Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in.quote:
Oh, dat zou wel heel erg balen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in.
Dan kan iets tussendoor toch best?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb honger... Maar open avond tot 20.00, ook al weet ik eigenlijk dat er niemand komt kijken!
Ja, die wens moet ik maar opzij zetten inderdaad. Gek genoeg ging dat best nog wel goed al kan ik net zo snel wandelen als het moet volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel erg balen zijn.Misschien toch dat hardlopen even laten zitten...?
wat een held!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ige-vrouw-water.html
Whut? Nooit meer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap je helemaal V1 maar rust is toch het beste
Ik wandel nog niet eens
draai je niet en nog niet om in je hoofd?quote:
Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
draai je niet en nog niet om in je hoofd?
je dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.
Ooooooh, ik wandel (nog) niet eens....laat staan dat ik hardloop.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Eens... laat staan hardlopen ofzo.. dat bedoel ik dan weer.. sorry
Je hoort 10 eurocent vallen, bedoel jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ooooooh, ik wandel (nog) niet eens....laat staan dat ik hardloop.
Heel in de verte hoor ik een kwartje vallen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjulliewel lieve Slankies!!!Mede namens Noor en den Duuf
Echt ontzettend tof
Mevrouw is er ook van onder de indruk!
[ afbeelding ]!!!
Het duurde even voordat ik door had dat Noor er tussen lag!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Light risotto? Do tell!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: salade met kip en walnoten
T: havermoutshake
S: fitness
T: bietensap
D: light risotto met rucola, gebakken visje
T: 1/2 bak kwark
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Het berenpak staat niet op de foto!!!
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.quote:
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.
Bouillon beetje bij beetje toevoegen, net zoals normale risotto
Als de rijst gaar is, vuur uit en 30 gr. parmezaan erbij. 2 handen vol rucola fijn snijden en toevoegen en doorroeren.
Serveren en eet smakelijk![]()
2/3 was voor lief, 1/3 was voor mij
Met visje was het <500 kcals
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 el kokosolie in pan, sjalotje en teentje knoflook fijnhakken en fruiten in de pan. 200 gr. rijst in de pan en aanbakken. In de tussentijd halve liter water met bouillonblokje warm maken in de magnetron.
Bouillon beetje bij beetje toevoegen, net zoals normale risotto
Als de rijst gaar is, vuur uit en 30 gr. parmezaan erbij. 2 handen vol rucola fijn snijden en toevoegen en doorroeren.
Serveren en eet smakelijk![]()
2/3 was voor lief, 1/3 was voor mij
Met visje was het <500 kcals
minder boter, minder kaas, minder kcalsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig is) ?
Klinkt wel lekker overigens
Kut is dat ja!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Mopper mopper. Al een hele week geen troep gegeten, maar braaf groente, mager vlees en volkoren producten. Eten we 1x patat met salade, vergrijp ik me natuurlijk ook asn de pindas. Halve zak op en misselijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
jaaaa het is er! En Noorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend tof
[ afbeelding ]!!!
Is niet nodig. De komende twee weken wordt er voor me gekookt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kut is dat ja!!!
Snel vergeten en lekker een weekplanning bedenken
Lekker in 'the flow' GB? Fijn
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom minder cal Perr?? Vind je al zo weinig eten met zoveel sport
Boter in je risotto? Neeeee, mascarpone!!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
En wat is hier anders aan dan "normale" risotto behalve dat er geen shitload aan boter inzit (wat toch al ranzig is) ?
Klinkt wel lekker overigens
Hmmm..... kweet niet...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?
Ja, qua sporten wel! Eten kan beterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kut is dat ja!!!
Snel vergeten en lekker een weekplanning bedenken
Lekker in 'the flow' GB? Fijn
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het echt zo weinig was zou ik wel afvallen, niet?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben echt kapot, duik zo lekker mijn bed in. Veel gesport de afgelopen dagen, dus dat voelt goed. Zou morgen eigenlijk wel een lesje willen doen, maar ik heb een overleg buiten de deur tot een uur of 8 en moet daarna nog naar huis reizen
. Donderdag lekker vrij, though! [/liefdagboek]
in mijn belebingswereld welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm..... kweet niet...
Tink, bio heeft natuurlijk niks met gezond te maken
De rest klinkt fantastisch
En jij op basis van jouw lijstjes dik(ker)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.
Ik ga niet meer in risotto discussiesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Boter in je risotto? Neeeee, mascarpone!!!!!
Nu ben ik niet dik (al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
daar verbaas ik.me ook over dan. Op basis van je lijstjes zou je dun moeten zijn.
Nee, risotto moet je in de prullenbak gooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in risotto discussies
Dat weiger ik! Dat vet is eraan gekomen in een periode van veel stress en kan er ook weer af.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bang dat het gewoon je figuur is perr.
@dido, ben er hier iig achtrr gekomen dat ik buiten het sporten om meer beweeg dan veel anderen.
Kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik zit met wat in m'n maag. Aanslag van ene Tobias Fiscaal wat verder wijst op m'n parkeerboete want kenteken en alles, maar staat met koeieletters op "LET OP! Gemeentelijke belastingaanslag" vertrouw de hele zooi niet echt, morgen gemeente opbellen?!
Stresshormonen zorgen voor vet aanzettenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat weiger ik! Dat vet is eraan gekomen in een periode van veel stress en kan er ook weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |