Tante wat een heerlijke zomerfoto!
LB Berg, ik heb het hier nog niet gespot.. hebben baby's er zelf last van eigenlijk?
Twinkle ik kan me dat zo goed voorstellen. En ook dat je even uit huis bent!
Sparkling wat een dag voor jou.. ik ben benieuwd. Waar letten ze nou allemaal op? Wat vervelend om haar achter te moeten laten. Ik bedacht laatst dat ik het nu al wennen zou vinden als F bij opa en oma zou gaan logeren, laat staan in een ziekenhuis achterlaten. Hopelijk werken je medicijnen en kun je goed slapen.
Shandaly ik vind je eigenlijk een doodnormale moeder, ik herken ook bijna alles wat je schrijft. En in de tweede week was ik er echt nog veel erger aan toe dan jij. En nog steeds, eind van de middag is meestal mijn dipmoment. Of als F krampjes heeft en echt even niks helpt. Dan wordt meteen alles mee het diepe in getrokken. De rest van de tijd ben ik dolgelukkig. Ik besef gelukkig ook telkens dat ik me straks weer blij voel. En jij hebt er ook nog een peuter bij, nog minder tijd om even tot rust te komen.
Ik heb de eerste periode heel actief mensen uitgenodigd thuis want ik vond het ook maar niks, alleen met F thuis zitten. Nu werkt mijn vriend wel thuis, maar die moet werken dus die moet ik eigenlijk niet teveel storen (best lastig). En er bellen nu nog steeds mensen die vragen of ik heel misschien een gaatje heb voor bezoek

7 weken na de bevalling!
Spirit ik word zelfs een beetje zenuwachtig als mijn vriend er niet is want die krijgt F veel makkelijker rustig dan ik. En als ik hem dan in bed leg en hij wordt weer wakker, dan kost het mij heel veel moeite om hem weer in slaap te krijgen. Het gaat nu goed (vriend is er niet) maar hij wordt telkens wakker met krampjes. Ik ben dus hard aan 't oefenen!
Overigens is de Infacol hier echt een wondermiddel dus ik deel je ervaring niet. Hij heeft meestal maar hele lichte krampjes, maar hij heeft nu een speen met een groter gaatje op de fles en daar moeten zijn darmen blijkbaar even aan wennen (lees: krijsen).
Kyara fijn dat je het ergens toch ook wel leuk vindt om weer aan het werk te zijn. Hopelijk verloopt morgen een beetje soepel met D!

Omen wat fijn dat je dan bij je buren terecht kan

En anders maar een oude handdoek in stukjes knippen ofzo?! Niet echt ideaal nee.. En ik heb soms ook dat een mini tegenslagje er enorm inhakt. Dat zal dan wel de druppel zijn, denk ik maar!
LE Ik heb een heel levendig beeld van je buurman

Tally voor jou een dikke

Je schrijft altijd zo positief maar ik word na een kwartier gillen al tureluurs en mijn hele lichaam komt dan in opstand. Ik kan me niet eens voorstellen hoe je je er doorheen slaat! Heeft Dr. Brown geen andere spenen? Sinds wij een andere speen hebben gekocht (maar gewoon van Difrax hoor) drinkt F veel makkelijker en heeft hij ook niet telkens honger tussendoor. Maar wel meer krampjes, helaas. Het klinkt alsof jullie alles al geprobeerd hebben, maar je weet nooit.
Vencodark die klopjes op de billen schijnen ook iets met zijn hartslag te maken te hebben. Als je begint met vrij vlot kloppen en steeds langzamer gaat zou zijn hartslag ook vertragen waardoor hij rustig wordt. Hoe dan ook werkt het billenklopje hier ook als een tierelier

In combinatie met over het voorhoofd naar de neus toe strelen (dan vallen zijn ogen dicht) vaak de gouden slaapmethode.
Danic geniet van je avond! En ga even op de bank zitten met een waterijsje ofzo

Even luisteren hoe stil het is..
Hier verder alles oké. Vanmorgen kwam de CB mevrouw langs want die belde gisteren hoe het ging en toen mijn vriend een vraag stelde zei ze dat ze anders wel even langs zou wippen vandaag. Ze heeft hier een uur gezeten en ze was helemaal blij met hoe we het aan hebben gepakt. Streng begonnen en binnen een dag de helft weer laten vallen

Maar ik herken nu ook ineens de huiltjes en eerst niet. Dus ik hoor nu ook of hij er misschien zelf uit komt of dat hij zich echt rot voelt. En als hij kreunt wordt hij niet per se wakker en kan ik hem makkelijker laten liggen nu. Ook qua eten en wakker zijn enzo, meenemen naar de moestuin en vrienden maar dan wel het ritme aanhouden, eigenlijk gaat het ineens super.
Moet zeggen dat het ritme ook voor mezelf heel fijn is. Ik weet nu dat hij nog even in bed ligt en ik zie en hoor hem niet constant. Als hij dan wakker is geniet ik er dubbel van en als hij krampjes heeft ofzo dan focus ik me 100 % op hem en dat werkt veel beter. Ik geniet zo van hem!
En vanmiddag hielp het masseren ook tegen de krampjes

Zo.
-einde megapost-