Dat lijkt me met een uurtje wel voormekaar eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:52 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ergens in het buitenland een stukje spoor met veel bochten zijn waar je keihard met de V250 Fyra overheen kan rijden, net zo lang tot die helemaal afgeragd is en uit elkaar valt...
dat lijkt me gaaf
Waarom?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het moet wel rollend over de streep komen he
knoop dan alle in Nederland zijnde V250's aan elkaar, enkele locs ervoor en dan via een groene golf het land uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zelfs een wereldrecord. De langste sleep levensgevaarlijk wrakijzer ooit.
Uurtje? Bij de eerste bocht ligt de trein al in puin... als hij rijdt...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me met een uurtje wel voormekaar eigenlijk
Gewoon ergens kopmaken (Stuttgart of zo) en van daaraf geduwd gaan rijden. Komt er plomp aan? Loskoppelen en loc remmenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
knoop dan alle in Nederland zijnde V250's aan elkaar, enkele locs ervoor en dan via een groene golf het land uit.
Enige probleempje kan het hoge water zijn dat momenteel in Zuid-Duitsland heerst
Van de losse onderdelen kan je vast nog een brug bouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
knoop dan alle in Nederland zijnde V250's aan elkaar, enkele locs ervoor en dan via een groene golf het land uit.
Enige probleempje kan het hoge water zijn dat momenteel in Zuid-Duitsland heerst
Oh ja was er niet ooit wat met die sleutel van die fabriek?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet ze zo de fabriek in kunnen duwen he
Ik zeg: Binnentredend water.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kan beter gaan barbecuen. Roosters zat. Accuutje eronder voor het vuur, voilaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:56 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Van de losse onderdelen kan je vast nog een brug bouwen
Dat zei die projectmanager in een interview met NRC ofzo. "Als het 2010 wordt kun je de sleutel van de fabriek krijgen"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja was er niet ooit wat met die sleutel van die fabriek?
"2008 garandeer ik zeker, als het 2009 wordt kun je de sleutel van de fabriek van me krijgen" zoiets toch?
Of die batterijen, die fikken zo door...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan beter gaan barbecuen. Roosters zat. Accuutje eronder voor het vuur, voila
Dus... AnsaldoSchubbekutteveentilburg heeft blijkbaar de sleutel al aan de NS gegeven, waarna opeens zomaar de boel achteruit hard ging?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zei die projectmanager in een interview met NRC ofzo. "Als het 2010 wordt kun je de sleutel van de fabriek krijgen"
Waarschijnlijk zijn ze "as we speak" ten onder aan het gaan. 1 keer schreeuwen in de ruimte lukt dan nog wel, maar ook maar DAAR een vervolg aan geven zal te veel gevraagd zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:03 schreef GSMboy het volgende:
Verbaast me dat ze nog geen statement op Twitter hebben geplaatst? Bij de Belgen waren ze er als de hazen bij....
https://twitter.com/AnsaldoBredaSpA
Bron: Treinreiziger.nlquote:Kunt u dan in ieder geval verzekeren dat de treinen op 1 januari 2008 zullen rijden?
"De datum die ik kan geven is een datum die hoe dan ook afhankelijk zou zijn van andere data. Op dit moment zijn er geen absolute data. Laten we zeggen dat we eraan werken om al in 2007 de eerste leveringen te realiseren. Maar alles is afhankelijk van het moment waarop de trein op de lijn kan rijden en getest kan worden. We moeten geen valse verwachtingen voeden met valse informatie. We zijn daar heel transparant in."
2010?
"Als het 2010 wordt krijg je de sleutel van deze fabriek. Dan kunnen we wel sluiten."
2009?
"Daar durf ik om te wedden."
Wacht maar met het WK volgend jaar, of het daarop volgende EK. Dan maken we Italië zelf eens in met voetbalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En die lulkoek van "vergelijk onze treinen maar met anderen, we komen als 1 van de besten uit de bus" is natuurlijk totale onzin, maar ja wat verwacht je dan? "Ja nee het klopt we kunnen er geen ene tiefes van en we hadden wel zin in die knaken van die domme kortzichtige hollanders, zijn ze er toch mooi ingetrapt haha"?
En het loshangende deurtje....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:29 schreef RichardHammond het volgende:
Op 3:25 komt de befaamde gele tape ook voorbij.
[ afbeelding ]
Het Belgische besluit maakt dan ook geen indruk lijkt mij. Die van de NS blaast meteen alles inclusief het bedrijf op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:03 schreef GSMboy het volgende:
Verbaast me dat ze nog geen statement op Twitter hebben geplaatst? Bij de Belgen waren ze er als de hazen bij....
https://twitter.com/AnsaldoBredaSpA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |