Zeur niet hier werd het niet warmer dan 17.8 gradenquote:
Het ligt dichterbij de gemiddelde maximumtemperatuur voor een volledig jaar (kleine 20) dan bij de gemiddelde maximumtemperatuur voor juni (27).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Bulgarije meer in de buurt van 'normaal' ligt dan 35.
Wat het bij jou 1 der warmste dagen en bij mij 1 der koudste dagen in hele lange tijd maakt. Kortom, we hebben beide recht tot zeurenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeur niet hier werd het niet warmer dan 17.8 graden
En 22 ligt dus inderdaad dichterbij 27 dan 35 bij 27, dus je hebt gewoon bizar warm weer gehad de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ligt dichterbij de gemiddelde maximumtemperatuur voor een volledig jaar (kleine 20) dan bij de gemiddelde maximumtemperatuur voor juni (27).
Ik heb dan ook geen flauw idee waar jij 35 vandaan haaltquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En 22 ligt dus inderdaad dichterbij 27 dan 35 bij 27, dus je hebt gewoon bizar warm weer gehad de afgelopen weken.
De hoogste temperatuur in je Bulgaarse hittegolf?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen flauw idee waar jij 35 vandaan haalt
We zijn boven de 30 geweest maar nog niet op de 35 hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De hoogste temperatuur in je Bulgaarse hittegolf?
Het weer in Europa is aan het omslaan: warmer in Spanje, minder warm in Griekenland. Misschien krijg je gewoon een maandje 25 graden. Ook lekker toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn boven de 30 geweest maar nog niet op de 35 hoorDat zal later deze maand wel komen
edit : 30 april was de warmste dag. Hier 15 km vandaan en waar het zo goed als altijd kouder is was het die dag 32,4 graden
Neu...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Tot op heden mis ik alleen hoge cape-waarden en buien met onweer...
Morgen 24 met behoorlijk wat onweerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het weer in Europa is aan het omslaan: warmer in Spanje, minder warm in Griekenland. Misschien krijg je gewoon een maandje 25 graden. Ook lekker toch?
Af en toe een bui voor de tuinquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Xebber het volgende:
Van mij mag het het hele jaar zo blijven als vandaag.
[ afbeelding ]
In elk geval tot half oktober.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef Xebber het volgende:
Van mij mag het het hele jaar zo blijven als vandaag.
[ afbeelding ]
Is het daar bij jou nu kouder/warmer vergeleken met normaal? Of maakt het niet veel uit?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn boven de 30 geweest maar nog niet op de 35 hoorDat zal later deze maand wel komen
edit : 30 april was de warmste dag. Hier 15 km vandaan en waar het zo goed als altijd kouder is was het die dag 32,4 graden
Eind april en mei waren warm. Momenteel is het koel met 22 graden waar alles tussen de 25 en 30 als normaal mag worden gezien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het daar bij jou nu kouder/warmer vergeleken met normaal? Of maakt het niet veel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |