Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in.quote:
Oh, dat zou wel heel erg balen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in.
Dan kan iets tussendoor toch best?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb honger... Maar open avond tot 20.00, ook al weet ik eigenlijk dat er niemand komt kijken!
Ja, die wens moet ik maar opzij zetten inderdaad. Gek genoeg ging dat best nog wel goed al kan ik net zo snel wandelen als het moet volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel erg balen zijn.Misschien toch dat hardlopen even laten zitten...?
wat een held!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ige-vrouw-water.html
Whut? Nooit meer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap je helemaal V1 maar rust is toch het beste
Ik wandel nog niet eens
draai je niet en nog niet om in je hoofd?quote:
Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
draai je niet en nog niet om in je hoofd?
je dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.
Ooooooh, ik wandel (nog) niet eens....laat staan dat ik hardloop.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Eens... laat staan hardlopen ofzo.. dat bedoel ik dan weer.. sorry
Je hoort 10 eurocent vallen, bedoel jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ooooooh, ik wandel (nog) niet eens....laat staan dat ik hardloop.
Heel in de verte hoor ik een kwartje vallen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjulliewel lieve Slankies!!!Mede namens Noor en den Duuf
Echt ontzettend tof
Mevrouw is er ook van onder de indruk!
[ afbeelding ]!!!
Het duurde even voordat ik door had dat Noor er tussen lag!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Light risotto? Do tell!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: salade met kip en walnoten
T: havermoutshake
S: fitness
T: bietensap
D: light risotto met rucola, gebakken visje
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Het berenpak staat niet op de foto!!!
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.quote:
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.
Bouillon beetje bij beetje toevoegen, net zoals normale risotto
Als de rijst gaar is, vuur uit en 30 gr. parmezaan erbij. 2 handen vol rucola fijn snijden en toevoegen en doorroeren.
Serveren en eet smakelijk![]()
2/3 was voor lief, 1/3 was voor mij
Met visje was het <500 kcals
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.
Bouillon beetje bij beetje toevoegen, net zoals normale risotto
Als de rijst gaar is, vuur uit en 30 gr. parmezaan erbij. 2 handen vol rucola fijn snijden en toevoegen en doorroeren.
Serveren en eet smakelijk![]()
2/3 was voor lief, 1/3 was voor mij
Met visje was het <500 kcals
minder boter, minder kaas, minder kcalsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig is) ?
Klinkt wel lekker overigens
Kut is dat ja!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Mopper mopper. Al een hele week geen troep gegeten, maar braaf groente, mager vlees en volkoren producten. Eten we 1x patat met salade, vergrijp ik me natuurlijk ook asn de pindas. Halve zak op en misselijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
jaaaa het is er! En Noorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Is niet nodig. De komende twee weken wordt er voor me gekookt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kut is dat ja!!!
Snel vergeten en lekker een weekplanning bedenken
Lekker in 'the flow' GB? Fijn
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom minder cal Perr?? Vind je al zo weinig eten met zoveel sport
Boter in je risotto? Neeeee, mascarpone!!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig is) ?
Klinkt wel lekker overigens
Hmmm..... kweet niet...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?
Ja, qua sporten wel! Eten kan beterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kut is dat ja!!!
Snel vergeten en lekker een weekplanning bedenken
Lekker in 'the flow' GB? Fijn
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben echt kapot, duik zo lekker mijn bed in. Veel gesport de afgelopen dagen, dus dat voelt goed. Zou morgen eigenlijk wel een lesje willen doen, maar ik heb een overleg buiten de deur tot een uur of 8 en moet daarna nog naar huis reizen
. Donderdag lekker vrij, though! [/liefdagboek]
in mijn belebingswereld welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm..... kweet niet...
Tink, bio heeft natuurlijk niks met gezond te maken
De rest klinkt fantastisch
En jij op basis van jouw lijstjes dik(ker)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.
Ik ga niet meer in risotto discussiesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Boter in je risotto? Neeeee, mascarpone!!!!!
Nu ben ik niet dik (al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.
Nee, risotto moet je in de prullenbak gooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in risotto discussies
Dat weiger ik! Dat vet is eraan gekomen in een periode van veel stress en kan er ook weer af.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bang dat het gewoon je figuur is perr.
@dido, ben er hier iig achtrr gekomen dat ik buiten het sporten om meer beweeg dan veel anderen.
Kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik zit met wat in m'n maag. Aanslag van ene Tobias Fiscaal wat verder wijst op m'n parkeerboete want kenteken en alles, maar staat met koeieletters op "LET OP! Gemeentelijke belastingaanslag" vertrouw de hele zooi niet echt, morgen gemeente opbellen?!
Stresshormonen zorgen voor vet aanzettenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat weiger ik! Dat vet is eraan gekomen in een periode van veel stress en kan er ook weer af.
Ja, maar die stress heb ik nu niet meer, dus nu mogen ze weer weg. Ik zal anders volgende week is bij mijn nieuwe sportschool om een krachtschema vragen, volgems mij had Novem het daar ook al over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stresshormonen zorgen voor vet aanzetten
Maar mijn cake/koekjes/nootjes staan al op mijn lijstje. En inclusief dat is het dan 1850 kcal. Maar goed ik ga wegen, de crap cutten en wellicht kracht schema doen en dan eens kijken waar mij dat brengt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr.. eet je stiekem niet meer dan wat je opschrijft? Snoepje hier, cappuccino daar...
En aanleg is ook erg belangrijk.
Zelf ben ik een kind van dunne ouders en heb dunne broer en zus.. Eigenljik was het knp dat ik 'dik' was.
Niet al teveel over in zitten hoor
Kan geen kwaad, misschien zelfs nodig om je verbranding weer op peil te helpen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, maar die stress heb ik nu niet meer, dus nu mogen ze weer weg. Ik zal anders volgende week is bij mijn nieuwe sportschool om een krachtschema vragen, volgems mij had Novem het daar ook al over.
Dan moet er wel sprake zijn van langdurige stress.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stresshormonen zorgen voor vet aanzetten
Dat vraag ik me dus af... Of het echt een poos duurt dan. Sinds geen sex moest ik echt m'n intake verminderen om nog resultaat te hebben. 1e week kwam ik aan, toen 400kcal per dag lager gegaan en nog enigszins effect.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dan moet er wel sprake zijn van langdurige stress.
Veel meer dan ik zou willen jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft het ontbreken van een sexpartner dan zo een impact op je gemoedstoestand viz?
Je hormoonprofiel wordt natuurlijk beinvloedt door dagelijkse dingen. Maar om voor vet aan te zetten moet er sprake zijn van een calorisch overschot. Of dat er sprake is van een verlaagd testosteron gehalte door langdurig overschot aan cortisol. Dat gebeurt door een verlaging van je belastbaarheid door een lange tijd onder calorisch onderhoud te eten, crap te eten, ziekte, stress in prive of werksfeer, of een combinatie. De belasting is hoog door eventuele hoge werkdruk, zwaar fysieke arbeid of juist te laag vanwege inactiviteit. Hierin zijn ook weer talloze combinaties.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af... Of het echt een poos duurt dan. Sinds geen sex moest ik echt m'n intake verminderen om nog resultaat te hebben. 1e week kwam ik aan, toen 400kcal per dag lager gegaan en nog enigszins effect.
Vaker krachtraining en dan groot worden, mannen met meer spiermassa hebben een hogere eigen test aanmaak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel meer dan ik zou willen ja
Merk het zelfs aan m'n haar...met dan heb ik volle bos, zonder dan heb ik na 2 weken dun haar.
Moet je ook weigeren. Als het vet er aan is gekomen, heeft het niets met je figuur te maken denk ik. Heb je nog steeds stress? Misschien maak je nog te veel cortisol aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat weiger ik! Dat vet is eraan gekomen in een periode van veel stress en kan er ook weer af.
Die van mij is volgens mij op de hobbel, m'n baardgroei is ook gigantisch hoog. Kon normaal met 2x per week scheren doen nu moet ik elke dag ander krijg ik kriebelharen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je hormoonprofiel wordt natuurlijk beinvloedt door dagelijkse dingen. Maar om voor vet aan te zetten moet er sprake zijn van een calorisch overschot. Of dat er sprake is van een verlaagd testosteron gehalte door langdurig overschot aan cortisol. Dat gebeurt door een verlaging van je belastbaarheid door een lange tijd onder calorisch onderhoud te eten, crap te eten, ziekte, stress in prive of werksfeer, of een combinatie. De belasting is hoog door eventuele hoge werkdruk, zwaar fysieke arbeid of juist te laag vanwege inactiviteit. Hierin zijn ook weer talloze combinaties.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Mufasa208 het volgende:
Je wordt ouder.
Heb je dan ook al van die harige oude mannentepels?
Jawel, maar die maken de boel meteen weer zo donker. Heb er eentje half dichtgetrokkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef Perruche het volgende:
heb je geen gordijnen dido?
Ik typte gorfijnen
Leuk van de 5e date Prob!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:44 schreef Probability het volgende:
Zat er gister helemaal doorheen...... Maar als 5e datekwam iemand mij gister avond even opvrolijken..
En hij ligt nu lief te slapen terwijl ik aan het werk ben
Dat jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef the85mc het volgende:
Lolwut? Dikker en dunner haar door seks![]()
Misschien heeft t minder afvallen te maken met minder exercise dan stress
Klein beetje. Ik doe nu 3 x 10 mg. Maar ben niet super geconcentreerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:54 schreef Perruche het volgende:
Billy werken je medicijnen een beetje voor je gevoel?
ik ga ook nog ff een bakkie halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:49 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Weer naar congres, vroeg de trein.. Gelukkig zo koffie stop
En de zon schijnt
Leuk Prob!!
Denk t welquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ga ook nog ff een bakkie halen![]()
Leuk congres?
En Prob
Wat voor congres?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:49 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Weer naar congres, vroeg de trein.. Gelukkig zo koffie stop
En de zon schijnt
Leuk Prob!!
Veel afvallen, hongerstand, jojo'en ongezond, chagrijnig, omvallen, duur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef ellie32 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het cambridge dieet? Schijnt erg goed te zijn en je ben tniet de hele dag bezig calorieen te tellen. Ik heb twee familieleden die enorm zijn afgevallen met het Cambridge dieet.
Dieet klinkt wel chill maar je moet toch je hele leven gezond eten om dun te blijven.. Dus kun je maar beter meteen beginnen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef ellie32 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het cambridge dieet? Schijnt erg goed te zijn en je ben tniet de hele dag bezig calorieen te tellen. Ik heb twee familieleden die enorm zijn afgevallen met het Cambridge dieet.
Wat lukt niet dan? Ik ben nu ook bezig maar dwaal nu teveel af van wat ik in eerste instantie wilde weten. Tijd om een paar stappen terug te doen en weer op de juiste weg verder te gaan, hoe interessant dat andere pad ook is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:49 schreef Probability het volgende:
Al moet ik wel een HBO stageverslag schrijven (jaaa nog steeds) en het lukt gewoon niet zo.. Gister al gebeld met mijn coach en zie haar morgen weer..
Dit keer ben ik niet in paniek maar het moet gewoon AF.
Ja heb wel veel info op zich maar het moet nu een versla worden + mis basic dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wat lukt niet dan? Ik ben nu ook bezig maar dwaal nu teveel af van wat ik in eerste instantie wilde weten. Tijd om een paar stappen terug te doen en weer op de juiste weg verder te gaan, hoe interessant dat andere pad ook is.
T: Koffie
O: pistolet, 2 gebakken eitjes, mango smoothie
L: paar frietjes en een stuk gefrituurde kip![]()
T: cappuccino
D: noodlesoep
T: koffie
S: rondje lopen
Fijn dat je het leuk hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo! Terug uit Venetië. Was leuk. Kan de Biënnale zeker aanraden (Co, inspirerende zakenreis!) en heb alle highlights verder gemist.![]()
Nu vooral bezig met vechten tegen de jeuk naar aanleiding van de aanval van de killer mosquitos. Werd maandagavond helemaal lekgestoken bij een restaurant. Zag er niet mooi uit. Kon vannacht ook niet slapen door de jeuk.![]()
Wel de lekkerste pizza ooit gegeten. Basis van pompoensaus, daarop ham, mozzarella en rode uien.![]()
Nu weer aan het werk om de kont tot normale proporties terug te dringen. En hopelijk een paar cm op mn borsten kwijt te raken, want dan passen mn toffe lange jurken weer.![]()
Heb ik hier nog dingen gemist?
WB Henk! Klinkt tof! Op de muggenbulten naquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo! Terug uit Venetië. Was leuk. Kan de Biënnale zeker aanraden (Co, inspirerende zakenreis!) en heb alle highlights verder gemist.![]()
Nu vooral bezig met vechten tegen de jeuk naar aanleiding van de aanval van de killer mosquitos. Werd maandagavond helemaal lekgestoken bij een restaurant. Zag er niet mooi uit. Kon vannacht ook niet slapen door de jeuk.![]()
Wel de lekkerste pizza ooit gegeten. Basis van pompoensaus, daarop ham, mozzarella en rode uien.![]()
Nu weer aan het werk om de kont tot normale proporties terug te dringen. En hopelijk een paar cm op mn borsten kwijt te raken, want dan passen mn toffe lange jurken weer.![]()
kunt je fiets toch op slot zetten en het sleuteltje meenemen? waarom zou je fiets dan gejat worden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga hardlopen op de heide (ivm de zachte ondergrond).
Probleem is alleen: de heide is niet heel dichtbij. Dus ga ik lopen (zo'n 20 minuten heen en terug) of ga ik op de fiets en hoop ik dat m'n fiets niet gejat wordt?
Lopen natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga hardlopen op de heide (ivm de zachte ondergrond).
Probleem is alleen: de heide is niet heel dichtbij. Dus ga ik lopen (zo'n 20 minuten heen en terug) of ga ik op de fiets en hoop ik dat m'n fiets niet gejat wordt?
De konijntjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef _aurum_ het volgende:
wie zou jouw fiets nou moeten pikken in the friggin middle of nowhere?![]()
^^quote:
Spam?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef ellie32 het volgende:
-yup-
grgr mirjam
De heide roeptquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik had het niet eens door tot ik op de username klikte en zag dat 'ie vandaag was aangemaakt.
Boooh, zulk mooi weer en ik zit de hele dag binnen. M'n gezicht plakt wel lekker van de sunscreen
Die moet even wachten tot 18 uurquote:
Een babyquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom ga je dan nog Jilliannen als je ook al gaat wandelen en rennen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik denk dat ik m'n fiets bij Lidl neer ga zetten. Dan staat 'ie safe en moet ik toch nog een klein stukje inlopen. 20 minuten heen en 20 minuten terug is me te veel net uit het werk als ik ook nog moet Jilliannen en nog niet gegeten heb
Jillian moet elke dag en hardlopen is maar een klein stukjequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom ga je dan nog Jilliannen als je ook al gaat wandelen en rennen?
Tja, is in principe wel de bedoeling dat je het echt dertig dagen achtereen doetquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef _mille-feuille_ het volgende:
Anders wordt ze boos?![]()
Heeft iemand hier trouwens nog tips voor dat soort van video's, maar dan meer pilates-achtig? Ik vind Jillian niet zo leuk.
Ik zie vega, daar kan ik nooit zoveel mee. Maar ik mis ook vetjes en daar kan ik wel wat mee. Avocado in je pastasalade mikken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:13 schreef _mille-feuille_ het volgende:
Lijstje van gister:
O: koffie verkeerd en smoothie (magere yoghurt, blauwe bessen, banaan)
L: 2 tosti's van roggebrood en oude kaas
T: mueslireep
T: bakje aardbeien
T: 2 sneetjes rogge met appelstroop
T: gekookt ei
D: asperges, aardappels en vega 'gehaktbal'
T: handje pistachenoten
Vandaag:
O: zie gister
L: 4 sneetjes rogge met vache qui rit
T: aardbeien
T: perenijsje?
T: 2 sneetjes rogge met appelstroop
D: waarschijnlijk pastasalade
Haha nou het werkt ook wel als je het bijna iedere dag doetquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Tja, is in principe wel de bedoeling dat je het echt dertig dagen achtereen doetValt nog niet mee
Ja maar mijn uitdaging is om het elke dag te doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha nou het werkt ook wel als je het bijna iedere dag doet
en geen lekkere toetjes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Avocado.. Die heb ik nog! Vanavond op t menu
Ze hadden heul niet zo'n lekkere lunch als de vorige keer, heb groot pitabroodje met zalm op en klein beetje pasta salade. Was wel ok. Carbs
Verder hadden ze alleen ham en brie.
Naja gegeven paard niet in de bek kijken he
Dat zijn tijdelijke challenges hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef Quinazoline het volgende:
_Dido_, zou jij je niet wat beter voelen als je niet van jezelf verwacht dat je elke dag Jillian doet, elke dag de trap neemt, geen enkele dag taart neemt enz.? Sinds ik iets minder dan perfectie van mezelf accepteer heb ik het een stuk makkelijker met mezelf.
Ontopic:
O: kwark/yoghurt met muesli
T: 1 bth grilworst
L: 2 bth grilworst, appel, bagel
T: banaan
D: pasta/kip/broccoli/erwtjes/courgette/pesto
S: uurtje cardio denk ik
Ik hou niet zo van avocado, maar doe er wel olijfolie en noten in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zie vega, daar kan ik nooit zoveel mee. Maar ik mis ook vetjes en daar kan ik wel wat mee. Avocado in je pastasalade mikken?
Gisteren volgens de eetmeter:quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Perruche het volgende:
Mille weinig vet en eiwit volgens mij, of niet?
Ja, dat klopt. Dat idee had ik al, dus ik maak me er niet zo druk om, vond het wel grappig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef loveli het volgende:
Eetmeter is toch voedingscentrum? Die mikken op meer carbs en minder vet, dus als je daar over je vet heen zit, betekent het niet dat je te veel vet eet.
Ja die hebben beetje kromme berekening.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef loveli het volgende:
Eetmeter is toch voedingscentrum? Die mikken op meer carbs en minder vet, dus als je daar over je vet heen zit, betekent het niet per definitie dat je te veel vet eet.
De Plus ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja die hebben beetje kromme berekening.
Eierkoeken vinden ze ook geschikte tussendoortjes
Die negeer ikquote:
Die zit er wel van op Ibiza te vertoeven.quote:
Als je van iedere domme NL-er een euro krijgt, zit jij daar ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die zit er wel van op Ibiza te vertoeven.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je van iedere domme NL-er een euro krijgt, zit jij daar ook.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je van iedere domme NL-er een euro krijgt, zit jij daar ook.
Kleuters roken meestal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaaah GEEN ZIN MEER
Dus nu even 5 minuutjes sigaretjes roken en ijsjes eten
/kleuter
Ik rook wel vaker hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef the85mc het volgende:
Ik weet niet hoe ze het had gedaan, maar ze had 1 slakrop als 742 slakroppen aangeslagen. Al vind ik sla wel prima, maar 742 is toch wel erg optimistisch..
En een rokende probbi? Is dat onzin of doe je dat al langer?
Uhm.. Nee vind ik wel chill.quote:
Verkapte 'ik ben rijk' postquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb een nieuwe spaarrekening genomen. Toch spannend of dat wel goed gaat allemaal met zoveel geld![]()
Was het maar zo'n feest.quote:
Ouch, dat is een groot verschil. Hoelang duurt die opleiding?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Kan nu redelijk wat sparen, maar dat gaat straks flink naar beneden als ik in opleiding ga. Ga ongeveer 700 minder verdienen netto
3 jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ouch, dat is een groot verschil. Hoelang duurt die opleiding?
Dan eet je toch wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef _Dido_ het volgende:
En ik heb hongerrr en het duurt nog wel een uur of 2 voor ik kan eten. Wel macaroni a la mama. Mét groente!
Had ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
3 jaar.
Trouwens spierpijn in de billen door jillian![]()
Ik heb niks meerquote:
Lijstjes van uniekquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dusssssssssssss
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
B: 5 km wandelen
L: 3 vrse grofvolkoren boterhammen met ham/mayo/tomaat/bosui/gekookt ei/ grote ijsberslasalade met 1 hele paprika, hele ijsbersla, halve komkommer en dressing
T's: 2 granny smith, 2 nectarines, 2 cafe noir, cappuccino, 4 toastjes met selleriesalade, 6 dropjes, blokje chocolade met hazelnoot
D: zuurkoolovenschotel met gehakt, aardappelen, rookworst, ananas en kaas
T: kwark en vla
700 nett minder dan heel veel is nog steeds genoeg, 700 netto minder dan minimumloon komt wel hard aan. Ik gok dat je daar ergens tussenin zitquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Kan nu redelijk wat sparen, maar dat gaat straks flink naar beneden als ik in opleiding ga. Ga ongeveer 700 minder verdienen netto
klopt. Maar toch hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
700 nett minder dan heel veel is nog steeds genoeg, 700 netto minder dan minimumloon komt wel hard aan. Ik gok dat je daar ergens tussenin zit
Ja! Die zag ik voorbij komen op Facebook!quote:
Grazie!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:08 schreef Mufasa208 het volgende:
@HPKW, welcome back!
[ afbeelding ]
Scriptie schrijven in stijl.
Dat een omgekeerd shirt mij heel goed staat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Die zag ik voorbij komen op Facebook!
[..]
Grazie!
Wel lekker in het zonnetje, maar wat heb je nu geleerd?
Dat mijn vader van 65 zo afhankelijk is dat hij nooit meer kan stoppen vind ik al redelijk kansloos. Maar dat je in deze tijd willens en wetens nog zo'n kankerstaafje opsteekt vind ik ronduit dom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm.. Nee vind ik wel chill.
Wijn pauze werkt niet zo lekker daarna
Ik denk dat hier 95% tegen roken is. Ik ook, maar Probbi is zelf ook oud genoeg om te weten dat t ongezond en verslavend is..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat mijn vader van 65 zo afhankelijk is dat hij nooit meer kan stoppen vind ik al redelijk kansloos. Maar dat je in deze tijd willens en wetens nog zo'n kankerstaafje opsteekt vind ik ronduit dom.
/anti
Mijn man is zo irritant over dit onderwerp...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat mijn vader van 65 zo afhankelijk is dat hij nooit meer kan stoppen vind ik al redelijk kansloos. Maar dat je in deze tijd willens en wetens nog zo'n kankerstaafje opsteekt vind ik ronduit dom.
/anti
En ook nog eens intelligent genoeg!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat hier 95% tegen roken is. Ik ook, maar Probbi is zelf ook oud genoeg om te weten dat t ongezond en verslavend is..
Of een roker die zijn jas over de jouwe legtquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn grootste bezwaar tegen roken is vooral de stank die erbij hoort.
Als er een roker door het trappenhuis heeft gelopen, dan ruik je dat gewoon een uur later nog steeds.
Dat maakt het extra triest, je weet dat het superslecht is en toch blijf je het bewust en met regelmaat doen, te dom gewoonquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat hier 95% tegen roken is. Ik ook, maar Probbi is zelf ook oud genoeg om te weten dat t ongezond en verslavend is..
lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik dus met dingen met gigantisch veel suiker, blijkt dus gigantisch slecht te zijn als je ermee overdrijft, kost ook nog eens geld. Onaantrekkelijk gewoon
Niet krabbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand tips tegen jeukende muggenbulten?
Ik ben ook anti, maar dom vind ik ook niet het goede woord nee. Er mee beginnen is dom. Als je eenmaal begonnen bent (en je bent gevoelig voor het krijgen van verslavingen) verkloot je de communicatie tussen neuronen en dat weegt inderdaad altijd zwaarder dan emotionele wil of doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tegen niet jeukende muggenbulten ken ik veel remedies
En roken is een verslaving, niet iets wat je nou echt zelf doet.
Alsof gokken zo leuk is of alcohol of drugs.
Oordelen... hou er niet zo van, sorry
Of een roker in de lift.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of een roker die zijn jas over de jouwe legt
Kun je day-zero-punt mee wegstrepen, blikje vis! Maar daar ga je ook van stinken in de liftquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Of een roker in de lift.
Of een roker die naast je komt staan om iets uit te leggen en nog nooit van kauwgom heeft gehoord.
Mijn hardlooprondje ging goedHield m'n hart vast na het debacle van vrijdag, maar niets wat ik pijn zou willen noemen. Echt heel fijn om over de heide te lopen. Zaterdag weer
Heb nu ook een fatsoenlijke plek gevonden om m'n fiets neer te zetten
.
Kiek nou toch
Net gegeten en straks moet ik nog Jillian doen. Ik deeeeenk dat ik nog maar een extra tussendoortje meeneem volgende keer, zodat ik Jillian + hardlopen direct bij thuiskomst kan doen en daarna pas hoef te koken en te eten
[ afbeelding ]
Net als hondsdraf en dat groeit altijd/vaak in de buurt van brandnetels. Zo liepen de wedstrijdjes: "wie durft het verst in het brandnetel-veld te lopen" toch nog goed af (relatief). Net zoals de wedstrijdjes "wie kan het meeste kikkerdril eten", want dat komt gewoon meteen weer terug! /plattelandquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet met welke plant (naja ken de naam niet) je de jeuk van brandnetelblaren kan tegengaan maar geen idee of dat ook helpt tegen muggebultenHelpt wel ook tegen mierenbeten.
Na het gegoogled te hebben: weegbreebladeren. Die dingen kneuzen, beetje spuug erbij en dan mee smeren.
Muggen moeten mij nooit hebben gelukkig
Gelegenheidsrokerquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rook je echt of ben je gelegenheidsroker, Billy?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Probability het volgende:
[..]
En gelegenheids cola/koffie/alcohol drinker
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Net als hondsdraf en dat groeit altijd/vaak in de buurt van brandnetels. Zo liepen de wedstrijdjes: "wie durft het verst in het brandnetel-veld te lopen" toch nog goed af (relatief). Net zoals de wedstrijdjes "wie kan het meeste kikkerdril eten", want dat komt gewoon meteen weer terug! /platteland
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Net als hondsdraf en dat groeit altijd/vaak in de buurt van brandnetels. Zo liepen de wedstrijdjes: "wie durft het verst in het brandnetel-veld te lopen" toch nog goed af (relatief). Net zoals de wedstrijdjes "wie kan het meeste kikkerdril eten", want dat komt gewoon meteen weer terug! /platteland
Appie ook. Of was dat kokos-limoen?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, net mn eerste les body attack gehad, vond het erg leuk en het ging beter dan ik had verwacht![]()
Dus dat wil ik wel vaker gaan doendenk gewoon de woensdagavond, alleen kan ik dan niet altijd, want ik heb ook eens in de maand herhalingslessen van EHBO. Maar goed, dan die dag maar een andere keer inhalen ofzo.
Wel last van mn nek nu, dus maar even zien hoe het morgen gaat, of ik m niet teveel belast heb ofzo...
Morgenvroeg yoga en morgenavond mn rondje cardio en KThandig ook om dat niet gewoon achter elkaar te doen, maar goed, Ado gaat savonds en dan ga ik wel mee, anders moet ie alleen en de yoga is alleen om 9 uur sochtends.
Anyway, was leuk dus![]()
Dat is te merken. Vandaar dequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voel me ook heel voldaan en tevreden nu![]()
Joh, yoga in de ochtend heeft meer effect, omdat je dan nog niet(s) veel gegeten hebt. Raak je meer afvalstoffen kwijt. Alleen jammer dat ik zelf geen ochtendmens benquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, net mn eerste les body attack gehad, vond het erg leuk en het ging beter dan ik had verwacht![]()
Dus dat wil ik wel vaker gaan doendenk gewoon de woensdagavond, alleen kan ik dan niet altijd, want ik heb ook eens in de maand herhalingslessen van EHBO. Maar goed, dan die dag maar een andere keer inhalen ofzo.
Wel last van mn nek nu, dus maar even zien hoe het morgen gaat, of ik m niet teveel belast heb ofzo...
Morgenvroeg yoga en morgenavond mn rondje cardio en KThandig ook om dat niet gewoon achter elkaar te doen, maar goed, Ado gaat savonds en dan ga ik wel mee, anders moet ie alleen en de yoga is alleen om 9 uur sochtends.
Woei!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Maraca het volgende:
YayHeb inmiddels een opdracht ingeleverd die ik al maanden meesleurde. Als ik vrijdag mijn laatste tentamen nog even goed maak dan kan het niet meer stuk
ik zou alleen liever eerst yoga doen en daarna dan mn rondje, maar ik wil Ado dus niet alleen laten gaan. E ik doe het ook liever sochtends hoor, al maakt het voor mij niet zoveel uit qua ochtend of avond mens, ik ben een dagmens geloof ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh, yoga in de ochtend heeft meer effect, omdat je dan nog niet(s) veel gegeten hebt. Raak je meer afvalstoffen kwijt. Alleen jammer dat ik zelf geen ochtendmens ben![]()
Vanavond weer les in deze gehad:
[ afbeelding ]
Nog maar 1 teen
klinkt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Maraca het volgende:
YayHeb inmiddels een opdracht ingeleverd die ik al maanden meesleurde. Als ik vrijdag mijn laatste tentamen nog even goed maak dan kan het niet meer stuk
Ja ik snap het. En ik ben jaloers dat je sochtends kuntquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou alleen liever eerst yoga doen en daarna dan mn rondje, maar ik wil Ado dus niet alleen laten gaan. E ik doe het ook liever sochtends hoor, al maakt het voor mij niet zoveel uit qua ochtend of avond mens, ik ben een dagmens geloof ik
Ensucces! Is leuk! En moeilijk!
![]()
Volgens mij moet je daarvoor wel naar een speciale les/school? Kan me niet voorstellen dat ze die houdingen gaan geven op de sportschool waar ik nu zit
zijn die er veel? Speciale yogascholen? Is wel een bijzondere sport om echt ver in te gaan, echt iets heel anders dan kickboksenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja ik snap het. En ik ben jaloers dat je sochtends kunt![]()
Ik ga inderdaad naar een yogaschool.
In de stad waar ik woon kan ik er al vier noemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zijn die er veel? Speciale yogascholen? Is wel een bijzondere sport om echt ver in te gaan, echt iets heel anders dan kickboksen
ok! Ik heb er eigenlijk nooit echt van gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
In de stad waar ik woon kan ik er al vier noemenen ik ken er twee in Breda en drie in Amsterdam, omdat ik af en toe ook een workshop volg. Dus ja, er zullen er veel zijn
Ik wil het beide doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zijn die er veel? Speciale yogascholen? Is wel een bijzondere sport om echt ver in te gaan, echt iets heel anders dan kickboksen
kickboksen is niks voor mijquote:
je buddy was toch je soort van bf? Of is dat ook klaar nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef Probability het volgende:
Weet iemand een leuk cadeautje/bedankje voor mijn buddyhij heeft mij echt heel erg goed geholpen/helpt mij erg goed!
Maar heb nu een coach dus ga ons buddyschap maar beëindigen
ik heb geen idee btw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef Probability het volgende:
Weet iemand een leuk cadeautje/bedankje voor mijn buddyhij heeft mij echt heel erg goed geholpen/helpt mij erg goed!
Jezelf met een strikje er omheenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef Probability het volgende:
quote:
Je hebt de sportieve smaak wel te pakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus. Wel weer gewogen bij fysio-fitness, .4 kilo vet minder en .3 kilo spier erbij sinds 8/5. Wel tevreden mee, al had het wel iets meer mogen zijn van mij. Wel minste kilo vet in de afgelopen 9 maandenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Planning:
O: magere kwark met diepvriesfruit
L: 3 4 bth met appelstroop
T: 3meergranen rijstwafels pindakaas
S: fysio (beetje krachttraining wss)
D: appel, 1/3 pizza Hawaï, 1/3 pizza mozzarella&pesto&tomaat, 1/3 pasta champignonroomsaus, half glas rode wijn
ja, ben wel klaar, maar niet tevreden eigenlijk, want level 3 kon ik nog steeds niet meedoen zoals ik het wilde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt de sportieve smaak wel te pakken
Jillian zit er op?
Naar tevredenheid afgesloten?
Ik begin morgen met level 3 en zie er nu al tegenop aangezien ik level 2 al niet te doen vondquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ben wel klaar, maar niet tevreden eigenlijk, want level 3 kon ik nog steeds niet meedoen zoals ik het wilde.
Nu gewoon maar een hoop sportschool.
ik hoop het...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin morgen met level 3 en zie er nu al tegenop aangezien ik level 2 al niet te doen vond
Nouja, anders ga ik gewoon weer verder met level 1
Gezien jouw motivatie ga jij je doel toch wel halen, linksom of rechtsom
Omdat je dat nu al van jezelf weet kun je daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoop het...
Ben een klein beetje bang dat ik mezelf voorbij loop en last krijg van mn voeten of knieen, dat had ik de vorige keer dat ik enthousiast begon met sporten en toen moest ik daardoor stoppen.
Maar vooralsnog gaat het goed en ben ik tevreden
hij gaat niet zoveel, ons cardio/KT rondje doen we samen, de groepslessen doe ik alleen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dat nu al van jezelf weet kun je daar rekening mee houden
En Ado houdt natuurlijk een oogje in het zeil
Jullie gaan wel samen, maar heeft ie zijn eigen sporten of doen jullie alles hetzelfde?
Geen idee, zie je plaatje niet. Maar het is gewoon huismerk. Kokos ijs van c1000 is ook goed!quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan prima maat houden met kokosijs
Kwark, perzik, ananas en vla...nom, de reden om mijn nest uit te komen
en tis zulk mooi weer! Trusten!quote:
Ben wel benieuwd waarom je whey in je ontbijt doet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Goeiemorgen
Ben m'n Kopenhagenkilo nog steeds niet kwijtNou ja, we gaan met frisse moed door nu
O: brinta, havermout, melk, whey
T: twee sinaasappels
L: bth humus, bth pindakaas
T: kwark met frambozen
T: appel
S: Jillian level 1 (hier stond eerst D)
T: hand walnoten
D: twee wraps met spinazie, kastanjechampignons, olijven, zongedroogde tomaten, wat kaas
En nog twee keer de trap op en af(90 treden
).
Als zoetstofquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom je whey in je ontbijt doet?
Haha ja ik date nu met hemquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je buddy was toch je soort van bf? Of is dat ook klaar nu?
crapquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, boren en andere machines
Lalalaaa dan nog maar niet meteen in slaap vallen.
Bananenijsquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb zelfgemaakt bananenijs ontdekt, maar da's meer een post workout snack dan een zo even ik heb er trek in snack
O: omelet
S: wapperen met de kettlebell
L: stukjes kip, paprika en handje amandelen
T: havermoutshake
T: glas bietensap
D: BBQ; Zelf pastasalade gemaakt, die gaat mee. Bedoeling is om nog iets van kip te eten en het ook daar bij te houden, dus geen stokbrood/pindasaus of speklappenEn ik heb ook een citroencake mee om uit te delen, niet om van te eten
Kan wel, maar op dit moment ook niet handig. Ik kijk t nog even aan en als het niet lukt toch naar utrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
crapKan je niet ergens anders gaan slapen?
Nomnomnom, dat wil ik ook wel weten dan!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef Novem het volgende:
[..]
BananenijsHoe dan? Weet wel dat als je bevroren bananen door de blender gooit je ijs krijgt dat echt precies dezelfde textuur heeft als roomijs
Lekkerquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstjes hier (ongeveer dan)
O. Bakje kwark en yoghurt mer lijnzaad, boterham kwark en jam, boterham kaas, boterham boter en honing, 3 koppen kamillethee waarvan de laatste met honing
S. Uur sport
T. Banaan
L. Groot bord salade (diverse soorten rauwkost en gekookte goente) met dressing + stuk vlees + 2 ooscheplepels gekookte groente + saus + pasta of aardappel + toetje + thee
S. Uur sport
D. Groit bord salade + 3 boterhammen met kaas of worst en boter met honing+ stuk kaas + thee
B. Wandelen en de hele dag trappenlopen
T. Cracker + stukje fruit
Drinken: ongeveer 2,5 liter per dag
Huid is weer mooi, buikje weg. Helaas wel snotverkouden. Vandaar de honing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |