abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_127408617
Vervolg op: MUZ / Pink Floyd XVI - Met Gilmour in Londen!!!


Pink Floyd is the premier space rock band. Since the mid-\\\'60s, their music relentlessly tinkered with electronics and all manner of special effects to push pop formats to their outer limits. At the same time they wrestled with lyrical themes and concepts of such massive scale that their music has taken on almost classical, operatic quality, in both sound and words. Despite their astral image, the group was brought down to earth in the 1980s by decidedly mundane power struggles over leadership and, ultimately, ownership of the band's very name. After that time, they were little more than a dinosaur act, capable of filling stadiums and topping the charts, but offering little more than a spectacular recreation of their most successful formulas. Their latter-day staleness cannot disguise the fact that, for the first decade or so of their existence, they were one of the most innovative groups around, in concert and (especially) in the studio

Discography
1967: The Piper at the Gates of Dawn
1968: A Saucerful of Secrets
1969: Music From the Film More
1969: Ummagumma
1970: Atom Heart Mother
1971: Meddle
1972: Obscured by Clouds
1973: Dark Side of the Moon
1975: Wish You Were Here
1977: Animals
1979: The Wall
1983: The Final Cut
1987: A Momentary Lapse of Reason
1994: The Division Bell

Vorige Topics
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | XIV

Verwante topics
Arrow Rock Festival met Roger Waters
Roger Waters
MUZ / David Gilmour
MUZ / David Gilmour - On an Island

Sites
Officiële Pink Floyd site
Roger Waters
David Gilmour



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 17:42:01 ]
pi_127409068
Vandaag Atom Heart Mother en Ummagumma gekocht op cd.

AHM heb ik al geluisterd. Wat een verbetering van de geluidskwaliteit vergeleken met de LP! Instrumenten zijn een stuk duidelijker te horen.

Ummagumma heb ik altijd onwijs gaaf gevonden vanwege de live nummers, maar nu ga ik ook eens serieus naar het studio-gedeelte luisteren.
pi_127487360
Atom Heart Mother, Music from the film More en Obscured by Clouds vind ik op dit moment hun meest interessante albums.
pi_127526490
Music from the Film More en Obscured by Clouds zijn waanzinnige albums... Weet iemand of de films de moeite waard zijn om te kijken?
pi_127527833
Wordt dit het tweede solo-Gewas topic? :D
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:11:15 #6
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_127530230

Live ook zo gaaf. Wat mij betreft het beste nummer van Gilmour _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_127530342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef Gewas het volgende:
Music from the Film More en Obscured by Clouds zijn waanzinnige albums... Weet iemand of de films de moeite waard zijn om te kijken?
Ja, dat weet ik, ik vond ze totaal niet interessant, neigt zelfs naar slechte b-films. :P
pi_127574575
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, ik vond ze totaal niet interessant, neigt zelfs naar slechte b-films. :P
Ik heb de films even opgezocht op de grote filmsites... Lijkt erop dat de soundtracks bij deze films bekender zijn dan de films zelf. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2013 07:46:08 ]
pi_127592196
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 07:45 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb de films even opgezocht op de grote filmsites... Lijkt erop dat de soundtracks bij deze films bekender zijn dan de films zelf. :P
Klopt :D zijn films met een cultstatus vanwege de soundtracks (en dik terecht), verder niet het kijken waard naar mijn mening.
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 13:54:22 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127617797
Mooie amateurbeelden van Pink Floyd live, 1972 - 1977. O.a. Breathe, Echoes, Pigs

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_127618569
Ah, de Echoes-versie met de sax. Mooi!
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 09:57:05 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127853872
quote:
Pink Floyd neemt eerste stap op Spotify
Door: Redactie − 14/06/13, 22:20

Pink Floyd neemt nu toch een eerste stap op Spotify. In eerste instantie is alleen het nummer Wish you were here beschikbaar, als dat één miljoen keer wordt beluisterd, komt het hele oeuvre vrij.

Pink Floyd was één van de weinige grote bands die nog niet op Spotify aanwezig was, maar nu lijkt de band toch overstag te zijn gegaan.

Het Twitter-account van Spotify stuurde vanmorgen het bericht de wereld in dat het nummer Wish You Were Here beluisterd kon worden en dat het volledige oeuvre van Pink Floyd beschikbaar zou komen zodra het nummer één miljoen keer is beluisterd.

Pink Floyd is nooit enthousiast geweest over het verkopen van aparte nummers in plaats van albums, maar bood zijn muziek eerder al aan via iTunes. Het live-album Pulse uit 1995 was wel al beschikbaar op Spotify.

Pink Floyd is niet de enige band die zich terughoudend opstelt ten opzichte van Spotify. Ook The Beatles en Led Zeppelin staan niet op de populaire streamingsite. Metalband Metallica ging enkele maanden geleden overstag. (Volkskrant)
Wish You Were Here - 2011 - Remaster, an album by Pink Floyd on Spotify.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:07:50 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_127854815
Goed dat ze met de tijd mee gaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 12:31:07 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127856813
Spotify twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 12:56:13 Hey Floyd fans, we just eclipsed 350k streams! Keep streaming WYWH to unlock the @pinkfloyd catalog http://t.co/xC5V4gtMfy #floydcountdown reageer retweet
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 22:25:19 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127926404
En we zijn er.

Spotify twitterde op maandag 17-06-2013 om 20:33:01 No more wishing!! We hit 1MM streams and the full @pinkfloyd catalog is now available on @Spotify http://t.co/6Zoj4DY48H #FloydonSpotify reageer retweet
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131062782
Iemand Brit Floyd wel eens gezien? Is het de moeite waard? Ik zie namelijk net dat ze volgende maand naar Carre komen: http://web.carre.nl/en/shows/detail/1295/brit-pink-floyd
Ik zit even een willekeurige show te kijken van ze op Youtube, maar moet zeggen dat ze aardig goed zijn.


Gezien het de show van Pulse is lijkt het me wel erg leuk om heen te gaan, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen of het de moeite waard is.
pi_131076828
Wat zijn eigenlijk de beste live DVD's van Pink Floyd of de losse leden? Ik heb al PULSE en Live at Pompeii van Pink Floyd liggen, In The Flesh van Roger Waters en Live in Gdansk en Remember That Night van David Gilmour. Mis ik nog essentiële shows?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_131077868
Dat concert zondag _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:21:01 #20
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_131090874
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Dat concert zondag _O_
_O_ Het was de tweede keer The Wall voor mij na in 2011 in het Gelredome, maar ook ik was weer opnieuw onder de indruk.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_131092090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:21 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

_O_ Het was de tweede keer The Wall voor mij na in 2011 in het Gelredome, maar ook ik was weer opnieuw onder de indruk.
Wij waren 3 jonge gasten (19-20), dus een paar mensen vroegen ons al of we hier niet te jong voor waren haha :D
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 september 2013 @ 13:14:52 #22
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131092174
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wij waren 3 jonge gasten (19-20), dus een paar mensen vroegen ons al of we hier niet te jong voor waren haha :D
Dat vind ik altijd zo irritant. Krijg je van die vragen als 'weet je wie dat zijn?'. :')
pi_131092554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo irritant. Krijg je van die vragen als 'weet je wie dat zijn?'. :')
Alsof ik anders 80 euro voor dat concert zou betalen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_131092913
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wij waren 3 jonge gasten (19-20), dus een paar mensen vroegen ons al of we hier niet te jong voor waren haha :D
gebeurt mij altijd. ze vragen heel vaak aan mij of ik er niet te jong voor ben(18). en of ik met mijn ouders ben gegaan. wat duidelijk een nee is want ik ga altijd alleen eigenlijk, en sta ook alleen. ik ga nooit met mijn ouders naar een concert. toen ik zei tegen wat familie dat ik naar Roger Waters ging was de vraag: ''Wie is dat?'' terwijl hun veel ouder dan mij zijn.. :P
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 14:36:17 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131094693
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:41 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

gebeurt mij altijd. ze vragen heel vaak aan mij of ik er niet te jong voor ben(18). en of ik met mijn ouders ben gegaan. wat duidelijk een nee is want ik ga altijd alleen eigenlijk, en sta ook alleen. ik ga nooit met mijn ouders naar een concert. toen ik zei tegen wat familie dat ik naar Roger Waters ging was de vraag: ''Wie is dat?'' terwijl hun veel ouder dan mij zijn.. :P
Nou is Roger Waters weliswaar een bekende naam, maar ook weer geen Paul Mc Cartney of Mick Jagger.
Dus mensen die niet bovenmatig in muziek zijn geinteresseerd, dat die hem niet meteen kunnen plaatsen dat verbaast me niet. Zeg je daarentegen "Pink Floyd" dan weet ook een muziekn00b nog wel twee of drie nummers te noemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131099320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo irritant. Krijg je van die vragen als 'weet je wie dat zijn?'. :')
Jawel meneer, dat is Roger Waters met zijn coverband.
pi_131099726
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jawel meneer, dat is Roger Waters met zijn coverband.
Maar jongen, tourde hij dan ook niet met die coverband en exact hetzelfde concert vorig jaar? En het jaar daarvoor? En zelfs het jaar dáárvoor?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 18:20:44 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131101168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:24 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Maar jongen, tourde hij dan ook niet met die coverband en exact hetzelfde concert vorig jaar? En het jaar daarvoor? En zelfs het jaar dáárvoor?
Het is geen Pink Floyd, dat valt niet te ontkennen. Maar Snowy White speelde al mee op het album Animals, en stond met de band op het podium tijdens de tour die daarop volgde. Ben je dan eigenlijk niet gewoon een bandlid? Financieel misschien niet. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131101471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is geen Pink Floyd, dat valt niet te ontkennen. Maar Snowy White speelde al mee op het album Animals, en stond met de band op het podium tijdens de tour die daarop volgde. Ben je dan eigenlijk niet gewoon een bandlid? Financieel misschien niet. ;)
Dat maakt me niet zo veel uit maar ik vind het gewoon creatief erg armoedig om drie jaar op rij hetzelfde album dat dertig jaar geleden uitkwam noot na noot elke avond na te spelen. Toen ik het live zag, was ik ook weinig onder de indruk. Maar ach, de meesten hier lijken het daar niet eens mee te zijn dus leuk voor hen dat hij nog eens langskwam.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_131101528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zo veel uit maar ik vind het gewoon creatief erg armoedig om drie jaar op rij hetzelfde album dat dertig jaar geleden uitkwam noot na noot elke avond na te spelen. Toen ik het live zag, was ik ook weinig onder de indruk. Maar ach, de meesten hier lijken het daar niet eens mee te zijn dus leuk voor hen dat hij nog eens langskwam.
Ik heb helemaal niks met zijn coverbandje en ik vond hem tegenvallen in Landgraaf, maar The Wall in het Gelredome vind ik een van de beste concerten die ik heb mogen meemaken.
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 19:42:03 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131103865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zo veel uit maar ik vind het gewoon creatief erg armoedig om drie jaar op rij hetzelfde album dat dertig jaar geleden uitkwam noot na noot elke avond na te spelen. Toen ik het live zag, was ik ook weinig onder de indruk. Maar ach, de meesten hier lijken het daar niet eens mee te zijn dus leuk voor hen dat hij nog eens langskwam.
Het was zondag wel héél erg goed ja. Ik was drie jaar geleden al in Gelredome wezen kijken en ging eigenlijk for old time sake met een vriend mee die 'm nog niet gezien had. Maar het was gewoon magisch! Zó fucking goed.

Ik snap dat het carrierepad van Waters je tegenvalt, als je dit als "creatief armoedig" bestempelt. Ik vind dat wel een heel erg hard oordeel. In mijn bescheiden mening wordt deze show in visueel opzicht niet door enige andere band op de wereld geëvenaard, en is het album waarop die show gebaseerd is een tijdloos meesterwerk.
Dat het inmiddels 70-jarige creatieve genie achter dat album dan met zichtbaar plezier een paar jaar de wereld rond toert met dit spektakel, kan ik hem op geen enkele manier kwalijk nemen.
Sterker: wat miij betreft komt hij volgend jaar weer met deze show. Al zie ik een Final Cut-tour in wat intiemere zaaltjes ook wel zitten. :9
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131116945
White heeft niet op Animals gespeeld. Hij heeft slecht een solo gespeeld op een samengevoegde versie van Pigs on the Wing. Daarnaast heeft hij natuurlijk wel de Animals en The Wall tours meegespeeld. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door Gert op 13-09-2013 09:27:59 (oeps, foutje, niks veranderd aan tekst) ]
Burning bridges gives you so much more
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 09:27:40 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131119892
Jaja, "speelde al mee met opnames voor het album animals" had er eigenlijk moeten staan, maar ik onderschatte het nerd gehalte hier. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 09:30:31 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131119946
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131121415
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:32 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb helemaal niks met zijn coverbandje en ik vond hem tegenvallen in Landgraaf, maar The Wall in het Gelredome vind ik een van de beste concerten die ik heb mogen meemaken.
Ik vond het absoluut geen top concert, wel een top show. En op een andere manier kan ik het omschrijven; het muziekgedeelte kwam me heel strak gedirigeerd over, miste de improvisaties, de spontaniteit en dus ook interactie met het publiek. Qua show was het gewoon ronduit prachtig. (Ik praat nu over Gelredome, vorige week leek me meer van hetzelfde, dus ben niet gegaan.)

Toch had ik tien keer liever Pulse live gezien.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:22:24 #36
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_131124193
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik vond het absoluut geen top concert, wel een top show. En op een andere manier kan ik het omschrijven; het muziekgedeelte kwam me heel strak gedirigeerd over, miste de improvisaties, de spontaniteit en dus ook interactie met het publiek. Qua show was het gewoon ronduit prachtig. (Ik praat nu over Gelredome, vorige week leek me meer van hetzelfde, dus ben niet gegaan.)
Ik vond Roger in de Arena afgelopen zondag juist meer interactie hebben met zijn publiek dan in 2011 (ben toen ook geweest). Dat er geen ruimte is voor improvisatie lijkt mij duidelijk gezien hij een album integraal speelt. Maar toch maakt hij dit keer na 'Another Brick In The Wall Part 2' zowaar ruimte voor een nieuw nummer: The Ballad Of Jean Charles De Menezes.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 12:32:06 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131124436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:22 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Ik vond Roger in de Arena afgelopen zondag juist meer interactie hebben met zijn publiek dan in 2011 (ben toen ook geweest). Dat er geen ruimte is voor improvisatie lijkt mij duidelijk gezien hij een album integraal speelt. Maar toch maakt hij dit keer na 'Another Brick In The Wall Part 2' zowaar ruimte voor een nieuw nummer: The Ballad Of Jean Charles De Menezes.
Hij was veel losser dan tijdens Gelredome vond ik. Had zichtbaar plezier in het hele theater. Genoot van het "leegschieten" van zijn mitrailleur en het paraderen in die zware leren jas. 8-)
Ben blij dat ik nog een keer gegaan ben, deze show was 2.0 vergeleken bij Arnhem.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131124810
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:27 schreef Gert het volgende:
Jaja, "speelde al mee met opnames voor het album animals" had er eigenlijk moeten staan, maar ik onderschatte het nerd gehalte hier. ;)
Onderschat een echte Floydian niet.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:25:54 #39
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_131125844
Het was inderdaad een topshow en Roger was bizar goed in vorm voor een 70-jarige, maar man man, wat verziekte die galmbak het geluid weer eens. Hadden jullie daar echt geen last van? Met name tijdens het tweede deel waren sommige nummers (Nobody Home, Waiting for the Worms, Comfortably Numb ;( ) bijna niet te volgen... Of ja, je kunt het volgen omdat je de muziek en tekst kunt dromen, maar als je daar zonder voorkennis zou zitten hoorde je in principe alleen maar een muur van overstuurde, dissonante herrie. Ook voor de fan geen pretje dus.

The Trial was trouwens pas echt chaos, maar ergens past dat natuurlijk wel bij het nummer en het einde werd er zelfs krachtiger dan ooit door (vooral gecombineerd met die beelden op de muur toen het middengedeelte neerging, was erg indrukwekkend) dus daar klaag ik niet over.

Volgens mij had een of andere lijp in de pauze besloten dat het volume nóg wat verder omhoog moest, dat idee kreeg ik althans wel. Niet dat het geluid daarvoor nou zo goed was, maar toen was het nog te doen. Misschien dat het trouwens op het veld allemaal wel minder erg was, ik zat ongeveer bovenin het stadion.

Desalniettemin, duidelijk is weer 'ns dat de Arena eigenlijk ongeschikt is voor serieuze concerten. De gemiddelde vliegtuighangar heeft nog een betere akoestiek.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:30:10 #40
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_131125987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef Kriegel het volgende:
Het was inderdaad een topshow en Roger was bizar goed in vorm voor een 70-jarige, maar man man, wat verziekte die galmbak het geluid weer eens. Hadden jullie daar echt geen last van? Met name tijdens het tweede deel waren sommige nummers (Nobody Home, Waiting for the Worms, Comfortably Numb ;( ) bijna niet te volgen... Of ja, je kunt het volgen omdat je de muziek en tekst kunt dromen, maar als je daar zonder voorkennis zou zitten hoorde je in principe alleen maar een muur van overstuurde, dissonante herrie. Ook voor de fan geen pretje dus.
Volgens mij lag dat ook eraan waar je zat. Ik zat recht tegenover het podium en daar hingen extra speakers. Daardoor heb ik alles goed meegekregen. Maar ik hoor inderdaad van veel andere mensen die in andere vakken zaten dat ze daar wel last hadden van de galm. Het blijft inderdaad eigenlijk een ongeschikt stadion voor concerten.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:32:34 #41
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_131126053
Overigens, respect nog voor dat stuk Nederlands, je moet het maar even onthouden. Ik dacht eerst van "Oh, die heeft voor elk land waar ie optreedt een zinnetje ingestudeerd, schattig" maar toen bleef ie maar doorgaan. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Volgens mij lag dat ook eraan waar je zat. Ik zat recht tegenover het podium en daar hingen extra speakers. Daardoor heb ik alles goed meegekregen. Maar ik hoor inderdaad van veel andere mensen die in andere vakken zaten dat ze daar wel last hadden van de galm. Het blijft inderdaad eigenlijk een ongeschikt stadion voor concerten.
Ah, dan was het dus gelukkig niet overal slecht. ^O^ Ik zat op een lange zijde, Vak 420 geloof ik. Had al een vermoeden dat de hoek t.o.v. het podium niet positief kon werken voor het geluid.

[ Bericht 33% gewijzigd door Kriegel op 13-09-2013 13:52:43 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_131126589
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef Kriegel het volgende:
Overigens, respect nog voor dat stuk Nederlands, je moet het maar even onthouden. Ik dacht eerst van "Oh, die heeft voor elk land waar ie optreedt een zinnetje ingestudeerd, schattig" maar toen bleef ie maar doorgaan. _O-
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :D
Burning bridges gives you so much more
pi_131127367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :D
GRAAAAAAGKH
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_131189492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste live DVD's van Pink Floyd of de losse leden? Ik heb al PULSE en Live at Pompeii van Pink Floyd liggen, In The Flesh van Roger Waters en Live in Gdansk en Remember That Night van David Gilmour. Mis ik nog essentiële shows?
Maar, heeft er iemand nog tips?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_131189665
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:46 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Maar, heeft er iemand nog tips?
Volgens mij heb je wel het meest essentiële in huis.
Je hebt nog "London 1966/1967" maar dat is niet echt een concert film,

En via de bekende kanalen staan er nogal wat bootlegs op het interweb,
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_131191317
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:46 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Maar, heeft er iemand nog tips?
Animal Instincts bootleg.

Animals en Wish You Were Here worden in het geheel opgevoerd. _O_
Burning bridges gives you so much more
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 23:54:41 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137568863
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138574835
Obscured by Clouds vind ik zo'n onwijs goed album. Het heeft nog net niet dat gladde van Dark Side of the Moon maar ook niet het rommelige van (sommige) eerdere albums.
  zondag 6 april 2014 @ 16:41:42 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138575284
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:30 schreef Gewas het volgende:
Obscured by Clouds vind ik zo'n onwijs goed album. Het heeft nog net niet dat gladde van Dark Side of the Moon maar ook niet het rommelige van (sommige) eerdere albums.
Childhood's End _O_


Live ook zo vet _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138575729
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Childhood's End _O_


Live ook zo vet _O_
Wow, dit lied had ik nog nooit live gehoord. Enorm vet. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')