577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
thuisblijven voor Andro
Als in? Voor dat tvding? Dat kijk je toch gewoon terug dan? :?
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2013 @ 15:40:27 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127443620
Komt Andro op tv? :o.
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:40:43 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127443632
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef Kreator het volgende:
Komt Andro op tv? :o.
Vorige week al ;)

Per seconde wijzer :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:48:43 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127443909
En het hier nog niet gememoriseerde '1 tegen 100' waarin ze twee keer vol in beeld kwam. En een keer na een fout antwoord op een makkelijke vraag. :+
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2013 @ 15:59:55 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127444244
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vorige week al ;)

Per seconde wijzer :)
Ah, dat heb ik dan ff gemist. :'). Dat moet ik terugkijken. 8-).
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:01:20 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127444286
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
En het hier nog niet gememoriseerde '1 tegen 100'
Dat kijk ik niet :{w
pi_127445060
quote:
Dit kun je nauwelijks een dilemma noemen. Hoe vaak komt Andro nou op tv, en hoe vaak zit jij nou met een chick op het terras? Precies, ga voor de chick op het terras.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:21:51 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127445151
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit kun je nauwelijks een dilemma noemen. Hoe vaak komt Andro nou op tv, en hoe vaak zit jij nou met een chick op het terras? Precies, ga voor de chick op het terras.
:D _O-
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:29:26 #148
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127445521
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef habitue het volgende:

[..]

:D Geniaal
pi_127445989
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het zit je best diep hé :')
pi_127446005
quote:
Gew naar de gym, extra leg day.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:41:06 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446033
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee
pi_127446056
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee
Dan snap ik niet waarom je keer op keer in verschillende topics firefly aanvalt en heel het PUA gebeuren belachelijk probeert te maken :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:42:12 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127446072
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Weissman het volgende:

Tot de elleboog van z'n vorige date ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:45:02 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446214
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je keer op keer in verschillende topics firefly aanvalt en heel het PUA gebeuren belachelijk probeert te maken :')
Ik val FireFly3 hier toch niet aan, en herhaal alleen dat geen wat men beweerd in de pua "wereld"

Als dat belachelijk maken is zeg je nu indirect dat de pua uitspraken belachelijk zijn :)
pi_127446298
Toch wel ironisch dat uitgerekend Weissman andere mensen beticht van anderen belachelijk maken. :D
pi_127446376
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik val FireFly3 hier toch niet aan, en herhaal alleen dat geen wat men beweerd in de pua "wereld"

Als dat belachelijk maken is zeg je nu indirect dat de pua uitspraken belachelijk zijn :)
Mijn fout, ik was in de war met de post van habitue.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef habitue het volgende:
Toch wel ironisch dat uitgerekend Weissman andere mensen beticht van anderen belachelijk maken. :D
Te makkelijk dit :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:51:08 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mijn fout, ik was in de war met de post van habitue.

We geven de hitte gewoon de schuld :P
pi_127446500
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

We geven de hitte gewoon de schuld :P
Nee waarom zou ik ? Het zit niet in mijn aard om iets of iemand anders de schuld te geven.
pi_127446535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Weissman het volgende:
ik was in de war met de post van habitue.
:?
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:52:38 #160
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127446548
Jongens, kunnen we een beetje ontopic blijven? :D
Al die mannelijke hormonen die hier rondvliegen..
pi_127446577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
Neuken ? Daten, bedoel ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 16:55:00 ]
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:55:57 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446732
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik ? Het zit niet in mijn aard om iets of iemand anders de schuld te geven.
;). <-- niet missen he, niet missen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:57:09 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127446803
quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348124

Ze doet het toch harstikke leuk. Beetje twijfelen, beetje lachen, beetje moeilijk kijken, nog meer moeilijk kijken, twijfelachtig kijken, glimlachen, nog moeilijker kijken. Je deed het erg leuk Andro. ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:58:47 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oke on-topic dan.

Heb op paiq een meisje die een 1 of ander instrument bespeeld beroepsmatig bij een orkest en na een avondje praten over niks wilt ze een strandwandeling maken :{ Probleem is dat alleen haar beroep / hobby gelijk staan aan saaie grijzen mutsen :{ jajaja vooroordeel ik weet het. Maad herkenbaar bij iemand?
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:00:09 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127446941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348124

Ze doet het toch harstikke leuk. Beetje twijfelen, beetje lachen, beetje moeilijk kijken, nog meer moeilijk kijken, twijfelachtig kijken, glimlachen, nog moeilijker kijken. Je deed het erg leuk Andro. ;)
En vergeten haar mond dicht te doen als ze aan het denken is. Komt nog net geen puntje van de tong naar buiten bij het serieuse denken :P

En ze spreekt met gemak de meest moeilijke woorden uit waar de presentator zelf over struikelt :D
pi_127446960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke on-topic dan.

Heb op paiq een meisje die een 1 of ander instrument bespeeld beroepsmatig bij een orkest en na een avondje praten over niks wilt ze een strandwandeling maken :{ Probleem is dat alleen haar beroep / hobby gelijk staan aan saaie grijzen mutsen :{ jajaja vooroordeel ik weet het. Maad herkenbaar bij iemand?
Stuur d'r door naar mij dan, ik vind dat soort vrouwen wel leuk :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:00:51 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127446970
quote:

[..]

Oke on-topic dan.

Dat is in 90% van de gevallen inderdaad zo ja, daar beleef je in de regel niet echt spannende avonturen mee. Ik kan het weten, heb zelf tien jaar schuiftrombone gespeeld. Iets uit mijn verleden wat ik overigens de eerste zoveel dates angstvallig vermijd. :+
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:02:54 #168
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127447064
terrasdate met een chick? doen! kijk mij maar terug op Uitzending gemist :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:06:04 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127447191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuur d'r door naar mij dan, ik vind dat soort vrouwen wel leuk :Y
Ze heeft 1 foto waar bij je denkt wow! En de rest is zozo naar mijn smaak. Beetje oude kleding.... Kijk het even aan en wie weet. Stuur ik je wel een DM.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is in 90% van de gevallen inderdaad zo ja, daar beleef je in de regel niet echt spannende avonturen mee. Ik kan het weten, heb zelf tien jaar schuiftrombone gespeeld. Iets uit mijn verleden wat ik overigens de eerste zoveel dates angstvallig vermijd. :+
Deze speeld hobo. Moest google wat het was :P

Ik ken er ook 1 die bij zo een drum fanfare heeft gezeten. En daar heb ik ondanks jaar getrouw en net zwanger hele spannende leuke dingen mee gedaan :D

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Andromache het volgende:
terrasdate met een chick? doen! kijk mij maar terug op Uitzending gemist :P
Of terrasdate met jou!
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:07:00 #170
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127447232
Speeld? ;(
pi_127447273
quote:
Oke on-topic dan.

Geen vrouwen, wel mijn buurman. Orkestbode. Einzelganger, van ergens achter in de 40, enorm toffe gozer _O_

Anyway, je laat haar toch niet de leiding nemen over een date en het gesprek ? :{
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:08:42 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127447295
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze heeft 1 foto waar bij je denkt wow! En de rest is zozo naar mijn smaak. Beetje oude kleding.... Kijk het even aan en wie weet. Stuur ik je wel een DM.

[..]

Deze speeld hobo. Moest google wat het was :P

Ik ken er ook 1 die bij zo een drum fanfare heeft gezeten. En daar heb ik ondanks jaar getrouw en net zwanger hele spannende leuke dingen mee gedaan :D

[..]

Of terrasdate met jou!
En dan daarna samen lui op de bank uitzending gemist terug kijken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:10:47 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127447379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen vrouwen, wel mijn buurman. Orkestbode. Einzelganger, van ergens achter in de 40, enorm toffe gozer _O_

Anyway, je laat haar toch niet de leiding nemen over een date en het gesprek ? :{
Over het gesprek niet nee. Over een date? Kan dit geen date noemen. Als ik zeg dat ik op Scheveningen woon komt 9 van de 10x meteen de opmerking over lopen op strand, ondergaande zon of strandtent hangen tevoorschijn. Dus tja doe je niks aan.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:11:34 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127447406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Speeld? ;(
Sorry -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan daarna samen lui op de bank uitzending gemist terug kijken.
Neh toch niet.
pi_127447630
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Over het gesprek niet nee. Over een date? Kan dit geen date noemen. Als ik zeg dat ik op Scheveningen woon komt 9 van de 10x meteen de opmerking over lopen op strand, ondergaande zon of strandtent hangen tevoorschijn. Dus tja doe je niks aan.

Maar goed, ik geloof niet dat er saaie vrouwen bestaan*. Wel mannen die een vrouw niet zodanig weten te boeien of vrouwen die niet op hun gemak zijn etc. Mss ben jij wel het enige niet-saaie in haar leven. En wat doe jij ? Ipv haar uit haar saaie wereld/mood te halen, ga je daar in mee ;(

SPOILER
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 17:18:30 #176
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127447716
Op Scheveningen wonen? ;(
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:19:53 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127447776
Dat wordt in die streek wel eens gezegd ja. Net als op schiermonnikoog, of op Zuid. (Bij Rotterdammers)
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:25:06 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127447988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef Coco98 het volgende:
Op Scheveningen wonen? ;(
Je woont in Den Haag en op Scheveningen.

Scheveningen is geen Den Haag of Duindorp. Ook een veel gemaakte fout :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar goed, ik geloof niet dat er saaie vrouwen bestaan*. Wel mannen die een vrouw niet zodanig weten te boeien of vrouwen die niet op hun gemak zijn etc. Mss ben jij wel het enige niet-saaie in haar leven. En wat doe jij ? Ipv haar uit haar saaie wereld/mood te halen, ga je daar in mee ;(

SPOILER
Ooh ik ken genoeg saaien vrouwen :D
Vrouwen die gaan zitten en niks meer zeggen, nooit van hun plek komen tijdens stappen. Niks te melden hebben bij wie dan ook enz enz enz.

En ik zie mij nou niet als de aangewezen persoon om mensen uit hun "saaie" leven te trekken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:30:16 #179
402989 japiedevlugge
pi_127448213
Wat voor oude kleding heeft ze? Mode van een paar jaar terug of gewoon een ouderwetse stijl?
Grijp ze!
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:37:42 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127448485
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef ook_gek het volgende:

Ooh ik ken genoeg saaien vrouwen :D
Vrouwen die gaan zitten en niks meer zeggen, nooit van hun plek komen tijdens stappen. Niks te melden hebben bij wie dan ook enzo
Punt van Weiss is volgens mij dat jij t saaie vrouwen vindt. Maar dat er genoeg mannen zijn die die vrouwen erg leuk en niet saai vinden ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:40:09 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127448576
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Punt van Weiss is volgens mij dat jij t saaie vrouwen vindt. Maar dat er genoeg mannen zijn die die vrouwen erg leuk en niet saai vinden ;)
Tja saai is natuurlijk persoons afhankelijk. Dat moge duidelijk zijn. Smaken verschillen gelukkig.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef japiedevlugge het volgende:
Wat voor oude kleding heeft ze? Mode van een paar jaar terug of gewoon een ouderwetse stijl?
Bloemen jurkjes met grijs vestje. Zeg maar oma kleding stijl. Een ouderwetse stijl.
pi_127448667
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ook niet. Behalve dan dat ik DP nog een keer moet ontmoeten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:48:57 #183
402989 japiedevlugge
pi_127448907
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja saai is natuurlijk persoons afhankelijk. Dat moge duidelijk zijn. Smaken verschillen gelukkig.

[..]

Bloemen jurkjes met grijs vestje. Zeg maar oma kleding stijl. Een ouderwetse stijl.
I see, dat klopt dan wel met de overige info. Kans dat jullie inderdaad gewoon geen match zijn, maar wie weet he :)
Grijp ze!
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:50:33 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127448968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

I see, dat klopt dan wel met de overige info. Kans dat jullie inderdaad gewoon geen match zijn, maar wie weet he :)
Ik schrijf nog niks af. En heb ook nog andere lijntjes lopen op paiq. En ook nog wat in de kroeg. Dus vervelen zal ik me niet doen.

Beste van alles is dat ik opeens weer comtact heb met een oude scharrel van me.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:55:06 #185
138876 Andromache
pi_127449148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

schuiftrombone is vet. check The Black Seeds, vorig jaar gezien, trombones waren leuke toevoeging :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:55:27 #186
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127449157
Orkestmensen neuken wel heel wat af. en zijn vaak erg goed in blazen enzo :)

OT: hoe snel je echt op mensen kan afknappen soms. van die vreselijke tattoo's, taalgebruik en tegelwijsheden.

Ps: ik wil wel iemand daten die zonder bijbedoelingen aftrekt. penisformaat op aanvraag.
WFPB!
pi_127449183
Aftrekken is overrated.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:57:57 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127449247
Ik probeer zelf altijd mijn vooroordelen achterwegen te laten. Wie weet hoe geweldig iemand kan zijn. Maar dat is best moeilijk :P

Maar goed, ze krijgen allemaal een kans!
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:59:42 #189
138876 Andromache
pi_127449315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

schuiftrombone is vet. check The Black Seeds, vorig jaar gezien, trombones waren leuke toevoeging :)
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Of terrasdate met jou!
dat uitgerekend jij een terrasdate met mij wil :P ik zeg: doen! ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:00:46 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127449349
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

[..]

bedoelde hij niet SC of die ander (weet niet meer wie t zei).. degene die moest kiezen ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:00:58 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127449356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

[..]

Uhm nee hoor nee, dan begrijp je mij verkeerd. Ik wil geen terrasdate met je :D

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

bedoelde hij niet SC of die ander (weet niet meer wie t zei).. degene die moest kiezen ;)
Dit dus!
pi_127449371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Lol die ken ik :P Wil ik ook nog wel eens zien :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:10:42 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127449734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol die ken ik :P Wil ik ook nog wel eens zien :P
Nou hup! Vraag d'r mee!
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:17:46 #194
138876 Andromache
pi_127449997
waarom begrijpt niemand mijn plaagstootjes jegens ook_gek?? :'( :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:19:14 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127450049
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was ik niet iig :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:19:54 #196
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127450072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
Omdat het veel leuker is om vol te houden dat jij de kansloze wanhopigheid zelve bent, duh. :7
WFPB!
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:22:52 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127450195
quote:
omdat we allemaal bijna zeker zijn dat je stiekem toch hoopt dat ie ja zal zeggen
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:24:46 #198
138876 Andromache
pi_127450277
kom zeg ik voel me veel te goed voor ook_gek na enkele pittige dm's....
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:25:51 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127450322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef Andromache het volgende:
kom zeg ik voel me veel te goed voor ook_gek na enkele pittige dm's....
n
zeg niet dat jij hem wil daten, enkel dat je wel wil dat hij wil ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:31:06 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127450531
quote:
Omdat jij nog mij niet zo gek lang geleden woest was in mijn PM en dat je heilig overtuigd was dat wij moesten afspreken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:32:45 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127450606
pi_127450648
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
Dat ook. Of de vrouwen heel anders weten te benaderen enzulks :)

quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Dizorn het volgende:
OT: hoe snel je echt op mensen kan afknappen soms. van die vreselijke tattoo's, taalgebruik en tegelwijsheden.
+ domme vrouwen en/of rokende dames.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:37:36 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127450817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef Silenus het volgende:
Dat wordt in die streek wel eens gezegd ja. Net als op schiermonnikoog, of op Zuid. (Bij Rotterdammers)
Schiermonnikoog is een eiland, dus daar kan ik me nog iets bij voorstellen.

"Ik ga op bed", welke streek is dat?

"kwart op vijf" , Noord-Limburg

[ Bericht 5% gewijzigd door Coco op 05-06-2013 18:44:53 ]
pi_127451040
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat jij nog mij niet zo gek lang geleden woest was in mijn PM en dat je heilig overtuigd was dat wij moesten afspreken.
Wtf. Andro, wat heb jij hierop te zeggen?
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:52:47 #205
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127451380
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf. Andro, wat heb jij hierop te zeggen?
Ik ben stiekem ook wel benieuwd.. :@
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:53:21 #206
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127451399
Niet de eerste keer dat ook_gek zou liegen over zijn internetpraktijken. Just sayin'.
WFPB!
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:53:36 #207
138876 Andromache
pi_127451408
ik lees nu letterlijk de pm's na. ook_gek praat poep. maar hee, da's niks nieuws.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:53:51 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127451420
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Niet de eerste keer dat ook_gek zou liegen over zijn internetpraktijken. Just sayin'.
The plot thickens.. ik ga ook maar eens popcorn pakken.
pi_127451700
Team Silenius voor:

Geld op Ook_Gek voor deze fittie. Want Ook_Gek.
pi_127451855
Man, ik krijg honger van die popcorn en dat terwijl ik pas over een half uur een date heb
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:04:28 #211
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127451879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
Man, ik krijg honger van die popcorn en dat terwijl ik pas over een half uur een date heb
Oeh, have fun! Eerste date, of zoveelste date? :D
Sorry als je het al verteld hebt.. maar ik en namen..
pi_127451912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oeh, have fun! Eerste date, of zoveelste date? :D
Sorry als je het al verteld hebt.. maar ik en namen..
vijfde date geloof ik :+
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:05:57 #213
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127451949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

vijfde date geloof ik :+
Dat gaat de goede kant op! Wat gaan jullie doen vanavond?
pi_127451994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat gaat de goede kant op! Wat gaan jullie doen vanavond?
Tuin, wijn, kaas, seks....ongeveer in die volgorde vermoed ik, maar pin me er niet op vast
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:07:31 #215
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127452029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Tuin, wijn, kaas, seks....ongeveer in die volgorde vermoed ik, maar pin me er niet op vast
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al kon tuinen :+
Maar dat klinkt als een zeer lekkere date ;) Nogmaals, geniet ervan!
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2013 @ 19:08:11 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127452062
Ik vind ook_gek maar een dikke mongool met z'n adhd en spellingsproblemen. Maar ja, de tegenpartij is andromaggie.
Lastig.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 19:08:24 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127452075
Ik heb geen tuin :{
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:08:54 #218
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127452098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Coco98 het volgende:
Dan kan je dus ook niet tuinen.. arme jij.. ;(
pi_127452102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Coco98 het volgende:
Als je die van mij maait mag je er af en toe in zitten
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:09:45 #220
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127452129
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Als je die van mij maait mag je er af en toe in zitten
De hele tuin maaien?! :o

Ik heb ook geen wijn, kaas en seks.. Oh wacht, ik heb wél wijn! WIJN KOM HIER!
pi_127452190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja.... 80m2 gras.... Zin in? :P
pi_127452198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al kon tuinen :+
Maar dat klinkt als een zeer lekkere date ;) Nogmaals, geniet ervan!
Thx :)
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 19:11:36 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127452210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik heb wel kaas
pi_127452212
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Zijn er meer verhalen dan ? :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:12:15 #225
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127452242
ik heb 2 hectare grond :-) en 5 are gazon met 3 terrassen :-) NAH als we dan toch bezig zijn
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:12:47 #226
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127452264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef HaerdenC het volgende:
ik heb 2 hectare grond :-) en 5 are gazon met 3 terrassen :-) NAH als we dan toch bezig zijn
Ik heb een balkon die ik met 9 anderen moet delen. Beat that! ;)
pi_127452298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef HaerdenC het volgende:
Jij bent Belg, dan geldt het niet :7
pi_127452312
Zegt het formaat van de tuin iets over de man zelf, dames ? Net zoals bij auto's en schoenen zeg maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 19:14:09 ]
pi_127452438
Nu heb ik zin in wijn!
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:16:38 #230
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127452470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef habitue het volgende:
Nu heb ik zin in wijn!
Kom langs dan! Een hele fles zorgt ervoor dat ik gekke dingen ga posten hier.. dus kan hem beter delen :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:18:33 #231
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127452570
hier ook iedereen welkom 5 liter wit koud en rood ook nog aardige voorraad ...
pi_127452573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Kom langs dan! Een hele fles zorgt ervoor dat ik gekke dingen ga posten hier.. dus kan hem beter delen :P
Ik ben al onderweg!
pi_127452601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik ben al onderweg!
Vergeet je condooms niet !
pi_127452651
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vergeet je condooms niet !
Wat denk jij!
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:31:31 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453074
Dat is tegen de policy

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 05-06-2013 20:40:00 ]
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:34:27 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127453192

Andro, wat vind je hier nou van?
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:40:30 #237
138876 Andromache
pi_127453393
grmbl........ vooruit........

we hebben beiden gelijk. ik heb in een DM me willen bewijzen aan ook_gek. niet meer nodig.

maarrrrrrrrrrrr... het stond idd niet in een PM!
pi_127453427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Andromache het volgende:

we hebben beiden gelijk. ik heb in een DM me willen bewijzen aan ook_gek. niet meer nodig.

Komt wel goed, schatje.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:41:39 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]

Andro, wat vind je hier nou van?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Andromache het volgende:
ook_gek praat poep. maar hee, da's niks nieuws.
Dit dus :)
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh god, het ruikt bloed hoor. Je begint voorspelbaar te worden. Jammer wel :{
pi_127453459
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zou hem ook al eens een keer hebben gedm'ed en gesmeekt hebben of alles alsjeblieft toch weer tof tussen ons was. Erg hilarisch allemaal. :7

Geen idee of de pm-ronde met Andro klopt verder.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:42:55 #241
138876 Andromache
pi_127453490
ook_gek: sorry.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:43:04 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127453495
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh god, het ruikt bloed hoor. Je begint voorspelbaar te worden. Jammer wel :{
Was mijn vraag ook hoor :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:43:21 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Andromache het volgende:

Klopt, PM was een heel verhaal. DM kort en krachtig, maar goed boeiend allemaal. 1 ding is zeker, wij gaan nooit samen een drankje doen. Dat kunnen we de andere mensen op het terras niet aandoen :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:44:21 #244
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127453548
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt, PM was een heel verhaal. DM kort en krachtig, maar goed boeiend allemaal. 1 ding is zeker, wij gaan nooit samen een drankje doen. Dat kunnen we de andere mensen op het terras niet aandoen :P
Ik zou er best bij willen zitten en ervan genieten, eerlijk gezegd :@ Wind me wel een beetje op, hoor!
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:46:52 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453645
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zou hem ook al eens een keer hebben gedm'ed en gesmeekt hebben of alles alsjeblieft toch weer tof tussen ons was. Erg hilarisch allemaal. :7

Geen idee of de pm-ronde met Andro klopt verder.
Er staat me iets bij dat ik ooit een DM kreeg van iemand of alles tof was tussen ons, maar of jij dat was? Maar dat was allemaal niet serieus meen ik mij te herinneren.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Andromache het volgende:
ook_gek: sorry.
:D doe niet zo gek! Nergens voor nodig dit!
pi_127453706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er staat me iets bij dat ik ooit een DM kreeg van iemand of alles tof was tussen ons, maar of jij dat was? Maar dat was allemaal niet serieus meen ik mij te herinneren.

[..]

:D doe niet zo gek! Nergens voor nodig dit!
Geloof me. Ik was het niet. 8-)
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:49:07 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127453734
Had ik toch gelijk mbt Andro. Alleen is er ondertussem van alles al gebeurd :D
pi_127453737
Zeg, dit kan niet hoor... Een rel waar ik geen onderdeel van ben :+
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:49:21 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453739
Het zal allemaal wel :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:49:57 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Cue_ het volgende:
Had ik toch gelijk mbt Andro. Alleen is er ondertussem van alles al gebeurd :D
Waar had je gelijk in dan?
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:52:41 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127453882
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar had je gelijk in dan?
Lees eens terug dan :')
pi_127453939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, dit kan niet hoor... Een rel waar ik geen onderdeel van ben :+
Mag jij zo laat nog wel op internet van je begeleiding ?
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:54:38 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127453951
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

woensdag 5 juni 2013 @ 19:55:54 #254
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127453999
quote:

[..]

+1, hahaha :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:02:04 #255
138876 Andromache
pi_127454296
Spezmeister laiverd, dit is een grapje van Weissman. just sayin' ;)
pi_127454454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef Andromache het volgende:
Spezmeister laiverd, dit is een grapje van Weissman. just sayin' ;)
Is hij al weer bij jou aan het uitjanken ? _O-
pi_127454465
quote:

[..]

:Y

Ben braaf geweest vandaag
pi_127454515
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is hij al weer bij jou aan het uitjanken ? _O-
Nah, ze wil graag moedertje spelen :Y
pi_127454534
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
:Y

Ben braaf geweest vandaag
Hou vol, helemaal toppie dit ^O^

Als je net zo braaf bent bij de dames mag je er mss een keer op ^O^
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:23:05 #260
138876 Andromache
pi_127455322
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nah, ze wil graag moedertje spelen :Y
o, gemenerik!
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 20:25:05 #261
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127455428
Beetje een anti-climax dit relletje. -O-
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:30:24 #262
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127455714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Coco98 het volgende:
Beetje een anti-climax dit relletje. -O-
Ja, ik heb maar een fles wijn opengetrokken..
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:40:39 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127456360
Blijf eens uit elkaars haar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127456440
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Re het volgende:
Blijf eens uit elkaars haar
Hoezo? Heerst er luis?
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:05:00 #265
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127457809
even gechat via een Belgische site met sympathiek uitziende brunnette die paar jaar ouder is dan mij. Weer leuk verhaal.

In het begin liep het allemaal vlotjes, wat basis dingen zoals favoriet drankje, voorkeur keuken of resto, etc. Daar begon ik al wat argwaan te krijgen. Ze hield van klasse en niveau, liefst wat sjieker restaurant en normaal kiest ze altijd oesters of kreeft.

Goed dat tot daar gelaten. Wat verder gepraat over hoe en wat en wist ze mij te vertellen dat ze een hekel heeft aan mensen met vooroordelen om 10 regels verder op de proppen te komen met dit:

We kunnen niet daten want ik ben een steenbok en die zijn koppig ook ben ik een IT-er en dat was haar ex ook en alle IT-ers leven alleen achter hun computer dag en nacht.

:') owkeee dan.

Deze vond ik wel dit topic waardig, ik zat net met een glaasje wijn in de tuin en had net onkruid uit gedaan en gras gemaaid.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 juni 2013 @ 21:15:20 #266
Brabo Bastard
pi_127458462
quote:

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 juni 2013 @ 21:16:42 #267
Brabo Bastard
pi_127458535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef HaerdenC het volgende:
even gechat via een Belgische site met sympathiek uitziende brunnette die paar jaar ouder is dan mij. Weer leuk verhaal.

In het begin liep het allemaal vlotjes, wat basis dingen zoals favoriet drankje, voorkeur keuken of resto, etc. Daar begon ik al wat argwaan te krijgen. Ze hield van klasse en niveau, liefst wat sjieker restaurant en normaal kiest ze altijd oesters of kreeft.

Goed dat tot daar gelaten. Wat verder gepraat over hoe en wat en wist ze mij te vertellen dat ze een hekel heeft aan mensen met vooroordelen om 10 regels verder op de proppen te komen met dit:

We kunnen niet daten want ik ben een steenbok en die zijn koppig ook ben ik een IT-er en dat was haar ex ook en alle IT-ers leven alleen achter hun computer dag en nacht.

Deze vond ik wel dit topic waardig, ik zat net met een glaasje wijn in de tuin en had net onkruid uit gedaan en gras gemaaid.
Hoezo vooroordelen :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127460284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef HaerdenC het volgende:

Hehe , priceless.

Jij klinkt wel als de ideale schoonzoon trouwens. :@
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:47:43 #269
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127460380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij klinkt wel als de ideale schoonzoon trouwens. :@
Ehh, hoezo? :o
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:50:01 #270
402989 japiedevlugge
pi_127460509
Meh. Mijn 2 jaar oudere psychologe heeft er een punt achter gezet :'(

Komt er op neer dat ik er als eerste bij was, maar ze heeft afgelopen dagen veel reacties gehad en ik ben verder niet door de selectie gekomen :P

Zit er aan te denken om er maar even mee te stoppen voorlopig. Ik weet vaak een leuk balletje op werpen maar weet ze niet vast te houden. Ik denk dat ik eerst wat zaken in m'n leven moet verbeteren.
Grijp ze!
pi_127460546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ehh, hoezo? :o
Zo komt hij op mij over. :P Een man die alle zaakjes piekfijn in orde heeft.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:50:46 #272
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127460555
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef japiedevlugge het volgende:
Meh. Mijn 2 jaar oudere psychologe heeft er een punt achter gezet :'(

Komt er op neer dat ik er als eerste bij was, maar ze heeft afgelopen dagen veel reacties gehad en ik ben verder niet door de selectie gekomen :P

Zit er aan te denken om er maar even mee te stoppen voorlopig. Ik weet vaak een leuk balletje op werpen maar weet ze niet vast te houden. Ik denk dat ik eerst wat zaken in m'n leven moet verbeteren.
Wat moet je, vind jij, verbeteren dan?
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:52:21 #273
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_127460642
Kan ik ergens op Fok! kiezen dat alle berichten van bepaalde users niet worden weergegeven? :P
pi_127460658
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.

Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien ;(

Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.

Paiqdate in de maak dus. Nu maar hopen dat het meevalt qua issues...
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 juni 2013 @ 21:53:39 #275
Brabo Bastard
pi_127460722
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.

Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien ;(

Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.

Got to take the good with the bad...

Maar goed bezig man!
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:55:26 #276
402989 japiedevlugge
pi_127460834
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Wat moet je, vind jij, verbeteren dan?
Ik woon nog bij me moeder thuis. Heb geen geld, geen auto. :9 Verder ook geen interessante hobby's.

Wel tijdelijk allemaal, maar kan niet veel zo.
Grijp ze!
pi_127460896
quote:

Nice!
pi_127460939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Ik woon nog bij me moeder thuis. Heb geen geld, geen auto. :9 Verder ook geen interessante hobby's.

Wel tijdelijk allemaal, maar kan niet veel zo.
Het is ''mijn'' moeder, Japie. Niet dat ik de pedante lul uit wil hangen, maar ik raak daar nogal gruizig van.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:58:02 #279
402989 japiedevlugge
pi_127461020
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is ''mijn'' moeder, Japie. Niet dat ik de pedante lul uit wil hangen, maar ik raak daar nogal gruizig van.
Je wil niet weten hoe vaak ik voordat ik op Invoeren heb geklikt hier die me vervangen heb voor m'n :'(

Maar het schiet er soms bij in op zo'n emotioneel moment :P
Grijp ze!
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:05:29 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127461465
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is ''mijn'' moeder, Japie.
Vluggejapie woont bij de moeder van HJ, alle me machies!
pi_127461492
quote:

Looking good!

Ben nu zelf 2.5 week verder, sinds vorige week vrijdag zijn we niet meer van elkaar af te slaan en ben daar dan ook bijna nonstop geweest. Wie weet, maar het lijkt er op dat er nu iets begint te bloeien, veel te vroeg om te spreken over een begin van "iets", maar het voelt goed en gaat verschrikkelijk hard, misschien wel _te_ hard! Ze gaat nu een week op vakantie, dus dat komt goed uit, kunnen we beide goed nadenken over wat wij voelen.. ach soms moet je er ook niet te veel over nadenken en gewoon lol maken!
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:07:19 #282
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127461560
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik moest lachen :@
pi_127461811
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal prima verder, zolang ik maar geen grappen over bassieworst aan hoef te horen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:14:33 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127461927
Ik laat het speeddaten voor wat het is. Heb er weinig zin in en een vriend van me vroeg of ik meeging naar een proeflesje dansen. Dus dat heeft voorkeur :)
pi_127462902
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat het speeddaten voor wat het is. Heb er weinig zin in en een vriend van me vroeg of ik meeging naar een proeflesje dansen. Dus dat heeft voorkeur :)
-O- Maar je goed recht natuurlijk, en misschien zit er bij het dansen wel iemand voor je. :)

Of zijn dat echt alleen maar gays. Srs question.
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:46:36 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127463632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef habitue het volgende:
-O- Maar je goed recht natuurlijk, en misschien zit er bij het dansen wel iemand voor je. :)

Of zijn dat echt alleen maar gays. Srs question.
Bij het dansen ken ik zowat iedereen al, maar niet echt wat leuks.

Nop, zo snel ken ik geen enkele homoseksueel daar. Allemaal hetero's :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:00:52 #287
138876 Andromache
pi_127464332
ja man, dansen is een bronstig heterogebeuren. heb regelmatig op salsadansavondjes iets onbestemds in mijn dijbeen voelen prikken....
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:04:51 #288
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127464562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Andromache het volgende:
ja man, dansen is een bronstig heterogebeuren. heb regelmatig op salsadansavondjes iets onbestemds in mijn dijbeen voelen prikken....
Blij dat me dat nooit gebeurd is bij het salsa dansen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:09:53 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127464813
Da weet ik niet naar wat voor dansavonden jij gaat. Ik heb hoogstens bij eentje die twijfel gehad. En een oud mannetje waarvan ik twijfels had, tja daar dans ik niet meer mee.

Gelukkig dansen de meeste mannen gewoon omdat ze het leuk vinden O+
pi_127465360
relletje gemist ?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:23:45 #291
138876 Andromache
pi_127465536
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Da weet ik niet naar wat voor dansavonden jij gaat. Ik heb hoogstens bij eentje die twijfel gehad. En een oud mannetje waarvan ik twijfels had, tja daar dans ik niet meer mee.

Gelukkig dansen de meeste mannen gewoon omdat ze het leuk vinden O+
Het een sluit het ander niet uit :) geen aandacht aan besteden, elkaar bedanken voor het dansen, en klaar, dan wordt het nooit een issue :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:44:37 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127466482
Sta jij hier tussen?
SPOILER
Ik vermoed in elk geval 1 van de foksters hier tussen staan
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 23:46:59 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127466589
Is er nog steeds een groot mannentekort bij die danslessen?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:47:51 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127466625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Coco98 het volgende:
Is er nog steeds een groot mannentekort bij die danslessen?
Bij salsa verschilt het.. Het ene seizoen is hier een mannentekort, andere keer een vrouwentekort. :)
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 23:48:40 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127466650
Bachata?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:50:32 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127466716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:48 schreef Coco98 het volgende:
Bachata?
Worden hier weinig lessen in gegeven.. af en toe zomercursus Dominican style. Daar geven toch vaak de reeds aanwezige/samengestelde dansparen zich voor op.

Zelf wil ik nu een cursus mambo on 2 volgen. Maar ook daar zie je vaak dat men zich enkel als danspaar opgeeft, dus wss zit die cursus er niet voor mij in omdat maar weinig mensen hem gevolgd hebben en dus lastig is iemand te vinden die wil helpen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:07:02 #297
138876 Andromache
pi_127467453
ik zou zo graag eens zouk doen. wat is dat machtig mooi
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:08:28 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127467502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Andromache het volgende:
ik zou zo graag eens zouk doen. wat is dat machtig mooi
Ik kan het gelukkig een beetje O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:08:58 #299
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127467521
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:48 schreef Coco98 het volgende:
Bachata?
Dat kan ik! Super lekker om te doen met een man die je opwindt.. ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:09:24 #300
138876 Andromache
pi_127467541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

een goede hete Antiliaan......... rrrrrrrr
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:11:09 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127467609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Gewoon lekker met een man die goed kan dansen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')