http://www.telegraaf.nl/u(...)deau_Vaderdag__.htmlquote:Seksspeeltjes als cadeau Vaderdag
Een reclamefolder vol erotisch getinte Vaderdagcadeaus van winkelketen Xenos heeft gezorgd voor verbijstering onder consumenten. In plaats van een geurtje of een boekenbon promoot de winkel dat kinderen hun vader trakteren op een peniswarmer, pikante herenstring of een setje kamasutrakaarten.
Ook dobbelstenen met seksstandjes, mokken met blote vrouwen, tissues voor na de seks en een gouden trofee in de vorm van een geslachtsdeel behoren bij Xenos tot de Vaderdagcollectie. Onder de noemer ’Vaderdagcadeaus met een knipoog’ probeert de winkel de uitgebreide sekscollectie te slijten aan haar jongste klanten.
„Ik viel bijna van mijn stoel toen ik de folder opensloeg”, vertelt Karen van der Busse (43) uit Leusden. „Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter van twaalf thuiskomt met zo’n cadeau.”
Op internet wemelt het van de reacties van verongelijkte winkelbezoekers die verhaal halen. „Jullie slaan de plank volledig mis”, zo zegt Attsje Wassink.
Xenos wil alleen kwijt dat de massale kritiek ’zal worden meegenomen in de evaluatie van de folder’.
Succesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef Elan het volgende:
Humor juist. En dan vooral die verbaasde en blozende blikken van paMorgen even naar Xenos
quote:Harrie
Je kan Xenos rapporteren bij Facebook voor seksuele inhoud op de pagina (folder is geplaatst op de site) voor degene die een tegengeluid willen laten horen.
Vind ik leuk · · 27 minuten geleden
Harrie
Xenos zijn jullie maf geworden ofzo ?? sex speeltjes voor vader dag, is de directie stoned ofzo ?
Vind ik leuk · · ongeveer een uur geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |