SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FipoHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Als de lane zover naar voren is gepushed kan het beste de jungler langskomen zodat ie sneaky in de brush gaat staan die het dichtste bij hun turret is. Mits deze niet geward is natuurlijk.
Afhankelijk van jullie level zou ik niet zomaar een yolo turret dive actie doen, helemaal niet als hun iets van een stun hebben.Dan doe ik het toch niet helemaal verkeerdquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Prima toch? Zo heb je veel meer controle en kan jouw adc beter farmen + harasshen. Langzamerhand win je de lane met zo'n push. Als mid ook nog ff een kill scoort kunnen hij en je jungler ff turret diven bv.
het grootste "probleem" op een lvl 8 account is dat blijkbaar niemand ooit nog gehoord heeft van jungle. en je in dat soort situaties dan eigenlijk wel genootzaakt bent om een TD te doen wat dan eigenlijk altijd wel verkeerd af loopt in mijn idee![]()
Zonder jungler zou ik niet zomaar een turretdive doen. Tenzij je goed weet hoeveel damage je gaat eten van de turret en je de nodige skillshots van de enemy adc kan ontwijken. Ook zal je waarschijnlijk moeten wisselen met turret agro.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef Liandri het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het toch niet helemaal verkeerd
het grootste "probleem" op een lvl 8 account is dat blijkbaar niemand ooit nog gehoord heeft van jungle. en je in dat soort situaties dan eigenlijk wel genootzaakt bent om een TD te doen wat dan eigenlijk altijd wel verkeerd af loopt in mijn idee
Dus als jij als support eerst engaged, 2 turret hits eet er weer uitloopt zodat jouw adc nog een turret eet dan zou het kunnen. Maar dan moet je dus goed weten dat je het ook daadwerkelijk gaat winnen.![]()
Schijnbaar een streamer met nekkid picz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
De standaard voor vrouwen ligt hier vast niet zo hoog. ^^quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En daar zijn naaktpics van? Nou, fantastisch. Yeuhj.![]()
Alsjeblieftquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi. Dan wacht ik in spanning af wat je daarna gaat kopen. Thanks for de info.Is gewoon ok toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
De gemiddelde standaard
[..]
De standaard voor vrouwen ligt hier vast niet zo hoog. ^^![]()
Heb wat updates van je gemist, heb je misschien een chronologische lijst van je aankopen voor mij?quote:![]()
Nee dat niet, ga later wel een unboxing video maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb wat updates van je gemist, heb je misschien een chronologische lijst van je aankopen voor mij?![]()
Ja najah daarom zou ik dus niet snel diven op dit moment tenzij mijn ADC dat zou gillen "go dive" ofzo anders vind ik het risico te groot dat ze op dit moment weg gaan komen met een dubbel kill als beloningquote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Zonder jungler zou ik niet zomaar een turretdive doen. Tenzij je goed weet hoeveel damage je gaat eten van de turret en je de nodige skillshots van de enemy adc kan ontwijken. Ook zal je waarschijnlijk moeten wisselen met turret agro.
Dus als jij als support eerst engaged, 2 turret hits eet er weer uitloopt zodat jouw adc nog een turret eet dan zou het kunnen. Maar dan moet je dus goed weten dat je het ook daadwerkelijk gaat winnen.![]()
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Raar om zoveel IP op te sparen, 13.2 K nu.
Normaal kocht ik altijd een champion met 6300 ofzo maar nu is er niemand interessant.![]()
![]()
Dat heb ik dus al een hele tijd hè. Inmiddels 55k IP.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Raar om zoveel IP op te sparen, 13.2 K nu.
Normaal kocht ik altijd een champion met 6300 ofzo maar nu is er niemand interessant.![]()
Laat je support de bushes warden, blijf in de buurt van je eigen support... Ik speel haar zelf ook vaak, ik vind haar (natuurlijk) geweldigquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Shockiee het volgende:
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.![]()
![]()
Speel Alistar.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Shockiee het volgende:
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.![]()
Wow.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al een hele tijd hè. Inmiddels 55k IP.![]()
![]()
Gisteren had ik 5k ip en ik wil graag een nautilus, maar ja ik werd ook lvl 20 dus eerst maar een stapel runes gekocht ^^![]()
En dat is dus de reden dat ik haar deze week vrij vaak gespeeld hebquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Shockiee het volgende:
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.
Ze kan voldoende hebben in het begin en is gewoon heel vervelend om tegen te spelen wanneer ze agressief is en de ADC goed reageert. Zit er aan te denken om haar aan te schaffen op iig men NA account. heb nu bijna 4k IP en ben voorlopig nog geen lvl 20![]()
Maakt niet uit hoe hard je je lane wint, tegen een 21/2 vayne kan je niet op.. thnx bot lane en jungle -,-I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Gvd man, wat een ranked match, Iedereen van ons team liep elkaar te flamen. Dan deed ik het niet goed op top, dan de jungler weer, dan de adc als hij weer een keer dood ging. Na 10 minuten was ik het zat. Ik riep in chat, ALL SAY SORRY OR I'LL GO FEED AND GG WP EASY ENEMY TEAM
Heel het team zei sorry tegen elkaar. Daarna gingen teamfights steeds beter, we pakten een aantal keer hun jungler in onze jungle. ook hun adc liep een enkele keer out of position, telkens was hij dood daarna. Iedereen is nog steeds lief voor elkaar. Ondertussen gingen er steeds meer turrets down. Na een teamfight hun ge-aced, volgas mid gepushed. VICTORY
![]()
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Normaal als je dat doet krijg je te zienquote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef pl4kkie het volgende:
Gvd man, wat een ranked match, Iedereen van ons team liep elkaar te flamen. Dan deed ik het niet goed op top, dan de jungler weer, dan de adc als hij weer een keer dood ging. Na 10 minuten was ik het zat. Ik riep in chat, ALL SAY SORRY OR I'LL GO FEED AND GG WP EASY ENEMY TEAM
Heel het team zei sorry tegen elkaar. Daarna gingen teamfights steeds beter, we pakten een aantal keer hun jungler in onze jungle. ook hun adc liep een enkele keer out of position, telkens was hij dood daarna. Iedereen is nog steeds lief voor elkaar. Ondertussen gingen er steeds meer turrets down. Na een teamfight hun ge-aced, volgas mid gepushed. VICTORY
![]()
[all] Herpnderp123: Report pl4kkie feed plz
[all] Derpnherp321: x9 pl4kkie plz gg
[all]Herpnherp: pl4kkie nuub, report plzOp donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zo ging het eerst wel. Maar ze zeiden het alsnog. Vanaf dat moment ging het allemaal maar beter en beterquote:Op maandag 3 juni 2013 21:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Normaal als je dat doet krijg je te zien
[all] Herpnderp123: Report pl4kkie feed plz
[all] Derpnherp321: x9 pl4kkie plz gg
[all]Herpnherp: pl4kkie nuub, report plzHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
En Bronze 3, nu op naar 2
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
zed on sale
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Kom ik na 2 uur sporten thuis, dan hebt je toch echt zin om een potje te lollen, blijkt dat EUW weer offline is. Waar zijn die lui toch mee bezig? En waar blijft de compensatie?![]()
Er zou woensdag een AMA moeten komen over alle problemen van de laatse weken(?)quote:Op maandag 3 juni 2013 23:17 schreef JennaSometimes het volgende:
Kom ik na 2 uur sporten thuis, dan hebt je toch echt zin om een potje te lollen, blijkt dat EUW weer offline is. Waar zijn die lui toch mee bezig? En waar blijft de compensatie?![]()
Had je zelf ook maar 21/1 moeten gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maakt niet uit hoe hard je je lane wint, tegen een 21/2 vayne kan je niet op.. thnx bot lane en jungle -,-
------------------------
Ik zit in gold hell,Niet echt maar het gaat ze tyfus langzaam gewoon. De tegenstanders worden steeds beter waardoor je minder gemakkelijk als een dolle stier kan snowballen.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
ja man je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Had je zelf ook maar 21/1 moeten gaan.
------------------------
Ik zit in gold hell,Niet echt maar het gaat ze tyfus langzaam gewoon. De tegenstanders worden steeds beter waardoor je minder gemakkelijk als een dolle stier kan snowballen.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Nee maar wellicht was die vayne(ik weet niet hoe goed je bent) ook wel te goed voor zijn league. Dus moeten jullie de noobs achterlaten. Een 21-x-x champ is wel erg zeldzaam dus waarom druk maken.quote:
Die nieuwe champion bundels zijn wel vet. Helemaal nu ze variabel zijn qua prijs
http://euw.leagueoflegend(...)undles-available-nowHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Ik heb net voor het eerst Le Blanc gespeeldJammer dat de bot game maar 16
minuten duurde..
Haar Attack speed is wel om te janken vind ik
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel verdomme; heb ik net runes gekochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef ApoclysmX het volgende:
Irelia in sale, awye!
Vanavond maar even halen.![]()
Nou even snel doorsparen dan maar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sale is alleen korting op RP, niet IPquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel verdomme; heb ik net runes gekocht![]()
Nou even snel doorsparen dan maar
Dus dat je runes hebt gekocht zou niet uit moeten maken![]()
Ohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:11 schreef Renn het volgende:
[..]
Sale is alleen korting op RP, niet IP
Dus dat je runes hebt gekocht zou niet uit moeten makenIk had ook nog niet gekeken
Dan kan het wellicht toch.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WDF kopen jullie random champs omdat ze op sale zijn? WDFWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef dustbrain het volgende:
WDF kopen jullie random champs omdat ze op sale zijn? WDF
Het kan toch zo zijn dat je die champ sowieso wilt ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aram was vannacht ook niet leuk met haarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:14 schreef Liandri het volgende:
Ik ga denk ik maar een weekje vakantie nemen met deze free week
nida speers in elke game...
Ik geef toch antwoord
Omdat ik m'n RP altijd bewaar voor de sale.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:15 schreef dustbrain het volgende:
WDF kopen jullie random champs omdat ze op sale zijn? WDF
Aangezien ik Irelia al een tijdje wou, ga ik haar nu halen.
Legit genoeg? ^^![]()
![]()
gg riot iedereen is disconnect aan begin van potje behalve Mordekaiser en ik... naar 8 minuten ofzo komt de rest 1 voor 1 weer -,-
Echt wtf RIOT
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Bij mij net ookvreselijk.
Wat moet je als LB met attackspeed?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb net voor het eerst Le Blanc gespeeldJammer dat de bot game maar 16
minuten duurde..
Haar Attack speed is wel om te janken vind ik
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
ik vind dat gewoon prettigquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:01 schreef ApoclysmX het volgende:
Met Leblanc moet je gewoon all-out AP gaan en carries in één keer neer bursten en dan GTFO'en.ik zal dat de volgende keer doen
Precies, en ik was in lane met brand en ik had maar 35 farm ofzo na een kwartierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Je zal toch wat moeten farmen met je auto attacks
Maar dat heeft 0,0 met attackspeed te maken. Gewoon leren timen. AS kopen omdat je niet kunt farmen is echt niet de bedoeling. Dat je in je runpages als AP mid wat AD meeneemt om het in earlygame makkelijker te maken okej. Maar as kopen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef kensei het volgende:
Je zal toch wat moeten farmen met je auto attacks"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Nou die ander was gewoon sneller.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar dat heeft 0,0 met attackspeed te maken. Gewoon leren timen. AS kopen omdat je niet kunt farmen is echt niet de bedoeling. Dat je in je runpages als AP mid wat AD meeneemt om het in earlygame makkelijker te maken okej. Maar as kopen?
Maar goed ik heb haar ook maar 1 keer gespeeld. Ik moet toch altijd even wennen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LB is niet de fijnste lasthitter. Samen met Anivia bijvoorbeeld. Maar als je merkt dat het lasthitten kut gaat kun je echt beter wat AD nemen in je runes dan dat je AS/AD items gaat kopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou die ander was gewoon sneller.
Maar goed ik heb haar ook maar 1 keer gespeeld. Ik moet toch altijd even wennen."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Oke! Thnx, ik had het ook niet gekocht, maar dat ga ik dan de volgende keer ook niet doen. Bedankt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef znarch het volgende:
[..]
LB is niet de fijnste lasthitter. Samen met Anivia bijvoorbeeld. Maar als je merkt dat het lasthitten kut gaat kun je echt beter wat AD nemen in je runes dan dat je AS/AD items gaat kopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pre lvl 30 gaat het toch alleen maar om cod style iedereen killen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik ben sowieso beter in support.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha nog nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:48 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Nu krijg je allemaal PM's van mensen die wel met je willen duo queuen. ^^
Ze moeten even Nautilus in de sale gooien, die moet ik echt nog even aan mijn jungle collectie toevoegen.![]()
![]()
Nautilus werd vroeger nooit gespeeld en toen was ie ineens OP. daarna keihard generfd en nooit meer gespeeld en nu is ie ineens weer OP.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Is inderdaad ook vreemd, maar ach.. vind em sowieso wel awesome. ^^quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:30 schreef dustbrain het volgende:
Nautilus werd vroeger nooit gespeeld en toen was ie ineens OP. daarna keihard generfd en nooit meer gespeeld en nu is ie ineens weer OP.![]()
Ik heb net teemo gekocht![]()
Hij is wel okay. Zo nog maar eens proberen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Ach ik vind hem wel schattig. Maar goed, ik ben dan ook een vrouw.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Indd, anders was je nu gewoon gebanned.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind hem wel schattig. Maar goed, ik ben dan ook een vrouw.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Toen ik net begon met spelen raakte ik wel altijd zwaar gefrustreerd door die hamster... hinderlijk snel te bewegen terwijl je zelf door 30 shrooms loopt. D:![]()
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Indd, anders was je nu gewoon gebanned.
Met Ziggs is het toch wel heel bevredigend om iemand te vermoorden met een van je skillshots. Krijg je echt het gevoel van dat je geweldig bezig bent.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Sarcasme hoop ik? Ziggs is een typische "ik flikker alles richting een enemy en raak toch wel iets".quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:01 schreef Euribob het volgende:
Met Ziggs is het toch wel heel bevredigend om iemand te vermoorden met een van je skillshots. Krijg je echt het gevoel van dat je geweldig bezig bent.![]()
Als er nou 1 is waarbij skillshots raken niets voorsteld is het die wel."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
De champion is zowaar ook nog best goed als je hem als tanky AP speelt en veel splitpusht (je hebt tenslotte bescherming van je shrooms). Alleen de community doet allemaal net alsof Teemo de herboren Satan is, zal wel grappig zijn ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind hem wel schattig. Maar goed, ik ben dan ook een vrouw.Vicariously I live while the whole world dies![]()
genoeg mensen spelen sivir, het gene wat vele ervan weerhoudt is dat ze stil staat als ze haar ult gebruikt![]()
Attack is vrij korte range haar blade heeft naar mijn idee vooral in het begin niet echt wat in te brengen kwa dmg heeft geen escapes (alleen der ulti alleen kun je due beter gebruiken om te pushen)?quote:
Blegh waarom zijn de rune pages zo duur en kun je er maar 2 krijgen en moet je de rest kopen..
nu moet ik voor de tijd gaan bedenken ga ik support of ad/ap en moet ik dat eerst gaan zitten aanpassen....![]()
Maar die Q is zo sterk en spell shield zo chillquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:47 schreef Liandri het volgende:
[..]
Attack is vrij korte range haar blade heeft naar mijn idee vooral in het begin niet echt wat in te brengen kwa dmg heeft geen escapes (alleen der ulti alleen kun je due beter gebruiken om te pushen)?
Blegh waarom zijn de rune pages zo duur en kun je er maar 2 krijgen en moet je de rest kopen..
nu moet ik voor de tijd gaan bedenken ga ik support of ad/ap en moet ik dat eerst gaan zitten aanpassen....![]()
Mijn runepages heb ik destijds met RP gekocht en het was mijn beste investering in LoL tot dusverrequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:47 schreef Liandri het volgende:
[..]
Attack is vrij korte range haar blade heeft naar mijn idee vooral in het begin niet echt wat in te brengen kwa dmg heeft geen escapes (alleen der ulti alleen kun je due beter gebruiken om te pushen)?
nu moet ik voor de tijd gaan bedenken ga ik support of ad/ap en moet ik dat eerst gaan zitten aanpassen....
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ik vind hem ook wel prettig om te spelen maar ik vind het een beetje van het soort ez voelt niet heel soepel en vind hem alleen in bepaalde situaties echt prettig. Maar goed dat is natuurlijk maar de mening van 1 persoonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef op_quoter het volgende:
[..]
Maar die Q is zo sterk en spell shield zo chillik vind ze gewoon zo duur... 6300 voor 1 extra page! ik bedoel dan zou 2000 logischer zijn ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mijn runepages heb ik destijds met RP gekocht en het was mijn beste investering in LoL tot dusverre
Aram nr 1 deze keer.. gelijk een nida tegenover je een lablanc in je team... xD
[ Bericht 19% gewijzigd door Liandri op 04-06-2013 19:34:36 ]![]()
bij mij doet ie het gewoonquote:
of toch niet 2 sec geleden wel en nu niet meer
Ik denk met vlagen want open hem opnieuw en dan deed ie het weer![]()
Sjokzquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:15 schreef Euroteller het volgende:
Na aanleiding van deze TT, wie vinden jullie dan de lekkerste League chick?![]()
Swains kraai.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:15 schreef Euroteller het volgende:
Na aanleiding van deze TT, wie vinden jullie dan de lekkerste League chick?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Derde serie die ik verlies in Silver V. Wow het niveau om te willen winnen is hier niet wtf kanker zooi.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:15 schreef Euroteller het volgende:
Na aanleiding van deze TT, wie vinden jullie dan de lekkerste League chick?
Biiotch heeft dikke memmen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef HighEnergy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Zal ook wel de enige reden zijn om haar stream te kijken want heb er nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef HighEnergy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Is er iets mis met runepages/mastery pages die niet goed laden?
Want ik had dus net 23 ap terwijl ik in de 40 zou moeten hebben en weet zeker dat ik de goeie pages had stonden de volgende game ook goed.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Echt zon simpel wijf die alleen speelt voor de aandacht, Silver IV & waarschijnlijk geboost ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef HighEnergy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Biiotch heeft dikke memmen.
Wel geefbaar verder![]()
![]()
Echt he. Net als die cosplay hoeren, het gaat alleen om het feit dat het een wijf is en mannen een pik hebben die er in theorie mooi in past. Anders zou niemand kijkenWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Die stats er ook bij, 10 assists gemiddeldquote:Dat heeft iedereen in bronze.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wat is deze kutzooi? Iedereen kan toch pro worden? Ik snap dat feministische gezeik nooit.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ze hebben wel 3 diamonds in 2 plats in het team.
Dus ze zijn beter dan vrijwel iedereen die hier post![]()
![]()
Mijn ballen accepteren dat niet. LEUGENS, ALLEMAAL LEUGENSWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Er zal vast wel een of andere manager achter zitten, die het feit dat ze vrouw zijn op elke mogelijke manier zal uitbuitenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is deze kutzooi? Iedereen kan toch pro worden? Ik snap dat feministische gezeik nooit.![]()
YOONIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nee man games zijn niet voor vrouwen.
Echt zo een afknapper..
Stel je voor een chick zegt:
OMG NEEJJ!!! IK WOU NET DIE TRAAIJNDAA SEE SEE'EN MAAR TOEN LEGDE IK EN TAIMDE IK T NIE GOED.. FEEJJ UUUUU!! BEN ZO BOOS EN BEN OOK NOG EEENS ONGESTEEEILD OH MAI GAWD HENK GA EEN HAPPY MEAL HALEN WANT BEN ZO BOOOWSS EN IK HEB HONGER EN BEN ONGESTAAILDD EN EN IK HEB POIENTSS KWIJT GERAAKTT!![img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Als ze zonder geboost te worden daar zijn gekomen wel ja. Vaak is het met lol spelende vrouwen echter anders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:55 schreef kensei het volgende:
Ze hebben wel 3 diamonds in 2 plats in het team.
Dus ze zijn beter dan vrijwel iedereen die hier post"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik ben over 2 weken ook wel platinum btches. Wacht maar. Die chicks gaan niet beter zijn.
[ Bericht 18% gewijzigd door dustbrain op 05-06-2013 01:30:25 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als ze zo doenquote:
Maar m'n vriendin speelt ook gewoon LoL(/games) en dat is verre van een probleem. Zolang ze maar niet zo gaat reageren als een Hafu of een Little Jenny, of wat dan ook. Die vind ik soms echt overly girly reageren. "Like, what the fuuuck"![]()
![]()
Mwoah, mijn broertje queued regelmatig met zijn vriendinnetje (en af en toe doet haar beste vriendin volgens mij mee). Ze spelen best aardig voor bronze V.
Dat overdreven girly gedoe van die speelstertjes zal wel zijn om de streamkijkers tijdens het vleesslingeren te stimuleren ofzo, lekker advertentiecentjes binnenharken.
Zelfde als wat al die reactiemeidjes op youtube doen![]()
Who cares wat voor chicks er LoL spelenNet als in WoW. Vet tof man een paar van die skere 6/10 chicks die nu ineens 5000 views krijgen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
yeeeeeuuhhh... onze trots dustbrain!quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben over 2 weken ook wel platinum btches. Wacht maar. Die chicks gaan niet beter zijn.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
woop deze comment is realiteit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Who cares wat voor chicks er LoL spelenNet als in WoW. Vet tof man een paar van die skere 6/10 chicks die nu ineens 5000 views krijgen.
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
10/10? Met die grafbek? ^^quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef Shockiee het volgende:
Als jullie een 10/10 chick willen.
[ afbeelding ]
Jynx maze :$![]()
Is indd geen 10/10
Deze is potentieel 10/10, want de rest van het lichaam is nog onbekend. Die boobs ogen wel iets te groot, dus daar gaan punten voor af of bij. Maar dat ligt maar net aan wanneer mijn laatste aftrekbeurt was.
- Vage glimlachquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef dustbrain het volgende:
Is indd geen 10/10
Deze is potentieel 10/10, want de rest van het lichaam is nog onbekend. Die boobs ogen wel iets te groot, dus daar gaan punten voor af of bij. Maar dat ligt maar net aan wanneer mijn laatste aftrekbeurt was.
[ afbeelding ]
- Dunne onderlip
- Uitgroei in dr haar
- Rare wenkbrauwen
- Waarschijnlijk siliconen
- Boobies niet in verhouding met dr lichaam
3/10 zou niet geven![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef kensei het volgende:
[..]
- Vage glimlach
- Dunne onderlip
- Uitgroei in dr haar
- Rare wenkbrauwen
- Waarschijnlijk siliconen
- Boobies niet in verhouding met dr lichaam
3/10 zou niet geven
Een 3 is wel erg overdreven.. die tieten zijn wel een beetje te, maar een 3? For real?
MAARGOED! Volgens mij ging dit topic voorheen over League.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:34 schreef ApoclysmX het volgende:
Een 3 is wel erg overdreven.. die tieten zijn wel een beetje te, maar een 3? For real?
MAARGOED! Volgens mij ging dit topic voorheen over League.![]()
![]()
Volgens mij bepaalt de grootte van haar borsten of ze mooi is of niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef dustbrain het volgende:
Is indd geen 10/10
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor de rest is ze niet om aan te zien idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt de grootte van haar borsten of ze mooi is of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Had je iets anders verwacht op de interwebs dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt de grootte van haar borsten of ze mooi is of niet.![]()
![]()
Gaytjequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef ApoclysmX het volgende:
Boobs zijn voor mij niet bepaald relevant om te bepalen of een meisje mooi is of niet.![]()
![]()
Als je goed leest was dat juist he minpunt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt de grootte van haar borsten of ze mooi is of niet.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Echt leuk een game verliezen omdat je jungler een kuthomo is die geen blue geeft.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Je game niet kunnen winnen omdat je geen blue krijgt ;')quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef dustbrain het volgende:
Echt leuk een game verliezen omdat je jungler een kuthomo is die geen blue geeft.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je game niet kunnen winnen omdat je geen blue krijgt ;')Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Als de lane redelijk gelijk op gaat kan een blue meer de lane bepalen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je game niet kunnen winnen omdat je geen blue krijgt ;')![]()
![]()
Tuurlijk, maar hoe komt het dat de lane de eerste 7 minuten gelijk op is gegaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Als de lane redelijk gelijk op gaat kan een blue meer de lane bepalen hoor
Precies.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Omdat je soms allebei niks kan forceren, komt vaak genoeg voor hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hoe komt het dat de lane de eerste 7 minuten gelijk op is gegaan?
Precies.
Ik heb het niet over bronze games waarbij je alleen al in voor de kills gaat![]()
Dan kan je de opponent nog steeds outfarmen waardoor je op een gegeven moment wel iets kan forceren. Je kan zijn toekomstige blue warden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat je soms allebei niks kan forceren, komt vaak genoeg voor hoor
Ik heb het niet over bronze games waarbij je alleen al in voor de kills gaatOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Het kan ja, maar het wordt wel moeilijker en dan kan het verschil maken tussen verliezen en winnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dan kan je de opponent nog steeds outfarmen waardoor je op een gegeven moment wel iets kan forceren. Je kan zijn toekomstige blue warden.![]()
De lane won ik wel, maar tegen jayce heb je gewoon blue nodig om terug te pushen, hem te killen EN bot te ganken. Dat ging niet na twee rondes geen blue terwijl hij infinite mana had. Ik kilde hem dus wel 2x, maar daarna kreeg enemy adc weer een double kill terwijl ik niks kon doen. Als ik blue had kon ik mijn lane pushen en roamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je game niet kunnen winnen omdat je geen blue krijgt ;')
[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 05-06-2013 15:23:17 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Btch plz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dan kan je de opponent nog steeds outfarmen waardoor je op een gegeven moment wel iets kan forceren. Je kan zijn toekomstige blue warden.
En de compensatie voor de Server problemen van de afgelopen maand(en)?
Een 20 IP boost voor idereen in EUW!
Reddit en EUW forums exploderen zo ongeveer L0L![]()
Ook dat 'We weten er vanaf' de hele tijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef Liandri het volgende:
En de compensatie voor de Server problemen van de afgelopen maand(en)?
Een 20 IP boost voor idereen in EUW!
Reddit en EUW forums exploderen zo ongeveer L0L
EUW is de grootste server ik snap niet waarom ze de boel niet wat beter regelen.
Nu ook die lattijns amerikaanse server. Iedereen gaat daar nu naartoe van NA omdat je ping dus gewoon een stuk beter is okal woon je in NA
Ik bedoel voordat hij blue krijgt, en met warden erna natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Ja ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn jungler me geen blue geeft en bij voorbaat die van hen warden, dit terwijl alle lanes gepushed zijn. Heel slim indd. Daarna ff stealen, eitje toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik bedoel voordat hij blue krijgt, en met warden erna natuurlijk.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik zeg toch erna, dus nadat hij wel blue heeft en jij niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn jungler me geen blue geeft en bij voorbaat die van hen warden, dit terwijl alle lanes gepushed zijn. Heel slim indd. Daarna ff stealen, eitje toch.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Vandaag was NA echt wel erg slecht hoor![]()
(ping)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dat je je lane niet kan winnen zonder blue hoeft nog niet te betekenen dat je hem moet verliezen. Nabje.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik gebruik sivirquote:
Ja en dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zeg toch erna, dus nadat hij wel blue heeft en jij niet.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef iXVI het volgende:
En dat je je lane niet kan winnen zonder blue hoeft nog niet te betekenen dat je hem moet verliezen. Nabje.Kan je blue stelen.quote:
En wat XVI zegt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Als ik de volgende 3 potjes win word ik gepromoot zonder ook maar 1 loss in de divisie
Mijn matchhistory is echt roodgloeiend. Van de laatste 50 matches zeker minstens 30 verloren. En geen idee waar het aan ligt, welke champ dan ook. Gewoon lose.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Dat is klote inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef iXVI het volgende:
Mijn matchhistory is echt roodgloeiend. Van de laatste 50 matches zeker minstens 30 verloren. En geen idee waar het aan ligt, welke champ dan ook. Gewoon lose.
Bah ik wil ook ranked spelen
Zodat je in bronze kan komen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is klote inderdaad.
Bah ik wil ook ranked spelen![]()
![]()
Irelia is trouwens wel tof, had gisteren weinig moeite met Renekton.
Beetje jammer dat we het potje wel verloren door rampzalige focus en een kamikaze Fiddlesticks jungle.
edit: Ik zie trouwens wel dat Renekton misschien iets beter z'n best had moeten doen. Als ik lolcounter mag geloven is hij één van de betere counters tegen Irelia.![]()
Godsallenmachtig. Als top gepushed is en als blue komt ff erheen lopen(Hopen dat ze geen wards hebben terwijl iedereen op gold ward en hopen dat ze me niet mongool uit mijn lane zien lopen) en hem stelen. Bedankt voor de input man, dit gaat gamechanging voor mij worden, erg bedankt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Kan je blue stelen.
En wat XVI zegt.
BTW, beter lezen, ik verloor de lane niet, ik won hem hard.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als jij je lane hard won is het geen reden om hem vervolgens te verliezen omdat je geen blue hebt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Godsallenmachtig. Als top gepushed is en als blue komt ff erheen lopen(Hopen dat ze geen wards hebben terwijl iedereen op gold ward en hopen dat ze me niet mongool uit mijn lane zien lopen) en hem stelen. Bedankt voor de input man, dit gaat gamechanging voor mij worden, erg bedankt.
BTW, beter lezen, ik verloor de lane niet, ik won hem hard.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Godverdomme, ik word hier zo fucking hard getrold.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als jij je lane hard won is het geen reden om hem vervolgens te verliezen omdat je geen blue hebt.![]()
![]()
Gewoon negeren, gewoon negeren.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Hij is bronze 4 dus hij zal het wel beter wetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Godverdomme, ik word hier zo fucking hard getrold.![]()
![]()
Gewoon negeren, gewoon negeren.![]()
Hij forceert zichzelf om input te hebben. Ook al slaat het nergens op. Anders zou ik het wel serieus nemen, ondanks zijn lage divisie.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het gaat hier natuurlijk een stuk anders. Zoals jij zei dat er in gold wel word geward daar hield ik geen rekening mee. In mijn level kan je blue gewoon warden en stelen, of de tegenstander outfarmen met 100+.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef dustbrain het volgende:
Hij forceert zichzelf om input te hebben. Ook al slaat het nergens op. Anders zou ik het wel serieus nemen, ondanks zijn lage divisie.
Dat zal in gold inderdaad anders zijn.ik hoor in challenger thuis maarja, elo hell..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is bronze 4 dus hij zal het wel beter wetenOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
In gold word ook lang niet overal geward.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk een stuk anders. Zoals jij zei dat er in gold wel word geward daar hield ik geen rekening mee. In mijn level kan je blue gewoon warden en stelen, of de tegenstander outfarmen met 100+.
Dat zal in gold inderdaad anders zijn.
[..]
ik hoor in challenger thuis maarja, elo hell..![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk een stuk anders. Zoals jij zei dat er in gold wel word geward daar hield ik geen rekening mee. In mijn level kan je blue gewoon warden en stelen, of de tegenstander outfarmen met 100+.
Dat zal in gold inderdaad anders zijn.
[..]
ik hoor in challenger thuis maarja, elo hell..A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Geef me een hand broeder!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
ik hoor in challenger thuis maarja, elo hell..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dat weet ik allemaal niet ik ben namelijk geen gold. Ik weet wel dat er in Bronze niet geward word.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
In gold word ook lang niet overal geward.
En wordt er wel geward dan is het op 5/6 plaatsen die je makkelijk kan vermijden.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
lol op m'n andrre account terug naar bronze 4 van bronze 2 terwijl ik op mijn nieuwe account die gelijk silver v is de laatste tijd echt goed ga..
er is dus toch wel een elo hell![]()
Is er ook wel maar op een andere manier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef op_quoter het volgende:
lol op m'n andrre account terug naar bronze 4 van bronze 2 terwijl ik op mijn nieuwe account die gelijk silver v is de laatste tijd echt goed ga..
er is dus toch wel een elo hell
Je zit niet vast in Bronze door elo hell, het duurt misschien alleen wat langer om te klimmen. Maar als je hoger hoort kom je er toch wel. Alleen je moet soms veel geduld hebben.
En voor mij persoonlijk is elo hell gewoon dat je elke match flamers hebt en de algemene attitude van iedereen. Maar dat schijnt nooit weg te gaan.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Geduld? ik heb 250 ranked matches op dat account en was van bronze 5 naar bronze 2 geklommen, tot ik opeens slechte teams kreeg (mensen met 50 cs in 30 minquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is er ook wel maar op een andere manier.
Je zit niet vast in Bronze door elo hell, het duurt misschien alleen wat langer om te klimmen. Maar als je hoger hoort kom je er toch wel. Alleen je moet soms veel geduld hebben.
En voor mij persoonlijk is elo hell gewoon dat je elke match flamers hebt en de algemene attitude van iedereen. Maar dat schijnt nooit weg te gaan.) en terug bij bronze 4 belande in maar 10 matches ofzo .
Ik speel vooral support op dat account en mijn KDA is 5/5/8.2 over alle matches![]()
Nouja ik zit ook in bronze 2 en speel af en toe support (leona). En ik ben dan wel degene die zo veel mogelijk ward (river, tribush en bush aan zijkant), maar warden heeft ook geen zin zolang je adc totaal geen map awareness heeft.
Ben een beetje desperate aan het worden of ik ooit eens in silver terecht kom.![]()
Lol, gebanned voor 4 uur omdat ik de 'noob' chat joinde en zei dat ik 'Newb' was.
Newb is mn username. Leuk al mijn honor kwijt...
Achja, ik ga nu maar ff smurfen en de boel verpesten voor nieuwe mensen.
Aangezien die powerlevel shit nu weg is.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
In challenger ook niet. Maar ik zie heel zelden een mid/top die na zijn eerste back niet wardquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
In gold word ook lang niet overal geward.
[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 05-06-2013 19:23:34 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ja al je honors weg, balen zeg. Vervelende shit. Hele avond verpest zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Lol, gebanned voor 4 uur omdat ik de 'noob' chat joinde en zei dat ik 'Newb' was.
Newb is mn username. Leuk al mijn honor kwijt...
Achja, ik ga nu maar ff smurfen en de boel verpesten voor nieuwe mensen.
Aangezien die powerlevel shit nu weg is.![]()
Ik wil ranked spelen maar ben te pussy
Ja eigenlijk wel, aangezien ik daar maanden voor heb gespaard.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja al je honors weg, balen zeg. Vervelende shit. Hele avond verpest zeker.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Oh het was maar 30 minuten en heb alles nog. PDT timezone dus.
#yoloOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja al je honors weg, balen zeg. Vervelende shit. Hele avond verpest zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, aangezien ik daar maanden voor heb gespaard.
Ow yeah. Bronze lll qualify matches
en dan ook nog verliezen na een potje van een uur, omdat er een garen half aan het trollen was en we 3x faalden om te finishen
[ Bericht 77% gewijzigd door pl4kkie op 05-06-2013 21:20:27 ]Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Hoeveel mensen zouden we bij elkaar kunnen krijgen uit dit topic voor een "full FOK!" match? (ideaal zou 10 mensen zijn natuurlijk)![]()
Laatst kregen we geen eens 5 mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef Liandri het volgende:
Hoeveel mensen zouden we bij elkaar kunnen krijgen uit dit topic voor een "full FOK!" match? (ideaal zou 10 mensen zijn natuurlijk)Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Spreek duidelijk en ruim van tevoren een datum en tijd af, en goede kans dat je gewoon genoeg man hebt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Laatst kregen we geen eens 5 mensen bij elkaar.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ik ben wel in, mits het een gunstig tijdstip is natuurlijk.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Ze moeten echt een soort van 'qualifying games' in league stoppen. Dat je eens in de zoveel games 10 met mensen uit een hogere mmr mee kunt spelen zodat je sneller kan reizen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Terwijl 3 anderen naar de vijandige kamp gingen om turrets te vernietigen, ging ik (Xerath) en Miss Fortune onze kamp verdedigen omdat die zo kwetsbaar was vanwege alle turrets die al uitgeschakeld waren. Alle 3 ploeggenoten werden uitgeschakeld en het lot lag letterlijk in onze handen - als we ze uitschakelen - dan is er nog hoop, zo niet, dan is het afgelopen. Helaas zit je als Xerath op de verkeerde plek als je tegen een Master Yi, Pantheon, Ashe en een Warwick moet strijden. Met wat geluk wist ik op afstand (W-skill) Warwick uit te schakelen, alleen toen volgde een ambush van beide kanten door ene Yi en Pantheon. Fortune stelde ook niks voor en ging er gelijk op in. Pas nadat wij beiden dood gingen, kwam de rest van de ploeg weer tot leven, alleen dat was niet genoeg om het spel te redden.
Zo'n beslissende wedstrijd heb ik in tijden niet gespeeld.![]()
![]()
8/10 Would read again.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef JennaSometimes het volgende:
Terwijl 3 anderen naar de vijandige kamp gingen om turrets te vernietigen, ging ik (Xerath) en Miss Fortune onze kamp verdedigen omdat die zo kwetsbaar was vanwege alle turrets die al uitgeschakeld waren. Alle 3 ploeggenoten werden uitgeschakeld en het lot lag letterlijk in onze handen - als we ze uitschakelen - dan is er nog hoop, zo niet, dan is het afgelopen. Helaas zit je als Xerath op de verkeerde plek als je tegen een Master Yi, Pantheon, Ashe en een Warwick moet strijden. Met wat geluk wist ik op afstand (W-skill) Warwick uit te schakelen, alleen toen volgde een ambush van beide kanten door ene Yi en Pantheon. Fortune stelde ook niks voor en ging er gelijk op in. Pas nadat wij beiden dood gingen, kwam de rest van de ploeg weer tot leven, alleen dat was niet genoeg om het spel te redden.
Zo'n beslissende wedstrijd heb ik in tijden niet gespeeld.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Najah daarom dus dat moet niet alaminut dat gaat toch niet werkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Spreek duidelijk en ruim van tevoren een datum en tijd af, en goede kans dat je gewoon genoeg man hebt.
bijvoorbeeld een zaterdag/zondag avond rond een uurtje of 8![]()
Vind je het gek, zit vol met autisten hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Laatst kregen we geen eens 5 mensen bij elkaar.![]()
Als topic autist zijnde zal je de symptonen wel goed herkennenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vind je het gek, zit vol met autisten hier
gr gr![]()
Overal praatjes maar ingame is hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Als topic autist zijnde zal je de symptonen wel goed herkennen
gr gr![]()
![]()
Voel je je aangesproken dan? Want je zegt nu zelf dat je een autist bentquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:08 schreef ApoclysmX het volgende:
Hoe weet je nou dat hier zoveel auties zitten?
Ken je ons allemaal persoonlijk? ^^![]()
Omdat ik reageer op jouw domme opmerking over autisten op dit forum ben ik er meteen ook één?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan? Want je zegt nu zelf dat je een autist bent
Is goed man.![]()
![]()
Nee, eerder dat je het hebt over "ons" en dat ik het over autisten had.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Omdat ik reageer op jouw domme opmerking over autisten op dit forum ben ik er meteen ook één?
Is goed man.![]()
Mijn vraag was alleen maar of je ons (als in, alle mensen die posten in dit topic) persoonlijk kent omdat je de conclusie trekt dat er veel autisten zijn hier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee, eerder dat je het hebt over "ons" en dat ik het over autisten had.
Dat jij ervan maakt dat ik op basis van deze reactie over mezelf zou zeggen dat ik een autist ben is nogal dom. ^^![]()
Ligt er puur aan hoe je er tegen aan kijkt. Je moet er gewoon niet zo serieus op ingaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Mijn vraag was alleen maar of je ons (als in, alle mensen die posten in dit topic) persoonlijk kent omdat je de conclusie trekt dat er veel autisten zijn hier.
Dat jij ervan maakt dat ik op basis van deze reactie over mezelf zou zeggen dat ik een autist ben is nogal dom. ^^![]()
![]()
Ligt er puur aan wat jij serieus noemt. ^^quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt er puur aan hoe je er tegen aan kijkt. Je moet er gewoon niet zo serieus op ingaan![]()
Tja, ik zou alleen wel zeggen dat je een beste kandidaat bent om autist te zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening ehquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ligt er puur aan wat jij serieus noemt. ^^
//OT
Zondag gaat het regenen, tijd om binnen te zitten. Als er FOK!kers zijn die een game willen doen kan het opzich wel![]()
Dat kan je inderdaad prima beoordelen op basis van dit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tja, ik zou alleen wel zeggen dat je een beste kandidaat bent om autist te zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening eh
Vind et helemaal goed! ^^![]()
Bedanktquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:43 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad prima beoordelen op basis van dit.
Vind et helemaal goed! ^^![]()
![]()
Stacked icebourne eigenlijk met lichbane?
Tijdje niet gepost hier trouwens, maar ik vond het een tijd vrij saai na het verdwijnen van BG![]()
Dat is een goede vraag, maar ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Xetran het volgende:
Tijdje niet gepost hier trouwens, maar ik vond het een tijd vrij saai na het verdwijnen van BG
Het zijn beide unique passives met dezelfde naam.
Hier nog een iets nadere beschrijving.
◾In the event you own multiple spellblade items, the order of priority is: Lich Bane, Trinity Force, Iceborn Gauntlet and Sheen.
◾ The area of effect slow is not considered part of the "Spellblade" effect, and is instead classified as Icy. If you own both Iceborn Gauntlet and a higher priority Spellblade item (i.e. Lich Bane and Trinity Force), you will trigger the higher priority's damage component while still triggering the area of effect slow.![]()
We hebben alweer een nieuw topic mongooltje hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Xetran het volgende:
Tijdje niet gepost hier trouwens, maar ik vond het een tijd vrij saai na het verdwijnen van BG![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp werkt het wél alleen op gebied van damage dan weer niet? Best sweet, ik ga er eens mee aankutten in aramquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:20 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, maar ik denk het niet eigenlijk.
Het zijn beide unique passives met dezelfde naam.
Hier nog een iets nadere beschrijving.
◾In the event you own multiple spellblade items, the order of priority is: Lich Bane, Trinity Force, Iceborn Gauntlet and Sheen.
◾ The area of effect slow is not considered part of the "Spellblade" effect, and is instead classified as Icy. If you own both Iceborn Gauntlet and a higher priority Spellblade item (i.e. Lich Bane and Trinity Force), you will trigger the higher priority's damage component while still triggering the area of effect slow.![]()
![]()
Klopt, de damage effect van Iceborn Gauntlet "Spellblade" werkt dus niet. Maar de slow wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp werkt het wél alleen op gebied van damage dan weer niet? Best sweet, ik ga er eens mee aankutten in aram
Lich bane "Spellblade" damage heeft zo te zien prioriteit over die van Iceborn Gauntlet, dus je doet Lich bane damage + Slow patch van Iceborn Gauntlet.![]()
![]()
Nee niet doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
MF met trinity force het proberen waard?![]()
Wat hij zegt. Triforce is alleen nuttig als je een spambare ability hebt (zoals bijv. Ezreal's Q, Corki's R, Nasus Q etc.), anders raak je teveel gold kwijt voor wat het je geeft. Vergeet niet dat het item 4k kostquote:
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Zal we mijn main zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Grappig, ik ken een d1 gozer die bijna dezelfde naam heeft.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Nee gewoon. Lijkt me leukerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wie wilt battle dan? challenger 3 hierzo noobsVrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Protip: het is buiten heerlijk toeven vandaagquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie wilt battle dan? challenger 3 hierzo noobs![]()
wat is dat "buiten" waarover je spreekt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Protip: het is buiten heerlijk toeven vandaagVrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Met de hoeveelheid zon die we tot nu toe hebben gehad, zou ik bijna gaan snipperenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef ApoclysmX het volgende:
Sommige mensen werken ook gewoon de hele week. ;p![]()
![]()
I agree.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid zon die we tot nu toe hebben gehad, zou ik bijna gaan snipperen
Morgenmiddag maar wat eerder weg.![]()
![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ontvangt iedereen die 20 win IP boost?![]()
Iemand van Riot zei dat als je in de afgelopen 2-3 weken hebt proberen in te loggen je 20 win IP boost krijgt, dus ik denk iedereen die in die tijd heeft ingelogd (al dan niet succesvol)quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ontvangt iedereen die 20 win IP boost?![]()
Je bent zelf ook toxicquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
2 leavers in mijn laastste promo, kankercommunity![]()
niet als ik elke promo 3vs5 moetquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:
Ja zei dat je veel hoger kan spelen dus je komt er wel.![]()
De kans is groter dat de leavers bij de enemy zitten, dus leavers geven free elo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
niet als ik elke promo 3vs5 moetWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Tsja jammergenoeg deze keer bij mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De kans is groter dat de leavers bij de enemy zitten, dus leavers geven free elo.![]()
Eerste potje in promo dik gewonnen met 18-3-18.
Eigenlijk maar 2 deads want halverwege in ging ik ineens naar het bureublad in hun jungle en toen ik LoL weer opende was ik dood. Ook mn mejai stacks gedeeltelijk weg
Jayce OPquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:23 schreef dustbrain het volgende:
Elke game een fcking jayce, wdf is deze djees.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Kutzooi, verlies ik er natuurlijk precies 2 achter elkaar in mn promos terwijl ik er daarvoor 13 van de 15 win..Spange build van Diana ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
whut, 20 wins ip boost gekregen. Is dat van de server downtime?
edit ja dus. Maar het was toch eerst 20 ip per match extra?
[ Bericht 5% gewijzigd door pl4kkie op 06-06-2013 20:56:59 ]Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Nee alleen jij hebt die omdat je zo'n goeden jongentje bent.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef pl4kkie het volgende:
whut, 20 wins ip boost gekregen. Is dat van de server downtime?
Ik weet zeker dat ik minimaal in Gold hoor, maarja doe niet altijd mijn best. hoop dat ik dit keer gold haal.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
''Doe niet altijd mijn best'' is niet eens Gold waardig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Shockiee het volgende:
Ik weet zeker dat ik minimaal in Gold hoor, maarja doe niet altijd mijn best. hoop dat ik dit keer gold haal.![]()
Ik heb het voor vanavond maar voor gezien gehouden. 3 keer verloren, iedere keer een pauze er tussen. 1 was omdat ik gewoon een slechte game had. De andere 2, 1 hadden we verloren na een 12-1 voorsprong, en dan kan je nog zo goed peelen als dat je wilt, maar we hadden EN geen tanks, en 2 gasten die wel wilde diven. En de tweede verloren door constant geflame van 3 personen op elkaar en de jungler die geinvade werd. Tja, het is niet mijn avond, volgende keer beter.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effectquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Shockiee het volgende:
Ik weet zeker dat ik minimaal in Gold hoor, maarja doe niet altijd mijn best. hoop dat ik dit keer gold haal.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Dat zei je ook tegen mij en ik ben nu gewoon gold.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
-------------
Volgens mij is Q maxen met zed tegen een ap carry nu wel beter. Die E kun je alleen twee keer gebruiken als je die boots en brutalizer hebt. Van tevoren kun je nooit inschatten of het maxen van e waard was omdat je lane zo slecht kan gaan dat je liever voor defensive boots en lifesteal gaat.Hoe kun je in bronze eigenlijk een negatieve win/loss hebben? Troll?quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 06-06-2013 23:35:27 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
ranked spelen als je net 30 bentquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mij en ik ben nu gewoon gold.
-------------
Volgens mij is Q maxen met zed tegen een ap carry nu wel beter. Die E kun je alleen twee keer gebruiken als je die boots en brutalizer hebt. Van tevoren kun je nooit inschatten of het maxen van e waard was omdat je lane zo slecht kan gaan dat je liever voor defensive boots en lifesteal gaat.
[..]
Hoe kun je in bronze eigenlijk een negatieve win/loss hebben? Troll?![]()
awquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
ranked spelen als je net 30 bentNu zit je diep in de shit
Wat een onzin..quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
ranked spelen als je net 30 bent
http://www.lolking.net/summoner/euw/25148303#history
Tier 2 shit FTW
Gold 2, 1 en platinum V is overigens nog steeds dezelfde rioolnetwerk als silver en bronze. Ik kom vooral platinum V gasten tegen die een mentaliteit hebben van wolla, ik ben toch al platinum dus ik ga lekker trollen.
Kut community.![]()
Maar jij accepteerde het en wist je eroverheen te zettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zei je ook tegen mij en ik ben nu gewoon gold.. Dat is wel het punt van het effect, zodra je het door hebt, kan je verbeteren
![]()
![]()
Ik verbeterde me wel, maar ik heb nog nooit die symptomen gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Maar jij accepteerde het en wist je eroverheen te zetten. Dat is wel het punt van het effect, zodra je het door hebt, kan je verbeteren
Heb je weer iets interessants geleerd op school jonge?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
Ik speel niet serieus genoeg, vandaar dat ik nog steeds in silver III zit.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
oke, dankjewel voor je mening. Ik hecht er veel waarde aan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef iScrim het volgende:
[..]
''Doe niet altijd mijn best'' is niet eens Gold waardig.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
-
[ Bericht 50% gewijzigd door Shockiee op 07-06-2013 14:30:04 ][img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Gisteren alleen maar rampzalige potjes gehad.
Om te janken.
Denk dat ik maar eens probeer een League break te nemen. ^^![]()
![]()
Net in een potje na 25 minuten al 7/41 achter staan. En dan willen ze de eerste keer nog niet eens surrenderen ook.
![]()
![]()
Geruchten gaan rond dat het Udyr is. Hij heeft heel weinig skins en behoort tot één van de eerste champions in de League. Het is moeilijk om skins voor hem te maken omdat hij vier stances heeft die er allemaal anders uitzien. Laatst heeft hij ook een kleine rework gekregen en is nu meer "viable". Allemaal aanwijzingen om te geloven dat het een Udyr skin wordt. Ik geloof zelfs dat hij al een naam heeft, Spirit Summoner Udyr.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef dustbrain het volgende:
Er komt een nieuwe legendary ezreal-stijl skin.![]()
Ik wou dat ze meer limited skins maakte. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om skins te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef dustbrain het volgende:
Er komt een nieuwe legendary ezreal-stijl skin.
Heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef Shockiee het volgende:
Ze moeten een legendary skin voor olaf maken
![]()
![]()
orange build xin zhao ofzo
Oh is brolaf legendary :/ en hoe heet die pulsefire style dan? dat is toch nog één hoger.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Ultimatequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef Shockiee het volgende:
Oh is brolaf legendary :/ en hoe heet die pulsefire style dan? dat is toch nog één hoger.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Juist, Ultimate.. maar er is maar één Ultimate skin toch en dat is Pulsefire
Edit: nvm je hebt ook galio.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Dat is geen ultimate.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef Shockiee het volgende:
Juist, Ultimate.. maar er is maar één Ultimate skin toch en dat is Pulsefire
Edit: nvm je hebt ook galio.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik kan wel. Hoe laat? En spreken we af in het FOK channel ingame ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:29 schreef Lamabal het volgende:
Nou autistjes, wie wil er een potje vanavond?Vicariously I live while the whole world dies![]()
nuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik kan wel. Hoe laat? En spreken we af in het FOK channel ingame ofzo?![]()
Yaay, wij gaan alvast ingame. Meer mensen kunnen joinen.
Mylíttlepowny (de i moet met alt+i ingame.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Weet niet of dit al gepost is, maar hij staat niet bij handige links
http://lolnexus.com/scouter
Je naam intypen, EUW klikken en dan op search.
Kan je heel snel de lolking accounts van iedereen checken, en je kan checken wie er in jouw team/het team van de tegenstander aan het duoqen etc.
En de runes etc.
Voorbeeldje:
[ Bericht 8% gewijzigd door TwenteFC op 07-06-2013 19:52:36 ]![]()
kom danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:29 schreef Lamabal het volgende:
Nou autistjes, wie wil er een potje vanavond?Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
runes is idd wel handigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar hij staat niet bij handige links
http://lolnexus.com/scouter
Je naam intypen, EUW klikken en dan op search.
Kan je heel snel de lolking accounts van iedereen checken, en je kan checken wie er in jouw team/het team van de tegenstander aan het duoqen etc.
En de runes etc.aightquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:12 schreef dustbrain het volgende:
Yaay, wij gaan alvast ingame. Meer mensen kunnen joinen.
Mylíttlepowny (de i moet met alt+i ingame.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: