Ik google altijd een plaatje met de woorden uit de nieuwe topictitel (net als boriszquote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, Isa. Ik weet niet of ik zoveel positiviteit wel aan kan eigenlijk
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, Isa. Ik weet niet of ik zoveel positiviteit wel aan kan eigenlijk
Iets met kruidenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Grappig, ik stuur net een bericht aan de mevrouw van de gemeente die mij een vage tuintherapie wil aansmeren.
Besef eens mijn reactie: ik zag niets aankomenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zie er gewoon tegen op Isa.. 'Het' komt steeds dichter bij
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Besef eens mijn reactie: ik zag niets aankomenMaar ik vrees dat jij straks ook geschokt zit te kijken. Alvast een warme knuffel
En het is maar tv! (althans, zo probeerde Ross mij weer terug in de realiteit te krijgen)
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het GoT topic. Ik zweer je, haar reactie is mild vergeleken met de mijne
Ja, lekker droogquote:
Ik krijg er buikpijn van.. niet overdrevenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon met je te doen. Eén scene gaat maar niet uit mijn hoofd, kan wel janken als ik er aan denkEn ik denk ook dat bovenstaand gifje precies van die scene is. Sterkte Sun!
Ik ga douchen
Ben je alleen thuis ?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg er buikpijn van.. niet overdrevenKan nu ieder moment gebeuren
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mequote:
ik heb ook geen idee. maar er zal zo wel een link komen hoop ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat dit over? Heeft iemand een link ofzo?
Nou nee. Een dame die volgens Linkedin een opleiding van de Baghwan deed. Tuintherapeut of natuurtherapeut is geen beschermd beroep.quote:
Game of thronesquote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat dit over? Heeft iemand een link ofzo?
...en hij nam nog een handje pinda'squote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mekerels..
Talisa zag je niet aankomen, neem ik aanquote:Op maandag 3 juni 2013 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, dat viel mee.. was even bang voor wat ik gelezen had, maar dat kan volgende week nog komen
Talisa bestaat in het boek niet, maar dit was niet moeilijk te bedenken wat er zou gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Talisa zag je niet aankomen, neem ik aan
Nou ja, er waren enkele voortekenen natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Talisa bestaat in het boek niet, maar dit was niet moeilijk te bedenken wat er zou gebeuren
Nah gek genoeg viel me dat 'mee'. Of moet ik zeggen: ik had niet ander verwachtquote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er waren enkele voortekenen natuurlijkMaar zo bruut, zo meedogenloos, zo...dat schokte me.
Nee, was vergeten ze klaar te zettenquote:
Hehehehehehequote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel het saaiste deel van het hele verhaal, dus die verhaallijn is nu weg![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehehehehehe
Heb je de boeken gelezen eigenlijk?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk met iemand die het boek niet gelezen heeft en dus van niets wist maar de schok blijft uit naast mekerels..
Ah ok, dan zeg ik niets verderquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wel het aanbod van iemand gekregen, maar denk dat ik wacht tot 'alles' is geweest (tot over een jaartje of 4?)
Ech niequote:
poging 1 een magneet er overheen halen en voelen waar de schroeven zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de standleidingen ben ik net begonnen mijn keuken te ontmantelenDegene die het heeft afgewerkt 7 jaar geleden heeft het wel goed gedaan.....kan de schroeven van de koofjes niet meer vinden of ik moet heel hard met een beitel aan de slag
Groot feestHeb nog tot maandag
Poging 3: een bijlquote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef z80 het volgende:
[..]
poging 1 een magneet er overheen halen en voelen waar de schroeven zitten.
poging 2 een metaal detector halen in de bouwmarkt.
Hmmmm.....dat zal ik als allerlaatste optie achter de hand houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |