Wat wil je nu hiermee zeggen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef RoW_0 het volgende:
By the way, ik kan talloze functies noemen die ik dagelijks gebruik en die een Android toestel niet heeft. iTunes Match, Facetime tot iMessage etc.
Copy/paste, mms, multitasking, videorecording, er zijn honderden dingen te bedenken die Apple niet als eerste had.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Dutchguy het volgende:
Tweet van Alexander Klöpping: 'Keynote van Apple geeft wel aan hoezeer Google voorloopt qua features. Héél veel inhalen van dingen die Google al tijden kan.'
Boeit mij helemaal niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Dutchguy het volgende:
Tweet van Alexander Klöpping: 'Keynote van Apple geeft wel aan hoezeer Google voorloopt qua features. Héél veel inhalen van dingen die Google al tijden kan.'
Zowel design als features vind ik helaas niet echt boeiend. Maar we zullen het wel merken zodra iOS7 uitkomt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef fotostarter het volgende:
Van wat ik nu allemaal zie van iOS7, vind ik het er niet echt mooi uitzien. Features zijn leuk, maar het design... nee.
Promopraatje daarover ergens terug te vinden? Nu nog f.Lux erin...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Features zijn awesome. Eindelijk net als SBSettings je Wi-Fi, helderheid etc. regelen met één swipe.
Ik dacht dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef no1uknow het volgende:
Ik vrees dat ik toch een witte iPhone ga kopen met zo'n UI.
Dat ja. Ik had het idee dat ik naar de keynote van Android 4 zat te kijken. Qua uiterlijk en functies veel overeenkomsten.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Dutchguy het volgende:
HTC One wint. Al zou ik nooit naar Android gaan, eerder naar Windows Phone 8.quote:
Mwah, als je een donkere achtergrond neemt wordt de UI ook donkerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef no1uknow het volgende:
Ik vrees dat ik toch een witte iPhone ga kopen met zo'n UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |