Nee, ik doel op dat er idd een dode is. Heb dat nog nergens bevestigd gezien?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Was op de stream in Istanbul - de 'handycam' die live uitzond zeg maar, niet de RT. Daar reed een auto met een kilometertje of 40, 50 per uur dwars door de menigte heen, met 1 (zwaar)gewonde als gevolg. Kwartiertje later ambulance ook in beeld, en het erin dragen van de brancard. Hij was toen nog bij bewustzijn en bewoog met hoofd en armen.
Ik zoek even op hoe laat het gebeurde en link dan onze reacties eventjes
Daarom lees ik jouw posts graag. Heb zelf niet echt door dat er iets groots gaande was in TR.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook steeds; Turken in Europa hebben makkelijk praten, die zien een keer per jaar wat er aan vooruitgang is. Die staan er nooit bij stil hoe die vooruitgang wordt bereikt en met welke kleinzielige regeltjes je in Turkije zelf moet leven.
Dan kunnen die mensen die zojuist op het geloof aan het schelden waren ook pro-Erdogan mensen zijn..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:16 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik vind zulke gewaden inderdaad helemaal niks. Maar dat kunnen net zo goed anti-Erdogan mensen zijn.
Ik ook niet maar het schijnt getwitterd te zijn hierboven. Of die dode dan ook van deze 'auto-aanval' kwam of van een andere die we niet hebben gezien, weet ik ook niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik doel op dat er idd een dode is. Heb dat nog nergens bevestigd gezien?
Hier is de bron:quote:Op maandag 3 juni 2013 15:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het schijnt getwitterd te zijn hierboven. Of die dode dan ook van deze 'auto-aanval' kwam of van een andere die we niet hebben gezien, weet ik ook niet.
Dat is waar. Wij kunnen geen objectieve beoordeling maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook steeds; Turken in Europa hebben makkelijk praten, die zien een keer per jaar wat er aan vooruitgang is. Die staan er nooit bij stil hoe die vooruitgang wordt bereikt en met welke kleinzielige regeltjes je in Turkije zelf moet leven.
Ja, dit geeft toch weer aan dat als relschoppers niet met bierflessen en stenen gooien, er niet zomaar geweld tegen ze wordt gebruikt.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:12 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Overigens heb ik niets tegen vreedzame protesten. In Eskisehir gaven de jongeren het goede voorbeeld:
Wanneer gaat dit ophouden dan, ik wou nog een weekendje Istanbul doen deze maand.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dit geeft toch weer aan dat als relschoppers niet met bierflessen en stenen gooien, er niet zomaar geweld tegen ze wordt gebruikt.
Morgen een grote staking in ieder geval.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer gaat dit ophouden dan, ik wou nog een weekendje Istanbul doen deze maand.
Naja ik stel het wel uit tot Juli of Augustus dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Morgen een grote staking in ieder geval.
Gast. Hou dit soort opmerkingen lekker voor je. Istanbul is groot genoeg, hoor. Dus er zijn wijken waar je gewoon heen kan gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer gaat dit ophouden dan, ik wou nog een weekendje Istanbul doen deze maand.
lol, weet je hoe groot Istanbul is? Je kan vandaag nog gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen zijn die protesten anders in het mooie centrum, waarom zou ik naar een buitenwijk gaan voor een weekendje weg? Tenminste, dat Taxim (of whatever) plein is toch centrum?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Hou dit soort opmerkingen lekker voor je. Istanbul is groot genoeg, hoor. Dus er zijn wijken waar je gewoon heen kan gaan.
Mja, het Taksim-plein is toch wel een trekpleister.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Hou dit soort opmerkingen lekker voor je. Istanbul is groot genoeg, hoor. Dus er zijn wijken waar je gewoon heen kan gaan.
Ik ga donderdag voor 3 dagen. Istanbul is groot genoeg neem ik aan en zoniet dan kan ik altijd nog in mijn hotel van de Efes genietenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen zijn die protesten anders in het mooie centrum, waarom zou ik naar een buitenwijk gaan voor een weekendje weg? Tenminste, dat Taxim (of whatever) plein is toch centrum?
Heb normaal antwoord gegeven tochquote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Was ook maar een normale vraag hoor, maar laat maar dan.
Sorry.. De Turkin in mij werd wakker..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Was ook maar een normale vraag hoor, maar laat maar dan.
Dude, hou eens op met geste richting mijquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb normaal antwoord gegeven toch
Bij sommige andere users moet je niet teveel op ingaan.
Ja maar lijkt me zo zonde om het centrum te moeten ontwijken, ik ben ook maar een domme toerist die nog nooit in Turkije geweest is, om dan te moeten resideren in een of andere nietszeggende buitenwijk klinkt ook niet bepaald leuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor 3 dagen. Istanbul is groot genoeg neem ik aan en zoniet dan kan ik altijd nog in mijn hotel van de Efes genieten
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef expans het volgende:
Gewoon mee protesteren, maak je ook nog eens wat mee ^^.
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar. Wij kunnen geen objectieve beoordeling maken.
Maar kan jij dat wel? Sta je ook in contact met bijvoorbeeld mensen in Anatolië die op Erdogan stemmen?
Ik heb je vaak genoeg genegeerd, hoeveel bs je ook postte, maar jij zoekt elke keer confrontatie en antwoord selectief op bepaalde inhoud en posts en kritische noten ontwijk je. Dan moet je niet zeuren als je het terugkrijgt.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude, hou eens op met geste richting mij
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.
Misschien scoor je er zelfs nog wat leuks mee voor de avonduren.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan je met hun meedoen.
[ afbeelding ]
Begin volgend jaar voor de gemeentes, later in het jaar voor het parlement.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?
Tayyip wil in elk geval voor president gaan de volgende keer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?
Toch is een Istanbul-AKP stemmer toch heel anders dan een Kayseri AKP-stemmer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |