Dat is verlies voor inkomsten voor TNT of POST.nlquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs het even kan laat ik het gewoon bij het postkantoor bezorgen. Of eventueel op mijn werk. Wel zo handig.
De postbode kent mij zo een beetje wel, komt tegenwoordig meestal na 18:00 uurquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is verlies voor inkomsten voor TNT of POST.nl
Bij twijfel (tijdstip) ben ik onbesproken een last line of defence. Omgekeerd ook. Krijg nu mijn eigen zendingen (semi-bewust)op Zaterdag binnen.
Kijk ik na deze topsjow.quote:
Ik bedoelde om mij te helpen het pakket naar boven te brengen. Ik woon op de derde etage.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verstandhouding met mijn hofje. Bij twijfel droppen ze het hier ook al is het voor iemand anders. Maar omgekeerd flik ik hetzelfde ook (maar dan in groter formaat). Het werkt nog steeds.
Was je blij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Het is niet te gelovenIk ga even wijn pakken en ja hoor, goal
Het is net een typetjequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand die knevel & vd brink kijkt? Die advocaat van pedo benno is echt niet te verstaan
Nee maar niet verbaasd, ik heb dat zoooo vaak, even drinken pakken, even naar de wc en ja hoor, goal.quote:
Ik dacht serieus dat hij zijn kunstgebit vergeten was in te doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand die knevel & vd brink kijkt? Die advocaat van pedo benno is echt niet te verstaan
dr waren allemaal gillende figuren als Duitsland aan de bal was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Welke Duitse meisjes? Ik was even afgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |