quote:Op dinsdag 4 juni 2013 04:50 schreef ilker77 het volgende:
De Islam heeft maar 1 duivels doel!!!
Bron:
http://members7.boardhost.com/werken/msg/1236698464.html
http://members7.boardhost.com/werken/msg/1236940794.html
http://www.presstv.ir/det(...)eats-soldiers-heart/
He, pssssst. Wakker wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 05:04 schreef ilker77 het volgende:
Amerika wilt Turkije(zonder democratie). Europa wilt Turkije(met democratie). En Turkije wordt gewoon als een speelbal gebruikt.
[ afbeelding ]
http://www.focushaber.com(...)analiz-h-130111.html
Democratie in Amerika:
http://pressmedya.com/?aType=haber&ArticleID=8670
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef yup het volgende:
Misschien interessant om in de OP op te nemen:
http://www.turks.nl/turki(...)en.html#.Ua2cmUA8CSq
Het stond er anders vrij duidelijk en onderbouwt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat je een recht van spreken hebt wil niet zeggen dat je dus de vaagste dingen mag uitkramen,
Heb je t uberhaupt wel gelezen? Het gaat wel wat verder dan een stomme houding.quote:Prima om te zeggen dat de houding van Erdogan op dit moment op zijn minst stom te noemen is. Of je nu voor of tegen hem bent, hij ontkent dingen die hij niet moet ontkennen. Ik zal ook de eerste zijn om te zeggen dat immigranten vasthouden aan een cultuur die zich verder niet ontwikkelt. Je ziet het hier in het topic ook, bij zowel de voor- als tegenstanders. Maar om dan zo'n goedkope vergelijking te maken, gaat echt te ver. Ik ben niet per sé voor Erdogan, maar Hitlervergelijkingen? Kom op.
http://www.turks.nl/opini(...)arki-in-turkije.html.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef yup het volgende:
Superslecht dit.. Turks.nl zo "objectief" als wat..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef yup het volgende:
Maakt verder ook niet uit, met RT in de OP.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Superslecht dit.. Turks.nl zo "objectief" als wat..
Ik doel op het artikel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit, met RT in de OP.
De RT in de OP is een live stream. Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op [url=http De RT://forum.fok.nl/topic/1980206/3/50#127393025]dinsdag 4 juni 2013 10:14[/url] schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit, met RT in de OP.
Wat wordt er kort gezegd besproken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op het artikel.
Dit zijn trouwens mooie beelden![]()
Demonstrant in een relaxte discussie met agenten over de gebeurtenissen met een soort van begrip voor elkaar. http://webtv.hurriyet.com(...)ek-ortaya-cikti.aspx
Demonstrant is in gesprek met agent, agent begrijpt de woede richting de politie, reactie als ik volg bevelen op, moet tenslotte ook geld verdienen, we moeten wel, ook wij willen naar huis hebben een gezin, laat ze ajb ophouden. Je kunt je stem laten horen tijdens de verkiezingen. Zoietsquote:
Ah oké, bedankt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Demonstrant is in gesprek met agent, agent begrijpt de woede richting de politie, reactie als ik volg bevelen op, moet tenslotte ook geld verdienen, we moeten wel, ook wij willen naar huis hebben een gezin, laat ze ajb ophouden. Je kunt je stem laten horen tijdens de verkiezingen. Zoiets
Met nieuwsartikelen en interviews die een ander tintje hebben dan andere media. Wat ik wil zeggen is dat je dus best een ander subjectieve bron mag gebruiken. Dan hoor en lees je het van beide kanten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De RT in de OP is een live stream. Wat wil je hier mee zeggen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt het dat hier "Moordenaar erdogan, ga weg uit Marokko" staat?Geen bezoek van crimineel Erdogan aan ons land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt het dat hier "Moordenaar erdogan, ga weg uit Marokko" staat?Haha dit had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Best wel vreemd dat je je kan vinden in zo een ideologie, maar tegelijk ook een staatsgreep ziet zitten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dus dat ik mij wel in Atatürk kan vinden maakt mij een Atatürkaanbidder? Ga, alsjeblieft.
Ik probeer steeds aardig te blijven, maar je bent zo bekrompen. Je staat niet open voor andere meningen en/of denkwijzen. Je blijft je mening maar doordrammen. Ik heb eerder in dit topic al gezegd dat ik mij vroeger niet zo met Atatürk bezig heb gehouden - maar dat het de laatste jaren een beetje op is komen waaien. Dat mijn nichtjes een tattoo hebben van Mustafa Kemal maakt mij een Atatürk-aanbidder?
Tevens kan ik mij nog steeds meer vinden in Deniz Gezmis en zijn vrienden en zijn ideologie. Maar mijn respect voor Atatürk is sonsuz.
Erdogan is niet opeens weg, dit stond al lang en breed op de agenda. Met o.a. 180 ondernemers.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Met de bomaanslagen in Reyhanli zat 'ie ook opeens in Amerika. Schapen...
Want de rest van de westerse landen heeft niveau denk jij?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben een voorstander van dat die islamitische diktator Erdogan tevens idioot met hoogmoedwaanzin opsodemietert.
Misschien ontwikkelt Turkye zich tot een gelijkwaardig niveau als de rest van de westerse landen en vallen de EU toetreding bezwaren ook snel weg.
Ik zeg niet dat het niet in de OP moet. Ik ben alleen van mening dat Turks.nl een bepaalde sfeer uitstraalt die niet objectief te noemen is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met nieuwsartikelen en interviews die een ander tintje hebben dan andere media. Wat ik wil zeggen is dat je dus best een ander subjectieve bron mag gebruiken. Dan hoor en lees je het van beide kanten.
Ja, en dan laat je je land zo achter. Dan had hij of niet moeten gaan, of het eerder op moeten lossen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Erdogan is niet opeens weg, dit stond al lang en breed op de agenda. Met o.a. 180 ondernemers.
Je hebt je eigen land te dienen.. Dat hij nu ook weg is is een dikke middelvinger richting het volk..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Erdogan is niet opeens weg, dit stond al lang en breed op de agenda. Met o.a. 180 ondernemers.
Mwah, ik ben best een Erdogan-sympathisant maar dat vond ik ook wel een slechte zet. Hij kon het beter annuleren of een vertegenwoordige sturen als vervanging. Geeft ook een beter beeld bij de demonstranten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Keyif yapmaya gitti zaten, niet om zijn land te dienen, haklisin.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt je eigen land te dienen.. Dat hij nu ook weg is is een dikke middelvinger richting het volk..
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Keyif yapmaya gitti zaten, niet om zijn land te dienen, haklisin.
Gek genoeg is die hoogmoedswaanzin ergens op gebaseerd. En gek genoeg zijn er onder Erdoğan vorderingen gemaakt (vergeleken met de regeringen voor hem). En gek genoeg is hij geen diktator, en gek genoeg heeft het leger nu de rol die het zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben een voorstander van dat die islamitische diktator Erdogan tevens idioot met hoogmoedwaanzin opsodemietert.
Misschien ontwikkelt Turkye zich tot een gelijkwaardig niveau als de rest van de westerse landen en vallen de EU toetreding bezwaren ook snel weg.
Flikker toch eindelijk eens een keer op naar BNW met je tigduizend keer herhaalde conspiracyrotzooi.quote:
Nee, er is een rel gaande. Dat je dan richting Marokko gaat gaat er bij mij en velen niet in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef Triggershot het volgende:
Want hij is nu natuurlijk lekker vakantie aan het houden en dient zijn land niet met het bezoek
Heeft de rel een woordvoerder waarmee hij kan onderhandelen? Heeft hij het land, regeren en de bevolking aan zijn lot overgelaten? Nee. Hij houdt zich in een land duizenden km's verder op zelfs bezig met de rellen en tegelijkertijd probeert hij zakelijke deals af te ronden voor het land, the fok heb jij het over?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, er is een rel gaande. Dat je dan richting Marokko gaat gaat er bij mij en velen niet in.
Anayinkiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:25 schreef ilker77 het volgende:
[ http://img142.imageshack.us/img142/1492/obamapq4.jpg (copy/paste deze link) ]
fuck youuuuuuuuuuuuu!!
Dat is het rare aan dit hele gedoe. Hij kon het in het begin tactischer aanpakken, maar zelfs nu blijft hij van die onhandige zetten maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah, ik ben best een Erdogan-sympathisant maar dat vond ik ook wel een slechte zet. Hij kon het beter annuleren of een vertegenwoordige sturen als vervanging. Geeft ook een beter beeld bij de demonstranten.
Hij zou op eenzelfde manier als Gül kunnen reageren, maar vertikt het om er diplomatiek mee om te gaan. Of nou ja, zo komt het over bij mij. Een beetje erkenning voor wat er gebeurt zou al schelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft de rel een woordvoerder waarmee hij kan onderhandelen? Heeft hij het land, regeren en de bevolking aan zijn lot overgelaten? Nee. Hij houdt zich in een land duizenden km's verder op zelfs bezig met de rellen en tegelijkertijd probeert hij zakelijke deals af te ronden voor het land, the fok heb jij het over?
Waarover moet hij onderhandelen? Een geruststellende gebaar zou al voldoende zijn geweest lijkt mij. Iets van: Beste volk, ik hoor jullie, ik begrijp jullie en zal mijn best doen een ieder in het land te dienen ipv zich zo te gedragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft de rel een woordvoerder waarmee hij kan onderhandelen? Heeft hij het land, regeren en de bevolking aan zijn lot overgelaten? Nee. Hij houdt zich in een land duizenden km's verder op zelfs bezig met de rellen en tegelijkertijd probeert hij zakelijke deals af te ronden voor het land, the fok heb jij het over?
Doe eens normaal..quote:
Even kijken of ik je daarbij kan helpen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik maak vanaf nu elke kutpost van je een TR totdat je eindelijk geband bent.
Gaat lekker hè? Wat voor een misvormt figuur moet jij zijn als plaatjes posten niet eens lukt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:28 schreef ilker77 het volgende:
http://barisaykul.blogcu.(...)kiye-kuracak/4279737
Precies en minder bemoeien met de levensstijl van mensen mag ook wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zou op eenzelfde manier als Gül kunnen reageren, maar vertikt het om er diplomatiek mee om te gaan. Of nou ja, zo komt het over bij mij. Een beetje erkenning voor wat er gebeurt zou al schelen.
Ik denk dat er wel een evenwicht nodig is, je dient ware protesten te scheiden van de mensen die er doelloos komen rellen en dat heeft hij wmb in zijn uitspraken wel gedaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zou op eenzelfde manier als Gül kunnen reageren, maar vertikt het om er diplomatiek mee om te gaan. Of nou ja, zo komt het over bij mij. Een beetje erkenning voor wat er gebeurt zou al schelen.
Jij wilt zeggen dat die woorden niet uit zijn mond zijn gekomen afgelopen dagen, meerdere malen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarover moet hij onderhandelen? Een geruststellende gebaar zou al voldoende zijn geweest lijkt mij. Iets van: Beste volk, ik hoor jullie, ik begrijp jullie en zal mijn best doen een ieder in het land te dienen ipv zich zo te gedragen.
[..]
Doe eens normaal..
Uit Erdogans mond?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat die woorden niet uit zijn mond zijn gekomen afgelopen dagen, meerdere malen??
Ja, dit artikel vond ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies en minder bemoeien met de levensstijl van mensen mag ook wel.
Een goede column in Hurriyet erover. Helaas Turks voor de andere geïnteresseerden.
http://m.hurriyet.com.tr/Haber#!id=23429413
Ik gok van wel, bedankt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even kijken of ik je daarbij kan helpen.
Bekijk de video van Altayli eens goed met Erdogan, ik zal na werk hele concrete zaken voor je citeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uit Erdogans mond?Trigger, volgen wij hetzelfde op TV? Quote anders iets geruststellends, misschien heb ik het gemist.
[..]
Ja, dit artikel vond ik echt geweldig!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
İlker, jij en ik weten dat je gelijk hebt met het Ortadogu planı, maar laat ze nou maar. Ze vertikken het om er ook maar iets over in te lezen. Laat mensen maar cahil blijven.
Dat ik een uithaal naar z'n moeder doe, ja sure, nogal ongepast, maar wat hij doet is lang geen discussie meer voeren, maar het topic onderspammen met plaatjes, video's en gevloek.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Stelt me teleur van je, trigger.
Doe ajb. Blijkbaar zie ik het anders dan jijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekijk de video van Altayli eens goed met Erdogan, ik zal na werk hele concrete zaken voor je citeren.
Dus reageer jij met anayinki?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat ik een uithaal naar z'n moeder doe, ja sure, nogal ongepast, maar wat hij doet is lang geen discussie meer voeren, maar het topic onderspammen met plaatjes, video's en gevloek.
Hij had het ook af kunnen zeggen. Het hele land staat op z'n kop, er zijn doden gevallen, honderden gewonden. Dan denk ik niet dat iemand raar op zal kijken als hij het af zal zeggen, toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moeders (kut).quote:
Ze moeten oprotten naar hun eige lant!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:58 schreef Dibble het volgende:
Bulent arinc geeft een goede interview af nu op cnnturk.
Kutcommunisten staan opeens met de mond vol tanden!
Ipnelerrrrrrrquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moeders (kut).
[..]
Ze moeten oprotten naar hun eige lant!
Google Translate vertaalt het niet, vandaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moeders (kut).
[..]
Ze moeten oprotten naar hun eige lant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
"Ik ben tegen een meerderheid die heerst over een minderheid, ik ben ook tegen een minderheid die wil heersen over een meerderheid, wil je veranderingen, nou dan kan dat via verkiezingen? Wil je protesteren? Daar bieden onze wetten ruimte voor."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ajb. Blijkbaar zie ik het anders dan jij
Ja, zie je tochquote:Dus reageer jij met anayinki?
Tis meer slang idd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Google Translate vertaalt het niet, vandaarKuis woordenboek blijkbaar.
Dit is geen geruststelling, Trigger. Dit zijn arrogante woorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Ik ben tegen een meerderheid die heerst over een minderheid, ik ben ook tegen een minderheid die wil heersen over een meerderheid, wil je veranderingen, nou dan kan dat via verkiezingen? Wil je protesteren? Daar bieden onze wetten ruimte voor."
"Vergaande sancties tegen protesten zie je ook in Duitsland, het hart wil dat je dit liever niet hebt".
"Er is hier geen vastbesloten project, we zijn geen voorstander van het verwijderen van het park. We willen onze plannen uitvoeren zoals het volgens de massa's gepast is. Met het garantstellen van de groene delen"
"Als er mensen zijn die geraakt zijn door mijn opmerkingen bied ik mijn excuses aan"
"We moeten ideologen en bezorgde protesters van elkaar scheiden"
etc etc.
[..]
Ja, zie je toch?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is geen geruststelling, Trigger. Dit zijn arrogante woorden.
Ze maken nu elkaar zelfs dood. Nu zie je pas wat een ongeorganiseerde boel het is met allemaal sektes die hun eigen ideologie dragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:07 schreef johnson555 het volgende:
Doden gevallen nog wel, alsof er tientallen zijn neergeschoten.
Er is 2 bevestigde doden waarvan er 1 zelfs door een taxichauffeur
Dan is het nooit goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ze maken nu elkaar zelfs dood. Nu zie je pas wat een ongeorganiseerde boel het is met allemaal sektes die hun eigen ideologie dragen.
Ik juich de politie alleen maar die deze honden kapot te slaan, man, vrouw, 80 of 10 maakt niet uit. De gewone burger wordt hier ook de dupe van.
Excuses, edit i.p.v. quote. Post teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ze maken nu elkaar zelfs dood. Nu zie je pas wat een ongeorganiseerde boel het is met allemaal sektes die hun eigen ideologie dragen.
Ik juich de politie alleen maar die deze honden kapot te slaan, man, vrouw, 80 of 10 maakt niet uit. De gewone burger wordt hier ook de dupe van.
Jij bent werkelik waar om te kotsenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hij heeft een rechterlijk besluit naast zich neergelegd. Hij heeft gezegd dat de protesten niets bijzonders zijn en dat dat wel wegwaait. Media is censuur opgelegd. Politie treedt te hard op. Hij neemt de demonstranten niet srs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..].
Excuses aanbieden, terug kunnen komen op je project, afstand nemen van het geweld, zeggen dat er ruimte is voor verandering en protesten, idd heel arrogant, de eikel.
Pffff, jij bent echt de weg kwijt. Je beschuldigt hem van niet toe geven, oogkleppen ophebben. Maar juist types als jou zijn het ergst...alles wat een ander doen als slecht zien, altijd pessimistisch en enkel blij als er wat te klagen valt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WIl je mijn bril even lenen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pffff, jij bent echt de weg kwijt. Je beschuldigt hem van niet toe geven, oogkleppen ophebben. Maar juist types als jou zijn het ergst...alles wat een ander doen als slecht zien, altijd pessimistisch en enkel blij als er wat te klagen valt.
Lees nog eens wat die zegt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice! Als Erdogan nu ook een kleine buiging maakt, kunnen we weer vrolijk door.
http://www.volkskrant.nl/(...)rkanon-politie.dhtmlquote:Antalya weigert water aan waterkanon politie
De Turkse gemeente van Antalya heeft geweigerd de waterkanonnen van de politie, die worden ingezet tegen demonstranten, van water te voorzien. De gemeente, onder leiding van burgemeester Mustafa Akaydin van de belangrijkste oppositiepartij CHP (Republikeinse Volkspartij), stond de politie niet toe water uit de tanks van de brandweer te halen omdat dit tot problemen zou kunnen leiden bij een brand. Dat meldde een lokale krant dinsdag.
De politie wendde zich vervolgens tot de nabijgelegen gemeente Kerpez, waar iemand van de regerende AK-partij van premier Recep Tayyip Erdogan aan het hoofd staat. Daar kon de oproerpolitie gebruikmaken van watertanks die worden gebruikt voor het besproeien van parken.
Een vertegenwoordiger van de gouverneur greep in en gaf alle lokale besturen officiële orders de kanonnen van water te voorzien.
Hij heeft officieel gezegd dat er niet per definitie zo een project komt zonder overleg met de omgeving.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent werkelik waar om te kotsen
[..]
Hij heeft een rechterlijk besluit naast zich neergelegd.
Lees eens goed op welke soort protesten hij dat heeft gezegd, hij had het hier nadrukkelijk over ideologen die er waren om te rellen, lees je dat voor het gemak even niet?quote:Hij heeft gezegd dat de protesten niets bijzonders zijn en dat dat wel wegwaait.
De media was gevuld met valse berichten over de protesten zoals valse plaatjes en berichten. En zelfs toen bleek dat 'het afsluiten van het internet' kwam door technische problemen door overgebruik.quote:Media is censuur opgelegd.
Hij heeft notabene afstand genomen van het geweld, politie teruggeroepen en zei dat er ruimte is voor protesten, damn girlquote:Politie treedt te hard op. Hij neemt de demonstranten niet srs.
Helaas vergeet je er wel heel wat zaken ernaast.quote:Laten we deze zaken niet vergeten![]()
Als iemand terugkomt op zijn handelen en daarvan afstand neemt, met name over alle zaken wat jij hebt opgenoemd, kan ik dat alleen maar toejuichen.quote:Dat jij zijn handelen als geruststellend beschouwt gaat er bij mij niet in.
Minder je info van reuters en facebook afhalen en meer luisteren wat turkse politici op tvnte zeggen hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent werkelik waar om te kotsen
[..]
Hij heeft een rechterlijk besluit naast zich neergelegd. Hij heeft gezegd dat de protesten niets bijzonders zijn en dat dat wel wegwaait. Media is censuur opgelegd. Politie treedt te hard op. Hij neemt de demonstranten niet srs.
Laten we deze zaken niet vergeten![]()
Dat jij zijn handelen als geruststellend beschouwt gaat er bij mij niet in.
Deze reactie kwam dus later pas van je.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WIl je mijn bril even lenen?Lees eens:
[..]
Hoi Dibble, sorry, na je laatste reactie waarin je ook doelt op vrouwen etc, wens ik jou niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Minder je info van reuters en facebook afhalen en meer luisteren wat turkse politici op tvnte zeggen hebben.
HIj heeft een rechterlijk besluit naast zich neergelegd, valt niet te ontkennen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft officieel gezegd dat er niet per definitie zo een project komt zonder overleg met de omgeving.
[..]
Lees eens goed op welke soort protesten hij dat heeft gezegd, hij had het hier nadrukkelijk over ideologen die er waren om te rellen, lees je dat voor het gemak even niet?
[..]
De media was gevuld met valse berichten over de protesten zoals valse plaatjes en berichten. En zelfs toen bleek dat 'het afsluiten van het internet' kwam door technische problemen door overgebruik.
[..]
Hij heeft notabene afstand genomen van het geweld, politie teruggeroepen en zei dat er ruimte is voor protesten, damn girl
[..]
Helaas vergeet je er wel heel wat zaken ernaast.
[..]
Als iemand terugkomt op zijn handelen en daarvan afstand neemt, met name over alle zaken wat jij hebt opgenoemd, kan ik dat alleen maar toejuichen.
Ik ben geen anti-Erdogan, hoor. Als hij iets goeds doet hoor je dat van mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze reactie kwam dus later pas van je.
Dan nog, je manier van reageren op dat andere duidt erop dat je snel weer iets zal vinden om op te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |