abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:55:50 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127413288
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:56:04 #2
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127413298
Laatste post vorige topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Spark wat klote!! Hopen dat het snel beter gaat met eva. Schrikken hoor!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:18:01 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127414252
Spirit! Ik haal sprongetjes en regeldagen door elkaar!

Hier kun je lezen dat er rond 5 weken een sprong plaatsvindt! Dus misschien is dat een verklaring voor je ontroostbare meisje? Er staat iig dat haar stofwisseling en ingewanden snel ontwikkelen, dus dat kan ook een verklaring zijn voor de buikpijn.

Hou haar maar lekker veel bij je, dan is ze er vast snel doorheen. :* En dan trakteert ze je vast ook snel op een lachje O+
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:21:57 #4
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127414441
Dat artikel is heel herkenbaar, D zit na een regeldag gisteren in zo'n sprong.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:25:05 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127414593
Spark, sterkte joh! :* Mag je wel bij haar blijven?

Verder wel bijgelezen maar niks onthouden.

Zag dat DJMomo nog aan me dacht maar mijn meisjes zijn te jong en A'dam is hier ook niet naast de deur, en morgen al andere afspraken.

Omen, ben ook erg benieuwd naar morgen!

En ik zag een heel mooi meisje van Soesa :*

Wat betreft werken: ik keek er niet naar uit maar nu ik eenmaal weer aan het werk ben, heeft het ook wel zijn voordelen. Maar liever was ik het 1e (half) jaar thuis gebleven.
pi_127415386
Sparkling, veel sterkte voor jullie meisje! Doen jullie aan rooming-in?

Sprongetjes, regeldagen, ik kan er persoonlijk weinig mee. Het is geen exacte wetenschap, zo'n baby. Soms hebben ze rotdagen, voor mij hoeft daar geen naam aan gehangen te worden. Ik zit ook wel eens niet lekker in mijn vel, morgen weer beter. Maar ik ben gezegend met een baby die erg zen is, ik besef dat ik makkelijk praten heb :@

Werken, oja. Dat ene wat mensen doen als ze niet meer 24/7 met babytoestanden bezig zijn. Eerst maar eens werk vinden, ik hoorde een week na de ks dat mijn contract niet werd verlengd :')
pi_127415562
Twinkle fijn dat het werken je bevalt. Ik hoop dat Djenna snel went bij de gastouder

Sparkling hopelijk vinden ze gauw waar het aan ligt en mag Eva lekker weer naar huis. Mag jij bij haar blijven :*

Tante Soesa wat een lieve foto. Nog veel plezier in Spanje.

Shandaly herkenbaar hoor. Had ik ook. Pas toen ik wat mobieler en dapperder werd ging ik echt genieten van mijn verlof.

Spirit volgens mijn oei ik groei app is er vijf weken (na de uitgerekende datum) het eerste sprongetje.

Vandaag werd ik ongesteld. En gewoon geen maandverband in huis. En een dochter die sliep. Mijn ouders zijn net op vakantie en mijn zus past op een neefje. Wist even niet meer wat te doen. Ben maar even aan mijn buren (die buiten zaten vanwege het mooie weer) wezen vragen of ze even op Riley wilde letten. Snel effe naar de ah gegaan. Toen ik terugkwam mijn buren echt bedankt. Maar die vonden het echt niet erg. O+ Gelukkig was Riley blijven slapen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:42:10 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127415578
Oh L-E, dat was ook nieuws waar je op zat te wachten zeg..... is er in jouw branche nog wel genoeg werk te vinden of ook armoe troef?

Ik heb hetzelfde met sprongetjes hoor. Zeker als je moet corrigeren dan heb ik toch het idee dat je achter de feiten aanloopt. Heb wel het boek van bitterend geleend dus dat ga ik nog wel lezen.

M. deed ook niet aan sprongetjes.

Regeldagen vind ik overigens weer wat anders, klinkt ook vrij logisch eigenlijk dat als je het aanbod wilt vergroten, je er vaker om moet vragen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:43:08 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127415644
Omen, das ook niet handig. Wel fijn dat je dan van je buren op aan kunt.
pi_127415760
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Sarcasme. Herken het.
pi_127415823
Ik baalde zo erg van mezelf ook. Was meteen erg emotioneel. Gelukkig dat mijn buren even wilde helpen O+
pi_127416086
Oei Omen. Om die reden heb ik hier alweer een grootverpakking tampons liggen, het kan elk moment losbarsten wat mij betreft :7 Lieve buren heb jij zeg, dat hoef ik aan mijn Boze Buurman (type Bolderbast) niet te vragen. Die eet L. op denk ik. :')

Kyara: ik werk in de zorg en kan in die hoek enorm veel, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Ik voel me een nitwit, maar wat is dat infacol wat ik steeds lees?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:52:59 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127416205
Middel tegen krampjes LE.

Thanks voor de reacties op m'n meisje. Ze doet t echt zo goed O+

En Fieder, ze is idd al bijna 1 :o.
pi_127416231
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
pi_127416495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Omentielvo het volgende:
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
Helaas bij sommige inderdaad niet ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127416539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Dat gaat hier nu al 7 weken zo :) We hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:02:52 #17
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127416651
Oh Tally, het gaat bij jullie soms ook ontzettend moeizaam.

Omen, wat kun je je dan machteloos voelen he, je kunt dan letterlijk even geen kant op :*

L-E, fijn dat je tzt waarschijnlijk wel wat vind. Ga je tijdens je verlof al solliciteren of gebruik je dit om wat langer thuis te blijven (als dat financieel mogelijk is).
pi_127416896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat gaat hier nu al 7 weken zo :) We hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
Ik moet er niet aan denken :@ Word je daar niet helemaal tureluurs van?
Sarcasme. Herken het.
pi_127418410
Overigens nog 2 tips gehad/gelezen.
Als je baby poept of windjes laat, zet hij vaak druk. Kan helpen om op zijn kontje tikjes te geven zoals je op zijn ruggetje doet bij boertjes. Dan weet hij waar hij naartoe moet werken zeg maar. :P Leek vanmiddag bij ons wel te werken.

En als je kind onrustig is en niet echt kan slapen: bij zijn/haar oortje beetje suizende geluiden maken. Daar kalmeert die van ons in ieder geval van.
pi_127418435
Spark, toch een opname ;(. Goed dat je gebeld hebt!! Hopelijk is het van korte duur, sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127418670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken :@ Word je daar niet helemaal tureluurs van?
De eerste weken werd ik er een beetje depri van en dacht ik: WAAAAAAAAAAR ben ik aan begonnen.
Ze kwam dan ook om het uur omdat ze maar weinig dronk. Dan begon te gillen. En dan te weinig gedronken had en weer wilde drinken.
Nu zit er meer tijd tussen. De medicijnen helpen wel wat. Dus zitten er 3 tot 4 uur tussen. Maar in die uren ben ik bezig met de fles geven. En dan minstens een uur bezig om dr weer stil te krijgen van de krampjes. Ze spuugt gelukkig niet meer en daar ben ik al ontzettend blij mee.

Ik heb nu een nieuwe fles gekocht (Dr Brown) maar daar valt ze bij in slaap. Ze krijgt er weinig uit. Bij 30cc slaapt ze. Om dan na een uur wakker te worden en gillen en scheetjes laten.

Nu wil ik eerst de voeding op maken die ik heb (Nutrilon H.A.) en dan ga ik Nutrilon Omneo proberen in de hoop dat dat haar helpt. Het is al beter dan voorheen. Maar nog is ze veel wakker en huilt nog aardig. Gisteravond van 21:00 tot 0:45 bezig geweest met een huilende baby. Die daarna tot 6:00 uur sliep. Vandaag een goede dag gehad. Maar ik ben dan ook veel met dr gaan lopen in de wagen.
pi_127418709
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje :*

Omen, das echt kut :') . Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis :D

Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
pi_127418770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje :*

Omen, das echt kut :') . Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis :D

Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
Cinababy
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:43:50 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127418798
Oh wat erg die krampjes ;(

Wat betreft de sprongetjes, ik kan me best voorstellen dat zulke veranderingen een baby wat huilerig maken. Zal bij de een heftiger zijn dan bij de ander, maar dan is het toch fijn om als ouder te weten wat er aan de hand is.
pi_127418825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Cinababy
Die ja ^O^

Zou orthiflor ook niet iets voor Feline zijn?
pi_127418963
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef danic het volgende:

[..]

Die ja ^O^

Zou orthiflor ook niet iets voor Feline zijn?
Die raadde de osteopaat aan maar de kinderarts af. Waarom ben ik even vergeten :')
15 juni hebben we een bel afspraak met de kinderarts maar mocht het zo blijven (vandaag niet meegerekend) dan bel ik of die afspraak vervroegd kan worden.
Vandaag hebben we echt een goede dag. Ondanks dat ze veel wakker is en veel gehuild heb. :)
pi_127418977
Herkent iemand het opeens veel minder drinken met een maand of zeven/acht? Mijn jochie weigert sinds een paar dagen flessen (vandaag op de opvang tussen 8-18 maar 100+60 gedronken ipv twee keer 180) en aan de borst bij mij is het overdag ook zeer matig. In de avond en de nacht drinkt hij wel nog goed.

Hij is wel snel afgeleid en krijgt redelijk wat bijvoeding, maar tot afgelopen donderdag had dat geen invloed op de hoeveelheid melk die hij dronk.

Ik weet dat het niet heel weinig is wat hij drinkt, maar het is wel veel minder dan hij normaal doet en met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo tof. Flesje met water drinkt hij eigenlijk niet, alleen als ik in de fles knijp, dan slikt hij het wel door.

Is dit een faaaaase?
pi_127419099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Die raadde de osteopaat aan maar de kinderarts af. Waarom ben ik even vergeten :')
15 juni hebben we een bel afspraak met de kinderarts maar mocht het zo blijven (vandaag niet meegerekend) dan bel ik of die afspraak vervroegd kan worden.
Vandaag hebben we echt een goede dag. Ondanks dat ze veel wakker is en veel gehuild heb. :)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom de ka het afraadde. Het is homeopathisch. Kan het zijn dat hij niet in de werking gelooft?
pi_127419266
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef danic het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom de ka het afraadde. Het is homeopathisch. Kan het zijn dat hij niet in de werking gelooft?
Ze zei ook: Het is homeopathisch en kan helpen. Het kan ook best zijn dat ze het me afraadde omdat ik eerst iets anders moest proberen. Zo van veel dingen tegelijk, dan weet je niet wat echt helpt.
Zal het d'r vragen. De reden waarom ik het niet meteen gekocht heb toen de osteopaat zei is dat het aardig aan de prijs is. Als het helpt wil ik er alles voor geven want ze heeft er echt last van.
Maar ik heb al zo veel dingen uitgeprobeerd dat ik eerst raad wilde van de kinderarts :P
pi_127419480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
Herkent iemand het opeens veel minder drinken met een maand of zeven/acht? Mijn jochie weigert sinds een paar dagen flessen (vandaag op de opvang tussen 8-18 maar 100+60 gedronken ipv twee keer 180) en aan de borst bij mij is het overdag ook zeer matig. In de avond en de nacht drinkt hij wel nog goed.

Hij is wel snel afgeleid en krijgt redelijk wat bijvoeding, maar tot afgelopen donderdag had dat geen invloed op de hoeveelheid melk die hij dronk.

Ik weet dat het niet heel weinig is wat hij drinkt, maar het is wel veel minder dan hij normaal doet en met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo tof. Flesje met water drinkt hij eigenlijk niet, alleen als ik in de fles knijp, dan slikt hij het wel door.

Is dit een faaaaase?
Ja heel herkenbaar! Het was hier idd een fase, maar wel een heel lange. Hier werd het drinken 's nachts ingehaald, we hebben vanaf 4 t/m 9 maanden (ongeveer) op 3-5 nachtvoedingen gezeten. Overdag was hij gewoon veel te druk met andere dingen.

Na de 9 maanden ging hij meer bijvoeding eten, waardoor hij weer genoeg had aan wat hij overdag at en dronk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127419623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:

Is dit een faaaaase?
Hier 6,5 maand en 1 vd 2 drinkt echt heel veel minder ineens. Maar dan wel om 5 uur 's ochtends een hele fles extra, helemaal leeg.
Met een meidenkwartet
pi_127419848
Orthiflor start en Sab Simplex doet hier wonderen voor de krampjes bij Eva! Ze heeft er bijna geen last meer van *O* gaat er toch nog iets goed.. ;)

Bedankt allemaal! Mijn man blijft bij haar slapen. Ik heb voor de nacht suf makende medicijnen dus mijn man deed de nachtvoedingen thuis ook, ik krijg er weinig van mee :@
Ik ben nu thuis en het voelt verschrikkelijk leeg..
E.
pi_127419920
Oh ja, op het KDV ging de mini rond 7 maanden ook moeilijk doen met zijn flesjes. Met moeite 100-130 ml op een dag. Dat gaat sinds een maandje ook weer een stuk beter, nu hij zelf z'n flesje vast kan houden O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127419973
Dat orthiflor maakt dat de voeding ook dikker? Of moet ik de Nutriton blijven gebruiken dan?
pi_127420294
Ah fijn dat het herkenbaar is. Dat inhalen 's nachts zie ik hier ook. Vannacht hadden we opeens om 22 én om 1 uur voedingen, dat was er altijd maar eentje van de twee. En hij werd net na twee uur wakker en wilde DRINKEN! NU! Dus. Ik verwacht m nog wel een keertje vannacht.

Hij eet overigens behoorlijk wat bijvoeding vind ik, en dat bovenop de reguliere voedingen. Alleen die van 10u is vervangen door fruit, een heel Via-bakje, het is niet aan te slepen. Tussen de middag naast z'n normale voeding wat brood, en rond vijf-zes uur groente, vaak ook een heel bakje. Maar geen melk minder dus. Hij wil echt zelf niet meer. Ik denk dan ook niet dat hij te weinig krijgt maar vooral dat hij het te druk heeft met andere dingen.
pi_127420327
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze zei ook: Het is homeopathisch en kan helpen. Het kan ook best zijn dat ze het me afraadde omdat ik eerst iets anders moest proberen. Zo van veel dingen tegelijk, dan weet je niet wat echt helpt.
Zal het d'r vragen. De reden waarom ik het niet meteen gekocht heb toen de osteopaat zei is dat het aardig aan de prijs is. Als het helpt wil ik er alles voor geven want ze heeft er echt last van.
Maar ik heb al zo veel dingen uitgeprobeerd dat ik eerst raad wilde van de kinderarts :P
Snap ik.
pi_127420374
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, op het KDV ging de mini rond 7 maanden ook moeilijk doen met zijn flesjes. Met moeite 100-130 ml op een dag. Dat gaat sinds een maandje ook weer een stuk beter, nu hij zelf z'n flesje vast kan houden O+
Haha wat lief, daar wacht ik idd ook op! Maar dronk I dan wel andere dingen overdag?
Scheelt wel in kolven, dat is wel weer fijn :D
pi_127420398
Dat ging even mis...
pi_127420530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Tally het volgende:
Dat orthiflor maakt dat de voeding ook dikker? Of moet ik de Nutriton blijven gebruiken dan?
Wij gebruiken ook de nitriton. Was ook het advies van de osteopaat. Je moet wel direct na het maken de fles geven, er staat in de bijsluiter dat je max de fles 5 minuten mag laten staan. Waarom weet ik niet.
Maar dat doe je denk ik toch wel. Hooguit nog de luier verschonen.
pi_127420737
En ik jubel zachtjes. Gisteravond sliep Rosalie al redelijk en nu slaapt ze ook al ruim een uur. Ik heb ineens mijn avond terug.
Gisteravond was vriend werken dus heb ik gestreken en nu is hij naar Muse en is alles opgeruimd.
Valt het op dat ik geen rust in mijn kont heb :')
pi_127420795
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef danic het volgende:

[..]

Wij gebruiken ook de nitriton. Was ook het advies van de osteopaat. Je moet wel direct na het maken de fles geven, er staat in de bijsluiter dat je max de fles 5 minuten mag laten staan. Waarom weet ik niet.
Maar dat doe je denk ik toch wel. Hooguit nog de luier verschonen.
Ik denk dat het net als bij Nutroton ook dikker word aangezien er rijstzetmeel in zit.
pi_127421014
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:

Zag dat DJMomo nog aan me dacht maar mijn meisjes zijn te jong en A'dam is hier ook niet naast de deur, en morgen al andere afspraken.

Je bent de enige die ik "ken" met een tweeling van ongeveer die leeftijd, dus dacht: ik gooi het in de groep :)

/benweerweghier!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127421813
Tante wat een heerlijke zomerfoto!

LB Berg, ik heb het hier nog niet gespot.. hebben baby's er zelf last van eigenlijk?

Twinkle ik kan me dat zo goed voorstellen. En ook dat je even uit huis bent!

Sparkling wat een dag voor jou.. ik ben benieuwd. Waar letten ze nou allemaal op? Wat vervelend om haar achter te moeten laten. Ik bedacht laatst dat ik het nu al wennen zou vinden als F bij opa en oma zou gaan logeren, laat staan in een ziekenhuis achterlaten. Hopelijk werken je medicijnen en kun je goed slapen.

Shandaly ik vind je eigenlijk een doodnormale moeder, ik herken ook bijna alles wat je schrijft. En in de tweede week was ik er echt nog veel erger aan toe dan jij. En nog steeds, eind van de middag is meestal mijn dipmoment. Of als F krampjes heeft en echt even niks helpt. Dan wordt meteen alles mee het diepe in getrokken. De rest van de tijd ben ik dolgelukkig. Ik besef gelukkig ook telkens dat ik me straks weer blij voel. En jij hebt er ook nog een peuter bij, nog minder tijd om even tot rust te komen.

Ik heb de eerste periode heel actief mensen uitgenodigd thuis want ik vond het ook maar niks, alleen met F thuis zitten. Nu werkt mijn vriend wel thuis, maar die moet werken dus die moet ik eigenlijk niet teveel storen (best lastig). En er bellen nu nog steeds mensen die vragen of ik heel misschien een gaatje heb voor bezoek :D 7 weken na de bevalling!

Spirit ik word zelfs een beetje zenuwachtig als mijn vriend er niet is want die krijgt F veel makkelijker rustig dan ik. En als ik hem dan in bed leg en hij wordt weer wakker, dan kost het mij heel veel moeite om hem weer in slaap te krijgen. Het gaat nu goed (vriend is er niet) maar hij wordt telkens wakker met krampjes. Ik ben dus hard aan 't oefenen!

Overigens is de Infacol hier echt een wondermiddel dus ik deel je ervaring niet. Hij heeft meestal maar hele lichte krampjes, maar hij heeft nu een speen met een groter gaatje op de fles en daar moeten zijn darmen blijkbaar even aan wennen (lees: krijsen).

Kyara fijn dat je het ergens toch ook wel leuk vindt om weer aan het werk te zijn. Hopelijk verloopt morgen een beetje soepel met D! :*

Omen wat fijn dat je dan bij je buren terecht kan :D En anders maar een oude handdoek in stukjes knippen ofzo?! Niet echt ideaal nee.. En ik heb soms ook dat een mini tegenslagje er enorm inhakt. Dat zal dan wel de druppel zijn, denk ik maar!

LE Ik heb een heel levendig beeld van je buurman :D

Tally voor jou een dikke :* Je schrijft altijd zo positief maar ik word na een kwartier gillen al tureluurs en mijn hele lichaam komt dan in opstand. Ik kan me niet eens voorstellen hoe je je er doorheen slaat! Heeft Dr. Brown geen andere spenen? Sinds wij een andere speen hebben gekocht (maar gewoon van Difrax hoor) drinkt F veel makkelijker en heeft hij ook niet telkens honger tussendoor. Maar wel meer krampjes, helaas. Het klinkt alsof jullie alles al geprobeerd hebben, maar je weet nooit.

Vencodark die klopjes op de billen schijnen ook iets met zijn hartslag te maken te hebben. Als je begint met vrij vlot kloppen en steeds langzamer gaat zou zijn hartslag ook vertragen waardoor hij rustig wordt. Hoe dan ook werkt het billenklopje hier ook als een tierelier ^O^ In combinatie met over het voorhoofd naar de neus toe strelen (dan vallen zijn ogen dicht) vaak de gouden slaapmethode.

Danic geniet van je avond! En ga even op de bank zitten met een waterijsje ofzo :9 Even luisteren hoe stil het is..

Hier verder alles oké. Vanmorgen kwam de CB mevrouw langs want die belde gisteren hoe het ging en toen mijn vriend een vraag stelde zei ze dat ze anders wel even langs zou wippen vandaag. Ze heeft hier een uur gezeten en ze was helemaal blij met hoe we het aan hebben gepakt. Streng begonnen en binnen een dag de helft weer laten vallen :') Maar ik herken nu ook ineens de huiltjes en eerst niet. Dus ik hoor nu ook of hij er misschien zelf uit komt of dat hij zich echt rot voelt. En als hij kreunt wordt hij niet per se wakker en kan ik hem makkelijker laten liggen nu. Ook qua eten en wakker zijn enzo, meenemen naar de moestuin en vrienden maar dan wel het ritme aanhouden, eigenlijk gaat het ineens super.

Moet zeggen dat het ritme ook voor mezelf heel fijn is. Ik weet nu dat hij nog even in bed ligt en ik zie en hoor hem niet constant. Als hij dan wakker is geniet ik er dubbel van en als hij krampjes heeft ofzo dan focus ik me 100 % op hem en dat werkt veel beter. Ik geniet zo van hem!
En vanmiddag hielp het masseren ook tegen de krampjes ^O^

Zo.
-einde megapost-
pi_127422046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Mineola het volgende:

[..]

Haha wat lief, daar wacht ik idd ook op! Maar dronk I dan wel andere dingen overdag?
Scheelt wel in kolven, dat is wel weer fijn :D
Nee hij dronk niets anders. Nou ja, soms 20-40 ml maar nooit substantieel. Alles lekker 's nachts inhalen :+

De vriezer ligt idd nog vol met voorraad. Nu ik nog maar 1x kolf is het wel beter in balans. Hoewel ik nu dus iets tekort kom, ik kolf rond de 150 terwijl hij nu 200-250 drinkt. Maar hij krijgt ook rijstemelk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127422645
Mja ik kan kwaad, depri of verdrietig worden maar het helpt niet. Zij heeft er enorm last van. Niet ik helaas. Ik heb nieuwe spenen gekocht voor de nieuwe Avent flessen, voor Drifax flessen en kan ik ook voor deze fles doen maar ik heb er geen vertrouwen in dat het werkt. Ook met die 30cc die ze drinkt gilt ze get daarna uit. Ik stap dus weer over op de Avent. En ga dan maar weer kijken naar haar voeding. Morgen de nieuwe lading Nexium halen en de kinderarts bellen. En dan maar eens overleggen over haar voeding.

Nu eerst haar maar weer rustig en in slaap krijgen :)
pi_127422718
Het is een keer klaar inderdaad.. succes met kalmeren!
pi_127422796
Dank U. De borst helpt. Al is het alleen maar omdat ze haar mond vol heeft en niet kan gillen :+
pi_127423197
Onder het motto "Zuigende meisjes gillen niet" :Y) :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:53:08 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127423199
Oef tally, het klinkt echt zwaar :X

Ik wilde vanavond proberen om E boven in bed te leggen om een uur of 9, want na die tijd ligt ze elke avond vast in slaap op mijn arm. Maar dat 'op mijn arm' blijkt wel het cruciale element te zijn :') Klaarwakker na 5 minuten, en toen ik haar liet liggen werd het na nog 5 minuten echt huilen.

Dat proberen we dus later nog wel een keer. Een speentje snapt ze nog niet, dus dat kan ook geen troost bieden...

We hebben nu wel prima nachten. Ik voed
E nog als wij naar bed gaan, en ca 5 uur later wordt ze zelf wakker ^O^ Mijn borsten zijn dan goed vol dus ze tankt ze flink leeg, en daarna ligt ze nog bij ons in bed en kan ik nog wat slapen :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:54:43 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127423292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Gillen niet, maar E kan wel flink geluid maken met dr mond vol borst :')
pi_127423468
Wat fijn LB, die nachten zijn echt zo belangrijk voor het verdere verloop van de dag! :Y

Hier verplaats ik F dan van de arm naar de schouder, dan ligt hij al een beetje in zijn slaaphouding namelijk. Dan verplaats ik hem als hij echt slaapt heel voorzichtig in ongeveer dezelfde houding naar het bed. Dan ga ik zijn kont kloppen en over zijn voorhoofd aaien en als ik dan los laat werkt het meestal.

Vandaag niet.

Maar de speen wel! *O* Wat een wondermiddel is die speen vanavond! Maar ik moet wel telkens even helpen als hij uit zijn mond is gevallen (tot nu toe pas twee keer).
pi_127423479
Het was wel even wennen als de eerste zo makkelijk was dat je dr overal mee naar toe kon nemen en overal kon neerleggen.

Het zwaarste is nog dat Fee dus niet rustig word bij mijn man. Zelfs nog onrustiger dan ze is. Wat betekend dat het wat dat betreft bijna alleen op mijn schouders terecht komt. Men neme daar een peuter bij die heel goed kan spelen en knuffelen bij Papa maar slapen, eten en troosten moet Mama toch echt doen want anders word ze panisch en overstuur :+ Ik zit dus goed in de kinderen :')

Maar alles went. Ook maar een paar uur slaap ;)
pi_127423632
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Tally het volgende:
Dank U. De borst helpt. Al is het alleen maar omdat ze haar mond vol heeft en niet kan gillen :+
:D

En suiker _O_ wat een post.
Enneh.....ik zit hoor ;) 2 minuutjes want ik mag haar nu wakker gaan maken voor een fles.

Oh en ik krijg morgen kraamvisite en volgende week donderdag ook nog. Ze is aanstaande vrijdag 10 weken :+
pi_127423755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Om die reden heb ik vanavond meer tijd wel een meisje aan de borst dan niet... Zou de regeldag nu al begonnen zijn?
pi_127423869
Hier ben ik de kneus in het troosten :@ Maar het gaat sinds gisteren wel beter. Het is echt mijn eigen ongeduld. Als ik de hele tijd bedenk wat ik eigenlijk had willen doen en hoe lang het nu al duurt wordt hij daar ook niet echt ontspannen van. Als ik het los laat en me alleen maar in hem probeer te verplaatsen en hem aan blijf kijken gaat het al beter. Mijn liedjesrepertoire wordt ook steeds groter, dat helpt :+

Danic het is wel gezellig dat de visite verspreidt toch! Ik vind het wel leuk en eet nog steeds graag beschuit met muisjes mee :9

Shandaly, jij krijgt ook geen rust he! Het voordeel van een regeldag (of regeldagen) is dat ze een keer ophouden :*
pi_127424158
Vandaag nog kraamvisite gehad (ze is precies 7 weken). Aankomend weekend kraamvisite van mn ex met aanhang :+
En ik gok dat het nog wel blijft binnen druppelen aangezien er nog een hoop niet geweest zijn :')
Dat was bij Zoë wel anders :')
pi_127424176
Morgen hebben we weer een dagje zonder mannen (werk en kinderopvang), dus ik hoop dan wat slaapjes met Femke mee te doen...

Geweldig trouwens die uitgebreide posts! Ik krijg ze zeker nu op mijn mobiel niet gedaan. Al word ik wel steeds handiger in swypen met links ;-)
pi_127424277
'S nachts probeer ik hem zo min mogelijk wakker te maken omdat hij er wel uit moet en ik kan blijven liggen. Liggen ja want slapen kom niets van :')
Dan 's avonds denk ik van: ja hij heeft de hele dag hard gewerkt en ik dus niet :+ dus probeer ik het ook zelf. In het weekend liet ik hem wel meehelpen maar zo heb ik dat dus zelf gecreeerd ben ik bang. :')
pi_127424398
Ik heb d'r in slaap!!!! Maar nu kan ik zelf niet slapen want er liggen er hier drie te snurken :(
pi_127424509
Herkenbaar ook weer, Tally.
Meer als bijkomend 'voordeel' (voor hem dan) dat hij ook echt nergens wakker van wordt.
Die kan zich 's ochtends heerlijk uitrekken, en zeggen "Dat was een goede nacht hè? Ik heb geen van beide kinderen gehoord!" Grmbl, nee, JIJ niet!!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 23:18:26 #61
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_127424542
God, ik heb een huilbaby...
Koffiezetapparaat.
pi_127424623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Shandaly het volgende:
Herkenbaar ook weer, Tally.
Meer als bijkomend 'voordeel' (voor hem dan) dat hij ook echt nergens wakker van wordt.
Die kan zich 's ochtends heerlijk uitrekken, en zeggen "Dat was een goede nacht hè? Ik heb geen van beide kinderen gehoord!" Grmbl, nee ,JIJ niet!!
:D
Die van mij ook :')
Schatje vannacht kan jij lekker doorslapen. Ik doe de kleine! Ze ligt op 20 cm afstand naast me in de wieg dus doe ik het!
Lekker! Totdat ze begint te huilen en hij verder snurkt. Ik maak hem wakker waardoor ik zelf ook wakker ben en niet maar kan slapen tot het licht uit is :')
Ja zo heeft het nog weinig zin :D
pi_127424645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Waarom... het volgende:
God, ik heb een huilbaby...
Die zitten er ook tussen helaas.
pi_127424859
En trouwens. Ik klaag niet. Ik wil niet klagen.
Ik heb zoveel moeite moeten doen voor een gezin met kinderen O+
pi_127425551
Ik heb er hier net eentje onder luid protest uit dr bed gevist. Halverwege viel ze al in slaap, maar dronk wel verder.
Ik heb alleen voor het eerst een speentje 2 gebruikt en nu durf ik dr niet weg te leggen uit angst dat ze spuugt aangezien ze nu niet echt boert :')
pi_127425703
Ik heb net zolang in dezelfde houding gezeten met haar op mijn buik dat ik niet overeind kwam :')
pi_127426006
Wat een kneuzenclub weer zo :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 23:54:06 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127426457
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef Tally het volgende:
En trouwens. Ik klaag niet. Ik wil niet klagen.
Ik heb zoveel moeite moeten doen voor een gezin met kinderen O+
Dat zou niet uit moeten maken maar het voelt soms wel zo he? Betrap mijzelf er ook op dat ik niets negatiefs wil denken of laat staan zeggen! Nou heb ik daar ook weinig reden toe, maar ik snap je helemaal!

En jij mag dus best klagen of zeggen dat je het zwaar hebt!
pi_127426570
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat zou niet uit moeten maken maar het voelt soms wel zo he? Betrap mijzelf er ook op dat ik niets negatiefs wil denken of laat staan zeggen! Nou heb ik daar ook weinig reden toe, maar ik snap je helemaal!

En jij mag dus best klagen of zeggen dat je het zwaar hebt!
Zo was ik gister boos op mijn man omdat hij een geintje maakte :')

Hij zei: Je kan wel merken dat we deze niet hebben kunnen selecteren in het ziekenhuis hé. :')
pi_127426672
Hij zou d'r voor geen goud kwijt willen. Maar hij vind het zo sneu en zwaar voor me. En is zo bang dat ik er depressief van raak (it runs in the family). Hij is zo druk bezig met bedenken wat hij voor me zou kunnen betekenen O+ Al komt er niet vaak iets goeds uit :P
  dinsdag 4 juni 2013 @ 23:58:08 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127426683
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Zo was ik gister boos op mijn man omdat hij een geintje maakte :')

Hij zei: Je kan wel merken dat we deze niet hebben kunnen selecteren in het ziekenhuis hé. :')
Ooohhh!! :')

Ja, ik snap de humor maar zou er ook (nog) niet om kunnen lachen...
pi_127426770
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ooohhh!! :')

Ja, ik snap de humor maar zou er ook (nog) niet om kunnen lachen...
Ik kan er achteraf om lachen. Moment was gewoon verkeerd :P
Maar zal hem nooit zeggen dat ik nu kan grinniken om die opmerking.

Enig wat ik zei: als je dat maar nooit tegen haar zegt.
pi_127427829
We maken het onszelf ook gewoon moeilijk hè? Vrouwen... Tsk... Nog zo'n puntje waarop ik wel eens jaloers ben op mijn man...

Maar eh... Het lijkt erop dat Femke eindelijk in dromenland is gearriveerd, dus ik ga ook snel een poging doen haar achterna te gaan!
Welterusten :*
pi_127429668
Ah, iedereen inmiddels in slaap? Ik heb net zowaar 3 uur geslapen! Maar dat neemt niet weg dat ik nu heel brak weer zit te voeden, en ik zie nu al op tegen het straks weer in slaap zien te krijgen van Femke...
pi_127429682
Ik heb net een dikke nachtmerrie gehad dus ik ben even aan het fokken tot het angstige gevoel is gezakt. Ik ben te druk in mijn hoofd door werk en dat uit zich meestal zo. Blegh.

anyway. Ik deed eerst ook alle nachtvoedingen zelf, tot drie keer toe kwam hij. Tot ik zo moe was dat ik met hem van de trap viel. Hij ging toen naar een andere kamer en sliep ineens door. Sinds een maand heeft hij de nachtvoedingen weer ontdekt. Nu haalt J hem op of probeert eerst een speen. Hij brengt hem ook terug. Ik hoef dus echt alleen te voeden en dat scheelt zoveel! want ook al hoef je niet te werken, je moet wel heel de dag scherp zijn voor de kinderen. ik vond dat heel zwaar. En dan heb ik nog een hele makkelijke baby. Ik moest even beseffen dat ik best om hulp mocht vragen aan J :P

Viktor gaat lekker. Groeit weer goed, ligt, lacht en speelt met zijn zus. We hebben het fijn :)

:* voor de dames waarbij het niet makkelijk gaat.

nu even beter teruglezen. En kijken of ik mijn bed al uit durf :P heb dorst!

Sparkling, sterkte met je kleine in het ziekenhuis.

[ Bericht 7% gewijzigd door Solagratia op 05-06-2013 04:35:11 ]
pi_127429689
Ai, nachtmerries... Klinkt naar! Ik hoop dat je snel weer met beide benen op de grond staat, glaasje water kan misschien ook helpen (sowieso tegen de dorst natuurlijk ;-) )

Allebei niets overgehouden aan die val? Jouw man wordt dan wel wakker van babygehuil?
pi_127429774
Danic fijn dat je aan het huishouden toekomt als Rosalie slaapt

Suikertante wat een post

Tally ik hoop dat ze gauw van de krampjes af is. Wat zielig is dat zeg :*

LadyBlack fijn dat de nachten goed gaan.

Suikertante is jouw liedjesrepetoire nog steeds dat je overal F zijn naam gebruikt?

Dat mis ik bij de iPhone. Swypen. Zucht. Lijkt me zo handig

Sola niet fijn een nachtmerrie. :*
pi_127429791
Dat gevoel dat ik hem niet wakker mag maken want hij moet werken ken ik ook }:| Maar gelukkig heeft hij gisteravond de hele avond voor Isa gezorgd O+ Ik heb van half 10 tot 2 geslapen O+ toen moest ik voeden en stond m'n lijf ineens op standje hyperactief "na zoveel slaap" :')
Sarcasme. Herken het.
pi_127430329
Shandaly, doordat hij weet dat hij hem gaat halen, is hij nu degene die van hem wakker wordt en word ik wakker als hij naast mijn bed staat met hem. Hij heeft er ook profijt van, ik ben een stuk vrolijker overdag :P
aan de val heeft Viktor niets overgehouden, ik een hele blauwe heup en een schuldgevoel.

ik maak J wel vaker wakker 's nachts Als ik een nachtmerrie heb gehad, zelfs eens toen ik eindelijk een level had gehaald van candycrush :+
pi_127430472
Oei sola, dat was schrikken denk ik, toen je van de trap af viel! En nachtmerries check. Als ik het druk heb/stress uit zich dat ook zo. Of door dingen te zien (in schaduwen bv) of horen die er niet zijn.
Kan je jezelf heel gek mee maken. Voor mij een teken dat ik rustiger aan moet doen.
pi_127431273
Het was weer een zware nacht met veel kokhalzen maar niet spugen.
Maar kijk dan!!! Hier doe je het toch voor O+
pi_127431278
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:08 schreef Solagratia het volgende:

ik maak J wel vaker wakker 's nachts Als ik een nachtmerrie heb gehad, zelfs eens toen ik eindelijk een level had gehaald van candycrush :+
Nou diegene die me wakker maakt voor het behalen van een level in candycrush heeft wel ff een probleem denk ik :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_127431760
Haha ja ik zou het ook niet bij iedereen proberen. Maar ter verdediging: ik was al een week met dat level bezig!

Tally, wat een moppie. Fijn een lach na een pittige nacht :)

Danic, veel schrik inderdaad pff. Gelukkig goed afgelopen. Heb daarna wat werkdingen overgedragen en meer rust genomen. Nu moet ik nog even volhouden tot juli.
pi_127432443
Tally wat een lekker ding is het toch O+ En ik ben blij te zien dat F hetzelfde haarprobleem heeft! Die van mij heeft echt een bassiekapsel, inclusief de kleur ;( maar zo te zien is dat model in ieder geval normaal bij babys O+
Sarcasme. Herken het.
pi_127432454
Sola, dat is schrikken zeg! Gelukkig heeft Victor niets maar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt :*

Tally, wat een schatje! Ze heeft een heel mooi gezichtje. En die opmerkingen van je man :')

Suiker, ik vind jouw verhalen altijd zo vol liefde zitten. En je kent jezelf ook zo goed volgens mij, je weet precies waar je zwakkere plekken liggen en doet daar ook iets mee. Dat vind ik heel knap en dapper!

Verder las ik een heleboel herkenbare dingen. Ik vind moeder zijn echt best heftig en zwaar en helemaal niet altijd leuk. Ik geniet volop van haar en ik heb nog nooit van iemand meer gehouden dan van haar, dat dan wel! Maar die zorgen en stress..

Eva woog net 3875 en gisteren 3810. Vandaag beslist de kinderarts in ieder geval of ze een sonde moet ;( de verpleegkundige gisteren dacht dat ze nog niet genoeg energie heeft om haar flessen leeg te drinken, daarom zuigt ze met kleine haaltjes en wordt hier zo moe van dat ze na een halve fles te moe is om verder te drinken. En zo kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Ze zei dat we dit in ieder geval niet meer thuis hadden kunnen oplossen dus ik ben blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en maar ben blijven aandringen dat het niet goed voelde.
E.
pi_127432508
Fijn dat er een stijgende lijn is Spark! Duimen dat ze geen sonde hoeft..
Sarcasme. Herken het.
pi_127432578
Spark :*
Je kindje in het zh is gewoon echt vreselijk. Helemaal niet leuk. En het kost bakken energie. Dat kost ook wat tijd om weer van bij te komen daarna. Hou jezelf in de gaten meid.
Met een meidenkwartet
pi_127432584
Inderdaad, had ik niet verwacht! In het ziekenhuis krijgt ze heel strikt de fles maximaal 30 minuten aangeboden en heeft ze hem dan niet op, pech gehad. Wij waren vaak een uur bezig om haar te stimuleren om maar eten binnen te krijgen. Ze willen even kijken of dit effect gaat hebben.
E.
pi_127432623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, had ik niet verwacht! In het ziekenhuis krijgt ze heel strikt de fles maximaal 30 minuten aangeboden en heeft ze hem dan niet op, pech gehad. Wij waren vaak een uur bezig om haar te stimuleren om maar eten binnen te krijgen. Ze willen even kijken of dit effect gaat hebben.
En hoe voel jij je daarbij?
Met een meidenkwartet
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:17:11 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127432744
Spark, onthou inderdaad heel goed dat jij hebt aangevoeld dat het niet goed zat! Dat is je moederinstinct O+ En als Eva een sonde moet, dan is dat natuurlijk niet leuk... maar ze zal dan snel opknappen! :*

Tally, wat een droppie heb je!! O+

Sola :o dan zou ik ook flink schrikken zeg, met kind van de trap vallen :X Mijn oma is overleden na een val van de trap, dus ik ben al wat extra bewust, maar nu ga ik weer consequent de leuning vasthouden!
pi_127432879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Cathmar het volgende:

[..]

En hoe voel jij je daarbij?
Dat weet ik nog niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het zielig maar aan de andere kant is ze nu wel aangekomen. En in het half uur dat wij extra bezig waren dronk ze misschien 10 cc extra maar raakte ze wel nog meer uitgeput. Voor nu vind ik het goed, denk ik. Als het haar helpt om het zo te doen.
E.
pi_127432970
Kijk wat mijn man me gisterenavond stuurde! Hij had haar op haar buik gelegd en ze rolde zo op haar rug :o dat ging vast per ongeluk want een coördinatie heeft ze nog helemaal niet :')

E.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:26:19 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127433018
Onze kraam liet me ook niet langer voeden dan een half uur om E's krachten te sparen. Als je graag wilt dat ze aankomt lijkt het heel tegenstrijdig, maar drinken kost blijkbaar echt veel energie :Y
pi_127433038
Tally die grap van je man :D Ik kan op sommige momenten ook weinig hebben en dan later snap ik eigenlijk niet meer waarom ik het zo erg vond. Hij zou het vast nooit tegen jullie meisje zeggen!

Shandaly is het nog goedgekomen met het in slaap krijgen van Femke?

Sola zo naar die nachtmerries, en het is soms zo lastig om uit die sfeer te komen! Kan echt mijn hele ochtend verpesten als ik zo naar wakker wordt.. :*

F slaapt dus ineens van de 0:00 tot de 6:00 fles, en vanmorgen zelfs tot 6:30 *O* Ik hoop dat hij dit volhoudt!

Omen ja uiteraard gebruik ik zijn naam nog steeds :D Houdt het voor mezelf ook een beetje uitdagend ;) Ik wist niet eens wat swypen is, het ziet er inderdaad heel handig uit!

Wat de slapende mannen betreft: ik denk ook altijd dat ik hem lekker moet laten slapen. Ik ben dan toch al wakker. Hij vindt dat onzin hoor, hij doet het graag allemaal, maar ik herinner me dan dat hij wat moe was en dan laat ik hem maar lekker. Maar nu er nog maar een voeding per nacht is heb ik de neiging om de luier te doen en de fles te maken, alles te installeren en dan hem de fles te laten geven. F valt bij hem altijd in slaap en dan duurt het luier-fles-ritueel maar een half uurtje.

Tally wat een vrolijk gezicht! Vind je het gek trouwens, met die leuke gekleurde stipjes (en die geduldige moeder natuurlijk).

Sparkling :* Wat lief! Ik ben blij dat je het zegt ook, want vanmorgen had ik juist weer zo'n dipmomentje, heeft weinig te maken met F trouwens dat ik wat minder goed slaap. Dan zie ik even van alles wat ik normaal leuk vind de zonnige kant niet in en kijk ik naar F en dan voel ik me toch een partij schuldig! Het zakt weer snel gelukkig. En fijn om te lezen dat ik niet liefdeloos overkom :@.
Wat een spanning met Eva, wel heel goed dat je hebt volgehouden en toch (meerdere keren!) aan de bel hebt getrokken. Dat half uurtje en anders pech schijnt inderdaad soms iets te doen, ik ben benieuwd of bij Eva ook de vechtlust naar boven komt!
Ik hoop dat je goed hebt geslapen vannacht, het was vast stil zonder Eva maar misschien heb je wat energie op kunnen doen om je hier doorheen te slaan.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:27:24 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127433060
Wow! :D

En plooitjes in haar bovenbenen O+ :9
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:30:03 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127433144
Suiker je komt echt niet liefdeloos over joh!! :o Wel soms als iemand bij wie het niet vanzelf gaat, maar je weet zelf inderdaad vreselijk goed hoe je daarmee om moet gaan geloof ik :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:37:22 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127433391
Hier trouwens een suffe nacht; ik lag laat in bed, en had E pas tegen 06:00 verwacht, maar om 04:30 kwam de kat bij onze deur krijsen :X Hij is doof dus dat gaat dan op standje luchtalarm :') En toen was E dus ook wakker...

Ze heeft gelukkig aardig gedronken toen, maar al met al was ik 1,5 uur met haar bezig. En daarna was ze na een half uur alweer wakker :X Dus maar bij ons in bed genomen en daar sliep ze gelukkig nog ff verder O+
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:38:55 #98
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127433434
Lauren krijste gisteravond ook alles bij elkaar. Bij ons doiet zwiepen met vde mc vaak wonderen. Daarna slapend in bed gelegd en 4.5 uur aaneengeslotemn kunnen slapen _O_ .
pi_127434062
Hihi sorry, die kat! _O- Ik zie helemaal voor me dat hij daar lekker gaat zitten, heel rustig z'n bek bek open doet en dan vanuit het niets op standje luchtalarm gaat zitten bleren O+

En ik ben zelf niet altijd zo zeker van hoe ik ermee om moet gaan, maar tot nu toe lijkt F steeds blijer en ik ben in elk geval verliefd, dat zijn de twee belangrijkste dingen :Y

Ik zie trouwens ook een levende zweefmolen voor me als ik me jou met de mc voorstel pessie! Ik moet wat minder koffie drinken :') c_/
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:01:29 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127434211
Kind vandaag in korte broek zonder sokken naar oma... Wat heerlijk is het buiten!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')