Ik google altijd een plaatje met de woorden uit de nieuwe topictitel (net als boriszquote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, Isa. Ik weet niet of ik zoveel positiviteit wel aan kan eigenlijk
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, Isa. Ik weet niet of ik zoveel positiviteit wel aan kan eigenlijk
Iets met kruidenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Grappig, ik stuur net een bericht aan de mevrouw van de gemeente die mij een vage tuintherapie wil aansmeren.
Besef eens mijn reactie: ik zag niets aankomenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zie er gewoon tegen op Isa.. 'Het' komt steeds dichter bij
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Besef eens mijn reactie: ik zag niets aankomenMaar ik vrees dat jij straks ook geschokt zit te kijken. Alvast een warme knuffel
En het is maar tv! (althans, zo probeerde Ross mij weer terug in de realiteit te krijgen)
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het GoT topic. Ik zweer je, haar reactie is mild vergeleken met de mijne
Ja, lekker droogquote:
Ik krijg er buikpijn van.. niet overdrevenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon met je te doen. Eén scene gaat maar niet uit mijn hoofd, kan wel janken als ik er aan denkEn ik denk ook dat bovenstaand gifje precies van die scene is. Sterkte Sun!
Ik ga douchen
Ben je alleen thuis ?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg er buikpijn van.. niet overdrevenKan nu ieder moment gebeuren
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mequote:
ik heb ook geen idee. maar er zal zo wel een link komen hoop ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat dit over? Heeft iemand een link ofzo?
Nou nee. Een dame die volgens Linkedin een opleiding van de Baghwan deed. Tuintherapeut of natuurtherapeut is geen beschermd beroep.quote:
Game of thronesquote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat dit over? Heeft iemand een link ofzo?
...en hij nam nog een handje pinda'squote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mekerels..
Talisa zag je niet aankomen, neem ik aanquote:Op maandag 3 juni 2013 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, dat viel mee.. was even bang voor wat ik gelezen had, maar dat kan volgende week nog komen
Talisa bestaat in het boek niet, maar dit was niet moeilijk te bedenken wat er zou gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Talisa zag je niet aankomen, neem ik aan
Nou ja, er waren enkele voortekenen natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Talisa bestaat in het boek niet, maar dit was niet moeilijk te bedenken wat er zou gebeuren
Nah gek genoeg viel me dat 'mee'. Of moet ik zeggen: ik had niet ander verwachtquote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er waren enkele voortekenen natuurlijkMaar zo bruut, zo meedogenloos, zo...dat schokte me.
Nee, was vergeten ze klaar te zettenquote:
Hehehehehehequote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel het saaiste deel van het hele verhaal, dus die verhaallijn is nu weg![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehehehehehe
Heb je de boeken gelezen eigenlijk?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mekerels..
Ah ok, dan zeg ik niets verderquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wel het aanbod van iemand gekregen, maar denk dat ik wacht tot 'alles' is geweest (tot over een jaartje of 4?)
Ech niequote:
poging 1 een magneet er overheen halen en voelen waar de schroeven zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de standleidingen ben ik net begonnen mijn keuken te ontmantelenDegene die het heeft afgewerkt 7 jaar geleden heeft het wel goed gedaan.....kan de schroeven van de koofjes niet meer vinden of ik moet heel hard met een beitel aan de slag
Groot feestHeb nog tot maandag
Poging 3: een bijlquote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef z80 het volgende:
[..]
poging 1 een magneet er overheen halen en voelen waar de schroeven zitten.
poging 2 een metaal detector halen in de bouwmarkt.
Hmmmm.....dat zal ik als allerlaatste optie achter de hand houdenquote:
sssstttquote:
Si, signora.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef AnneX het volgende:
Il mondo é piccolo...
# de wereld is klein / it.
AnneX, ik ben inmiddels erg geinteresseerd in een functie van klusjesman bij jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:33 schreef AnneX het volgende:
Zelfs geen frites ?![]()
Wij aten vanavond de asperges, met gebakken kleine aard.
Plakjes zalm en ham had ik dun besmeerd met roomkaas en wat peper erovergemalen.
Gesmuld![]()
Morgen de catering verzorgen voor mn.AnneX en een vriend die de voortuin gaan " zwart" maken.
Hij wilde ( graag) helpen voor een broodje enzo.
Krijgt broccolisoep met geroosterde amandelen en wat gorgonzola verkruimeld.
Mooie broodjes van de warme bakker.
Een frans rabarbertaartje bij de koffie.
Ben benieuwd hoe snel de klus is gedaan.
Leuk! Ik ben vrijquote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ech nieMorgen krijg ik assistentie. Eens kijken of die een briljant idee heeft.
Isa, hoe zit jij 30 juni? Parkpop nl. Zin om te gaan?
Ik ookquote:
Dat gaat vast rapido, veel koffie geven en af en toe even zingenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:33 schreef AnneX het volgende:
Zelfs geen frites ?![]()
Wij aten vanavond de asperges, met gebakken kleine aard.
Plakjes zalm en ham had ik dun besmeerd met roomkaas en wat peper erovergemalen.
Gesmuld![]()
Morgen de catering verzorgen voor mn.AnneX en een vriend die de voortuin gaan " zwart" maken.
Hij wilde ( graag) helpen voor een broodje enzo.
Krijgt broccolisoep met geroosterde amandelen en wat gorgonzola verkruimeld.
Mooie broodjes van de warme bakker.
Een frans rabarbertaartje bij de koffie.
Ben benieuwd hoe snel de klus is gedaan.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is het toch heerlijk om met dit weer vroeg op kantoor te zijnRust, relaxed muziekje (wat harder dan overdag), vrolijkheid buiten, ff lekker de boel organiseren voor een nieuwe dag. Ik zou er bijna weer lol in krijgen....
Ik klink positief
Dit topic heeft een verkeerde invloed
Er is niks mis met mopperPeequote:
Vorrei una camera un poco piú grande, per favore. Non è possibile tornare il derrière!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Douchen en naar het ontbijt, oh en g gaat een grotere kamer vragen
In ieder geval een stoel erbij
Geloof niet dat een italiaan dat met je kont niet kunnen keren begrijptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:53 schreef Lienekien het volgende:
Vorrei una camera un poco piú grande, per favore. Non è possibile tornare il derrière!
Zou je denken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof niet dat een italiaan dat met je kont niet kunnen keren begrijpt
En dan demonstreren, hè.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, maar zat hier wel te schateren bij het idee dat Bluezz daar staat en Non è possibile tornare il derrière! zegt tegen zo'n stomverbaasde hotelmedewerker
Als ik de hotel medewerker zou zijn zou ik dan die Pwiet Pwiet Pwiet geluidjes maken van een vrachtwagen die achteruit rijdtquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof niet dat een italiaan dat met je kont niet kunnen keren begrijpt
Eh ken je me een beetje? Zou ik zo zeggen heurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, maar zat hier wel te schateren bij het idee dat Bluezz daar staat en Non è possibile tornare il derrière! zegt tegen zo'n stomverbaasde hotelmedewerker
Doen we! Zorg jij voor mooi weer? Dan zorg ik voor een extra dosis positiviteitquote:
Oh boyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen we! Zorg jij voor mooi weer? Dan zorg ik voor een extra dosis positiviteit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, ik ben inmiddels erg geinteresseerd in een functie van klusjesman bij jou.
![]()
![]()
Genoeg om boodschappen te doen op de markt, in een restaurant te bestellen etc, niet om een discussie te voeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef AnneX het volgende:
Leuk hoor, als je italiaans spreekt. Lie ? Piet? Bluezz?![]()
Jaquote:
Gut, dacht je dat ik het verkeerd begreep?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar niet zo'n date hoor
We gaan gezellig een dagje parkhangen
Eerst las ik aambeienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ada![]()
Erica vind ik niet zo leuk eigenlijk. Heb haar wel eens geïnterviewd en in elke zin wist ze 'Kánjers!' uit te kramen. Of het nu over sport, politiek of de aarbeien van de lokale fruitmarkt ging.
Ik zit hier met de nieuwe Joe Bonamassa en Beth Hartquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef TAV74 het volgende:
Zo. Lekker op tijd in de trein terug. Met de nieuwe Queens of the Stoneage op, wat een geweldige plaat is dat zeg!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gut, dacht je dat ik het verkeerd begreep?![]()
Mijn collegaatje gaat er heen in Carré. Ik was de enige aan de koffietafel die wist waar het over gingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit hier met de nieuwe Joe Bonamassa en Beth Hart
Goed dat je het zegt, die ga ik ook maar eens luisterenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef TAV74 het volgende:
Zo. Lekker op tijd in de trein terug. Met de nieuwe Queens of the Stoneage op, wat een geweldige plaat is dat zeg!
Mothers Milk dan??quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die ga ik ook maar eens luisteren
Hier staat nu Red Hot Chili Peppers op. De oudere albums (BSSM tot By The Way) blijven het beste vind ik
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeps mijn cd's staan op alfabet dus ik had verkeerd gekekenalles t/m By The Way is top
Ik vind het debuut en Freaky Styley niet zo geweldig meer anno 2013quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeps mijn cd's staan op alfabet dus ik had verkeerd gekekenalles t/m By The Way is top
Met dat laatste ben ik het zeker eens! Ik ben nog steeds blij dat ik ze 1 keer gezien heb, in 2004, en die leuke ervaring kan koesterenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het debuut en Freaky Styley niet zo geweldig meer anno 2013Uplift Mofo Party Plan is net te doen
en hoewel ze nog steeds wel goede nummers maken, vind ik RHCP al jaren over de top, teveel hetzelfde kunstje.
Heerlijk!! Daarna tentamens? Ik ben nu met m'n afstudeerscriptie bezig...vind t doodeng dat het hele huiswerk maken/leren voor tentamens/essays schrijven straks ineens voorbij isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, ik ga naar mijn laatste college.Volgende week alleen nog studiegroepbijeenkomst.
Ben je nog fulltime student nu?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Heerlijk!! Daarna tentamens? Ik ben nu met m'n afstudeerscriptie bezig...vind t doodeng dat het hele huiswerk maken/leren voor tentamens/essays schrijven straks ineens voorbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |