ja is een gerucht voor zover me duidelijk is geworden op dit fok draadjequote:Op maandag 3 juni 2013 18:59 schreef Bombshell het volgende:
Ik lees op een andere site dat Erdogan Ataturk een dronken gek heeft genoemd op TV. Hier wat over bekend verder?
En dat allemaal omdat Erdogan alcohol verboden heeft op tankstationsquote:Op maandag 3 juni 2013 18:43 schreef Asphias het volgende:
maar eens wat ´vrolijkere´ foto´s vergeleken met al dat geweld:
mensen die elkaar helpen, en die de straten weer schoon maken.
http://imgur.com/a/JvJD3
Ik dacht dat het om een parkje gingmet wat oude bomenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Erdogan alcohol verboden heeft op tankstations
Oppakken die plunderaars en in kamers stoppen met traangas douches. Links kuttuig wat de straat afbreekt.
Oh, daar heb ik het gisteren nog met Ambi - volgens mij - over gehad, dat iedere partij zich daar aan schuldig maakte, zelfs de CHP deed het met schapen uit te delen, dus waarom is het ineens apart als de AKP het OOK doet? Dat van de weggegooide / dode stemmen, daar zie ik idd graag bronnen over.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik ben er weer, abi. Heb de hele dag gewerkt en las af en toe mee. Maar toen ik deze post zag moest ik wel even een '' plaatsen.
[..]
Je weet serieus niks af van hoe akp heeft 'gewonnen'? Door mensen om te kopen door kool uit te delen in de winter. Arme mensen, die nooit akp zouden stemmen, zijn omgekocht. Als je op akp stemt, krijg je geld, of een woning, of een zaak. Mensen die akp moeten stemmen om hun baan te krijgen en/of behouden. Tijdens de stemmen zijn zelfs stembiljetten gevonden voor akp van mensen die al jaren overleden waren. Stemmen op CHP werden in vuilnisbakken gevonden. En dan ga jij nu vragen naar bewijzen/bronnen - die heb ik nu niet. Ik zal als ik tijd heb wel even googlen. Kan jij trouwens ook doen als je het niet gelooft. [ afbeelding ]
* Dat over arme mensen omkopen is gewoon gebeurd in onze wijk, waar het grootste deel Arap Alevi is. No way dat die vrijwillig een stem zouden geven aan akp.
[..]
Sinds wanneer niet?
Eigenlijk komt het allemaal door die pedofiele Ataturk. Hij had geeneens turkse roots net alsal het import wat nu de straat op is.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om een parkje gingmet wat oude bomen
Drank hequote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het allemaal door die pedofiele Ataturk.
Dat krijg je als alcoholistische boomknuffelaars tolereert.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Die hele demonstraties gaan nergens over. Als ik het zo volg op TV zegt iedereen wat anders (voor wat betreft het doel / nut van de demonstraties).
De beurs van Istanbul is vandaag 10.5% gezakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef HiZ het volgende:
Ik begrijp dat er een boycot van Garantibank in de maak is die de waarde van de Dogus holding nu al zwaar heeft laten zinken ?
ja onrust he ,beurs is sentiment ,je weet zelfquote:Op maandag 3 juni 2013 19:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
De beurs van Istanbul is vandaag 10.5% gezakt.
En wat zei het Turkse journaal daarover ?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
De beurs van Istanbul is vandaag 10.5% gezakt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:59 schreef Bombshell het volgende:
Ik lees op een andere site dat Erdogan Ataturk een dronken gek heeft genoemd op TV. Hier wat over bekend verder?
#yolo #swagquote:Op maandag 3 juni 2013 19:09 schreef Grouch het volgende:
[..]
En wat zei het Turkse journaal daarover ?
Hehehe. Bij mij komt het over alsof ze het zat zijn dat het zo gewoontjes. Dus even lol maken en een avontuurtje scoren.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Die hele demonstraties gaan nergens over.
Olm bak git.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het allemaal door die pedofiele Ataturk. Hij had geeneens turkse roots net alsal het import wat nu de straat op is.
quote:
quote:
Volgens mij kunnen ze beter hun geld van de bank halenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:14 schreef HiZ het volgende:
Mensen knippen hun credit card bij de Garanti Bank door.
Dat kan ook zonder credit card nog, maar op credit cards verdienen banken een hoop geld.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze beter hun geld van de bank halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |