Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.
Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Jij date toch ook anderen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Dizorn het volgende:
Boehoe je noemt vrouwen paarden.
Maar serieus, slechte logica. Als je haar echt leuk vind waarom zou je dan per se anderen moeten daten zodat je "niet op 1 paard wedt"? En als je haar niet echt leuk vind hoef je haar ook niet door te daten
Veel leuke mannen ontmoet, ook al?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.
We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben
Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee
Daar heb ik Fok! voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel leuke mannen ontmoet, ook al?
Precies. Whatever floats my boat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Mijn ding is het niet, ben ik wel achter. Maar ja, whatever floats Thijs' boat.
Ben alleen benieuwd hoe z'n date reageert als ze hoort dat Thijs ook (een) andere dame(s) date, omdat hij niet op 1 paard () wil wedden.
Anyway, zag ik nou Dizorn pleiten tégen meerdere mensen tegelijk daten?
Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je slechte logica vinden, boeit mij niets.
We hebben het heel gezellig samen en dat is het enige wat telt. Het gaat goed en we doen niets overhaast of waar we spijt van hebben
Maar dat weerhoud me er niet van om mijn kring ook qua sociale contacten wat te verbreden. En daar is mijns inziens niets mis mee
Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is idd niets mis mee, maar ik vind Paiq wel een heel bijzonder kanaal daarvoor.
Ik zou het iig niet waarderen.
* El_Thijs pakt even een woordenboekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef Weissman het volgende:
Celeber Sund en Nightmare Merci zijn toch wel mijn favorieten. Al kan Evita Brodda af en toe ook voor een verrassing zorgen.
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Yuki het volgende:
Anyway, zag ik nou Dizorn pleiten tégen meerdere mensen tegelijk daten?
Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het al 4 keer gelezen maar begrijp er geen fuck van.
Ja dat weet ik. Maar termen zoals ''open daten'' en ''de leukste voor elkaar zijn'' klinken voor mij als, Turks zeg maar. Vaag en je kan er van alles mee bedoelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dizorn en Perz zijn grote Surinamers. Ze hebben 1 hoofdlovur (elkaar) en daarnaast beiden af en toe een buitenvrouw. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet. Hebben ze met elkaar besproken, zijn ze het samen over eens.
Ik vond de eerste uitleg beter. Dit is te Hiergaanwedaniaans voor me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Dizorn het volgende:
Nogmaals dan: Als je gewoon gaat daten en je hebt iemand een paar keer gedate, dan ben je echt nog niet zo ver dat je afspraken hebt gemaakt over hoe je het gaat aanpakken verder, en dan ben je niet zover met elkaar dat je al weet dat je elkaar toch wel leuker vindt dan je andere dates, blabla. Daar tegenover staat dus als je wel al heel lang met iemand bezig bent, en dan andere mensen gaat daten. Dan ken je elkaar lang genoeg om te weten waar je van op aan kunt. Je weet wat je aan elkaar hebt en dat je elkaar kan vertrouwen en dat soort shit. En dat je geen soa's hebt.
Beter?
Dudequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het een bijzonder kanaal is, ben ook al veel bijzondere mensen tegengekomen.
Dat je die ene "warm" houdt voor het geval dat... Nou ja, niet mijn ding, maar kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Al moet ik zeggen dat ik mijn lijst flink heb opgeschoond. Behalve mijn date is er maar een ander waar ik een beetje fatsoenlijk mee kan praten. De rest was of te labiel, of ik had een woordenboek nodig om de teksten te ontcijferen.
Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik date met het idee dat het duidelijk voor iedereen in kwestie is hoe ik erin sta. Als je in zo'n beginstadium date heb je echt niet afgesproken dat je "open date" maar wel elkaar het leukste vind. Nogal een verschil.
Ik vind dat je in de letter gelijk hebt. Gevoelsmatig kan ik er echter totaal niet in meegaan. Ik zou het niet op prijs stellen als ik irl gebattle-date zou worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.
Bitch pleasequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat je in de letter gelijk hebt. Gevoelsmatig kan ik er echter totaal niet in meegaan. Ik zou het niet op prijs stellen als ik irl gebattle-date zou worden.
Kan. Ik ken die "vrouwen" niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitch pleaseVrouwen doen dit de hele tijd
quote:
Die gedachte heb ik zelf ook wat meer. Het is nog niet zo gecompliceerd allemaal. Al komt het niet vaak voor dat ik meerdere mensen date, ik heb daar op zich niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist omdat je in het beginstadium zit en nog geen afspraken daarover hebt gemaakt, heb je toch een soort van vrijheid? Tenminste, kan me voorstellen dat mensen dat zo doen, ikzelf geef daar niet de voorkeur aan.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al komt het niet vaak voor dat ik meerdere mensen date, ik heb daar op zich niet zoveel mee.
quote:
Aannamequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat is nou precies mijn punt Minthy. Ik weet waar de grens ligt, dat hebben we samen bepaald. Bij meerdere mensen tegelijk (zoals el_thijs bijvoorbeeld) is dat niet duidelijk en wordt dat eenzijdig bepaald. Waarbij het waarschijnlijk niet allemaal aan elkaar verteld wordt (want geen (morele) verplichting).
Dat vroeg ik me ook af toen ik bij mijn ex-date in bed belandde en hij daarna vertelde dat hij eigenlijk al een andere meid had gehadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aanname
Hoewel ik wel benieuwd ben of Thijs zijn openheid tov anderen daten deelt met Miss Breda.
En dát mag je lekker zelf weten met elkaar. Als jullie daarmee gezamenlijk uit de voeten kunnen is dat primaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat is nou precies mijn punt Minthy. Ik weet waar de grens ligt, dat hebben we samen bepaald.
Ik ben er heel eerlijk in en zij weet het ook. En ze heeft er geen problemen mee en ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aanname
Hoewel ik wel benieuwd ben of Thijs zijn openheid tov anderen daten deelt met Miss Breda.
En dit dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitch pleaseVrouwen doen dit de hele tijd
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks van aantrekken Thijs, ze zijn gew jaloers op je.
In spandex en leerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, ik bedoelde meerdere dates tegelijk uiteraard. En dan in de zin van binnen de tijdsspanne dat je nog een ander date. Dus niet dat we met zijn vieren in één auto gezellig door de McDrive heenrijden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Weissman het volgende:
Sinds wanneer moet je paarden op de hoogte houden van je inzet ?
Misschien is mijn begrip van een 'date' wat ruimer. Maar als ik met een meid op een terras kan zitten zonder verdere bijbedoelingen is er toch niks aan de hand.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Als je verder gaat kijken dan is de persoon toch niet leuk genoeg?
Je gaat met een meid van PaiQ op een terras zitten zonder bijbedoelingen.... Het is niet alsof je kan plannen dat er niks gebeurt. (Stel jullie vinden elkaar meteen:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is mijn begrip van een 'date' wat ruimer. Maar als ik met een meid op een terras kan zitten zonder verdere bijbedoelingen is er toch niks aan de hand.
Ik ben ook niet zoals anderen. True, je kan het niet plannen en daar heb je gelijk in. Maar je hebt het ook zelf in de hand om niet verder te gaan dan gewoon een drankje en een babbeltje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Je gaat met een meid van PaiQ op een terras zitten zonder bijbedoelingen.... Het is niet alsof je kan plannen dat er niks gebeurt. (Stel jullie vinden elkaar meteen:![]()
![]()
) Ik zou het niet tof vinden iig.
Tja, ik zou het niet opzoeken. Maar each to their own I guess.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zoals anderen. True, je kan het niet plannen en daar heb je gelijk in. Maar je hebt het ook zelf in de hand om niet verder te gaan dan gewoon een drankje en een babbeltje.
Wat ik ook niet zie gebeuren trouwens, want ze vind het eng hoor ik net
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan af en toe gewoon relaxed iemand aftrekken zonder bijbedoelingen. Als een date daar niet tegenkan issie niks voor mij.
Ik kan af en toe gewoon relaxed iemand aftrekken zonder bijbedoelingen. Als een date daar niet tegenkan issie niks voor mij.
Jammer joh. Maar als ik die verhalen zo lees, was dat wel de beste oplossing eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef HaerdenC het volgende:
Lange babbel gehad en ook in relationele visie verschillen we blijkbaar nogal. Denk niet dat ze nog veel gaat laten horen.
Denk dat dat alleen maar goed is.. Genoeg andere, leukere, meidenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef HaerdenC het volgende:
Lange babbel gehad en ook in relationele visie verschillen we blijkbaar nogal. Denk niet dat ze nog veel gaat laten horen.
na 2 keer iets drinken, een avond babbelen en 1 avond film kijken waarbij niks gebeurt is kwam er een verhaal van "als je na 2 maanden vriendschap gaat zeggen dat we gewoon vrienden blijven, breek je mijn hart" ...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Jammer joh. Maar als ik die verhalen zo lees, was dat wel de beste oplossing eigenlijk.
Dat soort dingen hoor je je pas na een aantal jaar aan te ergeren, niet al aan het begin
Volgens mij heeft dat meisje issues.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:57 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
na 2 keer iets drinken, een avond babbelen en 1 avond film kijken waarbij niks gebeurt is kwam er een verhaal van "als je na 2 maanden vriendschap gaat zeggen dat we gewoon vrienden blijven, breek je mijn hart" ...
toen had ik zo iets van ok ... dit gaat het echt niet worden. Er is plaats in mijn leven voor een partner en als het klikt mag dat allemaal vrij groeien en bloeien maar ik moet niet binnen de 2 maanden een partner hebben.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef HaerdenC het volgende:
Uhm.. ik heb nu net een vriendschapsverzoek gekregen op FB van iemand die ik niet ken, geen foto's, maar wel een "ik vind ZOOSK leuk" icoontjequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef japiedevlugge het volgende:
Ondertussen heeft iemand m'n FB getraceerd via Zoosk. Kort pittig kapsel net zoals haar moeder. Zit te twijfelen of ik die zal accepteren
ik wil ook wel vriendjes worden ... ik zal een Fok! icoontje zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. ik heb nu net een vriendschapsverzoek gekregen op FB van iemand die ik niet ken, geen foto's, maar wel een "ik vind ZOOSK leuk" icoontje
Ik voeg nooit onbekenden toe.. van fok of nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:15 schreef HaerdenC het volgende:
ik wil ook wel vriendjes worden ... ik zal een Fok! icoontje zetten
Ik heb een open profielquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik voeg nooit onbekenden toe.. van fok of niet
Je blijft nog altijd onbekendquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb een open profielin ik gebruik mijn eigen naam ook hier
Haerden is mijn echte naam ... voornaam begint met een C
zelfde als de zanger van "Living Doll"
Hahaha Yeah Rightquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je blijft nog altijd onbekend
Maar wie weet zijn er andere foksters die je nu gaan toevoegen
Ik denk dat je je daarin wel kan vergissen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef HaerdenC het volgende:
Hahaha Yeah Righter is geen enkele vrouw die zomaar een man toevoegt ... ook geen Fok!sters
maar ik hou het nauwlettend in de gaten ...
Bummer... maar ik denk dat verder kijken sowieso beter is in dit geval.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef HaerdenC het volgende:
Oh you!quote:
Onjuist...quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahaha Yeah Righter is geen enkele vrouw die zomaar een man toevoegt ... ook geen Fok!sters
maar ik hou het nauwlettend in de gaten ...
tot op heden houdt mijn stelling stand in mijn geval ... dus tot het tegendeel bewezen isquote:
Maar dan moet je zeggen "IK heb dat nooit meegemaakt"quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
tot op heden houdt mijn stelling stand in mijn geval ... dus tot het tegendeel bewezen is
Ik heb dat nooit meegemaakt -> Cliff Haerden ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je zeggen "IK heb dat nooit meegemaakt"
Succesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt -> Cliff Haerden ...![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd
Leuk kind heb je wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt -> Cliff Haerden ...![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd
Ik heb al mijn dating profielen verwijdert. Veel te veel slechte ervaringen. Leuke Nederlandse vriendinnen is niets mis mee toch. Verder ... je weet nooit ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Succes
En zet hem ook in een datingprofiel, kansen vergroten
Maar snap uberhaupt niet waarom je het zou willen
Waarom ... mijn kind is geen geheimquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk kind heb je wel.
Zou persoonlijk zulke dingen toch wat meer privé houden.
Dat is altijd maar de vraag. Teveel gedoe om dat maar elke keer uit te vinden. Dan maar eerst gewoon via fok voordat ze van alles van me zien op FB.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:
Leuke Nederlandse vriendinnen is niets mis mee toch. Verder ... je weet nooit ...
Als ze niet leuk zijn -> Defriend en als ze dan nog lastig vallen -> block user. Eerlijk is eerlijk die functie heb ik tot op heden nog maar 1 maal moeten gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag. Teveel gedoe om dat maar elke keer uit te vinden. Dan maar eerst gewoon via fok voordat ze van alles van me zien op FB.
Je weet nooit wie het leest, persoonlijk zou ik daar graag nog controle over houden. En ik zet ook niets raars op facebook. Maar ben blij dat ik ook nooit mijn facebook heb gegeven aan daters voordat ik iemand in het echt had ontmoet. Een keer mijn whatsapp te snel gegeven, dat was ook een eens maar nooit meer, die gast heeft nog een jaar lang maandelijks een bericht gestuurd of ik wilde daten en als ik hem duidelijk maakte dat ik geen interesse had, begon die na 2 weken mij te overladen met berichten omdat die zich zorgen maakten omdat die nooit meer iets hoorde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Waarom ... mijn kind is geen geheimnet als de rest wat er op staat
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet nooit wie het leest, persoonlijk zou ik daar graag nog controle over houden. En ik zet ook niets raars op facebook. Maar ben blij dat ik ook nooit mijn facebook heb gegeven aan daters voordat ik iemand in het echt had ontmoet. Een keer mijn whatsapp te snel gegeven, dat was ook een eens maar nooit meer, die gast heeft nog een jaar lang maandelijks een bericht gestuurd of ik wilde daten en als ik hem duidelijk maakte dat ik geen interesse had, begon die na 2 weken mij te overladen met berichten omdat die zich zorgen maakten omdat die nooit meer iets hoorde.
Nah, dat is gewoon omdat sommige mannen een beetje raar zijn. En er zijn ook genoeg rare vrouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef HaerdenC het volgende:
[..]dat is gewoon omdat je bijzonder leuk bent of zo dan ... als ik zeg stoppen ... stoppen ze ook echt wel. Vrouwen zijn daarin ook wel beetje anders dan mannen denk ik.
Ja en die zitten geconcentreerd in aantal op dating sitesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, dat is gewoon omdat sommige mannen een beetje raar zijn. En er zijn ook genoeg rare vrouwen.
rare mannen of rare vrouwen? (of beide?)quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ja en die zitten geconcentreerd in aantal op dating sitesis mijn indruk dan weer
Ik denk dat er veel makkelijkere manieren zijn om kinder foto's te zoeken dan facebookquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt meer dan genoeg gekken. Wie weet zit er nu 1 of andere pedo op de foto's van je kinderen te rukken / door te sturen.
En voor hetzelfde geld kijken enkel de vrouwelijke foksters even hoe je eruit ziet.
You just don't know
Dat was m'n punt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef HaerdenC het volgende:
Ik denk dat er veel makkelijkere manieren zijn om kinder foto's te zoeken dan facebook(google afbeeldingen) dus laten we maar uitgaan van het 2de
Dat klopt helemaal ... maar je hebt beschermen en beschermen hequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was m'n punt ook niet helemaal.
Ben van mening, dat zeker als het om kinderen gaat je ze gewoon moet beschermen voor de creeps van het internet.
Ik voeg ook geen onbekende toe, en "bekende" van fok ook niet. Die komen niet op m'n facebook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik voeg nooit onbekenden toe.. van fok of niet
Heb paar keer eens onbekende gehad die me toevoegde en dan gewoon even een berichtje heen en weer gedaan om te kijken wie het was en hoe we mekaar kendequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen onbekende toe, en "bekende" van fok ook niet. Die komen niet op m'n facebook.
Heb je het over mij ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Ben van mening, dat zeker als het om kinderen gaat je ze gewoon moet beschermen voor de creeps van het internet.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik voeg ook geen onbekende toe, en "bekende" van fok ook niet. Die komen niet op m'n facebook.
Daar gaan mijn, toch al, minime kansen in rook op door een klein onderzoek..quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hier weer wat stof voor een discussie
http://www.nu.nl/lifestyl(...)met-lekker-lijf.html
Het is de schuld van al die viva en libelle blaadjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
owquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar van hem weet ik dat het niet waar is, of was in ieder geval.
Ik heb ooit enkele fokkers op facebook gehad in het verleden. Maar die heb ik allemaar verwijderd op 1 na. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar van hem weet ik dat het niet waar is, of was in ieder geval.
Ik heb mijn werkgever en ex-werkgevers allemaal op facebook (kleine bedrijfjes waar ik gewerkt heb en werk)...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, de kans dat een fokker stiekem foto's van mij op pornoplaatjes gaat plakken acht ik niet heel groot.
De enige reden waarom je alles wel af moet schermen is zodat je werkgever (of potentiele andere werkgevers) niet zien wat voor debiel je eigenlijk bent in het weekend.
Dit lijkt me logisch. Of had je de kop verwacht "Nederlandse vrouw gaat voor man met afzichtelijk lichaam".quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Staat idd helemaal geen nieuws inquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit lijkt me logisch. Of had je de kop verwacht "Nederlandse vrouw gaat voor man met afzichtelijk lichaam".
Dit zeer zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef Silenus het volgende:
De enige reden waarom je alles wel af moet schermen is zodat je werkgever (of potentiele andere werkgevers) niet zien wat voor debiel je eigenlijk bent in het weekend.
Wat een dom artikel zeg. "De ideale man heeft een stoppelbaard (46%) of een lange baard (1%)."quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat idd helemaal geen nieuws in![]()
fijn zo'n nutteloos onderzoek. (of nouja, je kan het gaan vergelijken met over 10 jaar.. maar dat dat het beeld van nu.. is allang bekend)
Hier is dat ook zo. Ik heb geen beschamende weekend activiteiten. Meeste weekends bestaan uit het huishouden, af en toe wat dingen verbouwen, aan mijn oldtimer sleutelen, koken en leuke dingen gaan doen met mijn zoontje. Op zich allemaal dingen die net positief kunnen zijn voor potentiele werkgevers. Er wordt heel veel geluld over Facebook posts en dergelijke maar hoe negatief het ook kan zijn ... zo positief kan het ook werken. Ik ben ook een vrij open boek en wat ik niet wil staat er ook gewoon niet op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkgever en ex-werkgevers allemaal op facebook (kleine bedrijfjes waar ik gewerkt heb en werk)...
lekker transparanten bovendien ben ik toch een open boek dus weten ze toch wel wat ik in het weekend uitspook
Exactlyquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo. Ik heb geen beschamende weekend activiteiten. Meeste weekends bestaan uit het huishouden, af en toe wat dingen verbouwen, aan mijn oldtimer sleutelen, koken en leuke dingen gaan doen met mijn zoontje. Op zich allemaal dingen die net positief kunnen zijn voor potentiele werkgevers. Er wordt heel veel geluld over Facebook posts en dergelijke maar hoe negatief het ook kan zijn ... zo positief kan het ook werken. Ik ben ook een vrij open boek en wat ik niet wil staat er ook gewoon niet op.
Ik drink praktisch nooit en verder leef ik vrij gezond. Sins ik dertig ben geworden let ik op mijn voeding (niet extreem maar bv meer wokken, grotere verhouding groenten, weinig gefrituurd), ik rook niet, geen drugs, geen gevaarlijke hobby's of sporten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Exactly
Ik hou het wel nauwlettend in de gate allemaal hoor![]()
Mijn weekenden zijn wel vaak vol drank en kroegen maar daarvan staat gewoon niks tot weinig erop
Klinkt als een ex-scharrel van me. Helaasch was die daar niet helemaal eerlijk over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Krijg ineens weer een mailtje van die speeddatedinges.. Blijkbaar stond ik ingeschreven voor donderdag... en hij gaat door
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Krijg ineens weer een mailtje van die speeddatedinges.. Blijkbaar stond ik ingeschreven voor donderdag... en hij gaat door
Vertelquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
zolang die sukkel van de vorige keer er maar niet is
Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij dezeAls ik dat zo lees heeft die gast zich volledig verdiept in PUA en alles heel letterlijk genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Tis gewoon een typisch nerderig / autistisch jongetje/man/whatever.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef ook_gek het volgende:
Als ik dat zo lees heeft die gast zich volledig verdiept in PUA en alles heel letterlijk genomen
Volgens de pua goden doet kleding en uiterlijk er niet aan toe.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis gewoon een typisch nerderig / autistisch jongetje/man/whatever.
Alleen wel eentje die het wil proberen, alleen nooit slaagt omdat hij net té is en qua kleding nog wel wat te verbeteren heeft
[..]
Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt alsof hij wat lessen van Firefly3 kan gebruiken![]()
Maar op zich vind ik het al knap als iemand zo volhoudend kan zijn.A man is not old until regrets take the place of dreams.
[..]
Heb het een tijd terug al eens verteld, maar toen was jij er volgens mi jnog niet.. maar bij dezeHij leeft volgens dit motto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
Afwijzingen zijn grappig en bestaan opzich niet.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik sluit niet uit dat hij binnenkort alsnog Cue_ gewoon aan het vingeren is aan de bar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens de pua goden doet kleding en uiterlijk er niet aan toe.
Dus past nog prima in de hardcore PUA clan
Heb je hem nu wel of niet doorquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef theKiD het volgende:
Ben ik trouwens de enige die of de tt niet begrijpt, of de tt pas laat begrijpt?
Als serieel vervangen zou worden door parallel, dan zou ik m wel snappen, maar nu niet. Nu zijn het 2 dezelfde vergelijkingen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je hem nu wel of niet door![]()
![]()
En ik denk:
serieel: achter elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef theKiD het volgende:
Als serieel vervangen zou worden door parallel, dan zou ik m wel snappen, maar nu niet. Nu zijn het 2 dezelfde vergelijkingen?
Serieel, naast elkaar, oftewel, tegelijk. Net als simultaan. (Tenminste, zo was het tijdens mijn electro-opleiding..)quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
serieel: achter elkaar
simultaan: op hetzelfde moment
Daar moest ik ook meteen aan denken jaquote:
Dude, het is een TT, geen opgave uit je electrotechniekboek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Serieel, naast elkaar, oftewel, tegelijk. Net als simultaan. (Tenminste, zo was het tijdens mijn electro-opleiding..)
Dan mag ik hopen dat je je diploma niet hebt gehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Serieel, naast elkaar, oftewel, tegelijk. Net als simultaan. (Tenminste, zo was het tijdens mijn electro-opleiding..)
Ik geef toe, het staat er krom, maar serieel was wel degelijk naast elkaar. En telde opquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je je diploma niet hebt gehaald
Serieel is achter elkaar (aansluittechnisch gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik geef toe, het staat er krom, maar serieel was wel degelijk naast elkaar. En telde op![]()
Maar idd, het is maar een tt en geen opgave uit mijn electro-boek
Dat kijk ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
En het hier nog niet gememoriseerde '1 tegen 100'
Dit kun je nauwelijks een dilemma noemen. Hoe vaak komt Andro nou op tv, en hoe vaak zit jij nou met een chick op het terras? Precies, ga voor de chick op het terras.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Dilemma, morgen met chick op terras of thuisblijven voor Andro
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit kun je nauwelijks een dilemma noemen. Hoe vaak komt Andro nou op tv, en hoe vaak zit jij nou met een chick op het terras? Precies, ga voor de chick op het terras.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit kun je nauwelijks een dilemma noemen. Hoe vaak komt Andro nou op tv, en hoe vaak zit jij nou met een chick op het terras? Precies, ga voor de chick op het terras.
Het zit je best diep héquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens de pua goden doet kleding en uiterlijk er niet aan toe.
Dus past nog prima in de hardcore PUA clan
Gew naar de gym, extra leg day.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Neequote:
Dan snap ik niet waarom je keer op keer in verschillende topics firefly aanvalt en heel het PUA gebeuren belachelijk probeert te makenquote:
Ik val FireFly3 hier toch niet aan, en herhaal alleen dat geen wat men beweerd in de pua "wereld"quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je keer op keer in verschillende topics firefly aanvalt en heel het PUA gebeuren belachelijk probeert te maken
Mijn fout, ik was in de war met de post van habitue.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik val FireFly3 hier toch niet aan, en herhaal alleen dat geen wat men beweerd in de pua "wereld"
Als dat belachelijk maken is zeg je nu indirect dat de pua uitspraken belachelijk zijn
Te makkelijk ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef habitue het volgende:
Toch wel ironisch dat uitgerekend Weissman andere mensen beticht van anderen belachelijk maken.
We geven de hitte gewoon de schuldquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn fout, ik was in de war met de post van habitue.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef Weissman het volgende:
ik was in de war met de post van habitue.
Neuken ? Daten, bedoel ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, kunnen we een beetje ontopic blijven?
Al die mannelijke hormonen die hier rondvliegen..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik ? Het zit niet in mijn aard om iets of iemand anders de schuld te geven.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348124quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Oke on-topic dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, kunnen we een beetje ontopic blijven?
Al die mannelijke hormonen die hier rondvliegen..
En vergeten haar mond dicht te doen als ze aan het denken is. Komt nog net geen puntje van de tong naar buiten bij het serieuse denkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348124
Ze doet het toch harstikke leuk. Beetje twijfelen, beetje lachen, beetje moeilijk kijken, nog meer moeilijk kijken, twijfelachtig kijken, glimlachen, nog moeilijker kijken. Je deed het erg leuk Andro.
Stuur d'r door naar mij dan, ik vind dat soort vrouwen wel leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke on-topic dan.
Heb op paiq een meisje die een 1 of ander instrument bespeeld beroepsmatig bij een orkest en na een avondje praten over niks wilt ze een strandwandeling makenProbleem is dat alleen haar beroep / hobby gelijk staan aan saaie grijzen mutsen
jajaja vooroordeel ik weet het. Maad herkenbaar bij iemand?
Dat is in 90% van de gevallen inderdaad zo ja, daar beleef je in de regel niet echt spannende avonturen mee. Ik kan het weten, heb zelf tien jaar schuiftrombone gespeeld. Iets uit mijn verleden wat ik overigens de eerste zoveel dates angstvallig vermijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke on-topic dan.
Heb op paiq een meisje die een 1 of ander instrument bespeeld beroepsmatig bij een orkest en na een avondje praten over niks wilt ze een strandwandeling makenProbleem is dat alleen haar beroep / hobby gelijk staan aan saaie grijzen mutsen
Ze heeft 1 foto waar bij je denkt wow! En de rest is zozo naar mijn smaak. Beetje oude kleding.... Kijk het even aan en wie weet. Stuur ik je wel een DM.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur d'r door naar mij dan, ik vind dat soort vrouwen wel leuk
Deze speeld hobo. Moest google wat het wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is in 90% van de gevallen inderdaad zo ja, daar beleef je in de regel niet echt spannende avonturen mee. Ik kan het weten, heb zelf tien jaar schuiftrombone gespeeld. Iets uit mijn verleden wat ik overigens de eerste zoveel dates angstvallig vermijd.
Of terrasdate met jou!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Andromache het volgende:
terrasdate met een chick? doen! kijk mij maar terug op Uitzending gemist
Geen vrouwen, wel mijn buurman. Orkestbode. Einzelganger, van ergens achter in de 40, enorm toffe gozerquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Oke on-topic dan.
En dan daarna samen lui op de bank uitzending gemist terug kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze heeft 1 foto waar bij je denkt wow! En de rest is zozo naar mijn smaak. Beetje oude kleding.... Kijk het even aan en wie weet. Stuur ik je wel een DM.
[..]
Deze speeld hobo. Moest google wat het was![]()
Ik ken er ook 1 die bij zo een drum fanfare heeft gezeten. En daar heb ik ondanks jaar getrouw en net zwanger hele spannende leuke dingen mee gedaan
[..]
Of terrasdate met jou!
Over het gesprek niet nee. Over een date? Kan dit geen date noemen. Als ik zeg dat ik op Scheveningen woon komt 9 van de 10x meteen de opmerking over lopen op strand, ondergaande zon of strandtent hangen tevoorschijn. Dus tja doe je niks aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen vrouwen, wel mijn buurman. Orkestbode. Einzelganger, van ergens achter in de 40, enorm toffe gozer
Anyway, je laat haar toch niet de leiding nemen over een date en het gesprek ?
Sorryquote:
Neh toch niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan daarna samen lui op de bank uitzending gemist terug kijken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Over het gesprek niet nee. Over een date? Kan dit geen date noemen. Als ik zeg dat ik op Scheveningen woon komt 9 van de 10x meteen de opmerking over lopen op strand, ondergaande zon of strandtent hangen tevoorschijn. Dus tja doe je niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont in Den Haag en op Scheveningen.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Maar goed, ik geloof niet dat er saaie vrouwen bestaan*. Wel mannen die een vrouw niet zodanig weten te boeien of vrouwen die niet op hun gemak zijn etc. Mss ben jij wel het enige niet-saaie in haar leven. En wat doe jij ? Ipv haar uit haar saaie wereld/mood te halen, ga je daar in mee
Ooh ik ken genoeg saaien vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die gaan zitten en niks meer zeggen, nooit van hun plek komen tijdens stappen. Niks te melden hebben bij wie dan ook enz enz enz.
En ik zie mij nou niet als de aangewezen persoon om mensen uit hun "saaie" leven te trekken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Punt van Weiss is volgens mij dat jij t saaie vrouwen vindt. Maar dat er genoeg mannen zijn die die vrouwen erg leuk en niet saai vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef ook_gek het volgende:
Ooh ik ken genoeg saaien vrouwen
Vrouwen die gaan zitten en niks meer zeggen, nooit van hun plek komen tijdens stappen. Niks te melden hebben bij wie dan ook enzo
Tja saai is natuurlijk persoons afhankelijk. Dat moge duidelijk zijn. Smaken verschillen gelukkig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Punt van Weiss is volgens mij dat jij t saaie vrouwen vindt. Maar dat er genoeg mannen zijn die die vrouwen erg leuk en niet saai vinden
Bloemen jurkjes met grijs vestje. Zeg maar oma kleding stijl. Een ouderwetse stijl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef japiedevlugge het volgende:
Wat voor oude kleding heeft ze? Mode van een paar jaar terug of gewoon een ouderwetse stijl?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve dan dat ik DP nog een keer moet ontmoeten.
I see, dat klopt dan wel met de overige info. Kans dat jullie inderdaad gewoon geen match zijn, maar wie weet hequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja saai is natuurlijk persoons afhankelijk. Dat moge duidelijk zijn. Smaken verschillen gelukkig.
[..]
Bloemen jurkjes met grijs vestje. Zeg maar oma kleding stijl. Een ouderwetse stijl.
Ik schrijf nog niks af. En heb ook nog andere lijntjes lopen op paiq. En ook nog wat in de kroeg. Dus vervelen zal ik me niet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
I see, dat klopt dan wel met de overige info. Kans dat jullie inderdaad gewoon geen match zijn, maar wie weet he
schuiftrombone is vet. check The Black Seeds, vorig jaar gezien, trombones waren leuke toevoegingquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is in 90% van de gevallen inderdaad zo ja, daar beleef je in de regel niet echt spannende avonturen mee. Ik kan het weten, heb zelf tien jaar schuiftrombone gespeeld. Iets uit mijn verleden wat ik overigens de eerste zoveel dates angstvallig vermijd.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
schuiftrombone is vet. check The Black Seeds, vorig jaar gezien, trombones waren leuke toevoeging
dat uitgerekend jij een terrasdate met mij wilquote:
bedoelde hij niet SC of die ander (weet niet meer wie t zei).. degene die moest kiezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
[..]
dat uitgerekend jij een terrasdate met mij wilik zeg: doen!
Uhm nee hoor nee, dan begrijp je mij verkeerd. Ik wil geen terrasdate met jequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
[..]
dat uitgerekend jij een terrasdate met mij wilik zeg: doen!
Dit dus!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bedoelde hij niet SC of die ander (weet niet meer wie t zei).. degene die moest kiezen
Lol die ken ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
schuiftrombone is vet. check The Black Seeds, vorig jaar gezien, trombones waren leuke toevoeging
Nou hup! Vraag d'r mee!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol die ken ikWil ik ook nog wel eens zien
Dat was ik niet iigquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bedoelde hij niet SC of die ander (weet niet meer wie t zei).. degene die moest kiezen
Omdat het veel leuker is om vol te houden dat jij de kansloze wanhopigheid zelve bent, duh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
waarom begrijpt niemand mijn plaagstootjes jegens ook_gek??![]()
omdat we allemaal bijna zeker zijn dat je stiekem toch hoopt dat ie ja zal zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
nquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef Andromache het volgende:
kom zeg ik voel me veel te goed voor ook_gek na enkele pittige dm's....
Omdat jij nog mij niet zo gek lang geleden woest was in mijn PM en dat je heilig overtuigd was dat wij moesten afspreken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
Dat ook. Of de vrouwen heel anders weten te benaderen enzulksquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
Punt van Weiss is volgens mij dat jij t saaie vrouwen vindt. Maar dat er genoeg mannen zijn die die vrouwen erg leuk en niet saai vinden
+ domme vrouwen en/of rokende dames.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef Dizorn het volgende:
OT: hoe snel je echt op mensen kan afknappen soms. van die vreselijke tattoo's, taalgebruik en tegelwijsheden.
Schiermonnikoog is een eiland, dus daar kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef Silenus het volgende:
Dat wordt in die streek wel eens gezegd ja. Net als op schiermonnikoog, of op Zuid. (Bij Rotterdammers)
Wtf. Andro, wat heb jij hierop te zeggen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij nog mij niet zo gek lang geleden woest was in mijn PM en dat je heilig overtuigd was dat wij moesten afspreken.
Ik ben stiekem ook wel benieuwd..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Andro, wat heb jij hierop te zeggen?
The plot thickens.. ik ga ook maar eens popcorn pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Niet de eerste keer dat ook_gek zou liegen over zijn internetpraktijken. Just sayin'.
Oeh, have fun! Eerste date, of zoveelste date?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
Man, ik krijg honger van die popcorn en dat terwijl ik pas over een half uur een date heb
vijfde date geloof ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oeh, have fun! Eerste date, of zoveelste date?
Sorry als je het al verteld hebt.. maar ik en namen..
Dat gaat de goede kant op! Wat gaan jullie doen vanavond?quote:
Tuin, wijn, kaas, seks....ongeveer in die volgorde vermoed ik, maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant op! Wat gaan jullie doen vanavond?
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al kon tuinenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tuin, wijn, kaas, seks....ongeveer in die volgorde vermoed ik, maar pin me er niet op vast
De hele tuin maaien?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je die van mij maait mag je er af en toe in zitten
Ja.... 80m2 gras.... Zin in?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
De hele tuin maaien?!
Ik heb ook geen wijn, kaas en seks.. Oh wacht, ik heb wél wijn! WIJN KOM HIER!
Thxquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al kon tuinen![]()
Maar dat klinkt als een zeer lekkere dateNogmaals, geniet ervan!
Ik heb wel kaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
De hele tuin maaien?!
Ik heb ook geen wijn, kaas en seks.. Oh wacht, ik heb wél wijn! WIJN KOM HIER!
Zijn er meer verhalen dan ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Niet de eerste keer dat ook_gek zou liegen over zijn internetpraktijken. Just sayin'.
Ik heb een balkon die ik met 9 anderen moet delen. Beat that!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef HaerdenC het volgende:
ik heb 2 hectare grond :-) en 5 are gazon met 3 terrassen :-) NAH als we dan toch bezig zijn
Jij bent Belg, dan geldt het nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef HaerdenC het volgende:
ik heb 2 hectare grond :-) en 5 are gazon met 3 terrassen :-) NAH als we dan toch bezig zijn
Kom langs dan! Een hele fles zorgt ervoor dat ik gekke dingen ga posten hier.. dus kan hem beter delenquote:
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kom langs dan! Een hele fles zorgt ervoor dat ik gekke dingen ga posten hier.. dus kan hem beter delen
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Andromache het volgende:
grmbl........ vooruit........
we hebben beiden gelijk. ik heb in een DM me willen bewijzen aan ook_gek. niet meer nodig.
maarrrrrrrrrrrr... het stond idd niet in een PM!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Andro, wat vind je hier nou van?
Dit dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef Andromache het volgende:
ook_gek praat poep. maar hee, da's niks nieuws.
Oh god, het ruikt bloed hoor. Je begint voorspelbaar te worden. Jammer welquote:
Ik zou hem ook al eens een keer hebben gedm'ed en gesmeekt hebben of alles alsjeblieft toch weer tof tussen ons was. Erg hilarisch allemaal.quote:
Was mijn vraag ook hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, het ruikt bloed hoor. Je begint voorspelbaar te worden. Jammer wel
Klopt, PM was een heel verhaal. DM kort en krachtig, maar goed boeiend allemaal. 1 ding is zeker, wij gaan nooit samen een drankje doen. Dat kunnen we de andere mensen op het terras niet aandoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Andromache het volgende:
grmbl........ vooruit........
we hebben beiden gelijk. ik heb in een DM me willen bewijzen aan ook_gek. niet meer nodig.
maarrrrrrrrrrrr... het stond idd niet in een PM!
Ik zou er best bij willen zitten en ervan genieten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, PM was een heel verhaal. DM kort en krachtig, maar goed boeiend allemaal. 1 ding is zeker, wij gaan nooit samen een drankje doen. Dat kunnen we de andere mensen op het terras niet aandoen
Er staat me iets bij dat ik ooit een DM kreeg van iemand of alles tof was tussen ons, maar of jij dat was? Maar dat was allemaal niet serieus meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou hem ook al eens een keer hebben gedm'ed en gesmeekt hebben of alles alsjeblieft toch weer tof tussen ons was. Erg hilarisch allemaal.![]()
Geen idee of de pm-ronde met Andro klopt verder.
quote:
Geloof me. Ik was het niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat me iets bij dat ik ooit een DM kreeg van iemand of alles tof was tussen ons, maar of jij dat was? Maar dat was allemaal niet serieus meen ik mij te herinneren.
[..]doe niet zo gek! Nergens voor nodig dit!
Waar had je gelijk in dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Cue_ het volgende:
Had ik toch gelijk mbt Andro. Alleen is er ondertussem van alles al gebeurd
Mag jij zo laat nog wel op internet van je begeleiding ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, dit kan niet hoor... Een rel waar ik geen onderdeel van ben
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag jij zo laat nog wel op internet van je begeleiding ?
+1, hahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is hij al weer bij jou aan het uitjanken ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef Andromache het volgende:
Spezmeister laiverd, dit is een grapje van Weissman. just sayin'
[..]
Nah, ze wil graag moedertje spelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is hij al weer bij jou aan het uitjanken ?
o, gemenerik!quote:
[..]
Hoezo vooroordelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef HaerdenC het volgende:
even gechat via een Belgische site met sympathiek uitziende brunnette die paar jaar ouder is dan mij. Weer leuk verhaal.
In het begin liep het allemaal vlotjes, wat basis dingen zoals favoriet drankje, voorkeur keuken of resto, etc. Daar begon ik al wat argwaan te krijgen. Ze hield van klasse en niveau, liefst wat sjieker restaurant en normaal kiest ze altijd oesters of kreeft.
Goed dat tot daar gelaten. Wat verder gepraat over hoe en wat en wist ze mij te vertellen dat ze een hekel heeft aan mensen met vooroordelen om 10 regels verder op de proppen te komen met dit:
We kunnen niet daten want ik ben een steenbok en die zijn koppig ook ben ik een IT-er en dat was haar ex ook en alle IT-ers leven alleen achter hun computer dag en nacht.owkeee dan.
Deze vond ik wel dit topic waardig, ik zat net met een glaasje wijn in de tuin en had net onkruid uit gedaan en gras gemaaid.
Hehe , priceless.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef HaerdenC het volgende:
even gechat via een Belgische site met sympathiek uitziende brunnette die paar jaar ouder is dan mij. Weer leuk verhaal.
In het begin liep het allemaal vlotjes, wat basis dingen zoals favoriet drankje, voorkeur keuken of resto, etc. Daar begon ik al wat argwaan te krijgen. Ze hield van klasse en niveau, liefst wat sjieker restaurant en normaal kiest ze altijd oesters of kreeft.
Goed dat tot daar gelaten. Wat verder gepraat over hoe en wat en wist ze mij te vertellen dat ze een hekel heeft aan mensen met vooroordelen om 10 regels verder op de proppen te komen met dit:
We kunnen niet daten want ik ben een steenbok en die zijn koppig ook ben ik een IT-er en dat was haar ex ook en alle IT-ers leven alleen achter hun computer dag en nacht.owkeee dan.
Deze vond ik wel dit topic waardig, ik zat net met een glaasje wijn in de tuin en had net onkruid uit gedaan en gras gemaaid.
Ehh, hoezo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij klinkt wel als de ideale schoonzoon trouwens.
Zo komt hij op mij over.quote:
Wat moet je, vind jij, verbeteren dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef japiedevlugge het volgende:
Meh. Mijn 2 jaar oudere psychologe heeft er een punt achter gezet![]()
Komt er op neer dat ik er als eerste bij was, maar ze heeft afgelopen dagen veel reacties gehad en ik ben verder niet door de selectie gekomen![]()
Zit er aan te denken om er maar even mee te stoppen voorlopig. Ik weet vaak een leuk balletje op werpen maar weet ze niet vast te houden. Ik denk dat ik eerst wat zaken in m'n leven moet verbeteren.
Got to take the good with the bad...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.
Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien
Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.
Paiqdate in de maak dus. Nu maar hopen dat het meevalt qua issues...
Ik woon nog bij me moeder thuis. Heb geen geld, geen auto.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat moet je, vind jij, verbeteren dan?
Nice!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu had ik gisteren tot driemaal toe zo'n beetje een van de knapste dames van Paiq onder mijn fotobewonderaars. Tijd om zelf maar weer eens een oneliner te sturen dacht ik, immers, God zegene de greep.
Zij accepteerde hem vrijwel gelijk en wij die foto's dus vrijlullen. Was nog even bang dat het net één lucky shot was, die foto van haar. Maar niks bleek minder waar, ze is verdomme leuk! Maar wel iemand die net in scheiding ligt met alle ellende vandien
Uiteindelijk werd het weer eens veel te laat en ging ik offline. Maar niet na haar mijn nummer gegeven te hebben. Appt ze tot mijn grote grijns opwekkende vreugde vanmorgen dat ze het zo gezellig vond en we maar eens samen wijn moesten gaan drinken.
Het is ''mijn'' moeder, Japie. Niet dat ik de pedante lul uit wil hangen, maar ik raak daar nogal gruizig van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ik woon nog bij me moeder thuis. Heb geen geld, geen auto.Verder ook geen interessante hobby's.
Wel tijdelijk allemaal, maar kan niet veel zo.
Je wil niet weten hoe vaak ik voordat ik op Invoeren heb geklikt hier die me vervangen heb voor m'nquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ''mijn'' moeder, Japie. Niet dat ik de pedante lul uit wil hangen, maar ik raak daar nogal gruizig van.
Looking good!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vluggejapie woont bij de moeder van HJ, alle me machies!
Ik vind het allemaal prima verder, zolang ik maar geen grappen over bassieworst aan hoef te horen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vluggejapie woont bij de moeder van HJ, alle me machies!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat het speeddaten voor wat het is. Heb er weinig zin in en een vriend van me vroeg of ik meeging naar een proeflesje dansen. Dus dat heeft voorkeur
Bij het dansen ken ik zowat iedereen al, maar niet echt wat leuks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef habitue het volgende:
Maar je goed recht natuurlijk, en misschien zit er bij het dansen wel iemand voor je.
![]()
Of zijn dat echt alleen maar gays. Srs question.
Blij dat me dat nooit gebeurd is bij het salsa dansen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Andromache het volgende:
ja man, dansen is een bronstig heterogebeuren. heb regelmatig op salsadansavondjes iets onbestemds in mijn dijbeen voelen prikken....
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Da weet ik niet naar wat voor dansavonden jij gaat. Ik heb hoogstens bij eentje die twijfel gehad. En een oud mannetje waarvan ik twijfels had, tja daar dans ik niet meer mee.
Gelukkig dansen de meeste mannen gewoon omdat ze het leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed in elk geval 1 van de foksters hier tussen staanYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Bij salsa verschilt het.. Het ene seizoen is hier een mannentekort, andere keer een vrouwentekort.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Coco98 het volgende:
Is er nog steeds een groot mannentekort bij die danslessen?
Worden hier weinig lessen in gegeven.. af en toe zomercursus Dominican style. Daar geven toch vaak de reeds aanwezige/samengestelde dansparen zich voor op.quote:
Ik kan het gelukkig een beetjequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Andromache het volgende:
ik zou zo graag eens zouk doen. wat is dat machtig mooi
Dat kan ik! Super lekker om te doen met een man die je opwindt..quote:
een goede hete Antiliaan......... rrrrrrrrquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat kan ik! Super lekker om te doen met een man die je opwindt..
Gewoon lekker met een man die goed kan dansenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat kan ik! Super lekker om te doen met een man die je opwindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |