Mjah, Een milf die gek is op voetbal, horror, games en wijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Welnee, dat heeft Specularium verzonnen.
Ik heet Karin.
Ik ben geen milf he? Geen kinderen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, Een milf die gek is op voetbal, horror, games en wijn.
Het is wel een zotte combi. Maar ik heb vreemdere dingen gezien.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:10 schreef Specularium het volgende:
Poll: Is hexje een kerel?
• Ja
• Zeker weten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet ik je nou weer uitleggen dat een milf niet perse kinderen hoeft te hebben.quote:
Waar staat die M voor? Mother. Ik ben geen mother.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Moet ik je nou weer uitleggen dat een milf niet perse kinderen hoeft te hebben.
Of ik dat heb dat weet ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
doe er een vleugje vrouwen logica toe... en het recept is ongrijpbaar.
Mother I('d) Like to Fuck, Is slang voor een vrouw van middelbare leeftijd die seksueel aantrekkelijk wordt gevonden door jongere jongens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar staat die M voor? Mother. Ik ben geen mother.
Zomer en zo...be right back.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ik dat heb dat weet ik niet.
En alsof jij niet ongrijpbaar bent
Ik ben niet middelbaar, dus dan klopt het ook niet. En dat seksueel aantrekkelijk klopt ook al niet. Dus op mij is het sowieso niet van toepassing.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Mother I('d) Like to Fuck, Is slang voor een vrouw van middelbare leeftijd die seksueel aantrekkelijk wordt gevonden door jongere jongens.
Daarom is het jammer dat tienersletjes met een kind ook milf worden genoemd.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:10 schreef Specularium het volgende:
Poll: Is hexje een kerel?
• Ja
• Zeker weten
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
dubbelzijdig ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Leuk programma vanavond op NED. 1
Heel Holland Bakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |