Geen verhalen over Donker Afrika alstublieft.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ben weer terug bij mijn ex/vriendin. Weinig verhalen verder.
Nou, zoiets. Laatst had ik iemand die schrijven, koffie en fantasie als interesses had.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat jij ook zo van knuffelen/voetbal/uggs bent?!
Hoezo zo onrespectvol?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen verhalen over Donker Afrika alstublieft.
Die zal ik onthouden, die gaat gegarandeerd werken!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
Oneliner op paiq, wel een originele.
"Wauw, mooi haar!"
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden, die gaat gegarandeerd werken!
Sarcasme is hem dus niet vreemdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.
Oeh geil!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je het wel menen he. En het is van mijn nieuwe pittig korte rode kapsel.
Verstandig besluit. Op naar de volgende!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date. Vond Ze erg jammer want ze voelde zeker wel een klik. Ik vind het ook jammer wand ik voelde ook zeker een klik. Maar hoe jammer ook, ik was totaal niet lichamelijk tot haar aangetrokken.
Tja dan houd het op
Moet je niet naar de kroeg vanavond, ook_gek?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date. Vond Ze erg jammer want ze voelde zeker wel een klik. Ik vind het ook jammer wand ik voelde ook zeker een klik. Maar hoe jammer ook, ik was totaal niet lichamelijk tot haar aangetrokken.
Tja dan houd het op
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik een perfecte toekomst samen met hem in mijn luchtkasteel.
Wand?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Tja dan houd het op
Jammer! Zit er nog een friendzone in?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een dating site ervaring. Heb een punt gezet achter m'n laatste date.
Dat komt wel goedquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Op naar de volgende!
Noop zit in de auto naar huis, was bij kennisen gaan eten he. Maar fucking he! Staat muur vast hier. Omgeluk gebeurdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je niet naar de kroeg vanavond, ook_gek?
Veel te dik. Daar kon ik het echt niet op.quote:
Ja zeker, ze is echt lief en heel erg gezellig!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer! Zit er nog een friendzone in?
Dat had ik al kunnen voorspellen. Wat dat soort dingen zitten wij op 1 lijnquote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Team Ook_Gek als het op het vriendending aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Een Amerikaanse is sowieso bij mij al houdenHalf Italiaans, half Amerikaans (nee geen MobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummer uitwisseling...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 22:34:27 ]
Analyseren van sms/whatsapp gedrag; niet doenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Half Italiaans, half Amerikaans (nee geen Mob). WAT een prachtmeid. Enige wat me 'zorgen' maakt is dat ze niet appt als ze online is (al is ze dat maar een minuutje steeds ofzo)nu op vakantie, in NL wel. Als ik écht interesse zou hebben zou ik dat namelijk wel doen.
Van de andere kant, zij heeft mij de eerste keer wat gesmst na nummers uitwisseling...
Ik snap echt niets van het eerste stukquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef Blue_note het volgende:
Nou eens even een update van mijn 14 back-to-back date avontuur. We zijn niet meer officieel bij elkaar, maar daten wel nog. Ik vind haar lichamelijk niet aantrekkelijk genoeg en ben niet meer verliefd.
Ik heb de afgelopen 2 weken tijdens het uitgaan iets van 8-9 nummers gekregen van dames, en wat mee gesproken, maar vond ze toch niet zo leuk, of waren bezet, of woonde te ver weg.
Ik heb daarnaast wel een nieuw meisje ontmoet. Qua uiterlijk echt mijn droomvrouw, heb alleen nog geen date kunnen hebben. We hebben tijdens het uitgaan even gepraat. Heb haar nummer gekregen en nu flink aan het whatsappen!
Is nog heel pril, maar veel positieve signalen:
- Stelt altijd een vraag om het gesprek gaande te houden;
- Smst uit zichzelf;
- Is nu een weekje op vakantie waardoor we niet kunnen daten, en ze zei dat heel jammer te vinden
Mindere signalen:
- Ze is nu op vakantie (na 3 jaar terug naar haar 'thuisland' Amerika) en heeft bijna geen internet, en als ze het wel heeft stuurt ze niks. Ze heeft al sorry gezegd hiervoor (niet dat dat moet, maar deed ze zelf).
Maar kan goed begrijpen dat als je een weekje weer bij oude vrienden zit je niet gaat wa'en met een potentiële lover eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |