FRIETquote:
cool hequote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag in Malmö de ESF vlinder nog op de gevoelige plaat kunnen vastleggen.
En nu zit ik weer in Kopenhagen.
Sp3c, ik ben in de Ronde Toren geweest!
Het was dat er 3 miljard japanners omheen stonden, anders was ik er ook straal aan voorbijgelopen jaquote:
Gave stad! Leuke mensen, gemoedelijke sfeer en lijkt eigenlijk heel veel op Nederland.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
cool he
de koning was te lui om te lopen
wel kleiner dan verwacht maar dat is alles daar (die zeemeermin) geloof ik
hoe vond je het?
Daardoor vonden we haar ook. Was wel een takke-end lopen vanuit Christiania. What were we thinking?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was dat er 3 miljard japanners omheen stonden, anders was ik er ook straal aan voorbijgelopen ja.
Dat eind moet je indd niet willen lopen neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daardoor vonden we haar ook. Was wel een takke-end lopen vanuit Christiania. What were we thinking?
Hé! Die indruk ken ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gave stad! Leuke mensen, gemoedelijke sfeer en lijkt eigenlijk heel veel op Nederland.
De zeemeermin viel me mee qua grootte. Omdat iedereen vooraf zei hoe klein ze was.![]()
We hebben de hele stad gezien. Op dag 1 te voet, dag 2 per bus en dag 3 met de boot.De boot wint met... een bootlengte.
Morgen laatste dagje, dan gaan we naar de dierentuin en nog even de stad in en daarna vliegen we terug.
Meervoud?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ons hotel ligt briljant. Paar kilometer buiten de stad, maar op 200 meter wandelen de keuze tussen trein, bus of metro de stad in. En dan ben je er in 10 minuten.![]()
En leuke receptionisten ook.
Wij zaten in een hostel een paar km buiten het centrum. Bij een park. Was allemaal puik, alleen hadden wij minder geluk met de receptionisten... Wel aardig, maar niet leuk, zegmaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ons hotel ligt briljant. Paar kilometer buiten de stad, maar op 200 meter wandelen de keuze tussen trein, bus of metro de stad in. En dan ben je er in 10 minuten.![]()
En leuke receptionisten ook.
Te mannelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zaten in een hostel een paar km buiten het centrum. Bij een park. Was allemaal puik, alleen hadden wij minder geluk met de receptionisten... Wel aardig, maar niet leuk, zegmaar.
Watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:39 schreef MPG het volgende:
Die zeemeermin was echt een deceptie toen ik daar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |