ja, ik vond het stiekem ook wel een beetje zielig, maar ik zag een nest in onze schuur niet zo zittenquote:
nee, met kokend water. Nestje in een kan laten vallen en toen kokend water er overheen. Zaten twee wespen en een hoop larven in.quote:
Ik snap dat jij pro-bij bent, maar dit is wel heel anti-wespquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wespennest uit de schuur vernietigd, incl wesp(en)
Ging heel gemakkelijk
dat heeft geen bal te maken met bijen, maar met het feit dat ik geen wespennest in ons schuurtje wil.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat jij pro-bij bent, maar dit is wel heel anti-wesp
Oh zo lang kan ik wel wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Als je op die van mij doelt; ik ben nog 12 dagen aan het 'beeldhouwen'
Niet te hoge verwachtingen hebben hoorquote:
Doe datquote:In de tussentijd genit ik van mijn cake
Nou, dan laat je die cake staanquote:Ik voel me een beetje kansloos nu
Nee meer omdat ik dan ook daadwerkelijk nog een cake ga bakken. Heb bezoek dus dat komt wel opquote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben hoor
[..]
Doe dat
[..]
Nou, dan laat je die cake staan
Wedstrijd? Die was 2 of 3 weken terug.. Of bedoelde je die niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:48 schreef Perruche het volgende:
Hey MC, hoe ging je wedstrijd?
En 45 kg. Hoeveel reps?
Oh jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wedstrijd? Die was 2 of 3 weken terug.. Of bedoelde je die niet?
3x15, wel met 2 armen heHad nog over, dus volgende keer zwaarder proberen. Eerste keer toch beetje rustig aan doen..
Haay! Fijn daf het goed gaat!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi![]()
Even een drukke therapietijd gehad, maar be backen het gaat goed.
Even een vraagje. De laatste tijd ben ik vooral bezig met het krijgen van een goede eetlijst, lukt goed. Alleen nu willen ze (diëtist en psycholoog) dat ik ga experimenteren met ander broodbeleg (alleen smeerkaas is niet normaal), waarbij ik dus een nieuw zoet (mag geen stroop of jam zijn) iets moet verzinnen en een nieuw hartig iets. Heeft iemand tips, want ik zie door het bomen het bos niet.
Dat welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haay! Fijn daf het goed gaat!
Wat vind jij lekker beleg?
Ik vind bijv grove extra pure hagelslag heerlijk!
En qua hartig lekkere kalkoen filet van de aldi met roomkaas eronder.
Maar er is zoveel.. En je hebt vast wel eens iets anders gegeten als smeerkaas.
Naja kokosbrood is idd wel heel zoet en veel suiker. Extra pure hagel vind ik lekkerder en is iets gezonder. Maar denk dat je daar niet naar hoeft te kijken van je therapeut.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat welAlleen als je dan voor het schap staat is het ineens heul erg veel.
Hagelslag is inderdaad een lekkere optie... Kokosbrood zat ik ook aan te twijfelen, maar dat is gelijk wel erg zoet.
Smaak kalkoen kipachtig?
Dank je wel!
@Puff: Inderdaad, eindeloosBedankt voor je tips!
Daar mag ik zelfs niet naar kijken, daarom zijn stroop en jam ook uitgeslotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja kokosbrood is idd wel heel zoet en veel suiker. Extra pure hagel vind ik lekkerder en is iets gezonder. Maar denk dat je daar niet naar hoeft te kijken van je therapeut.
Kalkoen is idd een beetje kipachtig! Die van de aldi zijn wat dikker en echt lekker!
Thnxquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:22 schreef Nallie het volgende:
Morning!
KokosbroodKoop t nooit want t haalt mn brood niet
Verder qua zoet.. honing, vruchtenhagel, bij t belegschap in de AH kijken?
Hartig: geitenkaas, hummus, filet americain, tonijn, gekookt ei...
Ik zou avocado wel chill vinden met sla en tomaat, daar heb je nog iets aan. (En een dun laagje roomkaas oid)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi![]()
Even een drukke therapietijd gehad, maar be backen het gaat goed.
Even een vraagje. De laatste tijd ben ik vooral bezig met het krijgen van een goede eetlijst, lukt goed. Alleen nu willen ze (diëtist en psycholoog) dat ik ga experimenteren met ander broodbeleg (alleen smeerkaas is niet normaal), waarbij ik dus een nieuw zoet (mag geen stroop of jam zijn) iets moet verzinnen en een nieuw hartig iets. Heeft iemand tips, want ik zie door het bomen het bos niet.
witte chocoladepasta, pindakaas of dezequote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar mag ik zelfs niet naar kijken, daarom zijn stroop en jam ook uitgesloten
En kokosbrood vond ik lekker toen ik een jaar of tien was, maar toen was ik ook het type dat geloofde hoe zoeter hoe lekkerdermisschien moet ik het gewoon proberen.
En kalkoen ga ik dan zeker proberen, dat klinkt wel erg lekker
vind jij het wel nog lekker dan?quote:
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind jij het wel nog lekker dan?
Ik vind trouwens dit wel lekker![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben de enige hier in huisen dat is echt zó zoet...
Eigenlijk vind ik het beide. Van zichzelf zoet, maar ook erg lekker met laagje sambal oid. Of komkommer.quote:
Omg dat meen jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je de huppelende cameltoe gister gemist? het youtube filmpje was op RTL.
ik heb er niks van gezien iigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je de huppelende cameltoe gister gemist? het youtube filmpje was op RTL.
Ik vind dat Cots met haar eetstoornis niet hier thuishoort, maar bij een professional. En ik ben geen fan van voedingscentrumdietisten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mocht daar toch niet naar kijken?
Of begreep ik het nou verkeerd?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bebogeen... Had ik al verteld dat dat bij ons thuis gebruikt werd als remedie tegen stout zijn?
Nou ik vond het een straf hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Dát zal gewerkt hebben!
Mag ik er ook nog een tijgerbrood boterham met een glas melk bij. Dank u
Ja maar dan niet op brood maar om leeg te lepelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind jij het wel nog lekker dan?
Ik vind trouwens dit wel lekker![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben de enige hier in huisen dat is echt zó zoet...
ik vind aardbeien echt niet lekker... Gewoon niet. Of ze moeten door de yoghurt in stukjes gehakt zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind dat Cots met haar eetstoornis niet hier thuishoort, maar bij een professional. En ik ben geen fan van voedingscentrumdietisten.
Verder zijn aardbeien zoet en lekker op brood
ieuwquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja maar dan niet op brood maar om leeg te lepelen
Dat smaakt net als negerzoenen maar dan zonder de chocola. Omnomnom.quote:
Ik ben bij professionals en ben nu, op hun advies, aan het experimenteren met andere soorten beleg, alleen vroeg hoer even advies omdat er zoveel keuze isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind dat Cots met haar eetstoornis niet hier thuishoort, maar bij een professional. En ik ben geen fan van voedingscentrumdietisten.
Verder zijn aardbeien zoet en lekker op brood
Alles prima, maar nu ga je weer in mijn ignoremodusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben bij professionals en ben nu, op hun advies, aan het experimenteren met andere soorten beleg, alleen vroeg hoer even advies omdat er zoveel keuze is
Bent niet de enigequote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog nooit marsmallow fluff op! wat ben ik toch saai
Wie noem je hier een hoer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben bij professionals en ben nu, op hun advies, aan het experimenteren met andere soorten beleg, alleen vroeg hoer even advies omdat er zoveel keuze is
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Alles prima, maar nu ga je weer in mijn ignoremodus
ik vind m zo leuk! Ik wil ook zon kat!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Hoeren geven het beste advies
[..]
Bent niet de enige
Ik heb ook nog steeds geen roti gehad...
[ afbeelding ]
Grumpy cat voor dezen topic!
Mijn schuld niet dat Anti's niet in de mooiste provincie van Nederland willen wonen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef Novem het volgende:
Nog nooit bebogeen of fluff gehad, ook geen behoefte aan, ziet er vies uit
V1z0r, komop, roti is de standaard "exotische" maaltijd van de gemiddelde Nederlander, koop anders een pak van Knorr ofzo
Tell me about itquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:31 schreef Nallie het volgende:
Nee niet een pakje
Roti moet je juist bij de echte Surinamer halen
Schat, roti is Surinaamsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn schuld niet dat Anti's niet in de mooiste provincie van Nederland willen wonen...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind aardbeien echt niet lekker... Gewoon niet. Of ze moeten door de yoghurt in stukjes gehakt zijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze konijnen maken elk jaar een nestje (2 voedsters) en ik ben altijd bang dat we dan n kaal konijn overhouden![]()
En ze krijgen altijd de restjes peterselie
[ afbeelding ]
ik vind ze nooit lekker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]hoe kan je aardbeien niet lekker vinden? De heeel zoete versie dan he.
Ohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Schat, roti is Surinaams
Maar dus helemaal geen exotische eettentjes? Ook niet in Emmen ofzo?
zijn zusjes, maar de ene heeft veel langer haar en is denk wel drie keer zo zwaar als de anderequote:
Voor een kilo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:39 schreef _Dido_ het volgende:
Aardbeien5 euro bij Appie
. Ik heb ze dus nog niet op dit jaar.
ik heb ook nog nooit roti gehad!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef Novem het volgende:
Nog nooit bebogeen of fluff gehad, ook geen behoefte aan, ziet er vies uit
V1z0r, komop, roti is de standaard "exotische" maaltijd van de gemiddelde Nederlander, koop anders een pak van Knorr ofzo
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Alles prima, maar nu ga je weer in mijn ignoremodus
Nu houdt niets je meer tegenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Wabses
[..]
Oh
Nope, wel een hele zut aan shoarmatentenik google net, en er is een roti-express in Emmen
Nee, ik weet niet voor hoeveel. 250 gram ofzo?quote:
Dan zou ik een bril kopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet voor hoeveel. 250 gram ofzo?
Kijkt dat beest serieus altijd zo?quote:
Ik neem altijd kipfilet speciaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Als ik echte roti wil moet ik zeker kip nemen? Ik zie ook lam staan namelijk, en ik kies altijd voor lam als die optie er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |