Doe jullie oogkleppen dan eens af.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehehe. Bij mij komt het over alsof ze het zat zijn dat het zo gewoontjes. Dus even lol maken en een avontuurtje scoren.
Ze zullen ondertussen wel honger hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef YazooW het volgende:
politie valt opeens een restaurant binnen
[ afbeelding ]
Doe het niet..quote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef YazooW het volgende:
live aktie
http://rt.com/s/swf/playe(...)flv&abouttext=Russia
Hoezo, ik als buitenstaander zie alleen maar een bepaalde groep Turken die lijkt te rellen om het rellen. Zoals ik al zei, geen eenduidigheid over het doel, de reden, nut en noodzaak van de demonstraties. Iedereen zegt wat anders, vaak ook tegenstrijdig.quote:
Het is gewoon geteisem in uniform. Ik noem ze al jaren 'de grootste maffia van Istanbul'. Wel mooi om te zien dat dat tuig nog steeds niet in Taksim durft te komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Dance99Vv het volgende:
er wordt met traangas geschoten ? zoveel gas? waarom eigenlijk ze worden niet aangevallen ofzo toch?
Dat ze niet met stenen moeten gooien en weg moeten gaan. Dat ze naar Taksim mogen gaan. Dat ze niet "mee moeten doen" met de provocerende mensen.quote:
Wat is er plots met Dogus dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef HiZ het volgende:
Ik begrijp dat er een boycot van Garantibank in de maak is die de waarde van de Dogus holding nu al zwaar heeft laten zinken ? (Dogus is de eigenaar van NTV)
Ze negeerden de protesten volledig.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is er plots met Dogus dan?
Hun TV-zender is het tegenovergestelde van conservatief..
Nou ja, ze brachten geen nieuws hierover naar buiten. Misschien is dat het wel?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap ook even niet waarom alleen NTV wordt aangevallen. Dát ze aangevallen worden wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
PJDquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
Broeder Erdogan is op bezoek bij zijn zusterpartij in Marokko. Gezellig.
Die foto kwam vanmiddag voorbij, een man die in zijn oog was geschoten, zou een fotograaf zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef DjNivek het volgende:
Nog een dode gevallen hoorde ik net, in Ankara. In het gezicht geschoten met iets. Weet niet of het al bekend was maar m'n vriendin zag het op twitter langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |