Awww...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef xcachet het volgende:
Niemand wilt met mij naar de bios. Ik ga wel alleen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Even mijn jagersattributen erbij pakken:
En bier:
En een flesje wijn voor jou:
quote:
Jaa yes!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww....
Ik beloof je dat we een keer gaan, oké?
heyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:29 schreef xcachet het volgende:
Niemand wilt met mij naar de bios. Ik ga wel alleen
Beter dan de tv thuisquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
Als er één plek is waar je mij dus echt nooit zal zien is het de bios
Veel succes met datenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
je ging toch meeten in de biosquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
ook geen films?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit tv.
Behalve bij voetbalwedstrijden en zelfs dan nog amper.
oh, als dat reden is om niet meer te 'daten' dan zoekt diegene het lekker uit hoor.quote:
quote:
Nope, hoogstens op mobiel af en toe.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT:
En jip&janneke champagne voor Sof:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke lekker, en als dessert een flurry
quote:
quote:
ohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, als dat reden is om niet meer te 'daten' dan zoekt diegene het lekker uit hoor.
[..]
[..]
Nope, hoogstens op mobiel af en toe.
Ik doe niet snappen jij niet leuk vindenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik ben gewoon eerlijk, ik kan wel zeggen: YAY BIOS
Maar ondertussen...
Ik heb een vermoeden wat voor filmsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, als dat reden is om niet meer te 'daten' dan zoekt diegene het lekker uit hoor.
[..]
[..]
Nope, hoogstens op mobiel af en toe.
2-2.5 uur lang stilzitten en dom naar een schermpje staren met iemand naast je. Nee, ik word er echt niet warm vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe niet snappen jij niet leuk vinden
toto, daar hoef je ook niet warm van te wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-2.5 uur lang stilzitten en dom naar een schermpje staren met iemand naast je. Nee, ik word er echt niet warm van
Ik vind er gewoon niks aan, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
toto, daar hoef je ook niet warm van te worden
dan doe je je jas aan xquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-2.5 uur lang stilzitten en dom naar een schermpje staren met iemand naast je. Nee, ik word er echt niet warm van
baasquote:
Ooh, Waarom zou je in godsnaam een film willen kijken op je mobielquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Green Street Hooligans, Donnie Darko, Eurotrip, Roadtrip.
Viezerik ben je ook hé
Als ik in bed lig en te lam ben om naar beneden te gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ooh, Waarom zou je in godsnaam een film willen kijken op je mobielDat wil je toch gewoon op een TV?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:37 schreef Rockiejj het volgende:
Vanavond om 8 uur mag ik op een grote internetsite draaien!
krabs, zullen we naar bios?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is investeren. Wil meisje naar de bios, dan vind je dat ook leuk. Zo doe je dat. Gaat niet om de bios, maar met wie.
en dan naar een spannende film en als ze bang is dan moet je haar beschermenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is investeren. Wil meisje naar de bios, dan vind je dat ook leuk. Zo doe je dat. Gaat niet om de bios, maar met wie.
Kan het een super leuk meisje zijn, maar dan zal ik alsnog met een zuur gezicht in die bios zitten hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij hebt echt goeie hosseltips swa.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
en dan naar een spannende film en als ze bang is dan moet je haar beschermen
x
2 december 2013quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |