quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Spark wat klote!! Hopen dat het snel beter gaat met eva. Schrikken hoor!
Helaas bij sommige inderdaad nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Omentielvo het volgende:
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
Dat gaat hier nu al 7 weken zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat hier nu al 7 weken zoWe hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
De eerste weken werd ik er een beetje depri van en dacht ik: WAAAAAAAAAAR ben ik aan begonnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenWord je daar niet helemaal tureluurs van?
Cinababyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje![]()
Omen, das echt kut. Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis
![]()
Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
Die raadde de osteopaat aan maar de kinderarts af. Waarom ben ik even vergetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef danic het volgende:
[..]
Die ja![]()
Zou orthiflor ook niet iets voor Feline zijn?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom de ka het afraadde. Het is homeopathisch. Kan het zijn dat hij niet in de werking gelooft?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die raadde de osteopaat aan maar de kinderarts af. Waarom ben ik even vergeten
15 juni hebben we een bel afspraak met de kinderarts maar mocht het zo blijven (vandaag niet meegerekend) dan bel ik of die afspraak vervroegd kan worden.
Vandaag hebben we echt een goede dag. Ondanks dat ze veel wakker is en veel gehuild heb.
Ze zei ook: Het is homeopathisch en kan helpen. Het kan ook best zijn dat ze het me afraadde omdat ik eerst iets anders moest proberen. Zo van veel dingen tegelijk, dan weet je niet wat echt helpt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom de ka het afraadde. Het is homeopathisch. Kan het zijn dat hij niet in de werking gelooft?
Ja heel herkenbaar! Het was hier idd een fase, maar wel een heel lange. Hier werd het drinken 's nachts ingehaald, we hebben vanaf 4 t/m 9 maanden (ongeveer) op 3-5 nachtvoedingen gezeten. Overdag was hij gewoon veel te druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
Herkent iemand het opeens veel minder drinken met een maand of zeven/acht? Mijn jochie weigert sinds een paar dagen flessen (vandaag op de opvang tussen 8-18 maar 100+60 gedronken ipv twee keer 180) en aan de borst bij mij is het overdag ook zeer matig. In de avond en de nacht drinkt hij wel nog goed.
Hij is wel snel afgeleid en krijgt redelijk wat bijvoeding, maar tot afgelopen donderdag had dat geen invloed op de hoeveelheid melk die hij dronk.
Ik weet dat het niet heel weinig is wat hij drinkt, maar het is wel veel minder dan hij normaal doet en met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo tof. Flesje met water drinkt hij eigenlijk niet, alleen als ik in de fles knijp, dan slikt hij het wel door.
Is dit een faaaaase?
Hier 6,5 maand en 1 vd 2 drinkt echt heel veel minder ineens. Maar dan wel om 5 uur 's ochtends een hele fles extra, helemaal leeg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
Herkent iemand het opeens veel minder drinken met een maand of zeven/acht? Mijn jochie weigert sinds een paar dagen flessen (vandaag op de opvang tussen 8-18 maar 100+60 gedronken ipv twee keer 180) en aan de borst bij mij is het overdag ook zeer matig. In de avond en de nacht drinkt hij wel nog goed.
Hij is wel snel afgeleid en krijgt redelijk wat bijvoeding, maar tot afgelopen donderdag had dat geen invloed op de hoeveelheid melk die hij dronk.
Ik weet dat het niet heel weinig is wat hij drinkt, maar het is wel veel minder dan hij normaal doet en met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo tof. Flesje met water drinkt hij eigenlijk niet, alleen als ik in de fles knijp, dan slikt hij het wel door.
Is dit een faaaaase?
Snap ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zei ook: Het is homeopathisch en kan helpen. Het kan ook best zijn dat ze het me afraadde omdat ik eerst iets anders moest proberen. Zo van veel dingen tegelijk, dan weet je niet wat echt helpt.
Zal het d'r vragen. De reden waarom ik het niet meteen gekocht heb toen de osteopaat zei is dat het aardig aan de prijs is. Als het helpt wil ik er alles voor geven want ze heeft er echt last van.
Maar ik heb al zo veel dingen uitgeprobeerd dat ik eerst raad wilde van de kinderarts
Haha wat lief, daar wacht ik idd ook op! Maar dronk I dan wel andere dingen overdag?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, op het KDV ging de mini rond 7 maanden ook moeilijk doen met zijn flesjes. Met moeite 100-130 ml op een dag. Dat gaat sinds een maandje ook weer een stuk beter, nu hij zelf z'n flesje vast kan houden
Wij gebruiken ook de nitriton. Was ook het advies van de osteopaat. Je moet wel direct na het maken de fles geven, er staat in de bijsluiter dat je max de fles 5 minuten mag laten staan. Waarom weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Tally het volgende:
Dat orthiflor maakt dat de voeding ook dikker? Of moet ik de Nutriton blijven gebruiken dan?
Ik denk dat het net als bij Nutroton ook dikker word aangezien er rijstzetmeel in zit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook de nitriton. Was ook het advies van de osteopaat. Je moet wel direct na het maken de fles geven, er staat in de bijsluiter dat je max de fles 5 minuten mag laten staan. Waarom weet ik niet.
Maar dat doe je denk ik toch wel. Hooguit nog de luier verschonen.
Je bent de enige die ik "ken" met een tweeling van ongeveer die leeftijd, dus dacht: ik gooi het in de groepquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:
Zag dat DJMomo nog aan me dacht maar mijn meisjes zijn te jong en A'dam is hier ook niet naast de deur, en morgen al andere afspraken.
Nee hij dronk niets anders. Nou ja, soms 20-40 ml maar nooit substantieel. Alles lekker 's nachts inhalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha wat lief, daar wacht ik idd ook op! Maar dronk I dan wel andere dingen overdag?
Scheelt wel in kolven, dat is wel weer fijn
Gillen niet, maar E kan wel flink geluid maken met dr mond vol borstquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Onder het motto "Zuigende meisjes gillen niet"![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Tally het volgende:
Dank U. De borst helpt. Al is het alleen maar omdat ze haar mond vol heeft en niet kan gillen
Om die reden heb ik vanavond meer tijd wel een meisje aan de borst dan niet... Zou de regeldag nu al begonnen zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Onder het motto "Zuigende meisjes gillen niet"![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Shandaly het volgende:
Herkenbaar ook weer, Tally.
Meer als bijkomend 'voordeel' (voor hem dan) dat hij ook echt nergens wakker van wordt.
Die kan zich 's ochtends heerlijk uitrekken, en zeggen "Dat was een goede nacht hè? Ik heb geen van beide kinderen gehoord!" Grmbl, nee ,JIJ niet!!
Die zitten er ook tussen helaas.quote:
Dat zou niet uit moeten maken maar het voelt soms wel zo he? Betrap mijzelf er ook op dat ik niets negatiefs wil denken of laat staan zeggen! Nou heb ik daar ook weinig reden toe, maar ik snap je helemaal!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef Tally het volgende:
En trouwens. Ik klaag niet. Ik wil niet klagen.
Ik heb zoveel moeite moeten doen voor een gezin met kinderen
Zo was ik gister boos op mijn man omdat hij een geintje maaktequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken maar het voelt soms wel zo he? Betrap mijzelf er ook op dat ik niets negatiefs wil denken of laat staan zeggen! Nou heb ik daar ook weinig reden toe, maar ik snap je helemaal!
En jij mag dus best klagen of zeggen dat je het zwaar hebt!
Ooohhh!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo was ik gister boos op mijn man omdat hij een geintje maakte
Hij zei: Je kan wel merken dat we deze niet hebben kunnen selecteren in het ziekenhuis hé.
Ik kan er achteraf om lachen. Moment was gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooohhh!!
Ja, ik snap de humor maar zou er ook (nog) niet om kunnen lachen...
Nou diegene die me wakker maakt voor het behalen van een level in candycrush heeft wel ff een probleem denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:08 schreef Solagratia het volgende:
ik maak J wel vaker wakker 's nachts Als ik een nachtmerrie heb gehad, zelfs eens toen ik eindelijk een level had gehaald van candycrush
En hoe voel jij je daarbij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, had ik niet verwacht! In het ziekenhuis krijgt ze heel strikt de fles maximaal 30 minuten aangeboden en heeft ze hem dan niet op, pech gehad. Wij waren vaak een uur bezig om haar te stimuleren om maar eten binnen te krijgen. Ze willen even kijken of dit effect gaat hebben.
Dat weet ik nog niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het zielig maar aan de andere kant is ze nu wel aangekomen. En in het half uur dat wij extra bezig waren dronk ze misschien 10 cc extra maar raakte ze wel nog meer uitgeput. Voor nu vind ik het goed, denk ik. Als het haar helpt om het zo te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |