Mwah, ik vond mijn idee (jwz) nog steeds leuker.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou gaan wij lekker de cowboi uithangen xoxoxox
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kan niet wachten tot m'n nieuwe broek er is.
In zo'n geval bekant welquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Minder dan niks dan?
Dat is toch niet mogelijk?
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij hadquote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat, pure kwaliteit toch![]()
Was dat toen ik promi aan het hosselen was?![]()
Nodig een obsessie met jou? hihihiquote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij had![]()
Dat topic though
jaquote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
heb je dat topic al een keer gezien?
Klinkt wel lekkerquote:
Welke versie dan ook, boys of summer =quote:Op maandag 3 juni 2013 18:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker.
Al vind ik deze versie stiekem ook wel leuk:.
ik ben hem kwijtquote:
Ik moest ook direct aan deze denken.quote:
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm naja ik had het ook over dat je een obsessie met mij had![]()
Dat topic though
JBquote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan deze denken.
Bleh
Oh, maar niet zo erg als eerst tochquote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds![]()
![]()
Bedoel je dat topic in KLB? Pareltje was dat![]()
![]()
Ik denk dat het vooral is omdat ze niet beter weten. Ze hebben niet geleerd hoe goeie muziek klinkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef TienVingers het volgende:
Ik snap dat meisjes van 15 dit leuk vinden eerlijk gezegd.
Niet? Dat heeft te maken met zo'n Telsel reclame toch over juwelen inruilen voor geld.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
ik snap niks van dat '450 dat is echt fantastisch'
Deels dat + het hele circus eromheen, heel veel JB-fans luisteren ook echt wel goede muziek hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat ze niet beter weten. Ze hebben niet geleerd hoe goeie muziek klinkt.
KLB / Kan geen FOK!ster hosselenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, maar niet zo erg als eerst toch
Ja die, heb je de link nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |