Ja om half 23:30 uur zie ik bij SBS. Lekkere tijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi. Is er weer wat op de buis.
Er vanuit gaande dat ES die zooi uitzendt.
Ja dat zijn samenvattingen denk ik. Bij Eurosport wordt het hopelijk helemaal uitgezonden.quote:
Ja dat zal wel inderdaad. Is er geen openingsceremonie of zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zijn samenvattingen denk ik. Bij Eurosport wordt het hopelijk helemaal uitgezonden.
Oh is allemaal op Eredivisie Live. Dan maar streamenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zal wel inderdaad. Is er geen openingsceremonie of zo?
Mjah die heb ik ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is allemaal op Eredivisie Live. Dan maar streamen
Dit zijn van die momenten dat ik toch graag EL/Sport 1 hebquote:
Ow. Ik vond het al zo raar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Welnee, dat heeft Specularium verzonnen.
Ik heet Karin.
Inderdaad, ik ben blij voor je dat je zo niet heet. Wel jammer dat Specularium kennelijk een bepaald beeld van je heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heet ik niet echt Corrie, bij die naam denk ik aan een of andere tuthola.
Ik heb ook een bepaald beeld van Specularium.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef poepa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben blij voor je dat je zo niet heet. Wel jammer dat Specularium kennelijk een bepaald beeld van je heeft.
Hij is je pas daarna Corrie gaan noemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Hij heeft me in het echt gezien, dus hij weet wel beter
Nee daarvoor al.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij is je pas daarna Corrie gaan noemen.
Hij is er niet mee gestopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |