geloof ik graagquote:
Ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
en dan naar een spannende film en als ze bang is dan moet je haar beschermen
x
Dan heb je een pittig probleemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan het een super leuk meisje zijn, maar dan zal ik alsnog met een zuur gezicht in die bios zitten hoor.
Waarom? Er zijn ook vast wel meisjes die de bios niks aan vindenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit
[..]
Dan heb je een pittig probleem
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef Rockiejj het volgende:
Ik draai vanavond live op http://www.musicxpress.nl/
tampon in je kont dan worden de scheten geabsorbeerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geloof ik graag
heb je nog tips voor mij
ben jongen 17-jarig
heb last van scheetjes
wat kan ik hieraan doen
x
Goed ideequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
tampon in je kont dan worden de scheten geabsorbeerd
Maar wat is er mis met de bios?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook vast wel meisjes die de bios niks aan vinden
xchatet wil je hoorde ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geloof ik graag
heb je nog tips voor mij
ben jongen 17-jarig
heb last van scheetjes
wat kan ik hieraan doen
x
goeie tipquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
tampon in je kont dan worden de scheten geabsorbeerd
ik wou laatst in de bios op school, stond er een wachtwoord opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de bios?
Niks mis mee op zich, maar gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van die types die iedere avond op de bank tv kijken en graag wat bij de snackbar halen jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook vast wel meisjes die de bios niks aan vinden
Als er geen leuke films draaienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet per sequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Van die types die iedere avond op de bank tv kijken en graag wat bij de snackbar halen ja.
Auww, je wou school zeker een handje helpen en even overclocken of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wou laatst in de bios op school, stond er een wachtwoord op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |