Mwah, ik vond mijn idee (jwz) nog steeds leuker.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou gaan wij lekker de cowboi uithangen xoxoxox
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kan niet wachten tot m'n nieuwe broek er is.
In zo'n geval bekant welquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Minder dan niks dan?
Dat is toch niet mogelijk?
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij hadquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat, pure kwaliteit toch![]()
Was dat toen ik promi aan het hosselen was?![]()
Nodig een obsessie met jou? hihihiquote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij had![]()
Dat topic though
jaquote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
heb je dat topic al een keer gezien?
Klinkt wel lekkerquote:
Welke versie dan ook, boys of summer =quote:Op maandag 3 juni 2013 18:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker.
Al vind ik deze versie stiekem ook wel leuk:.
ik ben hem kwijtquote:
Ik moest ook direct aan deze denken.quote:
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij had![]()
Dat topic though
JBquote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan deze denken.
Bleh
Oh, maar niet zo erg als eerst tochquote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds![]()
![]()
Bedoel je dat topic in KLB? Pareltje was dat![]()
![]()
Ik denk dat het vooral is omdat ze niet beter weten. Ze hebben niet geleerd hoe goeie muziek klinkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef TienVingers het volgende:
Ik snap dat meisjes van 15 dit leuk vinden eerlijk gezegd.
Niet? Dat heeft te maken met zo'n Telsel reclame toch over juwelen inruilen voor geld.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
ik snap niks van dat '450 dat is echt fantastisch'
Deels dat + het hele circus eromheen, heel veel JB-fans luisteren ook echt wel goede muziek hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat ze niet beter weten. Ze hebben niet geleerd hoe goeie muziek klinkt.
KLB / Kan geen FOK!ster hosselenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, maar niet zo erg als eerst toch
Ja die, heb je de link nog?
Sorry maar vind je het heel erg als ik daar niks van geloof?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Deels dat + het hele circus eromheen, heel veel JB-fans luisteren ook echt wel goede muziek hoor
Atheïstquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar vind je het heel erg als ik daar niks van geloof?
Beestenmuziekquote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
#NP Never Regret - Here Comes The Kraken
ohquote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet? Dat heeft te maken met zo'n Telsel reclame toch over juwelen inruilen voor geld.
quote:
ohjaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
Ik las hem laatst nog een keer door, continu glimlachend![]()
Doe mij dan maar liever rise againstquote:
Zelf niet even LB helpenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Met 3 accounts gaan huilen om een niet te wijzigen bestelling van een of ander dubieus bedrijf
Ja, die zag ik als eerste hequote:
en dan op fok gaan huilen daarover in plaats van LB te helpenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Met 3 accounts gaan huilen om een niet te wijzigen bestelling van een of ander dubieus bedrijf
da het grunten manquote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe mij dan maar liever rise againstDie muziek die jij postte vind ik veels te schreeuwerig dat is toch geen zingen meer
![]()
Dreig met het inschakelen van een of ander consumentenprogrammaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan op fok gaan huilen daarover in plaats van LB te helpen
helemaal niet zo grappig. toch?quote:
Ik ken er wel een paar hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar vind je het heel erg als ik daar niks van geloof?
Jouw reactie in dat topicquote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, die zag ik als eerste heAllerlei mailtjes dat mensen in mijn fobo hadden gereageerd. En toen zag ik dat topic. gvd
quote:
moet lachen nuquote:
Hier was ook niks aan gelogenquote:
quote:ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek."
Zomaar DM's verspreidenquote:
quote:Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
Tot in de puntjes voorbereidquote:Haha haar fobo:
quote:
Laatste voyeur(s) nodig
fyah
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
gta vc speel ik nog op de pcquote:Op maandag 3 juni 2013 18:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Good times.
Oh en waar het eigenlijk op gebaseerd is:
had je dat expres gedaan?quote:
whehehehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!
Daten?![]()
500 was beter geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 18:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
450 euro is toch echt wel fantastisch hoor sofje.
whahahahaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij danIk lachde me kapot toen iemand dat postte
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
Al die tijd heb ik dit soort humor moeten doorlezen in JNG:
[..]
Hopelijk krijg ik nu een definitief antwoord en kan ik mijn eigen weg weer vervolgen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent echt een randdebiel he
Top40 is wel even wat anders dan JB... Ook al zit er in de Top40 ook al genoeg troep.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar hoor
Ik luister bijvoorbeeld heel veel oude muziek maar ook heel veel top40 van nu
omgquote:Op maandag 3 juni 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
Ik maakte VA ook nog belachelijk in het topic zie ik
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.
Ik dacht eerst. wtf nodig, please stopquote:
Ik bedoelde eigenlijk wat andersquote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht eerst. wtf nodig, please stopMaar daarna vond ik het wel grappig
En nu moet ik echt hard lachen
wat dan?quote:
Ik had het door dat je het echt niet meer leuk vond op een gegeven momentquote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht eerst. wtf nodig, please stopMaar daarna vond ik het wel grappig
En nu moet ik echt hard lachen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
Wel tof dat jullie me geholpen hebben op vorige KLB topics die ik aanmaakte kreeg ik altijd dit soort reacties:
''Ontrechte klacht''
''TS''
''TS je bent een mongool''
''Flikker op''
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit denken we nog steeds hoor, maak je niet druk.
ik hoef henry nietquote:Op maandag 3 juni 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je date met VA en je date met nodig in de toekomst en jullie zoon henry
wat vind je er nou van
De naam henry slaan we overquote:Op maandag 3 juni 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat vind je er nou van
topic change, de SC gaat nu over sof's broekquote:Op maandag 3 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat topic is wel erg trouwens.
Ik bedoelde die broek.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat topic is wel erg trouwens.
Ik bedoelde die broek.
Ja man..quote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat? ik eet geen spinnen, spinnen zijn juist leuk.
haha rock is bang voor spinnenquote:
Dankjewelquote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]dat topic is grappig
Die broek is tof
quote:
Nee, mijn broek. sof's broek was in het vorige deel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
topic change, de SC gaat nu over sof's broek
Lekker hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aardappelpuree met gehakt en courgette gemaakt
huh echt?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, mijn broek. sof's broek was in het vorige deel.
Jou broek naast mijn bedquote:Op maandag 3 juni 2013 19:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, mijn broek. sof's broek was in het vorige deel.
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan ik thuis en alleen die broek bij jou?
hoe weet jij dat sof en ik datenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat vind je er nou van
Spinnen? Gatver...quote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat? ik eet geen spinnen, spinnen zijn juist leuk.
quote:
ohquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jullie meeten in september en dan volgt de eerste stap naar de geboorte van henry
ach flatjequote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom doe je altijd zulke kwetsende opmerkingen typen?
Dat doen mn vingers, ik heb ethaphobia, dan kan ik mn vingers soms niet controleren STOMME NERDquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom doe je altijd zulke kwetsende opmerkingen typen?
oh oke dan is het vergevenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat doen mn vingers, ik heb ethaphobia, dan kan ik mn vingers soms niet controleren STOMME NERD
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En hij is voor mij! ha! lekker puh allemaal
Pf egoïstisch hoor eerlijk delen remember?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En hij is voor mij! ha! lekker puh allemaal
Waar slaat jou fok naam op?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Pf egoïstisch hoor eerlijk delen remember?
I don't rememberquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Pf egoïstisch hoor eerlijk delen remember?
ik woondenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn flat is ooit omgepleurd door een tornado toen ik nog in amerika woonden
Je woonde in Finland KUTKIND AAAHAHHquote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow okquote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
typte je wel echt met alle 10?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ow ok
Mijn TienVingers typten mijn username zomaar, ze vonden het blijkbaar cool om mijn usernaam naar zichzelf te noemen
Hee als ik sokken verkoop ben ik dan een dealer?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:
Donder op joh met je schefe kop, misschien is een x je bek dicht doen? Schefe kop had je al op de TCquote:Op maandag 3 juni 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee als ik sokken verkoop ben ik dan een dealer?
Idd, ook al doe ik normaalquote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
vind je het gek dat ie zo doet![]()
kijk hoe jullie tegen hem doenaltijd dat hypocriete gekut hier
ik leef met je meequote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee die gast stalkt me letterlijk, ook via whatsapp
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef TienVingers het volgende:
Mensen die niet om de minuut kijken of ik wat gezegd heb op Whatsapp
jaquote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik leef met je mee
maar fans hebben tja daar zal je aan moeten wennen x
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoor ik bedoelde jou natuurlijk niet haha
Ik moet nu huilenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Donder op joh met je schefe kop, misschien is een x je bek dicht doen? Schefe kop had je al op de TC
Hahahahaha.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Donder op joh met je schefe kop, misschien is een x je bek dicht doen? Schefe kop had je al op de TC
ik ookquote:
1. Jij hebt mijn whapp nietquote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee die gast stalkt me letterlijk, ook via whatsapp
Dat was jij, zeker weten. probeer er niet onder uit te komen a mongoolquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
1. Jij hebt mijn whapp niet
2. Ik heb geen cam dus op TC mij gezien hebben doe je ook niet
Nu opflikkeren
Doe maar eens foto van die chat dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat was jij, zeker weten. probeer er niet onder uit te komen a mongool
b mongoolquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat was jij, zeker weten. probeer er niet onder uit te komen a mongool
Is goedquote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Oke, Rockiejj en OF willen jullie ophouden?
Hypocriet kutjong ben je ookquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
1. Jij hebt mijn whapp niet
2. Ik heb geen cam dus op TC mij gezien hebben doe je ook niet
Nu opflikkeren
Normaal doenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Flikker jij even helemaal op naar je snapback vriendjes ofzo
Hahah come and get me, dm je men adres wel kerelquote:Op maandag 3 juni 2013 19:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Flikker jij even helemaal op naar je snapback vriendjes ofzo
je kan ook gewoon ophouden, nodigquote:
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik begin hier echt niet hoor.quote:
Awh, get a room!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahah come and get me, dm je men adres wel kerel
..?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Oke, Rockiejj en OF willen jullie ophouden?
Zeg ik dat? Nee.quote:
Altijd maar weer opnemen voor anderen..quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan ook gewoon ophouden, nodig
Hebt die het lef toch niet voorquote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahah come and get me, dm je men adres wel kerel
Wat zei ik nou. OF?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hebt die het lef toch niet voor
zullen we annamaria koekoek spelen xquote:Op maandag 3 juni 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
Oké, allemaal ophouden en lekker gaan buitenspelen nu.
Geef me de Tien Vingers! Ipv high 5 snapjumquote:Op maandag 3 juni 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
Oké, allemaal ophouden en lekker gaan buitenspelen nu.
stopquote:
zijn 5 vingers danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geef me de Tien Vingers! Ipv high 5 snapjum
Ja want ik begin hier met uitlokken......quote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stop
uitlokken doe je maar niet op het forum
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat jij zei:quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja want ik begin hier met uitlokken......
[..]
Dat is geen uitlokken.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat jij zei:
Als ik sokken verkoop ben ik dan een dealer?
Dus volgens mij begon jij...
Succes.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga gauw beginnen met leren voordat het hier leuk wordt![]()
ooh kloon.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef onnodig het volgende:
[..]
sorry dat ik je beledigde ik had dat niet zo bedoeld sorry
Jij succes too(to)quote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga verder met m'n paint van 3 uur werk!
OF beetje uitdagenquote:
Slim idee!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga gauw beginnen met leren voordat het hier leuk wordt![]()
quote:
Iets over oude koeien..quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat jij zei:
Als ik sokken verkoop ben ik dan een dealer?
Dus volgens mij begon jij...
Je bent inderdaad niet begonnen maar je kan toch wel toch de eerste zijn die ermee ophoudt? Doe aub niet zo kinderachtig, nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja want ik begin hier met uitlokken......
[..]
dat ervoorquote:
Ja en vervolgens ben ik altijd diegene die fout is. Netzo als bij WP. Hij scheld mij uit maar ik mag daar niet op reageren en hij ''mag'' dat.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet begonnen maar je kan toch wel toch de eerste zijn die ermee ophoudt? Doe aub niet zo kinderachtig, nodig.
mijn pa is wel politie hequote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet begonnen maar je kan toch wel toch de eerste zijn die ermee ophoudt? Doe aub niet zo kinderachtig, nodig.
Hij mag dat ook niet doen en ik heb trouwens niet gezegd dat jij de enige ben die fout is hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ben ik altijd diegene die fout is. Netzo als bij WP. Hij scheld mij uit maar ik mag daar niet op reageren en hij ''mag'' dat.
Dat is ook bij mij in het echt, zwaar vervelend idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ben ik altijd diegene die fout is. Netzo als bij WP. Hij scheld mij uit maar ik mag daar niet op reageren en hij ''mag'' dat.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
altijd in voor wedje, meer money meer stacks hard werken fuck rap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |