toto, daar hoef je ook niet warm van te wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-2.5 uur lang stilzitten en dom naar een schermpje staren met iemand naast je. Nee, ik word er echt niet warm van
Ik vind er gewoon niks aan, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
toto, daar hoef je ook niet warm van te worden
dan doe je je jas aan xquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-2.5 uur lang stilzitten en dom naar een schermpje staren met iemand naast je. Nee, ik word er echt niet warm van
baasquote:
Ooh, Waarom zou je in godsnaam een film willen kijken op je mobielquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Green Street Hooligans, Donnie Darko, Eurotrip, Roadtrip.
Viezerik ben je ook hé
Als ik in bed lig en te lam ben om naar beneden te gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ooh, Waarom zou je in godsnaam een film willen kijken op je mobielDat wil je toch gewoon op een TV?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Rockiejj het volgende:
Vanavond om 8 uur mag ik op een grote internetsite draaien!
krabs, zullen we naar bios?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is investeren. Wil meisje naar de bios, dan vind je dat ook leuk. Zo doe je dat. Gaat niet om de bios, maar met wie.
en dan naar een spannende film en als ze bang is dan moet je haar beschermenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is investeren. Wil meisje naar de bios, dan vind je dat ook leuk. Zo doe je dat. Gaat niet om de bios, maar met wie.
Kan het een super leuk meisje zijn, maar dan zal ik alsnog met een zuur gezicht in die bios zitten hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij hebt echt goeie hosseltips swa.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
en dan naar een spannende film en als ze bang is dan moet je haar beschermen
x
2 december 2013quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |