abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127390347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 05:04 schreef ilker77 het volgende:
Amerika wilt Turkije(zonder democratie). Europa wilt Turkije(met democratie). En Turkije wordt gewoon als een speelbal gebruikt.
Lul niet zo in BNW termen, ze maken ervan wat ze zelf willen. Dus Keuze A is Amerika volgens jou en keuze B Europa.

De enige keuze die ze dus onafhankelijk van de wereld maakt is een keuze die niet te maken valt. Wat is keuze C? Groot hek om t land?

De keuze die iemand of een land maakt sluit altijd wel ergens bij aan. Maar het is wel de eigen keuze van een land.
pi_127390348
Hilarisch is het eigenlijk. In Turkye complete rellen omdat het land dreigt te islamiseren en in europa heb je haast rellen omdat het islamiseren niet vlot genoeg gaat.
pi_127390375

Klopt het dat hier "Moordenaar erdogan, ga weg uit Marokko" staat? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127390381
quote:
:')

Traangas erop zeg ik. Die oudere gast is de enige met ballen daar, de rest lafaards die onnodig de politie willen provoceren.
pi_127390409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hilarisch is het eigenlijk. In Turkye complete rellen omdat het land dreigt te islamiseren en in europa heb je haast rellen omdat het islamiseren niet vlot genoeg gaat.
Waar zijn hier rellen van moslims die de Islamisering niet snel genoeg vinden gaan?

Ik vind dat wij, en zeker in NL, maar een stel lafaards zijn. Even oftopic, maar de regering wil dus weer gaan bezuinigen en de lasten gaan verzwaren. De vorige lastenverzwaring heeft al laten blijken dat de economie dan nog meer achteruit gaat en de regering minder inkomsten heeft. Mensen houden nog meer en meer de hand op de knip.
In veel andere landen gaan mensen al lang de straat op, maar wij blijven lafjes op de bank zitten en een beetje mopperen achter de rug om van de regering.
pi_127390414
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 01:57 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Alevetien zijn geen Moslims.
Alevieten bedoel je en hou deze discussie niet hier.
pi_127390420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waar zijn hier rellen van moslims die de Islamisering niet snel genoeg vinden gaan?

Ik vind dat wij, en zeker in NL, maar een stel lafaards zijn. Even oftopic, maar de regering wil dus weer gaan bezuinigen en de lasten gaan verzwaren. De vorige lastenverzwaring heeft al laten blijken dat de economie dan nog meer achteruit gaat en de regering minder inkomsten heeft. Mensen houden nog meer en meer de hand op de knip.
In veel andere landen gaan mensen al lang de straat op, maar wij blijven lafjes op de bank zitten en een beetje mopperen achter de rug om van de regering.
Zullen we een protest organiseren? Vandaag kan ik niet, vandaag heb ik er al 1 op de planning staan.
pi_127390427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
De balans wordt steeds opnieuw afgewogen. En als die heftig verstoord wordt of dreigt te verstoren dan is t tijd voor verandering. In Nederland is er nog geen reden tot een verandering. Er is discussie en alles houdt de druk van de ketel. We hebben vrijheden om te geloven en de 5e democratie in de wereld. Het volk stuwt de veranderingen en heeft vrije inspraak.

In Turkije is het anders en kan deze strijd in gelijkwaardigheid een mooi begin voor een verenigd Turkije in de zin dat deze protesten bewijzen dat we slimmer geworden zijn en ons niet meer bezig te houden met achtergronden maar met de toekomst waarin iedereen voor zn achtergrond mag uitkomen zonder dat een labeltje kwaad bloed zet. Als blijkt dat straks bijvoorbeeld de religieuze minderheid wordt geprovoceerd dan verwacht ik ook dat iedereen van alle groepen de raddraaiers in zn eigen groep op zn plaats zet en blijft strijden voor mensenrechten.
pi_127390451
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Zullen we een protest organiseren? Vandaag kan ik niet, vandaag heb ik er al 1 op de planning staan.
Welke?
pi_127390545
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 07:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Los van noodzakelijkheid zou het mooi zijn als in Nederland ook eens een soortgelijk iets zou plaatsvinden. Al was t maar om de muren tussen minderheden weg te slaan en te realiseren dat we één volk zijn. Zoiets moet ontstaan en niet geforceerd worden wil t "echt" zijn zoals hier.

In dit protest loopt met uitzondering van de burqa dragers (microgroep maar had ze er graag bijgezien) iedereen zij aan zij. Hoofddoekdragers en kemalisten, koerden, armenen, oud en jong. Allen tegen het instituut dat een volk als terroristen wegzet. Een protest om in te lijsten en misschien is t wel een van de mooiste momenten in de moderne geschiedenis.

Een voorbeeld voor de wereld
pi_127390558
Er is een protest bij het Turkse consulaat in Rotterdam tussen 11 en 12.
pi_127390574
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:12 schreef De_Guidance het volgende:
Er is een protest bij het Turkse cobsulaat in Rotterdam tussen 11 en 12.
Pro Erdogan of tegen Erdogan? :)
In Arnhem is er ook 1. Morgen in Nijmegen.
pi_127390587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Anti.
pi_127390589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Als t pro erdogan is denk ik dat alleen erdogan zelf komt. Iemand moet t doen
pi_127390600
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Anti.
Hmmm. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hahaha :D
Hoe graag ik dat ook wil geloven, dat is niet zo. Bijna alle Turken hier in Nederland zijn tayyipçi. :r
pi_127390610
Wat ik jammer vind is dat veel Alevieten en soennieten die goede vrienden zijn nu ruzie maken. Terug te zien op sociale media.

Waarmee ik niet wil impliceren dat alleen Alevieten deze protesteren steunen, maar ze zijn wel vaak wat feller en gemiddelde soenniet staat wat milder tegen Erdogan.

(Dit gaat over Nederlandse Turken)
pi_127390665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hmmm. :)

[..]

Hahaha :D
Hoe graag ik dat ook wil geloven, dat is niet zo. Bijna alle Turken hier in Nederland zijn tayyipçi. :r
Ja echt he :)

Dat zou voor een Duitser in WoII zoiets zijn als het land ontvluchten omdat men meer vrijheid wilde voor zichzelf en dan het Nazi regime van afstand blijft steunen omdat men wel weet "wat goed is voor het land en de eigen bevolking"

"Helden"
pi_127390694
Ja. :r Je hebt heuse 'Gülen-scholen' in Nederland, kan je het je voorstellen? :{
pi_127390702
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja echt he :)

Dat zou voor een Duitser in WoII zoiets zijn als het land ontvluchten omdat men meer vrijheid wilde voor zichzelf en dan het Nazi regime van afstand blijven steunen omdat men wel weet "wat goed is voor het land en de eigen bevolking"

"Helden"
Volgens mij is het heel prima te verklaren waarom Erdogan zowel in Turkije als Nederland veel aanhangers heeft.

Erg goedkope nazi-vergelijking dit. Dit is net als zeggen dat de demonstranten extremisten zijn of een fascistische legerjunta willen. Ook een verwerpelijk goedkoop standpunt. Jammer.
pi_127390755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja. :r Je hebt heuse 'Gülen-scholen' in Nederland, kan je het je voorstellen? :{
Dat wist ik. De Akp begon en eindigde als een rijke partij en de geldsluizen van de Gülen beweging naar de Akp staan waarschijnlijk ook nog steeds wagenwijd open. Hebben ze mooi al dat pepergas voor kunnen kopen ook. Ik heb op zich niets tegen zn leer maar ik hoop dat Gülen zn politieke tak er straks afknipt want dat is een raar gedrocht.
pi_127390778
Gülen is niet zo verweven met AKP als men denkt lijkt mij.

Zaman heeft hun abonnement op het staatspersbureau opgezegd omdat ze niks over de demonstraties zeggen.
pi_127390784
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je vergist je. Akp kent een grote aanhang in NL.
pi_127390800
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je vergist je. Akp kent een grote aanhang in NL.
In Turkije ook.
pi_127390823
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:30 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In Turkije ook.
Maar relatief gezien meer dan in Turkije. Het Turkse volk in Turkije ontwikkeld zich, terwijl Turken elders in de wereld vasthouden aan oude normen en waarden. Wat uiterst jammer is.
pi_127390843
De reacties op social media zijn idd lachwekkend. Europese Turken maken er een alevi/sunni gevecht van :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')