Baantjes trekken op je vrije dag lekker ontspannend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zwem altijd alleen, maar dan wel baantjes. Verder kijk ik liever niet naar dames die al een keer zijn uitgescheurd.
quote:Individuele psychotherapie
Op basis van ervaringen van psychiaters lijkt een individuele psychotherapeutische behandeling het meest geschikt. Individuele psychotherapie dient in eerste instantie gericht te zijn op het verminderen van de gevoelens wantrouwen en vijandigheid. Het belangrijkste doel van iedere therapievorm is om het idee dat niemand te vertrouwen is aan te pakken. Vervolgens is het belangrijk om te werken aan het beperkte probleemoplossend vermogen van de patiënt. Een lange termijn aanpak en intensieve (2 of meer sessies per week) individuele psychotherapie is vaak nodig.
inderdaad, als ze er net zo uit ziet als haar moeder wil niemand dat gedrocht zelfs ook maar aanraken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
Haar man dacht dat hij 100cm ketting had besteld maar zag bij bezorging dat het 100m was. Jammer...quote:
Ben wel benieuwd naar de entreeprijzen dan? En je hoeft er niet mee akkoord te gaan, je kan ook niet gaan zwemmen of naar een ander zwembad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan.
haha ts kan niet zwemmen en moest daarom met haar lelijke kind in het ondiepe badje bij spelende mannen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarschijnlijk is je dochtertje niet eens lekker ook nog eens.
Bleek.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef MapleDrive het volgende:
Waarom zouden ze niet alleen mogen zwemmen ... paranoid, iedere man alleen is een verkrachter of pedo, dankje media
Aldus de voorzitter van de Gefrustreerde Huisvrouwen Vereniging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
En als het een vrouw was die hetzelfde deed?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.
Echt he. Wilders zeker weer.quote:
Ditquote:
Wel besparend op de waterverwaingskosten, al die hete mensenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alle mannen die alleen gaan zwemmen doen dat om stiekem naar de geile milfjes te kijken natuurlijk. Die geile milfjes komen daar ook alleen maar om bekeken te worden. Een hete bende altijd in het zwembad.
Aparte instelling, omdat jij het niet kan begrijpen, is het meteen raar? Zegt meer iets over jou dan over die mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omdat het raar is. Wat is daar de lol ook van om alleen te zwemmen? Mannen mogen ook wel alleen zwemmen, maar ga dan naar het diepe bad ofzo.
is alleen rennen, of fietsen dan ook raar volgens jou?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Voor de ontspanning of gezondheid misschien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind je best een beetje kortzichtig eerlijk gezegd. Ik ga ook wel eens zwemmen en over het algemeen alleen. Eerst trek ik een paar baantjes als ik dit zat ben ga ik ook gewoon ff relaxen in het ondiepe. Ben ik nu ook raar en vies of zoek jij dingen die er niet zijn omdat je een bekrompen denkvermogen hebt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want?? Ik duik ook weleens even in het subtropische deel van het zwembad zodra ik klaar ben met mijn uurtje banenzwemmen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van jou. Misschien zat de kerel gewoon even bij te komen na het baantjes trekken? Zou zomaar kunnen natuurlijk. In dat geval had hij waarschijnlijk meer last van jouw gillende schreeuwkind dan jij van hem.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leg nu eens uit dan? Het is alleen maar dom, beschuldigend gelul, waar jij sowieso een handje van hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van jou. Misschien zat de kerel gewoon even bij klaar te komen na het baantjes trekken? Zou zomaar kunnen natuurlijk.
Of juist nooit meer bijhouden, dan kijken ze ook wegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sjongejonge.... Als je het al raar vindt dat mannen alleen zwemmen....
En ik zou vervolgens gewoon je bikinilijn bijhouden... Dan is er niemand die naar jouw kruis kijkt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zwem altijd alleen, maar dan wel baantjes. Verder kijk ik liever niet naar dames die al een keer zijn uitgescheurd.
Als ik de TS een beetje goed inschat kan ze haar bikinilijn al jaren niet meer zien zonder spiegeltje. Spekkies zijn meestal de grootste zeikers.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sjongejonge.... Als je het al raar vindt dat mannen alleen zwemmen....
En ik zou vervolgens gewoon je bikinilijn bijhouden... Dan is er niemand die naar jouw kruis kijkt.
Waar ik een handje van heb? Tuurlijk krijg ik argwaan bij die mannen daar door zo'n viespeuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Leg nu eens uit dan? Het is alleen maar dom, beschuldigend gelul, waar jij sowieso een handje van hebt.
Tuurlijk ja. Viespeuken allemaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waar ik een handje van heb? Tuurlijk krijg ik argwaan bij die mannen daar door zo'n viespeuk.
Weet je waar ik argwaan van krijg? Mannen die in de jury zitten bij toddlers & tiara's.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waar ik een handje van heb? Tuurlijk krijg ik argwaan bij die mannen daar door zo'n viespeuk.
ontiegelijke droeftoeterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je bent gewoon wantrouwig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Durfde ze niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je bent gewoon wantrouwig.
Waarom ging je niet in gesprek met de beste man?
Heb medelijden met haar man eigenlijk, met zo'n zure snol in huis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
TS had deze backfire niet zien aankomen. Dankzij dit topic word TS een feminist, blijkbaar heeft ze zichzelf al als feminist bewezen met dit topic.
Ik voel mij niet aangesproken. Kom denk ik uit een ander milieu dan jij .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Mollige moeder met pittig kapsel gespot. Zo één die haar kroost niet in toom kan houden en overbeschermend is en boos wordt als iemand haar wijst op haar onopgevoede koters die constant lopen te schreeuwen.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken. Kom denk ik uit een ander milieu dan jij .
TS is er waarschijnlijk zo 1 nadat ze haar eerste eruit heeft gesjoerd, dat ze haar hele uiterlijk heeft laten verdoezelen. Zo eentje die raar opkijkt als haar man vreemd gaat na een tijd en er maar niet bij kan komen waarom hij dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb medelijden met haar man eigenlijk, met zo'n zure snol in huis.
Die ligt waarschijnlijk één of ander goedkoop wijf te palen zonder zo'n zure kut.
Die zijn er nauwelijks tot nooit. Weinig mannen die het nou echt waard zijn om te kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik wed dat ts niet had geklaagd als het een lekkere, jonge, strakke vent was geweest in het zwembad.
Uit welk milieu kom jij dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je ziet gewoon niet in dat je kind onopgevoed is omdat je het (voor anderen irritante) gedrag normaal vind zeker?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Omg. Een typetje van uit de hoogte doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die zijn er nauwelijks tot nooit. Weinig mannen die het nou echt waard zijn om te kijken.
Mijn hele meldingsscherm staat vol van die quotes...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een naar type is ts zeg. Als je haar iets vraagt geeft ze niet eens antwoord.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die zijn er nauwelijks tot nooit. Weinig mannen die het nou echt waard zijn om te kijken.
tyft op, trol.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van jou. Misschien zat de kerel gewoon even bij te komen na het baantjes trekken? Zou zomaar kunnen natuurlijk. In dat geval had hij waarschijnlijk meer last van jouw gillende schreeuwkind dan jij van hem.
ja echt he. Die man is dan blij als hij er 1 keer in de 2 weken op mag en dan steeds verzucht dat hij haar toch echt nog wel aantrekkelijk vindt als zij dat vraagt en weer eens in de spiegel staat te turen naar haar cellulitis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
TS is er waarschijnlijk zo 1 nadat ze haar eerste eruit heeft gesjoerd, dat ze haar hele uiterlijk heeft laten verdoezelen. Zo eentje die raar opkijkt als haar man vreemd gaat na een tijd en er maar niet bij kan komen waarom hij dat heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Arm kind, wordt waarschijnlijk totaal paranoide en verknipt opgevoed, en wordt met een totaal verneukt wereldbeeld de wereld in gestuurd
fixed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Arm kind, wordt waarschijnlijk totaal paranoide en niet opgevoed.
Exact!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
Weet je dat het grootste deel van wat jij 'wereld' noemt in je eigen hoofd zit?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alle mannen die alleen gaan zwemmen doen dat om stiekem naar de geile milfjes te kijken natuurlijk. Die geile milfjes komen daar ook alleen maar om bekeken te worden. Een hete bende altijd in het zwembad.
Tja ze komt uit een ander milieu maar als ik haar vraag uit welk milieu zij dan komt krijg ik geen antwoord.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg. Een typetje van uit de hoogte doen
Het pierebadje is lekker warm. Dat grote bad is maar koud. Daar hou je het hooguit een half uur in vol.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de kansloze mollige moeders met striae.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |