Ik oordeel te snel weerquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wut? Kijken we naar hetzelfde programma?
exact waardeloosquote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
Alsof die student er verstand van heeft
Eerste keer was het al duidelijk hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef PSV1990- het volgende:
Afschieten die demonstranten , dit is zeker opgezet door Mossad/cia die gebaad zijn bij onrust in Turkije omdat het net goed ging, onrust met PKK is opgelost , Economie groeit ,
Ze zijn geen slaaf meer van de USA.
Kunnen ze niet hebben!
Foutje.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Eerste keer was het al duidelijk hoor.
Het enge is dus dat heel veel mensen in dit soort complotten geloven. Noem me naïef, maar ik kies ervoor om niet zo'n eng wereldbeeld te hebben. Je zal maar dagelijks met dit soort angsten moeten levenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef PSV1990- het volgende:
Afschieten die demonstranten , dit is zeker opgezet door Mossad/cia die gebaad zijn bij onrust in Turkije omdat het net goed ging, onrust met PKK is opgelost , Economie groeit ,
Ze zijn geen slaaf meer van de USA.
Kunnen ze niet hebben!
Hallo ik ben Thijs, volgens mij zijn ze boos op de overheid ofzo, ja seculiere staat enzo ja. Oke ja doei.quote:
Je laat je liever hersenpoelen door de maistream media vind ik veel enger, schaapje.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het enge is dus dat heel veel mensen in dit soort complotten geloven. Noem me naïef, maar ik kies ervoor om niet zo'n eng wereldbeeld te hebben. Je zal maar dagelijks met dit soort angsten moeten leven.
Nee, ik denk graag zelf na. Probeer het ook eens. Niet te veel tegelijk, daar krijg je hoofdpijn vanquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je laat je liever hersenpoelen door de maistream media vind ik veel enger, schaapje.
Geloof je nou echt dat dat echt is?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De 0,00001% van de onzichtbare groep van 1 miljoen waar Erdogan 't over had is vanmiddag de straat op gegaan.
Hoi pas op.. Toen ik dit vanmiddag had gepost waren ze niet blij..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De 0,00001% van de onzichtbare groep van 1 miljoen waar Erdogan 't over had is vanmiddag de straat op gegaan.
Als ik eerlijk ben.. Wel erg mannelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat dat echt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |