quote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Sowieso wel apart dat ze haar draakjes nu zo goed kan commanderen.SPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ze dan vervolgens helemaal van het padje gaan at random mensen opeten etcetera.
Puberteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Sowieso wel apart dat ze haar draakjes nu zo goed kan commanderen.
En dat ze dan vervolgens helemaal van het padje gaan at random mensen opeten etcetera.
Jon moet nog te horen krijgen dat Bran en Rickon "dood" zijn, wellicht dat we dan een flashback oid krijgen van Sam die belooft niets te zeggen tegen Jon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Kyubey het volgende:
Wat wel belangrijk was voor het verhaal maar niet voorkwam: Sam die Bran belooft om niets tegen Jon te zeggen. Gaat Jon nu op zoektocht naar zijn broertje oid? En als Sam niets zegt, krijg je een rare wending in het verhaal.
Ik denk het wel. Ik denk dat ze namelijk zometeen Coldhands tegenkomen. Om te voorkomen dat seizoen 3 vol met nieuwe characters zit die je nauwelijks ziet denk ik dat ze dat zo oplossen. Coldhands kon toch niet onder de Wall mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef Amnon het volgende:
Vraag me ook af hoe ze de verhaallijn van Bran & co gaan doen volgend seizoen. Al hun boek 3 hoofdstukken zijn al verfilmd, en boek 5 heeft voor hen maar drie hoofdstukken ofzo.
Hmm, misschien dat ze de Coldhands-hoofdstukken van Sam & Gilly aan hun geven?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of ze haar nu twee volle seizoenen gaan laten doorbrengen met wachten, voordat er eindelijk weer wat gebeurt als een zeker persoon haar kant op komt.Is boek 6 al uitSPOILER: Boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
and then...
Eén van de mooiere stukken iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef Kyubey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat verhaal in dat bos met die Children gaan laten zien. Dat was wel het grootste fantasydeel.
dat denk ik niet. Theon zien we nu ook terug terwijl hij in de boeken ook een lange pauze had. Ik denk dat je dit met TV niet kunt maken om deze karakters zo lang eruit te latenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vraag me sowieso af of we Bran gaan zien, zijn verhaal van boek 3 is al verteld. Bij Daenarys gebeurt ook niet meer zoveel, Arya ook niet echt.
Als seizoen 4 de rest van boek 3 beslaat zullen we voornamelijk de Wall en Kings Landing gaan zien.
Lol, verkeerd geteld, ik zie zes boeken in m'n boekenkast staan, vandaar. Storm of Swords is in tweeën gedeeld.quote:
Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef RanTheMan het volgende:
Ik meld me hier ook maar even.. Iemand enig idee, hoe ze sansa nu nog bij littlefinger gaan krijgen? Die is namelijk al een hele zooi afleveringen onderweg en ze zit daar maar wat te huilen in KL...
Ja ser Dontos meen ik, maar dan nog, qua tijdspad is little finger al bijna bij lysa, hij ging 4 afleveringen geleden al weg ofzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Die dronken dikke ridder (even naam kwijt) uit de eerste aflevering van seizoen 2 zou haar toch 'helpen'? Ik vond het al vreemd dat hij helemaal niet meer terugkwam in de serie, misschien hebben ze later toch besloten het anders aan te pakken.
Ja, daarom is het zo vreemd dus. Wellicht gaat ze gewoon de hele tocht doen met Dontos, aanstaand seizoen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ja ser Dontos meen ik, maar dan nog, qua tijdspad is little finger al bijna bij lysa, hij ging 4 afleveringen geleden al weg ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |